ورزش

ورزشهای محبوب برزیل تاریخچه و افتخارها و قهرمان ها

برزیل کشوری در آمریکای جنوبی است که به خاطر فرهنگ غنی، سواحل زیبا و فوتبال معروف است. اما علاوه بر فوتبال، ورزش های محبوب دیگری نیز در برزیل وجود دارد. در این مقاله، به برخی از محبوب ترین ورزش ها در برزیل و تاریخچه، افتخارات و قهرمانان آنها خواهیم پرداخت.

15 مهر 1402

جذابیت های منطقه حفاظت شده Rattlesnake Point

ناحیه Rattlesnake Point در میلتون بخش دیگری از دره نیاگارا آنتاریو است و مشرف به دره ناساگاویه است. جنگل در اینجا با درختان صد ساله قدیمی سرو پوشیده  شده است که شما را با شاخ و برگهای پاییز می پوشانید. این مکان همچنین یک محل محبوب برای صخره نوردی میباشد و مسیرهای...

9 اردیبهشت 1402

دوچرخه سواری را در تورنتو امتحان کنید

تورنتو شهری پر جنب و جوش و پر زرق و برق است، اما نگران نباشد اینها باعث نشده تا امکانات شهری لازم برای دوچرخه سواران در اینجا یافت نشود.

5 فروردین 1402

وسایل حمل و نقل عمومی مونترال

حمل و نقل عمومی مونترال بسیار پیشرفته و بروز است و مسیرهای مختلفی در شهر برای رسیدن به مقصد برایتان قابل انتخاب میباشد در ادامه با راهنمای حمل و نقل عمومی مونترال همراه ما باشید.

1 آذر 1401

آشنایی با ورزش های آبی در ونکوور

ورزش های آبی در ونکوور طرفدار بسیاری دارد و البته تنوع بالایی نیز در انواع ورزشهای آبی، باشگاه ها و امکانات دارد.

21 آبان 1401

آشنایی با استادیوم ماراکانا (Maracanã Stadium) ریودوژانیرو

استادیوم ماراکانا (Maracanã Stadium) ریودوژانیرو در زمان ساخت بزرگترین استادیم جهان بود و امروز هم بزرگترین ورزشگاه در برزیل به شمار میرود.

18 شهریور 1401

جاذبه هایی در گوشه های دنج تورنتو

تورنتو شهر بزرگی است پر جنب و جوش و پر زرق و برق، شاید به نظرات بیاید که دلتان میخواهد از این هیجان فاصله بگیرید و کمی به روانتان ارامش بدهید، جاذبه هایی که در ادامه معرفی میکنیم برای این منظور مناسب هستند.

8 شهریور 1401

دریافت ویزای کانادا برای ورزشکاران (ویزای کار)

اگر ورزشکار هستید و دلتان میخواهد در کشور کانادا زندگی کنید و یا تمایل به سفر به این کشور، نیاز است که از شرایط اخذ ویزای کانادا برای ورزشکاران اطلاع داشته باشید در ادامه همراه ما باشید. 

8 اردیبهشت 1401

کانادا با شکست دادن جامائیکا بعد از 36 سال به جام جهانی فوتبال صعود کرد

تیم ملی فوتبال کانادا بعد از 36 سال جواز حضور در جام جهانی را به دست آورد. تیم ملی فوتبال کانادا با پیروزی مقابل جامائیکا به عنوان صدرنشین منطقه کونکاکاف، راهی جام جهانی قطر شد.

8 فروردین 1401

محبوب ترین ورزش های کانادا

برنامه دارید برای تحصیل به کانادا بروید یا حتی قصد مهاجرت دارید؟ چیزهایی زیادی هستند که قبل از سفر باید از کشور پهناور دوست داشتنی بدانید. شاید بهتر باشد اول از همه از فرهنگ کانادایی ها شروع کنید؛ این که به چه چیزهایی علاقه دارند و ندارند.

3 بهمن 1400

مقطع کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی در کانادا

مدرک کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی میتواند برای کسانی که به ورزش علاقه مند هستند و یا فعالیت های بدنی دارند و دوست دارند در این رشته مدرک تحصیلات تکمیلی داشته باشند بسیار مناسب است. برای بسیاری از دانشجویان، اخذ این مدرک میتواند راهی باشد برای اینکه...

19 شهریور 1400

جاستین توردو در پیشبینی بازی هاکی جام استنلی به بایدن باخت

چند روز پیش ترودو در توئیتر خطاب به بایدن گفت اگر تیم کانادایی در فینال هاکی جام استنلی NHL بازنده باشد، برای بایدن یک ساندویچ خواهد فرستاد.

11 مرداد 1400

فعالیت های ورزشی برای نوجوانان در ادمونتون کانادا

ادمونتون کانادا از آن شهرهایی است که برای نوجوانان هم جذابیت های فراوانی دارد، در ادامه برایتان از فعالیت های ورزشی که برای نوجوانان در شهر یافت میشوند برایتان خواهیم گفت.

2 اردیبهشت 1400