تورنتو دومین شهر برتر آینده در آمریکای شمالی خواهد بود

شهر تورنتو به لطف شهرت بین المللی روزافزون خود در زمینه سرمایه گذاری، تجارت و نوآوری، به طور رسمی دومین شهر برتر «آینده» در امریکا نامگذاری شد.

تورنتو دومین شهر برتر آینده در آمریکای شمالی خواهد بود

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: اخیراً خبرگزاری fDi انتشارات Financial Times، لیست برترین شهرهای آینده را منتشر نمود. مطالعه­ای که بر روی شهرهای امریکای شمالی و جنوبی انجام شده، ثابت می­کند این شهرها از موقعیت­های خوش­آتیه­ای برای سرمایه گذاری برخوردارند.

فهرست 10 شهر برتر تنها شامل شهرهای کانادا و ایالات متحده می­شود؛  در لیست کانادا، تورنتو در صدر فهرست قرار گرفت و در امریکا نیز به عنوان دومین شهر برتر انتخاب گردید. به این ترتیب از فهرست سال قبل، یک رتبه بالاتر آمد.

طبق گزارش fDi، تورنتو به سرمایه گذاری­های هوشمندانه در توسعه کسب و کار، فرهنگ، مردم و محل­ها معروف شده است. سرمایه­گذاری­هایی که در این شهر صورت گرفته (از جمله شرکت­های بین المللی بزرگ مانند نتفلیکس، ردیت، توییتر، پینترست و دوردش) نیز درنظر گرفته شده اند.

طی یک گزارش خبری، fDi چنین عنوان کرد :«ناحیه تورنتو بزرگترین حوزه تکنولوژی در کاناداست و از این نظر در امریکای شمالی رتبه پنجم را دارد؛ در تورنتو 24.000 شرکت مشغول به کارند و 290.000 نفر کارمند دارند. درجات تکنولوژی تورنتو بین سال­های 2014 تا 2018 برابر 24083 بوده و بنابراین پس از سان فرانسیسکو (که در صدر فهرست می­باشد) در دومین رتبه قرار دارد.»

تورنتو در دسته­ های پتانسیل اقتصادی و مساعدت در کسب و کار نیز رتبه بالایی دارد و در کانادا هم رتبه دوم را از آن خود کرده است. در دسته سرمایه انسانی و سبک زندگی، رتبه هفتم و و در دسته ارتباطات نیز رتبه ششم را کسب نموده است.

شهردار جان تروی اظهار داشت: «این رتبه­ ها نشان می­دهند تورنتو یکی از بهترین شهرهای دنیا برای سرمایه گذاری، ساخت و ساز، توسعه و موفقیت می­باشد. تورنتو موتور اقتصادی کاناداست و مطمئنم که شهر ما، طی سال­های آتی بسیار قدرتمندتر از پیش خواهد شد، چون برای توسعه شهر و جذب مردم و کسب و کارها به این شهر تلاش­های بسیاری صورت می­گیرد.»

در لیست کلی شهرهای آینده، نیویورک از تورنتو پیشی گرفته است اما یک شهر کانادایی دیگر یعنی مونترال، نیز موفق شد به لیست ده شهر برتر راه پیدا کند و رتبه چهارم را کسب نماید.

منبع: dailyhive.com
انتشار: 2 مرداد 1400 بروزرسانی: 3 مرداد 1400 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 637

به "تورنتو دومین شهر برتر آینده در آمریکای شمالی خواهد بود" امتیاز دهید

1 کاربر به "تورنتو دومین شهر برتر آینده در آمریکای شمالی خواهد بود" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورنتو دومین شهر برتر آینده در آمریکای شمالی خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید