جذابیت های منطقه حفاظت شده Rattlesnake Point

ناحیه Rattlesnake Point در میلتون بخش دیگری از دره نیاگارا آنتاریو است و مشرف به دره ناساگاویه است. جنگل در اینجا با درختان صد ساله قدیمی سرو پوشیده  شده است که شما را با شاخ و برگهای پاییز می پوشانید. این مکان همچنین یک محل محبوب برای صخره نوردی میباشد و مسیرهای پیاده روی بسیاری برای انتخاب وجود دارد.

جذابیت های منطقه حفاظت شده Rattlesnake Point

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: اگر در حین پیاده روی خود در اطراف منطقه، خسته شدید ، می توانید 10 دقیقه ای به مزرعه سیب چاندلف بروید تا یک لیوان آبمیوه سیب یا یک سیب خوشمزه میل کنید و یک منظره آرامش بخش تر از سرو های پاییز را مشاهده کنید.

چگونه به Rattlesnake Point بروید؟

Rattlesnake Point در فاصله حدود 60 کیلومتری شهر تورنتو قرار دارد و با ماشین می‌توانید در کمتر از یک ساعت به آن برسید. شما باید از بزرگراه 401 خارج شوید و به جاده Appleby Line بروید. سپس به طرف شمال حرکت کنید تا به پارکینگ منطقه برسید. شما می‌توانید با رزرو قبلی از سایت Conservation Halton ورودی خود را رزرو کنید یا در محل بلیط بخرید. هزینه ورودی برای هر نفر 7.75 دلار کانادا است.

اگر می‌خواهید با اتوبوس یا قطار بروید، می‌توانید از تورنتو به میلتون سفر کنید و سپس از ایستگاه میلتون با تاکسی یا Uber به Rattlesnake Point بروید. البته این روش زمان‌برتر و هزینه‌برتر است. متأسفانه هیچ اتوبوس مستقیمی به Rattlesnake Point وجود ندارد.

چرا باید به Rattlesnake Point بروید؟

Rattlesnake Point یک منطقه اکوتوریسم است که توسط Conservation Halton مدیریت می‌شود. این منطقه در حدود صد کیلومتر مربع در نزدیکی و روی لبه Niagara Escarpment گسترش یافته است. Niagara Escarpment یک تپه طبیعی است که از ناحیه نیویورک تا ناحیه ویسکانسین در آمریکا کشیده شده و بخش عظیمی از آن در کانادا قرار دارد. این تپه به خاطر شکل مار مانند خود که توسط یخچال‌های قدیم به آن داده شده است، Rattlesnake Point نامیده شده است. البته باور کنید یا نه، در این منطقه هیچ مار یا مارمولکی وجود ندارد!

Rattlesnake Point یک منظره بسیار زیبا و دیدنی را به شما ارائه می‌دهد. شما می‌توانید از بالای تپه به درختان سبز، دریاچه‌های آبی، مزارع رنگین و شهر میلتون نگاه کنید. شما همچنین می‌توانید با پرنده‌های مختلف، خصوصاً turkey vultures (کرکس سفید) آشنا شوید که در هوا پرواز می‌کنند. اگر خوش شانس باشید، ممکن است بتوانید درختان صد ساله چدار را که از سنگ‌های تپه رشد کرده‌اند، ببینید.

همچنین اینجا یک منطقه عالی برای فعالیت‌های ورزشی و تفریحی است. شما می‌توانید در مسیر‌های مختلف پیاده‌روی، دوچرخه‌سوار و صخره نوردی کنید.

چه فعالیت‌هایی می‌توانید در Rattlesnake Point انجام دهید؟

Rattlesnake Point یک منطقه پر از فعالیت‌های جالب و متنوع است که هر کس را می‌تواند راضی کند. من خودم تقریباً همه این فعالیت‌ها را تجربه کردم و لذت بردم. در ادامه به شما معرفی می‌کنم.

پیاده‌روی

Rattlesnake Point دارای چندین مسیر پیاده‌روی است که همگی به Bruce Trail وصل هستند. Bruce Trail یک مسیر طولانی است که در طول Niagara Escarpment قرار دارد و بسیار زیبا و دیدنی است. من خودم در Rattlesnake Point Trail پیاده‌روی کردم که 2.2 کیلومتر طول دارد و رفت و برگشت حدود 40 دقیقه زمان می‌برد. این مسیر خیلی آسان است و مناسب برای همه سطوح توانایی است. شما می‌توانید در طول مسیر به نقطه Buffalo Crag Lookout Point بروید که چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای را به شما نشان می‌دهد.

دوچرخه‌سواری

Rattlesnake Point یک منطقه عالی برای دوچرخه‌سواری است. شما می‌توانید با دوچرخه خود به این منطقه بروید یا از اجاره دوچرخه در محل استفاده کنید. شما می‌توانید در مسیر‌های مختلف دوچرخه‌سواری کنید که همگی به Bruce Trail وصل هستند. من Vista Adventure Trail را تجربه کردم که 5.4 کیلومتر طول دارد و رفت و برگشت حدود یک ساعت زمان می‌برد. این مسیر متوسط تا سخت است و مناسب برای کسانی است که دنبال چالش و هیجان هستند. شما می‌توانید در طول مسیر به نقطه Pinnacle Lookout Point بروید که چشم‌انداز دیگری را به شما نشان می‌دهد.

صخره‌نوردی

اینجا یک منطقه محبوب برای صخره‌نوردان است. شما می‌توانید با تجهیزات خود به این منطقه بروید یا از خدمات آموزش و راهنمایی در محل استفاده کنید. بهتر است در لبه‌های سنگی Niagara Escarpment صخره‌نوردی کنید که با بولت‌های فلزی با قلابهای مناطق مرتفع مجهز شده‌اند. و یا در قسمت غربی لبه‌ها از صخره‌نوردی لذت ببرید که در سال 2018 توسط اعضای Ontario Alliance of Climbers توسعه یافته است.

چادرزنی

Rattlesnake Point یک منطقه عالی برای چادرزدن است. شما می‌توانید با رزرو قبلی از سایت Conservation Halton یک از 18 اردوگاه گروهی را انتخاب کنید یا در محل یک از 5 اردوگاه خانوادگی را اجاره کنید. شما می‌توانید در زیر ستاره‌ها خوابیده و صبح با صدای پرنده‌ها بیدار شوید. همچنین می‌توانید از امکانات محل استفاده کنید مثل آب، برق، دستشویی، دوش، زباله‌دان و آتش‌دان. و نیز می‌توانید با دوستان و خانواده خود در فضای سبز و دنج پارک خوش بگذرانید و کباب بپزید.

نکات مهم قبل از سفر به Rattlesnake Point

Rattlesnake Point یک منطقه طبیعی است و برای لذت بردن از آن باید به چند نکته توجه کنید.

  • حتماً کفش‌های راحت و مناسب برای پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری بپوشید.
  • حتماً آب و خوراکی کافی ببرید. در منطقه فروشگاه یا رستوران وجود ندارد.
  • حتماً کلاه، خورشیدگیر و عینک آفتابی ببرید. در منطقه سایه‌دار کم است.
  • حتماً دوربین عکاسی یا فیلمبرداری ببرید. در منطقه مناظر بسیار زیبا و دیدنی است.
  • حتماً به قوانین و مقررات منطقه احترام بگذارید. در منطقه حفاظت از محیط زیست و حیات وحش بسیار مهم است.
انتشار: 9 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 20 اردیبهشت 1402 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 80

به "جذابیت های منطقه حفاظت شده Rattlesnake Point" امتیاز دهید

1 کاربر به "جذابیت های منطقه حفاظت شده Rattlesnake Point" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جذابیت های منطقه حفاظت شده Rattlesnake Point"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید