جاذبه هایی در گوشه های دنج تورنتو

تورنتو شهر بزرگی است پر جنب و جوش و پر زرق و برق، شاید به نظرات بیاید که دلتان میخواهد از این هیجان فاصله بگیرید و کمی به روانتان ارامش بدهید، جاذبه هایی که در ادامه معرفی میکنیم برای این منظور مناسب هستند.

جاذبه هایی در گوشه های دنج تورنتو

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: با لیست حاذبه های دنج کانادا همراه ما باشید.

منطقه ها مرکزی: جزایر تورنتو (Central - Toronto Islands)

اگر در پی کسب آرامش و تجربه محیطی بی سر و صدا و آرام هستید؛ بهتر است در روزهای آخر هفته به این جزایر نروید و یکی از روزهای میانی هفته را برای این بازدید انتخاب کنید. برای رسیدن به این جزایر، یک راستا کوتاه را از خیابان یونگ (Yonge St) به سمت این جزایر با قایق طی نموده و در آرامش سواحل این جزیره ها می توانید به طور کامل، هیاهوی شهر را فراموش نموده و تمدد اعصاب کنید. در سواحل شمالی این جزایر، چشم اندازی زیبا از شهر تورنتو در برابر شما خواهد بود

منطقه ها شرقی: آب بند ها و تاسیسات آبی (East - The Waterworks)

اگر کتاب مشهور در پوست شیر (In the Skin of a Lion) نوشته میشائیل اونتاژه (Michael Ondaatje) را خوانده باشید، با آب بندها و تاسیسات آبی تورنتو آشنایی دارید. این منطقه با اسم تصفیه خانه (R.C. Harris) هم شهرت داشته و برای رسیدن به آن باید به وسیله تراموای کوئین شرقی (Queen Streetcar) به سمت ساحل حرکت نموده و در حوالی خیابان وودبین (Woodbine Ave) پیاده شوید. از این محل به سمت دریاچه واقع در جنوب رفته و از راستا پیاده روی دریاچه به سمت شرق حرکت کنید. در سرانجام راستا ماسه ای، به تاسیسات آبی تورنتو خواهید رسید. از منظره ها اطراف و ساختمان این تاسیسات لذت برده و از دریاچه، تپه زیبای این منطقه و ساحلی آرام که به ندرت کسی از آن عبور می نماید برای تمدد اعصاب و به دست آوردن آرامش فکر، نهایت بهره برداری را داشته باشید.

منطقه ها غربی: راستا دوچرخه سواری رودخانه هامبر (West - Humber River Bike Path)

دوچرخه سواری همیشه یک روش خوب برای فرار از آشفتگی های فکری است و در این میان راستا دوچرخه سواری رودخانه هامبر واقعا تماشای و آرامش بخش است. این راستا از دریاچه آغاز شده و در حدود 30 کیلومتر به سمت شمال ادامه دارد. بیشتر این راستا از پارک ها و منطقه ها سبز و آرام گذشته و شما احساس می کنید در یک پارک ملی طبیعی در منطقه ها دورافتاده در حال پرسه زدن هستید.

در شرایط بد آب و هوایی: گالری هنری اونتاریو (The Art Gallery of Ontario)

این گالری هنری در اونتاریو که به تازگی بازسازی شده است به وسیله معمار مشهور تورنتویی یعنی فرانک گری (Frank Gehry) طراحی و ساخته شده است. این مجموعه هم مانند تمامی ساختمان های طراحی شده به وسیله وی، بی نظیر و خیره کننده است و برای رفتن به این محل لازم نیست شما حتما از عاشقان و هواداران هنر باشید، بلکه می توان با هدف استفاده از آرامش این محیط و فضای اطراف آن، به گالری هنری اونتاریو سر زده و از فضای زیبا این محل لذت برده و در آرامش آن تنفس کنید.

انتخاب منطقه ها دنج بر اساس فصول سال

دریاچه اونتاریو را می توان در تمام سال مورد استفاده قرار داد. فضای این دریاچه در طول فصل زمستان بسیار دراماتیک و عاشقانه است. این محل در طول زمستان هم بسیار دوست داشتنی است. بعلاوه رفتن به جزایر تورنتو و تاسیسات آبی برای تمام سال توصیه میگردد. راستا دوچرخه سواری رودخانه هامبر در همه فصول به جز زمستان مناسب بوده و به ویژه در فصل پائیز بسیار زیبا و دارای طبیعتی رنگارنگ می گردد. گالری هنری اونتاریو هم می تواند مقصدی ایده آل برای کسانی که در پی آرامش هستند، در کل ماه های سال محسوب گردد.

انتشار: 8 شهریور 1401 بروزرسانی: 22 شهریور 1401 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 713

به "جاذبه هایی در گوشه های دنج تورنتو" امتیاز دهید

1 کاربر به "جاذبه هایی در گوشه های دنج تورنتو" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه هایی در گوشه های دنج تورنتو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید