آشنایی با ورزش های آبی در ونکوور

ورزش های آبی در ونکوور طرفدار بسیاری دارد و البته تنوع بالایی نیز در انواع ورزشهای آبی، باشگاه ها و امکانات دارد.

آشنایی با ورزش های آبی در ونکوور

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: ونکوور به علت نزدیک بودن به خلیجک بورارد، انگلیش بی، تنگه جورجیا، داشتن شرایط مناسب برای انجام ورزش های آبی و طبیعت بی نهایت زیبایش به یکی از پرطرفدارترین شهرها بین دوستداران ورزش های آبی و طبیعت­ گردان تبدیل شده است.

اگر شما هم عاشق ورزش های آبی هستید، این مطلب برای شما نوشته شده است؛ در ادامه به 8 ورزش آبی و مکان های مناسب برای انجام آن­ها در ونکوور اشاره خواهیم کرد که حتماً سعی کنید در گردش های بعدی خود، آن­ها را امتحان کنید.

اسکی روی آب و کایت­ سواری برای عاشقان هیجان!

شما در ونکوور می توانید با هزینه ای پایین، اسکی روی آب و کایت سواری را تجربه کنید. برای انجام این ورزش به سمت غرب ساحل Jericho، جایی که سرعت باد در طول سال بین 2 تا 20 نات است، بروید.

برای موج سواری پیشرفته هم ساحل Acadia با بادهای شمال غربی قوی به شما اجازه خواهد داد تا حرکات ورزشی خود را تمرین کنید و حرفه ای شوید. جهت لذت بیشتر از بادهای شمال غربی برای کایت سواری در بین ماه های می و سپتامبر دل به آب ها بزنید.

مکان ­های پیشنهادی ما:

:Windsure در این مکان هم می ­توانید در برنامه­ های آموزشی شرکت کنید و هم تجهیزات لازم را اجاره کنید.

شنا هیچ وقت از مد نمی افتد!

ونکوور به علت سواحل شنی و چشم انداز ­ی فوق­العاده­ اش از طرف نشنال جئوگرافیک به عنوان برترین مقصد ساحلی در دنیا شناخته شده است. فرقی نمی ­کند که آیا می­ خواهید در سواحل آفتابی کنار اقیانوس آرام یا استخرهای سرپوشیده شنا کنید، در ونکوور می­ توانید برترین هرکدام را تجربه کنید. پرطرفدارترین ورزش آبی در ونکوور شنا و سواحلش همواره بسیار شلوغ است که البته با زیبایی بی ­نظیرش خیلی هم عجیب نیست.

اگر مشتاق شنا در طبیعت­ های دورافتاده ­ی ونکوور هستید باید به سمت تپه ­ها در شرق بروید تا به گودال ­های آبی در پارک­ های استان بریتیش کلمبیا برسید. اما اگر می­ خواهید در فضایی بسته شنا کنید، مرکز آبی ونکوور گزینه­ ا­ی عالی برای شماست. این استخر سرپوشیده دارای تخته­ شیرجه، سرسره، غواصی، طناب برای تاب خوردن و بعلاوه سونا و جکوزی است که مکان مناسبی برای سپری کردن وقت با خانواده یا دوستان تان خواهد بود.

کایاک­ سواری، یک تجربۀ بی نظیر!

با کایاک­ سواری می­ توانید ورزش کنید، به طبیعت نزدیک­تر شوید و از آن لذت ببرید.

در ونکوور جاهای زیادی را برای کایاک ­سواری می­ توانید بیابید اما یکی از برترین ­های آن­ها­، False Creek است. در این مکان بدون اینکه احتیاج باشد از شهر خیلی دور شوید، قادر خواهید بود به راحتی در جنوب شهر کایاک ­سواری کنید.

در False Creek، شما این فرصت را خواهید داشت تا از Science World، Olympic Village و خانه ­های روی آب که از سایر مکان­ های تماشای ونکوور هستند، تماشا کنید. علاوه بر آن، Deep Cove نیز محلِ مناسبی برای تازه ­واردهایی است که می­خواهند با این ورزش­­ های آبی آشنا شوند.

از سایر مکان­ های مناسب برای کایاک­ سواری می­ توان به انگلیش بی اشاره نمود که در شمال غربی مرکز شهر ونکوور با فاصله­ زمانی 10 دقیقه­ ای قرار گرفته است و با طبیعت زیبایش بازدیدکننده ­های زیادی در تابستان به خود جذب می­کند.

مکان­ های پیشنهادی ما برای این ورزش:

: Vancouver Water Adventures این منطقه در جزیره گرنویل و انگلیش بی قرار گرفته که آموزش، تور، اجاره ­ی تجهیزات و مدرک یادگاری را برای شما فراهم می­ کند.

Jericho Beach Kayak: ارائه­ خدماتی مانند کمپ ­های تابستانه، رزرو گروهی، آموزش خصوصی و اجاره ­ی تجهیزات در ساحل Jericho.

Deer Lake Boat Rentals: اجاره تجهیزات لازم در شهر Burnaby.

Sea to Sky Adventure Company: اجاره ­ی تجهیزات، آموزش و تور روزانه در شهر اسکوامیش.

پدل­برد/ پارو زنی ایستاده را حتماً تجربه کنید.

ونکوور به علت داشتن خط ساحلی کشیده همراه با آب سرد و چشم­ انداز خیره ­کننده­، برای پاروزنی ایستاده بسیار پرطرفدار است. در بین مکان ­های مناسب برای انجام این ورزش معمولاً Deep Cove در صدر قرار گرفته است که با دسترسی به Indian Arm و طبیعت دست­ نخورده ­­ی خود، همه را متحیر می­ کند.

از مکان­ های­­ مناسب دیگر برای این ورزش می­ توان به False Creek اشاره نمود. علاوه بر آن، ساحل Jericho هم مکان خوبی برای تازه­ واردهاست. ساحل صاف آن به شما یاری می­ کند تا مهارت­ های لازم این ورزش را کسب کنید در حالی که احتیاجی نباشد خیلی از ساحل دور شوید.

مکان ­های پیشنهادی:

Vancouver Water Adventures: اجاره ­ی تجهیزات، تور یک روزه و آموزش در ونکوور

Sea to Sky Adventure Company: اجاره تجهیزات، آموزش و تور در شهر اسکوامیش.

Windsure: اجاره تجهیزات و آموزش

یکی از تجربه های به یاد ماندنی از ورزش های آبی در ونکوور می تواند غواصی سطحی و اسکوبا باشد.

بی­ شک بازدید از بستر دریا و فک­ها جذابیت ونکوور را چندین برابر نموده است. با غواصی این فرصت را خواهید داشت تا این شهر را به شکلِ دیگری جستجو کنید و انواعی از حیوانات آبزی را ببینید.

Cates Park و Whytecliff Park دوتا از برترین مکان­ ها برای غواصی در اطراف ونکوور هستند. Cates Park بزرگ­ترین پارک آبی در ونکوور شمالی است که اگر به غواصی در این مکان بروید به احتمال زیاد انواع مختلفی از خرچنگ­ها را نیز خواهید دید. علاوه بر آن، در Jervis Inlet امکانی فراهم آمده است که یک پری دریایی غرق شده را در زیر ساحل fjord بیابید.

مکان ­های پیشنهادی:

Sea Dragon Charters: ارائه ­ی خدماتی مانند تور غواصی و اسکوبا، آموزش و تور کایاک

Diving Locker: دارای دوره ­های آموزشی اسکوبا، اجاره ­ی تجهیزات، غواصی گروهی یا در غواصی در گرگ و میش

رفتینگ آب­های سفید را حتماً تجربه کنید!

رفتینگ آب­ های سفید در ونکوور را حتماً باید تجربه کنید و آن را جزئی از برنامه ­های تفریحی ­تان در این شهر قرار دهید. در این ورزش، شما می­ توانید همان طوری که به سمت رودخانه ­ی الاهو، از شاخه ­ها­ی سمت راست رودخانه­ اسکوامیش، پدال می ­زنید، طبیعت را در آغوش بکشید.

یک دور رفتینگ معمول در حدود 90 دقیقه طول می­ کشد و رودخانه­ های Cheakamus و turquoise که از دریاچه­ Cheakamus سرچشمه می­ گیرند نیز مقاصد خوبی برای انجام این ورزش هستند.

مکان­ های پیشنهادی:

Canadian Outback Rafting: ارائه ­ی گردش ­های روزانه و چندروزه در شهرهای ونکوور، ویسلر و اسکوامیش

کانورانی، یک تجربۀ باحال از ورزش های آبی ونکوور!

False Creek یکی از برترین مکان ­ها برای کانو در ونکوور است. ورزش­ های زیادی در این خلیجک انجام می­شود، به همین علت بسیار معمول است که در آن­جا افراد زیادی را در حال کایاک­سواری، پاروزنی ایستاده، کانو رانی و بعلاوه کشتی­ های باری و خانه ­های روی آب را ببینید.

انگلیش بی نیز با خط ساحلی تماشایِ خود، جایی است که اقیانوس و شهر به هم می­ رسند و می ­تواند محل مناسبی برای کانورانی باشد.

دریاچه ­ی deer در شرق ونکوور یعنی شهر Burnaby هم با فضای آرامش ­بخشِ خود همراه با طبیعتی زیبا و کانوهایی که ساعتی اجاره داده می ­شوند، مقصد خوبی برای این ورزش است.

مکان ­های پیشنهادی:

Deer Lake Boat Rentals: اجاره ­ی تجهیزات لازم.

قایق ­سواری و کشتی­رانی هم از قلم نیافتد.

اگر نمی­ خواهید آدرنالین خون خود را زیاد بالا ببرید، این ورزش ­ها را امتحان کنید و همان طوری که از secret coves، fjords و لنگرگاه­ های محافظت شده به سمت طبیعت دورافتاده­ پنهان در پشت پرتگاه­ ها حرکت می­ کنید، از طبیعت نیز لذت ببرید.

قایق­رانی در جزیره ­ی ونکوور بسیار پرطرفدار است. شما می ­توانید سوار کشتی یا قایقی شوید، به هرسمتی که دلتان می­ خواهد بروید و از بندرگاه­ های پنهانیِ هاردی در شمال و ویکتوریا در جنوب تماشا کنید.

در آخر…

ونکوور و استان بریتیش کلمبیا با طبیعت بی­ نظیر و فوق ­العاده ­­ی خود و بعلاوه شرایط آب و هوایی عالی، برای گذراندن یک آخر هفته یا تعطیلات برترین گزینه هستند. پس اگر به ورزش ­های آبی و طبیعت­ گردی علاقه دارید، حتماً به مکان­ های پیشنهادی ما نیز سر بزنید.

اگر جای دیگری را برای تجربۀ ورزش های آبی در ونکوور می شناسید، در بخش نظرات برای دیگر کاربران بنویسید.

انتشار: 21 آبان 1401 بروزرسانی: 23 آذر 1401 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 1169

به "آشنایی با ورزش های آبی در ونکوور" امتیاز دهید

1 کاربر به "آشنایی با ورزش های آبی در ونکوور" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با ورزش های آبی در ونکوور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید