با این اپلیکیشن ها تورنتو را بهتر تجربه کنید

این روزها بدون یک گوشی هوشمند زندگی برایمان سختتر است، حتی برای سفر به تورنتو هم بهتر است اپلکیشن هایی داشته باشیم که سفر را برایمان دلچسپتر نماید.

با این اپلیکیشن ها تورنتو را بهتر تجربه کنید

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: هرکسی که از عدم استفاده مردم در گذشته از تلفن های هوشمند برای راستایابی شگفت زده می گردد، نقش اپلیکیشن های موبایلی در زندگی امروزی ما را به خوبی درک نموده است. از آنجایی که مردم تورنتو تلفن های هوشمند خود را به مقدار کت های پشمی شان دوست دارند، این مقاله به معرفی لیستی از اپلیکیشن های اندرویدی و iOS می پردازد که بهتر است هر شهروند و گردشگری آن ها را دانلود کند.

ترانزیت اپ (Transit App)

تمامی شهروندان تورنتو از مخاطرات سفر با وسایل حمل ونقل عمومی این شهر مطلع هستند؛ یک سفر ساده در این شهر می تواند به دلایل مختلفی چون خرابی وسایل نقلیه یا حتی انتظار فراوان برای رسیدن آن ها، بسیار زمان بر گردد؛ اما اپلیکیشن ترانزیت اپ (Transit App) گزینه ای است که باید از سوی تمامی مسافران وسایل حمل ونقل عمومی در تورنتو دانلود گردد. در این اپلیکیشن تمامی ایستگاه های اتوبوس و تاکسی با دقت بالا و به یاری جی پی اس کنترل می شوند؛ درنتیجه آنالیز یک راستا معین، به جای نگاه انداختن به لیست تمامی خطوط وسایل حمل ونقل، کار ساده ای خواهد بود. کاربران می توانند با یاری این اپ راستاهای جایگزین برای اتوبوس و تاکسی را آنالیز نموده و زمان رسیدن آن را تخمین بزنند. وقتی که در حال راستایابی با نقشه هستید، اپلیکیشن به سرعت اقدام به به روزرسانی نزدیک ترین ایستگاه، بدون احتیاج به تایپ آدرس تازه، می نماید.

تورنتو پارکینگ فایندر (Toronto Parking Finder)

موضوعی که می تواند حتی بدتر از رانندگی در تورنتو باشد، یافتن جای پارک در این شهر است. اپلیکیشن تورنتو پارکینگ فایندر (Toronto Parking Finder) نزدیک ترین جای پارک رایگان یا پولی را به شما نشان خواهد داد. هرکسی که تجربه فراموش کردن مدت زمان استفاده از دستگاه پارک متر را داشته باشد، معمولاً نگران و عصبی خواهد شد. اپلیکیشن تورنتو پارکینگ فایندر دارای یک زمان سنج برای نمایش زمان به جای مانده از پارک متر به منظور جلوگیری از نگرانی شما است. یافتن جای پارک با این اپلیکیشن بسیار ساده و بی دردسر است، زیرا این اپ بر اساس موقعیت مکانی و لیست نزدیک ترین مکان های پارک و خیابان های اطراف شما این کار را انجام می دهد. متأسفانه این اپلیکیشن تنها برای تلفن های اندرویدی پیشرفته است.

استریت فود تورنتو (Street Food Toronto)

زمان کمی برای استراحت دارید و باید سریعاً چیزی برای گرفتن انرژی بخورید؟ اپلیکیشن استریت فود تورنتو (Street Food Toronto) احتیاجهای شما را پوشش می دهد. جست وجوی دکه های خیابانی در این اپلیکیشن بسیار ساده است؛ می توان گزینه های خود را بر اساس محبوبیت، فاصله و حروف الفبا جست وجو کرد. وقتی که یک گزینه را انتخاب می کنید، توضیحاتی مختصر در خصوص آن دکه به همراه موقعیت مکانی و زمان باز بودنش ارائه می گردد. برای دسترسی آسان تر به دکه های غذای خیابانی در این اپلیکیشن، کافی است گزینه های مورد نظر خود را به لیست محبوب ترین ها انتقال دهید. باوجود این اپلیکیشن، گشت زدن در خیابان ها برای یافتن یک دکه غذاخوری به تاریخ خواهد پیوست.

کوئنچ (Quench)

این اپلیکیشن مناسب کاربرانی است که از بطری های آب چندبار مصرف استفاده می نمایند. آیا شما هم از آن دسته افراد هستید که مرتباً در پی پر کردن بطری آب خود در مکان های مختلف هستند؟ خوشبختانه اپلیکیشن کوئنچ (Quench) برای شما ساخته شده است. کوئنچ اپلیکیشنی بسیار کاربرپسند، آسان و به صرفه است. کافی است این اپ را باز نموده و در آن با توجه به موقعیت مکانی خود، نزدیک ترین ایستگاه آب خوری را پیدا کنید. این اپ به کاربران اجازه می دهد تا ایستگاه های آب خوری را به آن اضافه نموده و به آن ها بر اساس تمیزی و دمای آب امتیاز دهند. این اپلیکیشن برای روزهای گرم تابستان و پس از ورزش بسیار مفید است. کوئنچ به تأمین آب بدن شما در هوای گرم یاری می نماید.

ریچوال (Ritual)

صف های طولانی صبحگاهی برای گرفتن قهوه شما را خسته نموده است؟ اپلیکیشن ریچوال (Ritual) نزدیک ترین مکان برای خرید قهوه را جست وجو نموده و به شما این امکان را می دهد تا مستقیماً از داخل آن اقدام به سفارش قهوه کنید. ریچوال زمانی که قهوه یا غذای شما آماده گردد، پیامی برایتان ارسال می نماید. به علاوه، مزیت این اپلیکیشن این است که دیگر احتیاجی به ایستادن در صف و پرداخت نقدی پول نخواهید داشت. پرداخت به وسیله کارت بانکی انجام می گردد و همه چیز در زمانی که راهی رستوران یا کافی شاپ شدید آماده است. تنها کافی است رستوران مورد نظر خود را در ریچوال سرچ نموده و آماده نشستن بر سر میز شوید.

تورنتو سایکلینگ (Toronto Cycling)

اپلیکیشن تورنتو سایکلینگ (Toronto Cycling) که از سوی شهرداری تورنتو حمایت اقتصادی می گردد، به تمیزی هوای این شهر به وسیله دوچرخه سواری یاری می نماید. این اپ به وسیله جی پی اس اقدام به راستایابی و نمایش اطلاعات در خصوص راستا دوچرخه سواری شما خواهد نمود. سرعت، مسافت، کالری سوزانده شده و مقدار گاز گلخانه ای حذف شده به سبب دوچرخه سواری، در این اپلیکیشن نمایش داده می گردد. اگر دوچرخه ندارید، نگران نباشید. تورنتو سایکلینگ نزدیک ترین ایستگاه اجاره دوچرخه و تعداد دوچرخه های موجود در هر ایستگاه را به شما اعلام می نماید. اگر هدفتان داشتن یک زندگی عاری از آلودگی هوا و پرجنب وجوش است، تورنتو سایکلینگ باید از سوی شما دانلود گردد.

فلیپ (Flipp)

در پی راهی برای صرفه جویی در هزینه ها هستید؟ فلیپ (Flipp) تمامی آگهی ها بر اساس موقعیت مکانی شما را پیدا نموده و همه آن ها را یکجا مطابق با لیست خرید شما در اختیاریان قرار می دهد. فلیپ به محض یافتن کالای مورد نظرتان، تمامی نتایج از تمامی خرده فروش ها را به نمایش گذاشته و مقایسه بین آن ها را برایتان آسان می نماید. فلیپ یاری می نماید تا از میان 800 خرده فروشی، برترین گزینه ها برای لیست خرید خود را انتخاب کنید.

جوکلی (Jukely)

عرصه هنر موسیقی در تورنتو بسیار بزرگ است و جوکلی (Jukely) برترین بلیط های لحظه آخری را برای شما مهیا می نماید. جوکلی به وسیله اشتراک ماهانه به شما این امکان را می دهد تا تنها با یک ضربه بر روی صفحه نمایش تلفن همراه، نام خود را به عنوان یکی از آخرین میهمان های یک کنسرت به ثبت برسانید. کافی است تا راهی کنسرت مورد نظر شده، اپلیکیشن جوکلی خود را آنالیز نموده و از کنسرت زنده لذت ببرید. می توان با پرداخت مبلغی بیشتر، از گزینه تهیه بلیط برای دوستان خود نیز استفاده کرد. امکان استفاده رایگان از این اپلیکیشن برای مدت 14 روز و اطلاع از قابلیت های آن نیز وجود دارد، بنابراین امتحان جوکلی هیچ ضرری برای شما نخواهد داشت. عاشقان موسیقی عاشق این اپلیکیشن خواهند شد و می توانند به یاری آن با تازهترین استعدادهای صنعت موسیقی در تورنتو آشنا شوند.

بلینک استایل (Blynk Style)

انتخاب لباس برای تورنتو اصلاً کار آسانی نیست؛ در وهله اول، شما مرتباً با تغییر آب وهوا روبه رو هستید و موضوع بعدی این است که در این شهر هر روز سبک پوشش تغییر می نماید. بلینک استایل (Blynk Style) وظیفه انتخاب لباس های شما را به عهده گرفته و این کار را آسان می نماید. این اپلیکیشن با استفاده از عکس ها، برترین گزینه ها را پیش روی شما قرار می دهد. در پی لباسی رنگی هستید؟ گزینه رنگی را در آن سرچ کنید. در پی لباسی تابستانی هستید؟ هیچ مسئله ای نیست. اگر سبک های پیشنهادی از سوی این اپ برای شما مجذوب کننده نیست، کافی است آن سبک را با انگشت به سمت چپ بکشید؛ در این صورت اپلیکیشن سبک مورد نظر، شما را در حافظه خود یادداشت نموده و برای پیشنهادهای بعدی به کار می برد. به همین ترتیب، کشیدن یک استایل به طرف راست به اپلیکیشن می فهماند که این استایل مدنظر شما است. بلینک استایل شبیه به اپلیکیشن تیندر (Tinder) است، اما این بار برای لباس و فشن. دیگر لازم نیست زمان خود را در مقابل آینه برای انتخاب لباس مدنظر هدر بدهید. اپ را باز نموده، سبک مورد نظر خود را سرچ کنید و استایل خود را بر اساس آن تغییر دهید.

کالچر تریپ (Culture Trip)

کاربران می توانند با استفاده از اپ کالچر تریپ (Culture Trip) به جست وجوی مکان های دیدنی در تمام نقاط دنیا پرداخته و گزینه های مدنظر خود را بر اساس شهرها دسته بندی نمایند. می توان در این اپ هر چیزی، از غذا و فستیوال گرفته تا نمایشگاه های هنری، را بر اساس احتیاج خود پیدا کنید. فرقی نمی نماید که در پی یک سرگرمی آخر هفته ای در تورنتو، عجیب ترین موزه های پاریس یا خشک ترین صحراها در نیویورک باشید، کالچر تریپ همه آن ها را پوشش می دهد. این اپلیکیشن در حال حاضر تنها برای کاربران اندرویدی در دسترس است و دارندگان تلفن های آیفون باید برای دریافت نسخه iOS کمی منتظر بمانند.

منبع: theculturetrip.com
انتشار: 31 فروردین 1401 بروزرسانی: 31 فروردین 1401 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 989

به "با این اپلیکیشن ها تورنتو را بهتر تجربه کنید" امتیاز دهید

1 کاربر به "با این اپلیکیشن ها تورنتو را بهتر تجربه کنید" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با این اپلیکیشن ها تورنتو را بهتر تجربه کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید