کسب و کار

مهاجرت اسکیل ورکر به استرالیا و کانادا: مقایسه جامع

مهاجرت اسکیل ورکر یکی از محبوب‌ترین روش‌های مهاجرت به کشورهای توسعه‌یافته است. این مقاله به مقایسه دقیق مهاجرت اسکیل ورکر به دو مقصد محبوب، یعنی استرالیا و کانادا، می‌پردازد. با بررسی جنبه‌های مختلف این دو کشور، قصد داریم تا به مهاجران کمک کنیم تا...

15 فروردین 1403

فرصت های خوداشتغالی در کانادا

در سال های اخیر، کار از خانه به عنوان یک گزینه محبوب برای افراد در سراسر جهان، از جمله کانادا، مطرح شده است. این امر به علت مزایای متعددی است که کار از خانه ارائه می دهد. با این حال، این نوع کار چالش هایی نیز دارد که باید در نظر گرفته شوند. در این مقاله،...

14 فروردین 1403

درباره خرید خانه در کانادا بدانیم

مشخص کنید که تا چقدر می توانید از پس هزینه های خرید یک خانه برآیید، مالکیت خانه می تواند بسیار هیجان انگیز باشد ، اما همیشه بهترین گزینه برای همه نیست. قبل از تصمیم به خرید خانه ، مطمئن شوید که هزینه های آن را با دقت در نظر گرفته اید.

8 اسفند 1402

ده ایالت استرس زا در آمریکا

در نظرسنجی سالانه انجمن روانشناسی آمریکا در مورد "استرس در آمریکا"، 83 درصد از بزرگسالان گفتند که اقتصاد و پول منبع مهمی برای استرس هستند.

3 آبان 1402

چطور در کانادا کسب و کار خود را ثبت کنیم؟

شما یک ایده برای کسب و کار موفق دارید و آماده هستید آن را اجرایی کنید؟ اکنون که تصمیم گرفته اید یک کارآفرینی باشید، ثبت کسب و کار شما گام مهم بعدی برای شروع کارتان است. درک نحوه ثبت کسب و کار در کانادا به موقعیت مکانی شما و نوع کسب و کار شما بستگی دارد. آلبرتا،...

30 مهر 1402

نحوه انتخاب مشاور املاک در کانادا

انتخاب مشاور املاک در کانادا یک تصمیم مهم است که می تواند تاثیر زیادی بر خرید یا فروش خانه شما داشته باشد. برای پیدا کردن یک مشاور املاک خوب و قابل اعتماد در کانادا، باید به چند نکته توجه کنید: اول از همه، باید وام خود را پیش تایید کنید تا بدانید چقدر می...

8 خرداد 1402

خرید خانه در شهرهای بزرگ کانادا با چه درآمدی ممکن است؟

براساس گزارش کارگزاری وام مسکن ریت هاب (Ratehub.ca)، برای تهیه خانه ای با قیمت میانه در شهرهای بزرگ کانادا، اکنون خریداران مسکن به عایدی کمتری نسبت به تابستان احتیاج دارند.

6 اردیبهشت 1402

به عنوان یک تازه وارد چطور به کانادا پول بیاوریم و یا به دیگران واریز کنیم؟

اگر میخواهید بدانید به عنوان یک تازه وارد چطور به کانادا پول بیاورید و یا چطور در کانادا به دیگران پول  واریز کنید؟ ما در ادامه قوانین این موضوع را برایتان شرح خواهیم داد.

1 اردیبهشت 1402

آشنایی با اقتصاد و اشتغال در تورنتو

تورنتو از شهرهای مهم تجاری کانادا به شمار میرود و این شهر در واقع مرکز اقتصادی این کشور به شمار رفته و تعداد شرکتها و موسسات تجاری در این شهر بسیار بالاست پس در صورتی که به دنبال کار در کانادا هستید تورنتو بیشتری شغل ها را پذریراست.

18 اسفند 1401

بهترین شغل های سال در کانادا

به نظر شما کدام شغل ها بیشترین چشم‌انداز شغلی را در کانادا دارند؟ انتخاب مسیر شغلی یکی از سخت ترین تصمیمات در زندگی ما است. استعداد و علایقتان از عوامل اصلی انتخاب شغل است اگرچه که دانستن اینکه کدام شغل ها براساس اعداد سخت بیشتر امیدوار کننده هستند ،...

10 اسفند 1401

چگونه رزومه خوبی برای کارفرمای کانادایی بنویسیم

رزومه شما باید به طور واضح ، مختصر و تخصصی سابقه شما را ارائه دهد تا یک استخدام کننده (کارفرما) علاقه مند به دیدار  با شما باشد. این رزومه باید مهارت ها ، تجربه کاری و سوابق شما را بیان کند. رزومه برای توصیف آنچه می توانید به طور حرفه ای برای یک کارفرما انجام...

14 دی 1401

آشنایی با مشاغل پر درآمد در کانادا

کانادا در جذب مشاغل بسیار فعال است و هر سال برنامه های مختلفی را برای جذب نیروی کار ماهر در نظر میگیرد، اگر در فکر این هستید که برای خودتان شغلی در کانادا پیدا کنید اما نمیدانید که در این کشور متوسط درآمد در رشته شما چقدر است، در ادامه با ما همراه باشید.

12 دی 1401

کار کردن در اوبر کانادا

اوبر اپلیکیشن تاکسی در کانادا هم فعایت دارد و شما میتوانید به عنوان راننده در آن کار کنید.

12 دی 1401

راه اندازی کسب و کار در کانادا و مهاجرت تجاری به کانادا

تجربه و دانش شما در زمینه کسب و کار سرمایه های بسیار ارزشمندی است که می تواند به شما کمک کند در آینده در اقتصاد سریع و متنوع کانادا سرمایه گذاری کنید. همین حالا شروع کنید: دولت کانادا به دنبال سرمایه گذاران، مدیران بازرگانی و کارآفرینان از هر شکل و اندازه...

10 دی 1401

راهنمای همکاری موثر با همکاران کانادایی

وقتی در شرکتی کانادایی استخدام شدید خواهید دید بایست خود را برای همکاری با افرادی از ملل مختلف آماده سازید و این توانایی ارتباط موثر را در خود تقویت کنید تا اوقات خوشی را در ساعات کاری داشته باشید و نیز برای خودتان دوستان جدید پیدا کنید.

9 دی 1401

راهنمای خرید کسب و کار در کانادا برای مهاجرت

یکی از راه های پر طرفدار برای مهاجرت به کانادا، خرید یک کسب و کار در این کشور است، در ادامه با سه نکته مهم برای خرید کسب و کار در کانادا برای اهداف مهاجرتی آشنا خواهیم شد.

9 دی 1401

راهنمای جذب سرمایه برای استارتاپ ها در کانادا

اگر قصد مهاجرت با استارتاپ یا کسب و کارتان به کانادا دارید حتمن سوالتان این خواهد بود که چطور میتوانم برای کسب و کارم در کانادا سرمایه‌گذار بیابم؟

8 دی 1401

مرور نکات مصاحبه شغلی در کانادا

برای کسب یک موقعیت شغلی مناسب در کانادا بایست خود را برای یک مصاحبه شغلی نیز آماده کنید، ما برایتان نکات ضروری آماده شدن جهت مصاحبه شغلی در کانادا را فراهم کرده ایم.

7 دی 1401

راهنمای پاسخ به سوالات رایج در مصاحبه کاری کانادا

بهتر است قبل از شرکت در جلسه مصاحبه کاری در کانادا سوالات و پاسخ های زیر را مرور کنید تا آمادگی ذهنی قبلی به شما در موفقیت کمک بیشتری کند.

6 دی 1401

راهنمای پیدا کردن کار و شغل در کانادا

داشتن کسب و کار و یا استخدام در کانادا ار اولین دغدغه های یک مهاجر است که میتوانید با مطالعه مقاله زیر بیشتر در مورد ان اطلاعات بدست بیاورید.

5 دی 1401
تعداد: (60)