ده ایالت استرس زا در آمریکا

در نظرسنجی سالانه انجمن روانشناسی آمریکا در مورد "استرس در آمریکا"، 83 درصد از بزرگسالان گفتند که اقتصاد و پول منبع مهمی برای استرس هستند.

ده ایالت استرس زا در آمریکا

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: اینکه آیا بار مالی زندگی یا مشکلات در روابط شخصی شماست، تجربه حداقل مقداری استرس در زندگی روزمره اجتناب ناپذیر است.

اوایل امسال، WalletHub رتبه بندی "استرس زا و کم استرس ترین" ایالت های آمریکا را منتشر کرد. این گزارش 50 ایالت را در 41 معیار از جمله: نرخ بیکاری، رشد درآمد، نرخ جدایی و طلاق، سلامت روان و گرانی ویزیت پزشک مقایسه کرد.

برای رتبه بندی نهایی، شهرها در چهار بعد کلیدی امتیاز گرفتند:

  • استرس مرتبط با کار
  • استرس مرتبط با پول
  • استرس مرتبط با خانواده
  • استرس مرتبط با سلامتی و ایمنی

WalletHub همچنین از داده های اداره سرشماری ایالات متحده، اداره آمار کار، مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری و سایر آژانس ها برای تعیین نتایج استفاده کرد.

برخی از گران ترین ایالت ها برای زندگی، نیویورک و کالیفرنیا، حتی در لیست 10 ایالت برتر قرار نگرفتند. نیویورک در جایگاه بیستم قرار گرفت در حالی که کالیفرنیا در جایگاه بیست و سوم قرار گرفت. با این حال، آنها در رتبه 5 ایالت های با بیشتری قیمت مسکن قرار گرفتند.

مطالعه WalletHub همچنین ایالت های بالاترین و پایین ترین را در دسته بندی های فردی مانند میانگین ساعات کار در هفته، میانگین ساعات خواب در شب، امنیت شغلی و درصد جمعیت زیر خط فقر رتبه بندی کرد.

به طور متوسط، ساکنان تگزاس، آلاسکا، داکوتای شمالی و وایومینگ بیشترین ساعات کار در هفته را دارند.

مردم کلرادو بیشترین ساعات خواب در شب را دارند، در حالی که ویرجینیای غربی کمترین ساعات خواب را دارند. کانکتیکات و فلوریدا دو ایالت برتر برای امنیت شغلی هستند و آیووا مقرون به صرفه ترین مسکن را ارائه می دهد.

پراسترس ترین ایالت آمریکا: می سی سی پی

می سی پی طبق گزارش WalletHub، مقام اول را در فهرست استرس ‌زاترین ایالت‌های آمریکا به خود اختصاص داده است. این ایالت جنوبی بالاترین میزان استرس مرتبط با پول را داشت و در رتبه چهارم استرس مرتبط با کار، رتبه نهم استرس مرتبط با خانواده و رتبه هفتم استرس مرتبط با سلامتی و ایمنی قرار گرفت. همچنین به گفته Experian، می سی سی پی ایالتی با پایین ترین امتیاز اعتبار است که میانگین آن 680 است.

میس سی سی پی ممکن است پایین ترین هزینه زندگی را در کشور داشته باشد، اما طبق گزارش CNBC، یکی از کم سوادترین و کم بهره ‌ورترین نیروی کار آمریکا و همچنین یکی از بدترین نرخ‌های مهاجرت کارگران را دارد. نیروی کار این ایالت یکی از کم بهره ‌ورترین‌ها در کشور است که با توجه به خروجی اقتصادی به ازای هر شغل اندازه‌گیری می‌شود.

علاوه بر داشتن نیروی کار ضعیف، می سی سی پی طبق کتاب داده‌های Kids Count 2023 که توسط بنیاد Annie E. Casey منتشر شده است، می سی سی پی کمترین رتبه را در زمینه رفاه کلی کودکان، رفاه اقتصادی، سلامت و خانواده و اجتماع دارد.

10 ایالت استرس زای برتر آمریکا

  1. می سی سی پی
  2. لوئیزیانا
  3. نیومکزیکو
  4. وست ویرجینیا
  5. نوادا
  6. آرکانزاس
  7. آلاباما
  8. کنتاکی
  9. تگزاس
  10. اوکلاهما

لوئیزیانا که سال گذشته در رتبه اول قرار داشت، در این فهرست در رتبه دوم قرار گرفت.

این ایالت بالاترین میزان جرم و جنایت را به ازای هر نفر دارد. همچنین دارای دومین درصد بالای جمعیت ساکن در فقر است. گزارش سال 2023 وزارت بازرگانی ایالات متحده نشان داد که 34.1 درصد از جمعیت لوئیزیانا در فقر زندگی می کنند.

طبق مطالعه سالانه Top States for Business CNBC، رشد شغل در لوئیزیانا به آرامی در حال افزایش است، اما رشد اقتصادی آن همچنان عقب است. در همین مطالعه، این ایالت به عنوان یکی از بدترین ایالت ها برای تجارت رتبه بندی شد.

مطالعه WalletHub همچنین نشان داد که لوئیزیانا در رتبه سوم استرس مرتبط با کار و سلامتی و ایمنی، رتبه 18 استرس مرتبط با خانواده و رتبه چهارم استرس مرتبط با پول قرار گرفت.

سومین ایالت استرس زای لیست، نیومکزیکو است.

در مطالعه WalletHub، نیومکزیکو بالاترین میزان طلاق را در بین تمام ایالت ها و دومین میزان جرم و جنایت را به ازای هر نفر داشت. این ایالت در رتبه سوم مسائل مربوط به پول، رتبه اول استرس مربوط به خانواده، رتبه 17 استرس مربوط به سلامتی و ایمنی و رتبه 26 استرس مربوط به کار قرار گرفت.

طبق گفته Britannica، نیومکزیکو ایالتی نسبتاً فقیر است و از نظر درآمد سرانه در بین پایین ترین ایالت های کشور قرار دارد. حدود نیمی از اقتصاد این ایالت بر پایه بخش خدمات است، در حالی که بیشتر نیمه دیگر آن به استخراج معدن و تولید نفت متکی است. به دلیل این تفکیک، نیومکزیکو تابع تقاضای در حال تغییر خارج از ایالت است.

با تغییر شکل انتظارات تجاری توسط فناوری، برخی از رهبران در حال پذیرش تغییرات و تحول سازمان های خود برای آینده هستند.

منبع: cnbc.com
انتشار: 3 آبان 1402 بروزرسانی: 9 آبان 1402 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 1275

به "ده ایالت استرس زا در آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ده ایالت استرس زا در آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید