بهترین نرم افزارهای برای تلویزیون هوشمند در کانادا

اگر یک تلویزیون هوشمند در کانادا خریداری کرده باشید و دلتان مخواهد معروفترین نرم افزارها را بر روی آن نصب کنید همراه ما باشید.

بهترین نرم افزارهای برای تلویزیون هوشمند در کانادا

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: اگر بخواهید بیشترین استفاده را از تلویزیون هوشمند خود داشته باشید، بدون شک پیدا کردن برترین اپلیکیشن های مخصوص تلویزیون های هوشمند کاری لازم است. گذشته از این ها، این روزها برنامه های خیلی بهتری از نتفلیکس وجود دارد؛ در طول چند ماه اخیر نسخه های نوی از برنامه های زیادی برای نصب در تلویزیون های هوشمند ارائه شده که برای مثال می توانیم به دیزنی پلاس و اپل تی وی پلاس اشاره کنیم.

این موضوع برای بینندگانی که دوست دارند بین پلتفرم های متفاوت بچرخند خبر بسیار خوبی است، اما همین مسئله پیدا کردن برترین برنامه های تلویزیون هوشمند که با احتیاجهای شما متناسب باشند را کاری پیچیده تر می نماید.

نصب Netflix روی تلویزیون هوشمند در کانادا

وقتی حرف از سرویس های آنلاین پخش فیلم می گردد، بدون شک نتفلیکس اولین گزینه ای است که به فکر مان می رسد. از حدود یک دهه پیش که مفهوم سرویس پخش آنلاین فیلم به وجود آمد تا به امروز، نتفلیکس در بین سایر گزینه ها پرچم دار بوده است.

از لحاظ اندازه محتوای فراوری شده، نتفلیکس بزرگ ترین سرویس استریم به شمار می آید، با توجه به این نکته که تفاوت های واضحی بین محتوای در دسترس کاربران بریتانیا و آمریکا وجود دارد.

اگر تازه به جمع هواداران سرویس های پخش آنلاین ویدئو پیوسته اید، قطعا برترین نقطه برای شروع اپلیکیشن تلویزیون هوشمند نتفلیکس است.

نصب برنامه Disney Plus بر روی تلویزیون اسمارت

دیزنی پلاس یک سرویس استریم یا همان پخش آنلاین است که شما می توانید در آن انیمیشن های کلاسیک دیزنی، پیکسار، مارول، جنگ ستارگان و حتی محصولات کمپانی فاکس قرن بیستم مانند سیمپسون ها را تماشا کنید.

می توان گفت که دیزنی پلاس هنوز به طور نسبی نو است، اما در طول زمان محتوای اصل فراوریی خودش مانند جنگ ستارگان، مارول و پیکسار را خواهد داشت که این برنامه را در موقعیت خوبی برای رقابت با بزرگ ترین رقبای خود یعنی نتفلیکس و اپل تی وی پلاس قرار خواهد داد. بیبی یودا (Baby Yoda) و مندالوریان (The Mandalorian) تازه شروع کار این سرویس هستند.

نصب برنامه Apple TV Plus بر روی تلویزیون هوشمند

اپل تی وی پلاس اولین سرمایه گذاری یک غول بزرگ تکنولوژی در دنیای پخش آنلاین محتوای ویدئویی است که عنوان های قابل توجهی مانند نمایش صبح (The Morning Show)، تماشا (See)، روح نگار (Ghost Writers)، امیلی دیکنسون ساخته هایلی استینفیلد (Emily Dickinson biopic) و برای تمام آدمیان (For All Mankind) مجموعه درام فراوری ناسا را فراوری نموده است.

در جایگاه یک سرویس نوپا که تنها محتوای اورجینال ارائه می دهد، فیلم ها و سریال های فراوری شده کمی پراکنده هستند، اما می توان از اپل تی وی پلاس این انتظار را داشت که در طی سال های آینده کتابخانه محصولات خود را کامل کند و البته با وجود پشتیبانی کامل از کیفیت های 4K و HDR، این مجموعه ها در تلویزیون هوشمند شما به شکلی عالی به نمایش درمی آیند.

برنامه Amazon Prime Video بر روی تلویزیون اسمارت

شاید آمازون سرویس پخش آنلاین محتوای اورجینال نباشد، اما برای تامین محتوای تلویزیون هوشمند شما گزینه بسیار خوبی است. در سال های اخیر شاهد اکران مجموعه هایی انحصاری مانند فال نیک (Good Omens)، مردی در قلعه ای مرتفع (The Man in the High Castle) و وایکینگ ها (Vikings) از سرویس آمازون بوده ایم.

علاوه بر پخش های انحصاری، با اضافه شدن مجموعه کمیک های غم آلود من تونیا (I, Tonya) و سری نو جان ویک (John Wick)، می توان آمازون را گزینه خوبی برای تماشای فیلم دانست.

خوشبختانه برخلاف نتفلیکس که برای تماشا عناوین موجود شما را مجبور به خرید حساب می نماید، آمازون فهرست محصولات ویژه خود را مستقیما برروی وب سایت خود منتشر نموده و به شما این امکان را می دهد که قبل از پرداخت برای خرید حساب کاربری، موجود بودن برنامه های مورد علاقه خود را چک کنید.

نصب YouTube بر روی تلویزیون هوشمند

یوتیوب قبلا فقط جایی برای تماشا و به اشتراک گذاشتن انواع ویدئوهای خنده دار و سوتی دادن افراد بود، اما در سال های اخیر انواع محتوا مثل نمایش های کمدی و نمایش های تلویزیونی واقعی و مستند را در خود گنجانده است. البته انواع محتواهای موجود در یوتیوب بسیار گسترده است و احتمالاً شما هم این را خیلی بهتر می دانید.

در حال حاضر یوتیوب به پلتفرمی حرفه ای در زمینۀ محتوای ویدئویی تبدیل شده است. به تازگی فراورینمایندگان محتوا از تیم های حرفه ای فراوری ویدئو برای خلق حجم بسیار زیادی از محتوا در هر زمینه ممکن استفاده می نمایند تا بتوانند به وسیله یوتیوب محتواهای خود را منتشر نمایند.

چه پیگیر اخبار نو تکنولوژی باشید و چه اهل بازی های ویدیوئی، یا حتی غرق در مد و زیبایی هم اگر هستید، در هر صورت برای شما در یوتیوب حجم بالایی از محتوا وجود دارد که می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند.

علاوه بر تمام این ها، یوتیوب هم اکنون فیلم های زیادی را برای خرید یا کرایه کردن ارائه می نماید که می توانید آن ها را برای 30 روز کرایه کنید یا از ابتدا آن ها را خریداری نموده و همواره به آن ها دسترسی داشته باشید.

شنیدن موسیقی با نصب برنامه Spotify بر روی تلویزیون هوشمند

اسپاتیفای اولین پخش نماینده عمده موسیقی و یک برنامه کاربردی برای هر کسی است که بخواهد به وسیله تلویزیون موسیقی پیدا یا پخش کند. شما می توانید به آسانی وارد حساب کاربری خود شده و به تمامی آهنگ ها، فهرست های پخش، کتابخانه ها و آلبوم هایی موسیقی که در لپ تاپ یا گوشی خود دارید دسترسی داشته باشید. با بیش از 40 میلیون آهنگ و هزاران آهنگی که هر روز اضافه می گردد، اسپاتیفای منسجم ترین سرویس پخش موسیقی موجود به شمار می آید.

با اینکه اسپاتیفای هم چنان بین برنامه های استریم موسیقی حرف زیادی برای گفتن دارد، اما تنها بر روی تلویزیون های هوشمند سامسونگ ساخت سال 2015 به بعد قابل دسترس است. برای سیستم های قدیمی تر، می توانید به جای اسپاتیفای از برنامه ای به نام پاندورا (Pandora) بهره ببرید.

دسترسی به برنامه های تفریحی با نصب برنامه Samsung TV Plus

اگر تلویزیون هوشمند از برند سامسونگ دارید، این برنامه برای شماست. سامسونگ تی وی پلاس به شما یک سرویس پخش زنده تلویزیون ارائه می نماید، بدون آن که برای دسترسی به آن احتیاج به خرید حساب کاربری داشته باشید؛ در حقیقت از زمان درآوردن تلویزیون هوشمند سامسونگ از جعبه، این برنامه در اختیار شما خواهدبود.

برنامه تی وی پلاس، تلویزیون رایگان را در منوی خود قرار داده است؛ این در حالی است که بعضی از برنامه های محلی احیاناً در آن نمایش داده نمی شوند. در عوض کانال های بسیار زیاد دیگری برای گیمر ها، آشپزها، عاشقان موسیقی و البته دسته بندی های بسیار زیاد دیگری وجود دارد که ممکن است به آن ها علاقه مند باشید.

هم چنین این برنامه از قبل برروی تلویزیون هوشمند سامسونگ نصب شده که شما را از هر تلاشی برای دانلود و نصب بی احتیاج می نماید.

دسترسی به فیلم و سریال های داخلی با نصب GLWiz

برای ایرانیانی که در خارج از ایران زندگی می نمایند، شاید دسترسی به برنامه ها و فیلم و سریال های داخلی کار دشواری باشد. خوشبختانه تلویزیون اینترنتی جی ال ویز برای حل این مسئله وارد عمل شده و هم اکنون طیف گسترده ای از انواع شبکه های فارسی زبان را پشتیبانی می نماید. در مقاله جداگانه زیر به آنالیز کامل این برنامه و عملکرد آن و هم چنین شیوه خرید اشتراک آن پرداخته ایم که می تواند پاسخ گوی تمامی سوالات شما باشد.

پخش فوتبال با نصب برنامه Jadoo بر روی تلویزیون هوشمند

علاوه بر برنامه جی ال ویز که در قسمت قبلی به آن اشاره کردیم، برنامه دیگری نیز وجود دارد که پخش کانال های فارسی زبان و برنامه های تلویزیون ملی ایران از جمله فیلم ها و سریال های مختلف و هم چنین مسابقات فوتبال داخلی را در سراسر دنیا به مخاطبان عزیز ایرانی ارائه می نماید. برای آنالیز دقیق تر می توانید به مقاله کاملی که در این باره منتشر نموده ایم مراجعه کنید.

انتشار: 27 آبان 1401 بروزرسانی: 24 آذر 1401 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 1175

به "بهترین نرم افزارهای برای تلویزیون هوشمند در کانادا" امتیاز دهید

1 کاربر به "بهترین نرم افزارهای برای تلویزیون هوشمند در کانادا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین نرم افزارهای برای تلویزیون هوشمند در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید