راهنمای ضروری برای شروع یک تجارت در کانادا

ایده خوبی برای یک تجارت در کانادا دارید و تصمیم گرفته اید که کار خود را برای کارآفرینی شروع کنید، این خبر خوبی است ، اما از کجا شروع می کنید؟

راهنمای ضروری برای شروع یک تجارت در کانادا

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: برداشتن گام در جهت کارآفرین بودن، گاهی اوقات ممکن است اینطور باشد که قبل از اینکه بتوانید تصمیمی بگیرید که چه چیزی برای شما بهتر است، مجبور هستید آزمون و خطا کنید. اما، مواردی وجود دارد که می توانید انجام دهید تا اطمینان حاصل کنید که در مسیر درست قرار گرفته اید و خود و تجارت خود را در مسیر موفقیت هدایت می کنید.

بیایید نگاهی به چند کار ضروری بیندازیم که لازم است هنگام شروع تجارت جدید خود انجام دهید:

انتخاب نام تجاری خود

اسمی که برای شغل خود انتخاب می کنید به ایجاد هویت برند شما کمک می کند و می تواند در موفقیت تأثیر عمده ای بگذارد. شما یک نام تجاری می خواهید که به یاد ماندنی باشد و باعث شود تجارت شما از رقبا متمایز شود، اما همچنین باید نامی باشد که مشتریان از ماهیت کسب و کار شما مطلع شوند.

به طور کلی باید هم عنصر متمایز و هم توصیفی برای نام تجاری خود داشته باشید. عنصر متمایز چیزی است که نام تجاری شما را منحصر به فرد می کند، و عنصر توصیفی کار شما را توصیف میکند.

قبل از اینکه ثبت نام تجارت خود را کامل کنید، این فرصت را دارید که قبل از نام تجاری که انتخاب کرده اید جستجو کنید تا ببینید آیا شخص دیگری قبلاً نام یا موارد مشابه را ثبت کرده است یا خیر.

وقتی نام مورد نظر خود را جستجو میکنید، Ontario Business Central انواع مختلف نام تجاری را برای هر شغل، شرکت ها و علائم تجاری موجود که مشابه آنها هستند جستجو می کند. به شما این امکان را می دهد قبل از ثبت نام در کسب و کار از نام های مشابه مطلع شوید.

ثبت کسب و کار

پس از نهایی کردن نام تجاری خود، وقت آن است که ساختار کسب و کار خود را تعیین کرده و کسب و کار را به ثبت برسانید. برای نوع مشاغلی که می توانید ثبت کنید دو گزینه وجود دارد. می توانید تجارت خود را به عنوان یک کسب و کار کوچک یا یک شرکت ثبت کنید و قبل از تصمیم گیری، تفاوت بین این دو نوع تنظیم ساختار کسب و کار را خوب مطالعه کنید.

یک شرکت به عنوان یک نهاد جداگانه از صاحبان آن در نظر گرفته می شود، بنابراین مسئولیت محدودی برای مالکان وجود دارد و مالیات بر درآمد شرکت به طور جداگانه ثبت می شود. با ثبت یک تجارت کوچک، افراد مالیات تجاری را به همراه اظهارنامه مالیات شخصی خود ثبت می کنند. شرکت ها همچنین از حق حفظ نام تجاری برخوردارند، در حالی که مشاغل کوچک مانند مشاغل انحصاری و مشارکت های عمومی چنین چیزی ندارند.

اطلاع از مجوزهای مورد نیاز

هر شهر و استان الزامات متفاوتی برای مجوزهای کسب و کار دارد و بسته به نوع شغلی که دارید، ممکن است شرایط متفاوتی وجود داشته باشد. می توانید مستقیماً با شهرداری که محل کار شما در آن قرار دارد تماس بگیرید، یا می توانید BizPal را بررسی کنید تا ایده بهتری درباره آنچه ممکن است برای کسب و کار در شرایط مورد نیاز منطقه خاص خود لازم داشته باشید، بدست آورید.

پروانه و مجوزهای صادر شده برای مشاغل در استان های مختلف با هم متفاوت است و ممکن است تاریخ تجدید متفاوتی داشته باشد، بنابراین مهم است که تفاوت ها را بدانید.

ایجاد حساب های تجاری خود

میتوانید حساب کسب و کار کوچک را جدا از حساب های شخصی خود نگه دارید این شامل وام های تجاری، خط اعتباری، حساب های بانکی و کارت های اعتباری است که به شما کمک می کند هزینه ها و درآمد کسب و کار خود را بهتر پیگیری کنید. قبل از ایجاد حساب تجاری، بانک احتمالاً می خواهد نسخه ای از ثبت مشاغل یا اساسنامه شما را ببیند. نام صاحبان مشاغل در کلیه اسناد تجاری باید با آنچه در شناسنامه شما ذکر شده مطابقت داشته باشد.

همچنین ممکن است بخواهید حساب کاربری با Revenue Canada ایجاد کنید این موارد شامل HST، واردات / صادرات و حقوق و دستمزد است. یا می توانید این حساب ها را از ابتدا ایجاد کنید، یا برای ثبت نام حساب ها در صورت نیاز با Revenue Canada تماس بگیرید. به خاطر داشته باشید که اگر در حال ثبت حساب ها هستید، باید ارسال بازدهی به Revenue Canada را شروع کنید، حتی اگر چیزی برای اعلام وجود نداشته باشد. به عنوان مثال، اگر یک حساب HST ایجاد کنید، اما هیچ گونه تعهد مالیاتی برای گزارش ندارید، بازده صفر دلار همچنان باید در دوره گزارش مورد نیاز ارسال شود.

حسابهای دیگری که ممکن است بخواهید آنها در موردشان بدانید حسابهای تأمین کننده یا عمده فروش هستند، جایی که ممکن است بتوانید از قیمت گذاری ویژه یا معاملات دیگر بهره مند شوید.

در ضمن در مقاله افتتاح حساب بانکی در کانادا بیشتر در این مورد برایتان گفته ایم.

تعیین برنامه تجاری

اگر برنامه ای برای رسیدن به هدف داشته باشید، این برنامه می تواند شما را به جایی که می خواهید بروید برساند. مطمئناً، برنامه های تجاری ممکن است از مسیر خود منحرف شوند یا کاملاً تغییر کنند، اما همیشه ایده خوبی است که مسیر موفقیت خود را ترسیم کنید. اگر هدفی در ذهن دارید، یک جدول زمانی برای دستیابی به آن همراه با نقاط عطف ایجاد کنید تا پیشرفت خود را در این مسیر مشخص کنید. برنامه شما باید شامل بودجه نیز باشد، بنابراین می توانید یک برنامه مالی برای پیش بینی هزینه راه اندازی خود، هر گونه هزینه در طول مسیر و میزان فروش خود داشته باشید تا بتواند به نقاط عطف شما برسد.

حضور در بستر آنلاین

 بیایید این را بپذیریم، اینترنت تقریباً به منبع اصلی همه مواردی که هر کسی به دنبال آن است تبدیل شده است. آنلاین نبودن کسب و کار شما می تواند تأثیر جدی در تجارت شما داشته باشد، حتی اگر فقط یک فروشگاه محلی کوچک را اداره می کنید. مشتریان می خواهند به سرعت و به راحتی آنچه را که به دنبال آن هستند پیدا کنند، بنابراین شما می خواهید آنها شما را پیدا کنند و بدانند که شما قادر به ارائه آنچه که آنها میخواهند هستید. برنامه بازاریابی شما باید شامل چگونگی برنامه ریزی برای ایجاد، حفظ و گسترش فروش آنلاین باشد.

بیشتر بخش مربوط به فروش آنلاین شما با کمترین هزینه و یا بدون هزینه امکان پذیر است. این شامل موارد زیر است:

وب سایت، می توانید یک شرکت یا فرد دیگر را استخدام کنید تا این کار را برای شما انجام دهد، اما اگر با بودجه محدود کار خود را شروع می کنید، چندین وب سایت عالی وجود دارد که می توانید به صورت رایگان از آنها استفاده کنید.

فیس بوک و اینستاگرام، یکی از قوی ترین پلتفرم های رسانه های اجتماعی هستند. این امکان را به مشتریان می دهند تا به راحتی با شما تماس بگیرند، نقد و بررسی های مربوط به کسب و کار شما را مشاهده کنند و تصاویر محصولات شما را ببینند

پلتفرم Google My Business: با Google My Business اطلاعات مربوط به کسب و کار خود را به روز نگه دارید، کلیه اطلاعات ضروری شما را میتواند به مشتریان بدهد - اطلاعات تماس، ساعات کار، وب سایت و ....

به این ترتیب یافتن شما و تعامل با شما راحت تراست و تجربه بهتری برای مشتری ایجاد خواهد کرد و فرصت بیشتری برای رشد و گسترش موفقیت خود خواهید داشت. اگر در شبکه های اجتماعی برای کسب و کارتان عضو شدید، اطمینان حاصل کنید که مرتباً هر یک از آنها را به روز می کنید، نگهداری و نظارت می کنید. آخرین چیزی که می خواهید این است که مشتری با شما تماس بگیرد و پاسخی به موقع دریافت نکند! نرم افزار مدیریت شبکه های اجتماعی مانند Buffer یا Hootsuite می تواند مدیریت حساب های مختلف شما را بسیار آسان کند.

یافتن موقعیت مکانی مناسب

 تعیین موقعیت شغلی شما عامل دیگری است که می تواند تأثیر بسزایی در موفقیت شما در فروش محصول یا خدمات داشته باشد. ماهیت تجارت شما ممکن است به شما اجازه دهد به عنوان یک تجارت آنلاین یا مشاغل مستقر در خانه فعالیت کنید. در این صورت دیگر نیازی به یافتن مکان جداگانه برای شروع کار خود نیست. اما، اگر به ویترین فروشگاه یا فضای اداری نیاز دارید، مواردی وجود دارد که قبل از استقرار در محل کار خود بایدبررسی کنید، از جمله هزینه های املاک و مستغلات، سایر رقبا و جمعیت منطقه مورد نظر برای مشتری. اگر مکان کسب و کار تان را تغییر میدهید، اطمینان حاصل کنید که همه مجوزهای مربوطه را برای برای این مسئله به روز می کنید. مشاغل عمومی را می توان از طریق یک اصلاحیه به روز کرده و شرکت ها را می توان از طریق اعلامیه تغییر به روز کرد. همچنین ممکن است لازم باشد حساب های بانکی مشاغل و سایر حساب ها به روز شود، بنابراین نامه مهمی را از دست نمی دهید.

منبع: ontariobusinesscentral.ca
انتشار: 3 تیر 1400 بروزرسانی: 3 تیر 1400 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 600

به "راهنمای ضروری برای شروع یک تجارت در کانادا" امتیاز دهید

2 کاربر به "راهنمای ضروری برای شروع یک تجارت در کانادا" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای ضروری برای شروع یک تجارت در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید