مقطع کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی در کانادا

مدرک کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی میتواند برای کسانی که به ورزش علاقه مند هستند و یا فعالیت های بدنی دارند و دوست دارند در این رشته مدرک تحصیلات تکمیلی داشته باشند بسیار مناسب است. برای بسیاری از دانشجویان، اخذ این مدرک میتواند راهی باشد برای اینکه بتوانند این رشته را تدریس کنند. مدرک کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی برای معلمانی که در حال حاضر در این حرفه مشغول به کار هستند هم میتواند بسیار مفید باشد. همچنین سایر افراد حرفه ای در زمینه ورزش هم میتوانند از این مدرک در راستای پیشرفت خود بهره ببرند. به دلیل ماهیت تحصیلات تکمیلی، معمولا نیاز است که فرد مدرک کارشناسی در همان رشته را نیز داشته باشد تا بتواند در مقطع کارشناسی ارشد آن، تحصیل کند.

مقطع کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی در کانادا

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: مدرک کارشناسی ارشد در رشته تربیت بدنی چیست؟

بیشتر افراد در جهان، با درس تربیت بدنی اولین بار در کلاسهای ورزش دبستان آشنا شدند. در آن کلاس ها ممکن است با قوانین و تاریخچه ورزش های مختلف اشنا شده باشند واحتمالا به آنها فرصت داده شده است که فعالیت های ورزشی را تجربه کنند.. امروزه آموزش کودکان در زمینه ورزش، میتواند به آنها کمک کند که فردی فعال با سبک زندگی سالم در تمام طول عمر باقی بمانند.

دانشگاه های کانادا به همین منظور، از این هدف بسیار حمایت میکنند.با تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی، میتوانید متدلوژی های مختلف آموزشی در زمینه ورزش ها و فعالیت های بدنی را یاد بگیرید.

در این رشته شما زمانی را به یاد گرفتن فعالیت های فیزیکی به صورت تئوری، تغدیه و نقش تکنولوژی در رشته تربیت بدنی صرف میکنید.

در کشور کانادا، محبوب ترین تحصیلات تکمیلی رشته تربیت بدنی را میتوانید در دانشگاه های Brock ، Alberta،  British Columbi و Victoria بیابید.

دانشجویان میتوانند در حالی که به شغلی تمام وقت مشغول هستند، در دانشگاه هم مشغول به تحصیل شوند. بعضی از دروس ممکن است آنلاین برگزار شود. معمولا مقطع کارشناسی ارشد این رشته را میتوان در طی دو یا سه سال به پایان رساند. درس هایی که میخوانید عبارتند از:

روش های آموزش تربیت بدنی: در این درس دانشجویان بهترین متدها و استراتژی ها را یاد میگیرند که بتوانند از طریق آن افراد تحت آموزش را با حرکات و فعالیت های بدنی درگیر کنند.

ارزیابی در تربیت بدنی: به دانشجویان فرصت های ارزشیابی منحصر به فرد آموزش داده میشود.

مدیریت رفتار: با معلمان مشتاق یا فعلی تربیت بدنی در مورد چالشهای مختلفی که در کلاس ورزش وجود دارد ، از جمله قلدری ، پرخاشگری بدنی و عدم مشارکت افراد بحث و آموزش داده میشود.

طراحی آموزشی: دانشجویان برای ایجاد برنامه های درسی و واحدی تلاش می کنند که این برنامه ها ترکیبی از حرکت فیزیکی ، تفکر انتقادی و استفاده از تکنولوژی برای افرادی است که میخواهند ورزشی را یاد بگیرند.

مطالعه تحقیقاتی: دانشجویان ممکن است فرصتی برای تحقیقات در رابطه با مسائل مرتبط با تربیت بدنی پیدا کنند.

مزایای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی در کانادا چیست؟

بسته به اینکه شما مدرک کارشناسی ارشد تربیت بدنی را برای چه هدفی میخواهید، این مزایا میتواند متفاوت باشد. معلمان فعلی در این رشته میتوانند با اخذ این مدرک، در آمد سالانه خود را ارتقا دهند. معلمان آینده میتوانند مهارتهای لازم برای شروع این حرفه را یاد بگیرند. افرادی که قصد معلم شدن ندارند، میتوانند با کسب تجربه و دانش، وضعیت برنامه های مرتبط با تربیت بدنی در جامعه خود را بهبود دهند.

با داشتن مدرک کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی، چه مشاغلی میتوانید داشته باشید؟

بیشتر افرادی که در این مقطع و رشته تحصیل میکنند، از این مدرک برای شغل آموزش استفاده میکنند. افرادی که در حال حاضر در حال تحصیل هستند یا کسانی که در آینده قصد تدریس دارند میتوانند از این مدرک در راستای هدف خود استفاده کنند. این مدرک به شما کمک میکند کیفیت آموزش خود را در حوزه تربیت بدنی و سلامت، ارتقا دهید.

این را میتوان به عنوان اولویت اول یا دوم در نظر گرفت، برخی از فارغ التحصیلان ممکن است بتوانند با این مدرک موقعیت استادی خود را در یک کالج در حوزه مربوط به ورزش حفظ کنند. همچنین میتوانند به افرادی که در حال تحصیل هستند درباره ورزش های مختلف و جنبه های متفاوت فعالیت های بدنی آموزش دهند.

همچنین با داشتن چنین مدرکی، افراد میتوانند مربی شوند. با داشتن مهارتهای این مقطع، افراد میتوانند در حوزه مدیریت ورزشی نیز وارد شوند. فارغ التحصیلانی که در بخش خصوصی کار میکنند از این مدرک میتوانند در راستای مشاغلی مانند مدیریت تجهیزات استفاده کنند.بعضی افراد هم ممکن است بخواهند در کلاب های ورزش و سلامتی و کار با بزرگسالان وحوزه فیتنس کار کنند.

خواه به دنبال آموزش بدن سازی یا کار با افراد برای تناسب اندام باشید ، مدرک کارشناسی ارشد میتواند همان چیزی باشد که شما به آن نیاز دارید. در کانادا ، برنامه های با کیفیت بسیاری وجود دارد که می تواند به شما کمک کند این مدرک را کسب کنید.

حقوق و درآمد معلمان تربیت بدنی در کانادا

میانگین درآمد معلمان تربیت بدنی در کانادا حدود 80 هزار دلار در سال و 41 دلار در ساعت است. تازه واردها به این حوزه درآمدشان از سالی 39 هزار دلار شروع میشود اما برای افرادی که در این حوزه باتجربه هستند، این رقم به 111 هزار دلار در سال میرسد.

منبع: schoolapply.com
انتشار: 19 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 706

به "مقطع کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی در کانادا" امتیاز دهید

4 کاربر به "مقطع کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی در کانادا" امتیاز داده اند | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقطع کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید