اپلیکیشن های معروف در کانادا

برایتان لیستی از بهترین اپلیکیشن های موبایل در کانادا را اماده کرده ایم در هر گروهی چندتا از بهترین ها و پرکاربردترین ها در کانادا ارائه شده است.

اپلیکیشن های معروف در کانادا

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: شما که در کانادا زندگی می کنید بهتر است که یک نگاه مجدد به اپلیکیشن های گوشی خود بیندازید و اگر اپلیکیشن های زیر در فهرست نرم افزارهای تلفن همراه شما وجود ندارند آنها را اضافه کنید.در این مقاله تمام اپلیکیشن هایی که یک مهاجر ایرانی در کانادا باید داشته باشد را نوشته ایم و در خصوص هرکدام شرح داده ایم.

اپلیکیشن های حمل و نقل در کانادا

با سرویس اوبر به راحتی می توانید از مبدأ به مقصد دلخواه خود برسید. در این برنامه شما به صورت آنلاین می توانید مسیر خود را معین کنید و راننده پس از تأیید، شما را به محل مورد نظر برساند. این را هم اضافه کنیم که در اوبر علاوه بر سرویس های عادی، شما می توانید از سرویس های ویژه نیز برای سفر خود بهره ببرید که در آن ها، راننده با لباس رسمی و خودروی لوکس در پی شما خواهد آمد.

اگر در ایستگاه اتوبوس هستید و می خواهید بدانید که کی این اتوبوس از راه می رسد، از ترنزیت بهره ببرید. کارکرد این برنامه این گونه است که در آن اطلاعات مربوط به وسایل نقلیه عمومی در اختیار کاربر قرار داده می گردد. در صورتی که قصد جا به جا شدن با وسایل نقلیه عمومی را دارید، به وسیله برنامه ترنزیت می توانید نزدیک ترین ایستگاه ها، مدت زمان توقف در هر ایستگاه و اطلاعات پیش بینی شده ای مانند تأخیر در رسیدن مترو یا اتوبوس یا ترافیک و چراغ قرمز و زمان تقریبی رسیدن به مقصد را نیز دریافت کنید.

اپلیکیشن خرید خانه در کانادا

اگر به سلامتی می خواهید در کانادا خانه بخرید یک زولو نصب کنید یکی دیگر از حوزه هایی که در سال های اخیر از حالت سنتی خود به سمت هوشمند سازی رفته، مشاور املاک و خرید خانه است. برنامه Zolo به صورت تخصصی در زمینه خرید و فروش ملک و خانه فعالیت می نماید. Zolo اطلاعات، تصاویر و خبرنگاران های کاملی را از خانه های موجود در اختیار شما قرار می دهد که با آنالیز آن ها می توانید تصمیمی دقیق و مطابق با احتیاجتان در این زمینه بگیرید.

Realtor.ca

این سایت یکی از سایت های بسیار معروف برای خرید و فروش ملک و خانه در کانادا است. در این وب سایت نیز شما می توانید خانه ای با معینات مورد نظر خود پیدا نموده و اقدام به خرید آن نمایید.

اپلیکیشن های تخفیف در کانادا

فروش آخر فصل، پیشنهادات ویژه برای خرید و فروش و بعلاوه تخفیف های ویژه کسب و کارها و فروشگاه را فقط در این اپلیکیشن بیابید، همه چیز از هر نوعی البته با تخفیف را در این اپلیکیشن می توانید پیدا کنید. با استفاده از Reebee شما هیچ جشنواره تخفیفی که در کانادا است بی خبر نمی مانید. نقطه قوت این برنامه، قابلیت فیلتر دار کردن آن است که به یاری آن می توانید تخفیف های دلخواه خود را جستجو کنید. یکی از برترین بخش های این برنامه، فهرست خرید آن است که به یاری آن می توانید موارد مورد احتیاج خود را فهرست نموده و در پی تخفیف برای آن ها بشد؛ بعلاوه می توانید پس از خرید سرویس یا کالای مورد نظر، آن را از فهرست خرید خود حذف کنید.

این اپلیکیشن هم مثل رقیب خود Reebee، تخفیف های فروشگاه ها رو به اطلاع شما می رساند، کار کردن با این اپلیکیشن بسیار ساده است و فقط کافی است کد پستی محل زندگی خود را وارد کنید تا تخفیف های فروشگاه های نزدیک خود را دریافت کنید،در این برنامه شما می توانید فهرستی از فروشگاه های محبوب خود ایجاد کنید و اگر تخفیفی وجود داشته باشد به صورت خودکار به فهرست محبوب شما اضافه می گردد.بعلاوه این امکان وجود دارد شما کالای مورد نظر خود را در Flipp جستجو کنید و چنانچه در هر فروشگاهی تخفیف خورده باشد به شما نمایش می دهد.

اپلیکیشن های مسیریابی در کانادا

Google Maps

سرویس های گوگل یکی از قدرتمندترین سرویس ها در سراسر جهان محسوب می گردد. سرویس google Maps نیز از این قاعده مستثنی نیست و دغدغه مسیریابی و پیدا کردن آدرس را از بین می برد. به یاری این برنامه که معمولا روی بیشتر گوشی های هوشمند به صورت پیش فرض نصب شده است، می توانید آدرس مورد نظر خود را پیدا کنید و در کنار آن از امکانات دیگر برنامه از جمله تخمین مدت زمان رسیدن به مقصد (به صورت پیاده، با دوچرخه یا با اتومبیل)، چراغ قرمزها و اندازه ترافیک مسیر، به اشتراک گذاشتن مسیر یا موقعیت مکانی موردنظر به وسیله سایر شبکه های اجتماعی و… نیز استفاده نمایید.

یکی دیگر از برنامه های کاربردی که می تواند در مسیریابی به شما یاری زیادی کند، سرویس Waze است. به یاری این برنامه شما می تواند اطلاعات مسیر خود را به صورت لحظه ای دریافت کنید. قابلیت بسیار خوبی که این برنامه دارد، گزارش زنده از شرایط مسیر است که علاوه بر اینکه به شما در رانندگی در مسیر صحیح یاری می نماید، در صورت وجود ترافیک، وقوع تصادف در مسیر و چنین مواردی به شما هشدار می دهد تا بتوانید مسیر خود را عوض نموده و سریع تر به مقصدتان برسید. با نصب برنامه Waze روی گوشی هوشمند خود، همواره یک راهنمای مسیر کاربلد در کنار خود خواهید داشت.

اپلیکیشن های کاریابی در کانادا

Indeed

دنبال کار در کانادا می شد از سرویس Indeed بهره ببرید که یکی از معروف ترین سرویس های کاریابی در کانادا است. با استفاده از Indeed به راحتی می توانید اگر دنبال یک همکار یا کارمند نیز هستید اشخاص مناسب را پیدا کنید.

Linkedin

لینکدین یکی از سرویس های کار درست در سراسر جهان است که می توانید با آن هم کار پیدا کنید هم به دیگران کار بدهید. یکی از نقاط قوت این سرویس در کانادا آن است که شما می توانید از سرویس پریمیوم آن نیز بهره ببرید.در لینکدین می توانید دوره هایی که گذرانده اید و رزومه خود را به اشتراک بگذارید و در خصوص ایده ها و کسب و کارها نظر بدهید.علاوه بر اینکه افراد جویای کار باید به Linkedin سر بزنند، افرادی که در پی توسعه کسب و کار و ارتباطات خود در این زمینه هستند نیز می توانند به وسیله این شبکه اجتماعی این کار را انجام دهند. شاید بتوان گفت لینکدین برترین ابزار برای شبکه سازی برای یافتن شغل مناسب با توانایی های شما در کشور کانادا است.

اپلیکیشن گوش دادن به موزیک در کانادا

Spotify

برنامه اسپاتیفای، شناخته شده ترین برنامه در زمینه پخش موسیقی در جهان است. شما می توانید به وسیله این برنامه به میلیون ها آهنگ، پادکست و ویدئو از هنرمندان مختلف در سراسر جهان دسترسی داشته باشید. استفاده از این سرویس رایگان بوده و می توانید تنها با ثبت نام و ایجاد حساب در آن، به جستجوی موسیقی های مورد علاقه تان بپردازید، اما برای استفاده از تمامی امکانات برنامه احتیاج به خرید نسخه ویژه آن دارید. برای داشتن نسخه ویژه برنامه باید به صورت ماهانه هزینه اشتراک بپردازید. اگر از آن دسته افرادی هستید که ساعات بسیار زیادی از روز را به گوش دادن به موسیقی می گذرانید، سرویس اسپاتیفای می تواند محل مناسبی برای گذراندن این ساعات برایتان باشد.

اپلیکیشن گرفتن شماره تلفن مجازی در کانادا

به یاری این سرویس شما می توانید شماره ای مجازی برای خود ایجاد نموده و به وسیله آن با شماره های کانادایی یا شماره های ساخته شده در این برنامه تماس بگیرید. نکته مثبت استفاده از فونگو اینجاست که تماس های شما کاملا رایگان بوده و تنها از حجم اینترنت برای برقراری آن ها استفاده می گردد. به یاری Fongo شما می توانید از تبلت بدون سیم کارت خود به عنوان یک گوشی هوشمند بهره ببرید.

برنامه Textnow یکی دیگر از برترین برنامه های ارائه دهنده شماره مجازی است که هواداران زیادی در سراسر جهان دارد، هرچند اخیرا کاربران با مسائل و خطاهای عجیب و غریبی در آن روبرو شده اند؛ در صورتی که شما هم با این خطاها رو به رو شدید، سعی کنید از سایر سرویس های موجود برای این کار بهره ببرید. یکی از مزایای سرویس Textnow این است که برای دریافت شماره مجازی به شماره تلفن احتیاجی و به راحتی می توانید با هر ایمیل یک شماره مجازی دریافت نمایید.

یکی از سرویس های پرطرفدار دیگر برای ساخت شماره های مجازی آمریکا و کانادا، برنامه Textplus است. به یاری این برنامه نیز می توانید شماره مجازی مخصوص به خود را دریافت نموده و با دوستانتان در سراسر جهان صحبت کنید. البته بیشتر کاربرانی که اقدام به دریافت شماره مجازی می نمایند به خاطر تماس یا پیغامک نیست بلکه از آن برای ساخت چندین حساب در شبکه های اجتماعی و ایجاد حساب در فضای مجازی استفاده می نمایند.

اپلیکیشن سفارش آنلاین غذا در کانادا

در ابتدای مطلب به معرفی شرکت اوبر، که در زمینه حمل و نقل و مسافربری آنلاین فعالیت می نماید پرداختیم. اما کاربران این سرویس، می توانند از بخش دیگری از خدمات این شرکت که سفارش آنلاین غذاست نیز استفاده نمایند. به وسیله Uber Eats شما می توانید به رستوران ها و غذاخوری های اطراف خود دسترسی داشته و با مشاهده منو و قیمت غذاهای هریک از آن ها و آنالیز نظرات کاربران، غذای خود را سفارش دهید تا به وسیله پیک آن را در محل موردنظرتان تحویل دهند

یکی دیگر از سرویس های سفارش آنلاین غذاست که به وسیله آن می توانید از منوی رستوران هایی که ممکن است در منطقه شما نیز نباشند، غذای خود را سفارش دهید. یکی از مسائلی که در سفارش غیر حضوری غذا وجود داشت، محدود بودن تعداد شماره تلفن رستوران هایی بود که در اختیار داشتید. امروزه شما می توانید به وسیله برنامه هایی مانند DoorDash و برنامه های مشابه، از میان صدها رستوران و غذاخوری مختلف، سفارش خود را به ثبت رسانده و درب منزل تحویل بگیرید.

اپلیکیشن سفر و گردشگری در کانادا

به یاری برنامه The Culture Trip شما می توانید در مسافرت به شهرهای مختلف کانادا، اطلاعات مورداحتیاج در خصوص مکان های مختلف این کشور و توصیه افراد کارشناس یا افراد محلی برای استفاده از این جاذبه ها به برترین شکل را در گوشی هوشمند خود دریافت نمایید. در واقع با نصب این برنامه، گوشی هوشمند شما مانند یک راهنمای سفر با تجربه می تواند در طول سفر همراه شما باشد.

TripAdvisor

این سرویس نیز یکی دیگر از برنامه هایی است که می تواند در برنامه ریزی سفرتان بسیار مفید باشد. به وسیله این TripAdvisor می توانید برترین هتل ها، مسافرخانه ها، رستوران ها و… را در مقصد خود پیدا نموده و از توصیه افرادی که تجربه سفر به شهر مورد نظر و استفاده از خدمات مختلف آن را داشته اند استفاده نمایید. در این برنامه، کاربران به کیفیت خدمات هریک از مکان ها امتیاز داده که در نهایت، شما می توانید هتل ها، رستوران ها و محل های مختلفی که بیشترین امتیاز را از سوی کاربران دریافت نموده اند را مشاهده کنید.

یکی از دغدغه های مهم در سفر محل اقامت است. برنامه Airbnb یکی از برنامه های کاربردی است که در سفر به شهرهای مختلف کانادا باید روی گوشی هوشمند شما وجود داشته باشد. به یاری این برنامه شما می توانید محل های اقامت مختلف و هزینه مورداحتیاج برای اجاره هریک از آن ها را مشاهده کنید. این برنامه تصاویر و معینات کاملی را از محل موردنظر در اختیار شما قرار خواهد داد که به یاری آن ها می توانید محل متناسب با سلیقه و جیب خود را به راحتی پیدا کنید. بعلاوه شما می توانید در صورت تمایل، با استفاده از این برنامه خانه یا باغ خود را به صورت اجاره برای مسافران قرار داده و از این طریق کسب عایدی کنید.

اپلیکیشن خرید و فروش اجناس دست دوم در کانادا

هنگامی که بحث خرید و فروش اجناس دست دوم به میان می آید، ممکن است نخستین چیزی که به ذهنتان می رسد برنامه دیوار باشد. سرویس Kijiji، برنامه ای مانند دیوار است که در صورت زندگی در کشور کانادا می توانید به یاری آن اجناس دست دوم خود را برای فروش قرار دهید، اجناس دست دوم خوبی با قیمت مناسب بخرید یا اینکه تبلیغات کار خود را در آن انجام داده و با سایر فروشندگان به وسیله امکان ارسال پیغام خصوصی که خود برنامه در اختیار کاربران قرار داده است، ارتباط برقرار کنید.

اپلیکیشن خرید آنلاین در کانادا

Amazon

سرویس آمازون معروف ترین سرویس فروش آنلاین در سراسر جهان بوده و احتیاجی به معرفی ندارد. شما می توانید به وسیله این وب سایت، کالاهایی که احتیاج دارید را به صورت آنلاین بخرید. یکی از مزایایی که این دسته از سرویس های آنلاین در اختیار شما قرار می دهند این است که دیگر برای خرید کالای مورد احتیاج خود لازم نیست چندین ساعت وقت خود را در بازار و مغازه ها صرف کنید، بلکه به جای این کار می توانید تنها با یک جستجوی ساده در این وبسایت، آن را پیدا نموده و برای خرید اقدام کنید.

یکی دیگر از سرویس های مشهور در زمینه خرید و فروش آنلاین، سرویس Ebay بوده که بنیان گذار آن یک ایرانی الاصل است. این وبسایت نیز خدمات بسیار خوبی را هم در اختیار فروشنده و هم در اختیار خریدار قرار داده است. علاوه بر خرید و فروش عادی، در این وبسایت شما می توانید کالایی را به مزایده بگذارید تا به بالاترین پیشنهاد فروخته گردد. بعلاوه Ebay دارای بخشی است که در آن کاربر معینات کالای مورد احتیاج خود را شرح داده و فروشندگانی که به کالای مورد نظر دسترسی داشته یا توانایی فراوری آن را دارند، با او وارد مذاکره شوند.

Wish

سرویس Wish یکی دیگر از فروشگاه های آنلاین بزرگ و شناخته شده بوده که در سال 2010 تاسیس شده است. این وبسایت در زمینه تخفیف عملکرد بسیار خوبی داشته و شما می توانید کالاهایی را با تخفیف زیاد و مقرون به صرفه تر از سایر فروشگاه ها پیدا کنید. این سرویس فاقد انبار کالا بوده و صرفا به عنوان یک واسطه بین خرده فروش و مشتری عمل می نماید، بنابراین بر روند برگشت کالا و سایر خدمات این چنینی نظارتی ندارد.

اپلیکیشن اخبار در کانادا

خب در خصوص این برنامه باید بگویم که CBC News به عنوان یکی از بزرگترین منابع خبری در این کشور به شما پیشنهاد می گردد. این برنامه مخفف عبارت Canadian Broadcasting Corporation است تمامی اخبار کانادا را به زبان انگلیسی پوشش داده و دارای زیرشاخه هایی از جمله CBC Television، CBC Radio، CBC News Network و سایت CBC.ca است.

انتشار: 9 آذر 1401 بروزرسانی: 26 آذر 1401 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 1186

به "اپلیکیشن های معروف در کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپلیکیشن های معروف در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید