استارتاپ

راه اندازی کسب و کار در کانادا و مهاجرت تجاری به کانادا

تجربه و دانش شما در زمینه کسب و کار سرمایه های بسیار ارزشمندی است که می تواند به شما کمک کند در آینده در اقتصاد سریع و متنوع کانادا سرمایه گذاری کنید. همین حالا شروع کنید: دولت کانادا به دنبال سرمایه گذاران، مدیران بازرگانی و کارآفرینان از هر شکل و اندازه...

10 دی 1401

راهنمای خرید کسب و کار در کانادا برای مهاجرت

یکی از راه های پر طرفدار برای مهاجرت به کانادا، خرید یک کسب و کار در این کشور است، در ادامه با سه نکته مهم برای خرید کسب و کار در کانادا برای اهداف مهاجرتی آشنا خواهیم شد.

9 دی 1401

راهنمای جذب سرمایه برای استارتاپ ها در کانادا

اگر قصد مهاجرت با استارتاپ یا کسب و کارتان به کانادا دارید حتمن سوالتان این خواهد بود که چطور میتوانم برای کسب و کارم در کانادا سرمایه‌گذار بیابم؟

8 دی 1401

راه اندازی کسب و کارهای کوچک در کانادا

اگر قصد راه اندازی کسب و کاری کوچک در کانادا دارید این نکات را مرور نمایید.

22 مهر 1401

برنامه مالکیت کسب و کار برای سرمایه گذاران خارجی برای اقامت دائم در کانادا

برنامه مالک/گرداننده کسب و کار برای سرمایه گذاران خارجی: سرمایه گذاران خارجی می­توانند در کانادا کسب و کار خریداری کنند، مجوز کار بگیرند و بعداً اجازه اقامت دائم در کانادا را نیز کسب کنند.

22 تیر 1400

بهترین شهرهای آمریکا برای استارتاپ ها

آمریکا به بهشت استارتاپ ها معروف است، جایی که غول های فناوری در ان جمع شده اند و شهرهای مختلف آن برایجذب سرمایه گذاران و نیروهای متخصص و خلاق با هم رقابت دارند، در ادامه معروفترین شهرهای آمریکا برای استارتاپ ها را مرور خواهیم کرد.

4 خرداد 1400

نحوه لباس پوشیدن برای مصاحبه شغلی در کانادا، برای مصاحبه رسمی یا عادی چه چیزی بپوشید؟

می دانید که ایجاد نخستین اثربخشی خوب در یک مصاحبه شغلی مهم است و انتخاب لباس مصاحبه شما قسمت عمده ای از آن است. اما لباس پوشیدن برای مصاحبه های شغلی بسیار پیچیده تر از گذشته است.

11 اردیبهشت 1400

ویزای استارتاپ: 18 کشور اعطاکننده ویزای استارتاپ

شروع یک کار جدیدی در یک کشور دیگر ایده بسیار خوبی است، چون کارآفرینان کشورهای مختلف فرصتی پیدا می­کنند تا با سرمایه گذاری در یک کسب و کار دایر یا شروع یک تشکیلات جدید، ویزای غیرمهاجرتی فراهم نمایند. بیشتر کشورهای جهان تمایل دارند تعداد بیشتری از مهاجران...

22 آذر 1399

10 فرد ثروتمند برتر کانادا

ماه گذشته فوربس لیست سالانه خود را درباره ثروتمند ترین افراد کره زمین منتشر کرد. این لیست دارای دیدگاه های جالبی راجب موقعیت میلیاردر های جهان است.  در این مقاله در میان موارد دیگر، ذکر شده است که ازسال 2018 تا 2019 ،247 میلیاردر وجود داشته اند که از لیست خارج...

19 آذر 1399

موفقیت Shopify توجه ستاره های بعدی کانادا را به خود جلب می کند

اتحاد قوی شرکت shopify (shop.to) و موفقیت تجاری شرکت پایانه فروش light speed که در سال جاری آغاز شده است توجه خود را براین موضوع متمرکز کرده اند که چه کسی ممکن است ستاره بعدی تکنولوژی کانادا باشد که به طور عمومی شناخته خواهد شد.

16 آذر 1399

پاسخ به سوالات متداول در مورد ویزای استارتاپ کانادا

راه‌های مختلفی برای گرفتن ویزای کانادا وجود دارند؛ یکی از جدیدترین و بهترین آنها، ویزای استارتاپ کانادا است. در ادامه می‌خواهیم سوال‌های مهمی که در مورد این ویزا پرسیده می‌شوند را پاسخ بدهیم.

17 شهریور 1399

در مورد ویزای کاری کانادا بدانیم

کانادا کشوری است که احتمالا تا چند ده سال آینده به ورود مهاجران تلاشگر و خبره در کارشان نیاز دارد. بسیاری از افراد برای دریافت ویزای کار کانادا اقدام می کنند، با این حال دریافت این ویزا یا همان اجازه کار در این کشور شرایطی دارد.

1 تیر 1399

برنامه مهاجرتی به کانادا از طریق سرمایه گذاری

روشهای مختلفی برای مهاجرت به کشور ثروتمند کانادا وجود دارد، یکی از این گرانترین این روشها، شیوه سرمایه گذاری است که طرح ها و روشهای مختلفی در ایالات مختلف کانادا به اجرا گذاشته شده است.

13 فروردین 1399