گشت زنی سگ رباتیک بوستون دینامیکس در خیابانهای کانادا

تعداد زیادی از مردم کانادا به تازگی اولین رویارویی مستقیم را با یکی از ربات های مهم شرکت بوستون دینامیکس (Boston Dynamics) به نام اسپات در خیابان های شمال انتاریو تجربه کردند.

گشت زنی سگ رباتیک بوستون دینامیکس در خیابانهای کانادا

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: به نقل از انگجت، شرکت بوستون دینامیکس اعلام نمود که این ربات با یک فرد کنترل کننده در حال گشت زنی عصرگاهی بود. این فرد کنترل کننده در حین پیاده روی اسپات تست های روتین تحرک ربات را انجام می داد و با یک ریموت پشت سر ربات حرکت می کرد.

هنوز زمان زیادی مانده تا کاربردهای دقیق تر ربات های شرکت بوستون دینامیکس را در دنیای واقعی ببینیم. حال که این ربات ها برای فروش آماده است، می توان انتظار داشت افراد بیشتری در خیابان ها با این ربات ها راه بروند.

ربات اسپات به پنج دوربین مجهز است که می تواند اسکن 360 درجه انجام دهد. همچنین قادر است برای ساعت ها، از پله بالا برود.

ربات های این شرکت در بعضی کارخانه ها نیز استفاده می شوند. به عنوان مثال شرکت فورد اعلام نمود که ربات اسپات را در یکی از کارخانه های خود در میشیگان به خدمت گرفته است.

همچنین این ربات ها مورد استفاده پلیس آمریکا نیز قرار می گیرد. سخنگوی پلیس گفته که این ربات به عنوان یک دستگاه رصدکننده کنترل از راه دور بکار گرفته شده تا دستگاه های مشکوک و موقعیت های خطرناک را شناسایی و رصد کند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 14 مهر 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 313

به "گشت زنی سگ رباتیک بوستون دینامیکس در خیابانهای کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گشت زنی سگ رباتیک بوستون دینامیکس در خیابانهای کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید