تحصیل در رشته انرژی های تجدیدپذیر در کانادا

با وجود تاثیر منفی همه‌گیری ویروس کرونا در بخش انرژی‌های تجدیدپذیر، در بین علاقه‌مندان به تحصیل در کانادا، تحصیل در این رشته همچنان محبوب باقی مانده است. مسائل مهم جهانی مانند تمام شدن سوخت‌های فسیلی، تغییرات آب و هوایی، گرمایش جهانی، کمبود آب و دیگر مسائل زیست محیطی همچنان نیاز به حل شدن دارند. پایداری و سیاست‌های انرژی حالا به اولویت بسیاری از دولت‌ها در سراسر جهان تبدیل شده‌اند. در واقع در سال 2020 وزارت امور خارجه کانادا، انرژی (شامل انرژی که توسط منابع انرژی تجدیدپذیر تولید می‌شوند) را به عنوان خدمات ضروری نامگذاری کرد.

تحصیل در رشته انرژی های تجدیدپذیر در کانادا

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: وقتی نوبت به تحقیقات و آموزش در زمینه انرژی تجدیدپذیر باشد، کانادا و امریکا خیلی از اروپا عقب نمانده‌اند. در ادامه می‌خواهیم در مورد تحصیل در رشته انرژی تجدیدپذیر در کانادا و دانستی‌های جالب توجه پیرامون آن بیشتر صحبت کنیم.

★ ★ چرا تحصیل انرژی های تجدیدپذیر در کانادا؟

آب‌های پاک، سوخت‌های فسیلی و کاهش تنوع زیستی در ترکیب با افزایش جهانی جمعیت و مصرف منابع، همگی باعث شدند پایداری و سیاست‌های مربوط به انرژی‌های تجدیدپذیر در بالاترین اولویت‌های دولت‌ها قرار بگیرند؛ به همین خاطر آموزش‌دیدگان این رشته فرصت زیادی برای پیدا کردن شغل خواهند داشت. فارغ‌التحصیلان رشته انرژی تجدیدپذیر در کانادا دانش کافی و فوق‌العاده با ارزشی در مورد اقتصادهای پیشرفته، تکنولوژی و سیاست خواهند داشت؛ دانشی که برای انتقال فرهنگ جامعه به سمت انرژی‌های تجدیدپذیر نیاز خواهد بود.

تحصیل در رشته انرژی تجدیدپذیر در کانادا به شما کمک می‌کند بتوانید مهارت مدیریتی خود را با زبان تکنولوژی انرژی‌های تجدیدپذیر ترکیب کنید تا بتوانید مهارت‌هایی را به دست آورید که در ساخت دنیایی پایدارتر و بهتر کارآمد خواهند بود.

مهندسی انرژی تجدیدپذیر یا مدیریت انرژی تجدیدپذیر

تحصیل انرژی های تجدیدپذیر در کانادا را می‌توانید در گرایش‌های مختلف انجام دهید. در رشته مهندسی انرژی های تجدیدپذیر، دانشجویان برای مواجهه با مسائل مربوط به تولید انرژی آماده می‌شوند. این رشته افرادی حرفه‌ای را خروجی می‌دهد که گستره متنوعی از مهارت‌های تکنیکی را در چنته دارند و آماده‌اند تا در ان‌جی‌اوها و یا سازمان‌های دولتی نقش‌های کلیدی داشته باشند.

در سوی دیگر مدیریت انرژی تجدیدپذیر به دانشجویان مهارت تفکر و حل مسئله خلاقانه را می‌آموزد. این مهارت‌ها با مفاهیم مهندسی و مهارت‌های تکنیکی ترکیب می‌شوند و در آخر افراد حرفه‌ای در زمینه شغلی‌شان بیرون می‌آیند؛ کسانی که می‌توانند در توسعه پایداری نقشی مهم بازی کنند.

★ ★ فرصت‌های شغلی و درآمد فارغ‌التحصیلان رشته انرژی های تجدیدپذیر

به طور متوسط مهندسان محیط زیستی حدود 85 هزار دلار در سال درآمد دارند. متخصصان حوزه عملیات انرژی هم به طور متوسط حدود 70 هزار دلار درآمد سالانه دارند. البته این رقم‌ها رقم‌های متوسط درآمد فعالان این حوزه هستند. در ادامه برخی از برترین شغل‌های مربوط به رشته انرژی های تجدیدپذیر و درآمد سالانه‌شان را بررسی می‌کنیم:

  • مدیریت مزارع توربین‌های بادی حدود 105 هزار دلار در سال
  • مدیریت ساخت و ساز سبز حدود 91 هزار دلار در سال
  • مشاوران انرژی‌های تجدیدپذیر حدود 82 هزار دلار در سال
  • مدیریت پروژه‌های سولار حدود 83 هزار دلار در سال
  • نمایندگان فروش انرژی تجدیدپذیر بین 66 هزار تا 79 هزار دلار در سال، بسته به تحصیلات و تجربه‌شان

برترین دانشگاه‌ها برای تحصیل انرژی های تجدیدپذیر در کانادا

  • دانشگاه آلبرتا
  • دانشگاه تورنتو
  • دانشگاه بریتیش کلمبیا
  • دانشگاه کارلتون
  • دانشگاه کلگری
  • کالج دورهام
  • کالج سنتنیال
منبع: stoodnt.com
انتشار: 19 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 707

به "تحصیل در رشته انرژی های تجدیدپذیر در کانادا" امتیاز دهید

6 کاربر به "تحصیل در رشته انرژی های تجدیدپذیر در کانادا" امتیاز داده اند | 4.8 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحصیل در رشته انرژی های تجدیدپذیر در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید