علم و تکنولوژی

تورنتو قطب جدید هوش مصنوعی و رقیبی جدی برای سیلیکون ولی

در سال های اخیر، تورنتو خود را به عنوان یک قطب نوظهور هوش مصنوعی (AI) معرفی کرده است، به طوری که مناطقی را شامل شرکت ها، سازمان ها و موسسات متمرکز بر حوزه هوش مصنوعی گرد هم آورده که در مسیر توسعه بهم کمک میکنند.

1 آبان 1402

کار کردن در اوبر کانادا

اوبر اپلیکیشن تاکسی در کانادا هم فعایت دارد و شما میتوانید به عنوان راننده در آن کار کنید.

12 دی 1401

چطور در کانادا خانه اجاره ای پیدا کنیم؟

یکی از چالش هایی که در روزهای ابتدایی مهاجرت به کانادا با آن روبرو خواهید بود یافتن خانه ای برای اجاره است که در ادامه راه های مختلف را مرور خواهیم کرد.

3 دی 1401

خدمات موبایل و سیم کارت کانادایی

اپراتورها و ارائه دهنده های خدمات موبایل و سیمکارت را با هم خواهیم شناخت و نکات هریک را مرور خواهیم کرد.

2 دی 1401

اپلیکیشن های معروف در کانادا

برایتان لیستی از بهترین اپلیکیشن های موبایل در کانادا را اماده کرده ایم در هر گروهی چندتا از بهترین ها و پرکاربردترین ها در کانادا ارائه شده است.

9 آذر 1401

بهترین نرم افزارهای برای تلویزیون هوشمند در کانادا

اگر یک تلویزیون هوشمند در کانادا خریداری کرده باشید و دلتان مخواهد معروفترین نرم افزارها را بر روی آن نصب کنید همراه ما باشید.

27 آبان 1401

کیفیت و هزینه اینترنت در کانادا

اینترنت یکی از بخش های اساسی زندگی امروز است. شما در هر کجایی از دنیا به اینترنتی خوب نیاز دارید. در ادامه می خواهیم وضعیت اینترنت در کانادا را بررسی کنیم تا شما بتوانید در تور کانادا خود به تمام شبکه های اجتماعی دسترسی داشته باشید.

17 مرداد 1401

راهنمای تحصیل آنلاین در کانادا

شاید برایتان جالب باشد که بدانید دوره هایی به صورت آنلاین توسط موسسات آموزشی کانادا ارائه میشوند که مدارک معتبری نیز دارند.

18 اردیبهشت 1401

با این اپلیکیشن ها تورنتو را بهتر تجربه کنید

این روزها بدون یک گوشی هوشمند زندگی برایمان سختتر است، حتی برای سفر به تورنتو هم بهتر است اپلکیشن هایی داشته باشیم که سفر را برایمان دلچسپتر نماید.

31 فروردین 1401

به لطف تکنولوژی، حالا مصر هم آبشار دارد

برای یافتن تنها آبشارهای مصر باید به دره وادی الرایان (Wadi El-Rayan) بروید، که البته برای بهبود کشاورزی ساخته شده اند.

20 آذر 1400

تحصیل در رشته انرژی های تجدیدپذیر در کانادا

با وجود تاثیر منفی همه‌گیری ویروس کرونا در بخش انرژی‌های تجدیدپذیر، در بین علاقه‌مندان به تحصیل در کانادا، تحصیل در این رشته همچنان محبوب باقی مانده است. مسائل مهم جهانی مانند تمام شدن سوخت‌های فسیلی، تغییرات آب و هوایی، گرمایش جهانی، کمبود آب و...

19 شهریور 1400

کانادایی هایی که جایزه نوبل دریافت کردند

جایزه نوبل معتبرترین جایزه‌ای است که در حوزه‌های علمی به دانشمندان و نخبگان تعلق میگیرد و توسط آلفرد نوبل شیمی‌دان،  کارآفرین سوئدی و ابداع‌کننده دینامیت پایه‌گذاری شد.

20 آذر 1399

کانادا از شرکت های فناوری مالیات می گیرد

شرکت های ارائه کننده سرویس های دیجیتال باید از 2022 میلادی در کانادا مالیات بپردازند.

19 آذر 1399

ارتباط نزدیک تورنتو و فناوری

تورنتو سریع ترین رشد را در بازار فناوری آمریکا شمالی داشته است. این شهر با ایجاد هشتاد هزار و صد فرصت شغلی در حوزه فناوری، موفق شده در رقابت با شهرهای نیویورک، سیاتل و بوستون رشد شغلی خود را ارتقا و برتری دهد. در رتبه بندی قوی ترین بازارهای فناوری، تورنتو...

5 آبان 1399

گشت زنی سگ رباتیک بوستون دینامیکس در خیابانهای کانادا

تعداد زیادی از مردم کانادا به تازگی اولین رویارویی مستقیم را با یکی از ربات های مهم شرکت بوستون دینامیکس (Boston Dynamics) به نام اسپات در خیابان های شمال انتاریو تجربه کردند.

14 مهر 1399

گردش مونترال در تور کانادا

مونترال یکی از ابرشهرهای کانادا به شمار میرود که البته از جذابیت های توریستی به شما میرود و شهری خوش ساخت با معماری دیدنی که با جاذبه های طبیعی احاظه شده است.

12 اردیبهشت 1399

استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی در امور مهاجرتی کانادا

این روزها نام هوش مصنوعی را در صنایع مختلف می شنوید و حتی تبدیل به یک نوع ژست و قدرتنمایی برای کشورهای قدرتمند دنیا شده است، کانادا هم سعی دارد در این فناوری پیشرو باشد و حتی با وجود مخالفت هایی که به دلیل بیم نقض حریم خصوصی میرود سعی در استفاده از هوش...

1 اردیبهشت 1399

تصمیم کانادا برای ممنوعیت حمل لوازم الکترونیکی در پروازهای خاورمیانه ای

پس از اقدامات انگلیس و آمریکا برای ممنوعیت حمل لپ تاپ و تبلت در پروازهایی از کشورهای مسلمان، کانادا نیز به فکر چنین اقدامی افتادند.

13 فروردین 1399