آشنایی با مشاغل پر درآمد در کانادا

کانادا در جذب مشاغل بسیار فعال است و هر سال برنامه های مختلفی را برای جذب نیروی کار ماهر در نظر میگیرد، اگر در فکر این هستید که برای خودتان شغلی در کانادا پیدا کنید اما نمیدانید که در این کشور متوسط درآمد در رشته شما چقدر است، در ادامه با ما همراه باشید.

آشنایی با مشاغل پر درآمد در کانادا
به گزارش مجری سفرهای گردشگری:
شغلمیانگین حقوق سالانه در کاناداتوضیحات
مدیر فنی راه‌و ساختمان79.999 دلارمدیر فنی راه و ساختمان بر نحوه ساخت ساز نظارت دارد. کنترل کیفیت پروژه را بررسی می‌کند و در تخمین هزینه‌ها نقش کلیدی دارد
سوپروایزر معادن و جنگل‌ها72.800 دلاراین مدیران بر کار معدن کاران و جنگلبانان نظارت می‌کنند
خلبانان و مربیان پرواز76.960 دلارخلبانان چه در رسته های نظامی و چه در زمینه‌های غیرنظامی در کنار مهندسان و مربیان پرواز از بالاترین دستمزد‌ها در کانادا برخوردارند
مهندسین نرم افزار90.001 دلارکد نویسی در کنار دیگر گرایشهای مهندسی نرم افزار نیز از مشاغل پردرآمد در کانادا است
افسران پلیس83.990 دلارافسران پلیس بسته به محل و سختی کار خود از درآمد بسیار خوبی در کانادا برخوردار هستند
آتشنشانان78.963 دلارجدا از وظائف اصلی آتش‌نشانان، خدمات اجتماعی و آموزش نیز از وظائف این قشر محسوب می شود
برنامه‌ریزان شهری86.320 دلاربرنامه ریزان شهری کارهای مهم و متنوعی را انجام می‌دهند. از بررسی اطلاعات تا ارزیابی همه مواردی که با زندگی ما سرو کار دارند
مهندسان نفت و پتروشیمی104.000 دلارمهندسان بطور کل از چشم‌انداز مالی خوبی برخوردار هستند، اما آن دسته از مهندسان که با نفت و گاز سر و کار دارند، بیشترین درآمد را خواهند داشت.
مدیر خدمات تجاری85.508 دلاراین حرفه طیف گسترده ای از شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی را در بر می گیرد. وظیفه اصلی تضمین موفقیت یک بیزینس است
افسر عرشه72.800 دلارافسر عرشه مهمترین وظائف در کشتی را بر عهده دارد. امنیت محموله، سلامت مسافران و جهت یابی.
مهندسی تخصصی85.009 دلاراین دسته از مهندسان در زمینه های کشاورزی، نساجی، بیومدیکال و … فعالیت می‌کنند
مهندسین هوا-فضا89.003 دلارمهندسین هوا-فضا از اعتبار و اهمیت بسیاری در کانادا برخوردارهستند و چشم انداز حرفه‌ای بسیار خوبی نیز می توان برای آنها متصور بود.
مهندسین لوکوموتیو73.340 دلارمهندسین لوکوموتیو به دو دسته مهندسین راه آهن و مهندسین آموزش تقسیم بندی می‌شوند و هر دو از اهمیت بسیاری برخوردارند
مدیران فروش شرکت‌ها85.009 دلارمدیران فروش در راس امور تجاری شرکت‌ها قرار دارند. استخدام کارمندان فروش، تعریف سیاست‌ها و ارتباط با مشتریان اهم وظائف این حرفه است
داروسازها102.398 دلارداروسازها در کانادا وظیفه مشاوره با بیماران برای مصرف داروها، به روز رسانی سوابق درمانی و اداره داروخانه ها را بر عهده دارند.
مکانیک آسانسور83.844 دلاربررسی عملکرد صحیح آسانسورها از نظر الکتریکی، مکانیکی و امنیت وظیفه این گروه کاری است
وُکلا88.524 دلاروکالت شغلی کاملا حرفه ای و بسیار گسترده است. از حضور در دادگاه تا ارائه مشاوره و پیگیری پرونده.
مدیران توسعه اقتصادی114.400 دلاربیشترین متوسط درآمد در کشور کانادا به این افراد تعلق می‌گیرد. کمک به شهرها برای جذب بیزینس‌ها، فرصت‌های شغلی و سرمایه‌گذاری‌های جدید، وظیفه اصلی این افراد است.
مدیران مالی و مشاورین املاک103.376 دلارشاید از این درآمد بالا تعجب کنید.رونق بازار ملک در کانادا عامل اصلی این درآمد بالاست اما باید حباب‌های بازار را هم در نظر داشت.
مدیران ارتباطات مخابراتی86.528 دلارمدیران ارتباطات مخابراتی نیز وظائفی همچون راه اندازی شبکه ها، سیستم سوئیچ مستقیم و کارکرد درست مجموعه را بر عهده دارند
مدیران رفاهی (تاسیسات برق)112.320 دلارآب، جریان برق و گاز طبیعی. این افراد در واقع چراغ‌ها را همواره روشن نگه می‌دارند. مدیرانی که بر تداوم جریان برق و خدمات دیگر را نظارت دارند.
سوپروایزر لوله کشی89.398 دلاراین مدیران بر نحوه لوله کشی نفت، گاز و آب در کانادا نظارت دارند. نه فقط برای مصارف خانگی بلکه برای کارخانجات بزرگ صنعتی
مدیران معادن و جنگل‌ها100.006 دلارکانادا از منابع طبیعی بسیار غنی و گسترده‌ای برخوردار است. این مدیران بر کار معدن کاران و جنگلبانان نظارت می‌کنند.
پرستاران حرفه‌ای84.510 دلارپرستاران حرفه‌ای در واقع جایگاهی بین پرستاران معمولی و پزشکان دارند. تشخیص بیماری و انجام اقدامات اولیه و در مواردی تجویز دارو
مدیران توسعه اقتصادی114.400 دلاربیشترین متوسط درآمد در کشور کانادا به این افراد تعلق می‌گیرد. کمک به شهرها برای جذب بیزینس‌ها، فرصت‌های شغلی و سرمایه‌گذاری‌های جدید، وظیفه اصلی این افراد است.

برای دریافت خدمات ویزای کانادا با ما در تماس باشید.

پرطرفدارترین مشاغل در کانادا

1. توسعه دهنده وب

توسعه دهندگان وب در ارگان ها و نهادهای مختلفی از تجارت های کوچک و بزرگ گرفته تا شرکت های بزرگ و نهادهای دولتی می توانند مشغول به کار شوند. توسعه دهنده وب یک متخصص حوزه نرم افزار است که توسعه یک اپلیکیشن و یا پروژه را بر عهده می گیرد.

حدود دو هفته زمان می برد تا افرادی که برای اشتغال به کار خود احتیاج به مجوز دارند به وسیله سیستم اعتبارسنجی GTS کانادا مجوز خود را دریافت نمایند. به نظر زمان منطقی و قابل قبولی برای این کار در نظر گرفته شده است و می تواند این شغل را از دیگر فعالیت ها متمایز کند.

میانگین حقوق: 69305 دلار

کد طبقه بندی شغلی: 2175

تخصص های مرتبط: طراح وب، وب مَستر، متخصص سئو

2. مدیریت منابع انسانی

مدیر منابع انسانی وظیفه استخدام برترین افراد را در کمپانی ها بر عهده دارد. این شغل هم یکی از پرتقاضاترین مشاغل در کانادا محسوب می گردد.

میانگین حقوق: 89003 دلار

کد طبقه بندی شغلی: 0112

3. مهندس برق

مهندسی برق یکی از پرطرف دار مشاغل در دنیای مدرن است. طراحی، تحلیل و آنالیز، تست و ارزیابی عملکرد سیستم های الکتریکی و تجهیزات آن از وظایف مهندسین برق است و مسئولیت کارکرد صحیح این سیستم ها برعهده آن ها است.

میانگین حقوق: 91832 دلار

کد طبقه بندی شغلی: 2133

تخصص های مرتبط: مهندسی الکتریک و مهندسی الکترونیک

4. دامپزشکی

کانادایی ها عاشق حیوانات خانگی هستند و بیشتر آن ها انواع حیوانات خانگی از قبیل سگ ها، گربه ها و دیگر حیوانات خانگی را در خانه خود دارند. با این حال تعداد دامپزشکان فعال اکنون در کانادا بسیار کمتر از حد احتیاج است و همین امر باعث شده این شغل به یکی از پرتقاضاترین مشاغل در کانادا تبدیل گردد.دامپزشکان در کانادا باید مدرک تحصیلی مرتبط از یکی از مراکز آموزشی مورد تأیید داشته باشند. افراد برای فعالیت به عنوان دامپزشک احتیاج است مجوزهای خاصی هم از نهادهای نظارتی ایالتی و منطقه ای دریافت نمایند.

میانگین حقوق: 95804 دلار

کد طبقه بندی شغلی: 3114

5. مسئول استخدام نیروی انسانی

امروزه با بزرگ تر شدن کسب و کارها افراد بیشتری هم تقاضای استخدام شدن دارند. مسئول استخدام در کمپانی ها نقش مهمی را ایفا می نماید و باید سعی کند افراد مورد احتیاج شرکت را به درستی شناسایی و استخدام کند. در زمینه های تخصصی مثل مهندسی و تکنولوژی تقاضا برای استخدام بسیار بالا است و احتیاج است برای انتخاب و استخدام افراد وقت ویژه ای صرف گردد.

متقاضی این شغل باید حداقل مدرک لیسانس از رشته مرتبط را داشته باشد. بعلاوه افراد متقاضی می توانند برای استخدام شدن خود از افرادی هم یاری بگیرند که شغلشان همین است. علاوه بر این افرادی که عضو انجمن استخدام نمایندگان حرفه ای کانادا باشند می توانند در مسیر شغلی خود راحت تر پیشرفت نمایند.

میانگین حقوق: 65292 دلار

کد طبقه بندی شغلی: 1223

تخصص مرتبط: متخصص منابع انسانی

6. مشاور مالی

مشاوران مالی به افراد و خانواده ها پیشنهاد می نماید که با سرمایه خود چه کاری انجام دهند. مشاوران مالی که در بانک ها کار می نمایند هم در زمینه بهبود خدمات و محصولات به مؤسسه خود یاری می نمایند.

میانگین حقوق: 62971 دلار

کد طبقه بندی شغلی: 1114، 0111

تخصص های در ارتباط: مدیریت مالی، نماینده مالی فروش

7. داروسازی

داروسازها با برنامه ها و سرویس هایی همکاری می نمایند که در کوشش هستند سطح سلامت جامعه افزایش پیدا کند. یک داروساز می تواند کار خود را از بیمارستان و یا داروخانه آغاز کند و یا داروسازی خود را تأسیس کند.

قوانین مربوط به داروسازان به وسیله استان ها معین می گردد. برای گرفتن این شغل افراد باید مدرک داروسازی معتبر داشته باشند و در آزمون داروسازی در کانادا هم قبول شوند. بعد از آن می توانند درخواست خود را برای منطقه و استان مورد احتیاج خود پر نمایند و منتظر دریافت تأییدیه ها باشند.

این شغل در سالیان گذشته یکی از پرعایدیترین مشاغل مورد تقاضا در کانادا بوده است. داروسازها می توانند ساعتی 45 دلار عایدی داشته باشند و اگر یک داروساز روزی 12 ساعت کار کند در سال می تواند عایدیی حدود 130 هزار دلار داشته باشد که رقم بالایی است.

میانگین حقوق: 89314

کد طبقه بندی شغلی: 3131

8. جوشکاری

یکی از مزیت های جوشکار بودن این است که احتیاج نیست تا مدرک تحصیلی آن چنانی داشته باشید اما در عین حال می توانید به عایدی خوبی دست پیدا کنید. جوشکاری همواره از جمله مشاغل پرتقاضا در کانادا بوده است.

جوشکاری یک حرفه مهارتی است و باید دانش و تجربه لازم آن کسب گردد. برای اینکه تبدیل به یک جوشکار در کانادا شوید باید آموزش حرفه ای ببینید و یا شاگردی کنید. این شغل جزو 15 شغل برتر سال جاری در کانادا بوده است و تعداد زیاد متخصصین در این حوزه نشان از رونق بالای آن دارد.

برای اینکه درصد پیروزیت خود را در این شغل بالاتر ببرید می توانید تخصص های بیشتری مثل جوشکاری در زیر آب را فرا بگیرید. برای این کار احتیاج است شناگر ماهری باشید و ترس از آب نداشته باشید.

میانگین حقوق: 73504

کد طبقه بندی شغلی: 7237

تخصص های مرتبط: جوشکاری و اپراتور ابزارآلات ماشینی

9. کارگر عادی

کارگران عادی مواد اولیه و تجهیزات را جابه جا می نمایند. این افراد بعلاوه در سایر زمینه ها که احتیاج به قوای جسمانی دارد مثل حفاری، تخریب و فشرده سازی هم فعالیت می نمایند. کارگران بنا بعلاوه ساخت وسازهای ساختمانی را آماده و تمیز می نمایند.

میانگین حقوق: 47678

کد طبقه بندی شغلی: 7611

10. مهندسی هوافضا

مهندسین هوافضا طراحی، تحقیق، آزمایش، توسعه و نظارت بر ساخت و نگهداری وسایل نقلیه و سیستم های هوافضا را انجام می دهند. وسایلی مثل هواپیماهای بدون سرنشین هواپیماهای تجاری و نظامی، فضاپیماها و تجهیزات مربوط به هوافضا سر و کارشان با مهندسین هوافضا است. چندین مؤسسه در کانادا وجود دارد که مدرک مهندسی فضا را به علاقه مندان این حوزه ارائه می دهد.

شانس استخدام شدن به عنوان یک مهندس هوافضا در کانادا بسیار بالا است. مهندسین قدیمی در حال بازنشسته شدن هستند و باید جای خود را به نیروهای تازه وارد بدهند. بعلاوه صنعت هوافضا روز به روز در حال بزرگ تر شدن است. این شغل یکی از پرعایدیترین مشاغل پرتقاضا در کانادا است.

میانگین حقوق: 98374

کد طبقه بندی شغلی: 2146

تخصص های مرتبط: مهندسی هواپیما، مهندسی هوانوردی، مهندسی فضاپیما

11. دستیاران اداری

افرادی که شغلشان این است از همکاران خود در زمینه هایی مانند حسابداری و انجام سایر وظایف دفتری و اداری پشتیبانی می نمایند.

دستیاران اداری که تخصص آن ها در زمینه حسابداری است شانس بیشتری برای پیدا کردن کار دارند چرا که این شغل اکنون به عنوان یک شغل پرتقاضا در کانادا فهرست شده است.

میانگین حقوق: 45927 دلار

کد طبقه بندی شغلی: 1241

12. بازاریابی

اکنون بازاریابان بیشتر برای خرده فروشی ها (فروشگاه هایی مثل Walmart، Canadian Tire و Real Canadian Superstore) کار می نمایند و تصمیم می گیرند کالای نو را به چه صورت آورده و چگونه باید در قفسه های فروشگاه به نمایش بگذارند.

میانگین حقوق: 48610 دلار

کد طبقه بندی شغلی: 6222

تخصص های مرتبط: شناسایی خریداران و خرده فروشی ها

13. رانندگی

دسته های مختلفی از رانندگان وجود دارد، از رانندگان پیک، رانندگان کامیون، رانندگان لیفتراک و رانندگان مسافت های طولانی. اگر قادر به رانندگی با یک وسیله نقلیه تجاری هستید، در این صورت شانس زیادی برای پیدا کردن کار در کانادا دارید.

بازار کار اکنون توسعه پیدا نموده است و از آنجا که مردم قصد جابجایی کالاها و محصولات را دارند همواره به رانندگان احتیاج است. شرط پذیرفته شدن در این شغل داشتن گواهینامه معتبر و یا گواهی اپراتوری لیفتراک است. اگر که پیش احتیاجهای لازم را داشته باشید می توانید انتظار داشته باشید تا به راحتی در کانادا کار پیدا کنید.

میانگین حقوق: 44836 دلار

کد طبقه بندی شغلی: 7511، 7521، 7452

14. مسئول پذیرش

در کمپانی ها و مؤسسات اولین نفری که مشتریان با او روبرو می شوند مسئول پذیرش است. یک مسئول پذیرش نقش بسیار مهمی در ایجاد اشتیاق در افرادی که قصد همکاری با یک کمپانی دارند ایفا می نماید.

یک مسئول پذیرش خوب باید روابط عمومی بالایی داشته باشد و بتواند ارتباط خوبی هم به صورت کلامی و غیر کلامی با مشتریان داشته باشد. افرادی که برای این کار درخواست می دهند باید دانش بالایی در زمینه کامپیوتر داشته باشند. بعلاوه داشتن چندین مهارت مختلف یک مزیت قابل توجه برای توجه ویژه به آن ها و استخدامشان خواهد بود.

میانگین حقوق: 31304 دلار

کد طبقه بندی شغلی: 1414

15. مدیر پروژه

افراد در این زمینه در بخش های مختلفی مثل بازاریابی، فروش، مهندسی و سایر موارد مورد احتیاج هستند. ماهیت شغلی آن ها می طلبد که دارای انعطاف پذیری زیادی باشند و بتواند در مواقع مهم تصمیمات درستی در زمینه مدیریت بودجه و یا افراد بگیرند.

چندین سال است که مدیر پروژه یکی از مشاغل پرتقاضا در کانادا است. برای بهبود شانس استخدام خود احتیاج است تا گواهی معتبر حرفه مدیریت پروژه (PMP) را داشته باشید.

میانگین حقوق: 91425

کد طبقه بندی شغلی: 0211، 0213، 0711، 1221

16. مدیر حسابداری

افرادی که قصد فعالیت در این زمینه را دارند باید بتوانند رابطه خوبی با مشتریان خود داشته باشند. کارفرمایان در کانادا همواره در پی مدیرانی هستند که دارای توانایی و تخصص بیشتری در حوزه نرم افزارهای مدیریت فروش و پشتیبانی مشتریان (نرم افزارهایCRM) هستند. بیشتر مدیران حسابداری در کانادا یک حقوق پایه به علاوه حق کمیسیون دریافت می نمایند.

تقاضای زیادی برای استخدام مدیران حسابداری در صنایع مختلف وجود دارد، از بازاریابی، بانکداری، مدیریت فروش و فناوری اطلاعات گرفته تا حوزه مشاوره مالی. باز هم باید تاکید کنیم که کلید پیروزیت یک حسابدار پیروز در ایجاد روابط و پیوندهای قوی با مشتریان است.

میانگین حقوق: 86104 دلار

کد طبقه بندی شغلی: 4163

17. مدیریت توسعه کسب و کار

مدیران توسعه کسب و کار نقش بسیار مهمی در جلب مشتری دارند و بعلاوه به مسئولین فروش یاری می نمایند تا بتوانند قراردادهای بهتری را امضا نمایند.

میانگین حقوق: 84003 دلار

کد طبقه بندی شغلی: 4163

تخصص های مرتبط: مشاوره و بازاریابی

18. حسابداری

اغلب اوقات وقتی نام حسابدار را می شنویم، بلافاصله به فکر ثبت و ضبط سوابق مالی می افتیم. در حقیقت، حسابداران افرادی دارای تخصص مالی هستند و مسئولیت نظارت بر بودجه و پیش بینی عایدی و هزینه ها را دارند.

حسابداری به رشته های متنوعی از تخصص تقسیم می گردد و شامل حسابرسی، مالیات، مدیریت حقوق و دستمزد کارکنان و سایر موارد می گردد. برای حسابدار شدن در کانادا باید گواهی رسمی حسابداری (CPA) را دریافت کنید.

میانگین حقوق: 59100 دلار

کد طبقه بندی شغلی: 0111، 1111

19. پرستاری

خدمات بهداشت و درمانی یکی از ضروریات جامعه برای افزایش سطح سلامت عمومی است. مهم ترین سرمایه سلامتی است و کانادایی ها برای این مسئله اهمیت زیادی قائل هستند. برای همین است که پرستاری یکی از پرتقاضاترین مشاغل در تمامی استان های کانادا است.

برای تبدیل شدن به یک پرستار در کانادا باید مدرک پرستاری را از یکی از دانشگاه ها و موسسات معتبر دریافت کنید و فرایند استخدام کادر درمان را طی کنید. اخیراً رشد قابل توجهی در اندازه احتیاجمندی به پرستاران در کانادا مشاهده می گردد و برای علاقه مندان به این شغل فرصت خوبی را فراهم نموده است.

میانگین حقوق: 77603 دلار

کد طبقه بندی شغلی: 3012

20. استاد دانشگاه و سخنران علمی

حتماً شنیده اید که کلید حل بسیاری از مسائل دانش است اما اگر این دانش به کسی منتقل نگردد نمی تواند کاری از پیش ببرد. استاد دانشگاه شدن در کانادا سال ها کوشش و کار سخت را می طلبد. به طور میانه یک استاد دانشگاه در کانادا سالیانه 100 هزار دلار عایدی دارد. هرچند که به نظر در مقایسه با جایگاهی که دارند رقم چندان بالایی نیست اما آن ها می توانند از مزایایی مانند شهریه رایگان برای بچه ها و افراد تحت تکلفشان در تمامی دانشگاه های کانادا استفاده نمایند.

میانگین حقوق: 100300 دلار (استاد دانشگاه) 83584 دلار (سخنران علمی)

کد طبقه بندی شغلی: 4011

21. مهندسی نرم افزار

تقاضا برای مهندسی نرم افزار در سال های اخیر رشد چشم گیری داشته است. بیشتر مردم مهندسان نرم افزار را افرادی می دانند که فقط برای شرکت های فناوری کار می نمایند. اما کار آن ها فقط محدود به شرکت های فناوری نیست، بلکه مربوط به هر شرکت و کسب و کاری می گردد زیرا امروزه هر کسب و کاری به برنامه های رایانه ای، برنامه های تلفن همراه و نرم افزارهای طراحی شده به وسیله مهندسین نرم افزار احتیاج دارند.

یک مهندس نرم افزار باید کدنویسی و طراحی نرم افزار را به صورت حرفه ای آموزش دیده باشد. اکنون 2 سال است که کدنویسی به یکی از پرتقاضاترین مشاغل کانادا تبدیل شده است.

میانگین حقوق: 100562 دلار

کد طبقه بندی شغلی: 2173

22. برق کار صنعتی

اندازه حقوق و دستمزد برق کاران صنعتی در استان ها و منطقه ها مختلف کانادا فرق دارد. برق کاران صنعتی در بریتیش کلمبیا، اونترایو و مانیتوبا کار می نمایند دستمزد بیشتری نسبت به برق کاران سایر استان ها دریافت می نمایند.

نکته جالب توجه در خصوص این حرفه این است که احتیاج به هیچ مدرک خاصی ندارد و برای به دست آوردن این شغل باید شاگردی کنید و یا به صورت حرفه ای آموزش ببینید. این شغل از سال 2018 تا کنون جزو مشاغل پرطرف دار در کانادا بوده است.

میانگین حقوق: 83671 دلار

کد طبقه بندی شغلی: 7242

23. تعمیرات تجهیزات سنگین

نگهداری، تعمیر و سرهم کردن تجهیزات سنگین برقی که در کارخانه ها و صنایع مورد استفاده قرار می گیرد یکی از مشاغل کاربردی و مهم در کانادا محسوب می گردد. بخش های مربوط به انرژی و کارخانه داری که نقش مهمی در بخش های مختلف اقتصاد کانادا بازی می نمایند به این شغل احتیاج زیادی دارند.

میانگین حقوق: 82864

کد طبقه بندی شغلی: 7312

24. دستیار فروش

کار دستیاران و نمایندگان فروش از نظر فروش مستقیم به مصرف نماینده یا فروش به پخش نماینده ها اهمیت زیادی دارد. نمایندگان فروش عمده کالاهای سازمان های خود را به فروش می رسانند و نقش مهمی در جذب عایدی برای نهاد و سازمان خود ایفا می نمایند.

میانگین حقوق: 52277 دلار

کد طبقه بندی شغلی: 6411

25. عینک سازی

حدود 70 درصد مردم کانادا از عینک استفاده می نمایند و با توجه به اینکه استفاده از موبایل، کامپیوتر و تلویزیون به بخش جدا نشدنی از زندگی مردم تبدیل شده است شاهد افزایش مسائل و بیماری های چشمی در کانادایی ها هستیم.

برای اینکه به یک عینک ساز تبدیل شوید باید آموزش حرفه ای ببینید و در آزمون های معتبر علوم عینک سازی تاییدیه های لازم را دریافت کنید. عینک سازی هم در سال های گذشته تبدیل به یکی از پرطرفدرترین مشاغل در کانادا تبدیل شده است.

میانگین حقوق: 47400 دلار

کد طبقه بندی شغلی: 3231

مشاغل نوظهور در کانادا

نکته ای که باید به آن توجه ویژه کنید این است که امروزه بیشتر مشاغل نوظهور در کانادا به دانش تکنولوژی و اینترنت احتیاج دارند.

در ادامه 10 شغل نوظهور در کانادا را برایتان فهرست می کنیم و توصیه می کنیم حتماً آن ها را مد نظر قرار دهید.

  • مهندس آزمایش سیستم های اطلاعاتی
  • متخصص امنیت سایبر
  • مدیرعامل اجرایی
  • حسابرسی سیستم ها
  • معماری سه بعدی
  • مهندس خودروسازی
  • محقق حوزه هوش مصنوعی
  • مهندس آی تی
  • اپراتور آنلاین چت
  • تحلیلگر امنیت سیستم
  • مهندس محیط زیست
  • توسعه دهنده بلاک چین
  • دانشمند دیتا
  • بازپرس پزشکی قانونی سایبر
انتشار: 12 دی 1401 بروزرسانی: 18 دی 1401 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 567

به "آشنایی با مشاغل پر درآمد در کانادا" امتیاز دهید

3 کاربر به "آشنایی با مشاغل پر درآمد در کانادا" امتیاز داده اند | 4.7 از 5
امتیاز شما:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با مشاغل پر درآمد در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید