فعالیت های ورزشی برای نوجوانان در ادمونتون کانادا

ادمونتون کانادا از آن شهرهایی است که برای نوجوانان هم جذابیت های فراوانی دارد، در ادامه برایتان از فعالیت های ورزشی که برای نوجوانان در شهر یافت میشوند برایتان خواهیم گفت.

فعالیت های ورزشی برای نوجوانان در ادمونتون کانادا

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: دره برفی ادمونتون

نوجوانان در ادمونتون بدون توجه به زمان سال، میتوانند به این دره برفی بروند و آدرنالین خود را بالا ببرند. در تمام طول زمستان روی برف سفید و تازه اسکی و اسنوبرد کنید. سپس، در تابستان در پارک بگردید. یک سالن ورزشی جنگلی را همراه با یک خانه درختی تصور کنید، مانند هیچ جاذبه گردشگری نخواهد بود.

آدرس: 119 Whitemud Dr NW

استخرهای روباز

این تابستان بترکانید! در ادمونتون انتخابهای از بین Mill Creek، Queen Elizabeth و Borden Natural Swimming - میتوانید داشته باشید- برای شنا در فضای باز بدون نگرانی، انتخاب های زیادی دارید.

تپه های مخصوص اسکی

ادمونتون فقط شهر آسمان خراش های نیست - یکی از تپه های اسکی محلی را پیدا کنید و به دامنه های آن بروید. در تمام زمستان اسکی یا اسنوبرد در پیست اسکی Rabbit Hill. برقرار است. می خواهید دوستان خود را تحت تأثیر قرار دهید؟ ابتدا یک یا دو درس اسکی یاد بگیرید تا مهارت های خود را تقویت کنید.

آدرس: Rabbit Hill Snow Resort D-25512 Twp Rd 510 A

مسابقات سالنی

به یک مسابقه اتومبیلرانی داخل سالن بروید. در Speeders، شما باید 154 سانتی متر با قد بلندتر باشید تا بتوانید از سریع ترین ماشین های برقی بزرگترین پیست اتومبیلرانی داخل شهر استفاده کنید. چه کسی ابتدا از خط پایان عبور خواهد کرد؟

آدرس: Speeders 13145 149 St

خانه چرخ ها (House of Wheels)

باید خانه چرخ ها را ببینید! این بزرگترین مرکز سوارکاری داخل سالن است که برای همه مهارت ها در آلبرتا قابل استفاده است. با 32000 فوت مربع، با رمپ های مخصوص بچه ها، امکان های پرش با جعبه، مسیرهای پمپ، مناطق دوچرخه سواری BMX، مناطق اسکیت بورد، و موارد دیگر پر شده است. سواری خود را بیاورید یا همانجا اجاره کنید.

آدرس: 8834 48 Ave NW

تیراندازی با کمان

تیراندازی با کمان سالنی روند رو به رشدی داشته است - و دلیل آن را آسان می توان فهمید! وسایلش را بگیرید و ببینید که چه کسی با کمان و تیر بهتر می تواند پرتاب کند.. Combat Archery را امتحان کنید، جایی که می توانید در پشت موانع پنهان شوید، بدوید و به حریفان خود شلیک کنید.

آدرس: Combat Archery 8128 46 St NW

نینجا با مانع

نینجای درونی خود را پیدا کنید. Fitset Ninja به شما این امکان را می دهد مانند یک جنگجو تمرین کنید و یک دوره با مانع منحصر به فرد را پشت سر بگذارید. نردبان، دیوارهای تاب خورده، دیواره های طناب معکوس ... همه آنها را دردسترس شما است. دوستان خود را به چالش بکشید تا ببینید چه کسی می تواند دوره را در بهترین زمان به پایان برساند.

آدرس: Fitset Ninja 11511 120 St

صخره نوردی

برای سنگ نوردی نیازی به بالا رفتن از کوه ندارید. فقط به یکی از سالن های بدنسازی بروید. Rock Jungle Fitness دارای دو طبقه برای کوهنوردی است و تنظیم کنندگان مسیر هر هفته شرایط را تغییر می دهند، بنابراین همیشه دوره های جدیدی برای امتحان وجود دارد.

آدرس: Rock Jungle Fitness 10247 184 St

Pitch & Putt

حتی اگر تازه وارد باشیدهم میتوانید بازی کنید. برای کسانی که تازه دوره های گلف و Pitch & Putt را یاد گرفته اند بسیار مناسب است

 Kinsmen Pitch & Putt از سال 1961 مورد علاقه و محبوبیت عموم قرار گرفته است بنابراین امتحان آن ارزشش را دارد

آدرس: Kinsmen Pitch & Putt 9100 Walterdale Hill NW

پارک Trampoline

در پارک ترامپولین ارتفاعات جدیدی ببینید و کشف کنید. LaunchPad دارای بیش از 24000 فوت مربع ترامپولین است که در کف و دیوارها قرار دارد، با فعالیت هایی مانند داج بال، گودال کف و مدارگرد . جمعه ها و شنبه ها به Neon Nights سر بزنید و ببینید که چه اتفاقات ویژه ای در وب سایت آنها می افتد

آدرس: LaunchPad Trampoline Park 6142 50 St NW

انتشار: 2 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 2 اردیبهشت 1400 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 480

به "فعالیت های ورزشی برای نوجوانان در ادمونتون کانادا" امتیاز دهید

2 کاربر به "فعالیت های ورزشی برای نوجوانان در ادمونتون کانادا" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت های ورزشی برای نوجوانان در ادمونتون کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید