آشپزی

غذاهای مکزیکی خوشمزه که نمیتوان از آنها گذشت

شاید با شنیدن اسم غذای مکزیکی ناخوداگاه ذهنتان طعم تند و فلفلی را تصور کند، درست که در مورد بسیاری از غذاهای مکزیکی تند هستند، اما این همه ماجرا نیست.

23 مهر 1402

آشنایی با رستوران های ونکوور

ونکوور می‌تواند بهشت عاشقان رستوران‌ها باشد، زیرا چندین فرهنگ غذایی متفاوت را در خود جای داده است. موقعیت عالی ونکوور در یکی از بندرهای اصلی دریایی در امتداد ساحل اقیانوس آرام و آب و هوای معتدل آن، دسترسی به مواد اولیه تازه و بومی را برای عاشقان غذا...

13 شهریور 1402

آشنایی با پوتین (poutine) غذای کانادا و رستورانهای آن

پوتین (poutine) از غذاهای محبوب کانادایی است که از سیب زمینی سرخ شده، کشک پنیر تازه و سس غلیظ گوشت قهوه ای تهیه می شود. منشا ابداع این غذا به کبک برمی گردد اما در حال حاضر به غذایی محبوب در سراسر کانادا تبدیل شده است.

21 مهر 1401

در مونترال آشپزی نکنید! از بیرون سفارش بدید

اگر حوصله آشپزی ندارید و وقت رفتن به رستوران و کافه را نیز ندارید میتوانید تلفن را برداشته و از دلیوری های غذا در مونترال خوراک مطلوبتان را سفارش دهید.

5 شهریور 1401

غذاهایی که باید در پیاده روی هاوانا تجربه کنید

در هاوانا قدم بزنید و از غذاهای خیابانی لذت ببرید در ادامه بهترین ها را معرفی خواهیم کرد.

12 تیر 1401

تاکو (Taco) مکزیکی فقط یک غذا نیست نماد یک ملت است

احتمالا شما تابحال تاکو (Taco) مکزیکی را چشیده باشید، اما شاید دانستن تاریخچه آن نیز همچون طعم آن خوشایند باشد، و در اخر هم برایتان دستور پخت تاکوی مکزیکی با گوشت چرخکرده را با هم مرور میکنیم.

15 مهر 1400

میدانستید سالاد سزار اولین بار در مکزیک درست شد؟

دیگر نام سالاد سزار (Caesar salad) را در منو اکثر رستورانها میتوانید ببینید، اما بدانید با وجود اینکه نام آن ما را به یاد ایتالیا می اندازد، اولین بار در یک رستوران مکزیکی درست شد و از آنجا بود که به همه جای دنیا رفت.

18 شهریور 1400

راهنمای مهاجرت آشپز ها و سرآشپز ها به کانادا

اگر اشپز هستید و دلتان میخواهد در رستوران های بین المللی کار کنید، کانادا از آن کشورهایی است که از هر نوع تنوعی در حرفه آشپزی استقبال میکند، زیرا این کشور تنوع فرهنگی بالایی دارد و یک مقصد گردشگری به شمار میرود، پس انتظار این میرود که میزبان ذائقه های...

29 مرداد 1400

پرشین رول (persian roll) یک شیرینی محبوب در کانادا

پرشین رول (persian roll) نوعی شیرینی است که به عنوان دسر سرو میشود و از محبوبترین ها در کانادا به شمار می‌رود. در ادامه با تاریخچه و علت نامگذاری آن و طرز تهیه این شیرینی آشنا خواهیم شد.

10 مرداد 1400

دستور پخت غذای کانادایی: اوتمیل پای سیب

با این اوتمیل، از عطر شیرین سیب در صبحانه لذت ببرید.

28 آذر 1399

دستور پخت غذای کانادایی: اسکرامبل تخم مرغ و سبزیجات

با استفاده از تخم مرغ و سبزیجات میتوانید یک وعده غذایی سریع و خوشمزه داشته باشید.

27 آذر 1399

ده سرآشپز برتر کانادا با سوابق و داستانهای موفقیت شان

رتبه بندی ده سرآشپز برتر کانادا براساس جایگاه افراد، دستاورد های آنها در زندگی، رستوران ها، شو های تلویزیونی و ترند های غذایی در دنیای آشپزی است. شما همچنین راجع به شیوه زندگی، مشخصات و کتاب های این سرآشپزها اطلاعات کسب میکنید. بیایید نگاهی به مطالب...

14 آذر 1399

طرز تهیه اوتمیل جو دوسر کلاسیک، صبحانه کانادایی

اگر یک صبحانه سریع و جذاب میخواهید، دستور پخت اوت میل جو دوسر کلاسیک را امتحان کنید.

9 آذر 1399

دستور پخت غذای کانادایی: فریتاتا در قالب مافین

این دستور پخت فریتاتا در قالب مافین برای صبحانه، ناهار و حتی شام کاملا مناسب است. می‌توانید مقدار زیادی از آن را تهیه کنید و داخل فریزر نگه دارید برای روزهایی که مشغله هایتان زیاد است. همچنین می‌توانید درکنارش میوه  و نان تست غلات سرو کنید.

7 آذر 1399