در مونترال آشپزی نکنید! از بیرون سفارش بدید

اگر حوصله آشپزی ندارید و وقت رفتن به رستوران و کافه را نیز ندارید میتوانید تلفن را برداشته و از دلیوری های غذا در مونترال خوراک مطلوبتان را سفارش دهید.

در مونترال آشپزی نکنید! از بیرون سفارش بدید

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: لیست تهیه غذاها و دلیوری های معروف مونترال

Good Food در مونترال

دفتر مرکزی این کمپانی در مونترال است اما شعبه های زیادی که در سراسر کانادا دارد تقریباً این موضوع را بی اهمیت می نماید. Good Food برترین کمپانی ارائه دهنده مواد غذایی فهرست ما است چرا که از سرعت، کیفیت و تعهد بسیار بالایی برخوردار است و می توانید با خیال راحت به آن اعتماد کنید. تنوع مواد غذایی ارائه شده در این فروشگاه ها بسیار بالا است و می توانید هر نوع ماده غذایی گیاهی و جانوری را در اینجا پیدا کنید. کافی است تا نوع مواد غذایی خود را انتخاب کنید و دلیوری عالی آن ها به سرعت درب منزلتان حاضر شوند. با ثبت نام در وب سایت این کمپانی می توانید اکانت خود را بسازید و بسته های مخصوص خود را در بازه های زمانی دلخواه تحویل بگیرید. حتماً روزانه به وب سایتشان سر بزنید تا از پیشنهادها و بعلاوه شرایط جدیدشان با خبر شوید. این کمپانی هر هفته شنبه ها مواد غذایی انتخابی شما را رایگان تحویل می دهد.

La Comida در مونترال

ناتالی دس رودیِرز آشپز مشهور شهر مونترال که با La Comida همکاری می نماید به تمرکز و وسواس برای پخت غذاهای سالم معروف است. در این مرکز می توانید غذاهایی گیاهی و یا بدون گلوتن را با خوشمزگی هرچه بیشتر پیدا کنید و از خوردن غذاهایی سالم لذت ببرید. بعلاوه La Comida یکی از معدود کمپانی هایی است که صبحانه هم ارائه می دهد و می توانید از منو متنوع آن ها بهره ببرید.

با توجه به استقبال زیادی که اخیراً از La Comida شده است تحویل رایگان آن ها هفته ای دو بار انجام می گردد و مشتریان می توانند از سرویس های این کمپانی استفاده نمایند تا غذای خود را در مونترال، ال پرو (Ile Perrot)، وادریل (Vaudreuil)، هادسون (Hudson) و سنت لازار (Saint Lazare) تحویل بگیرند.

کمپانی Fresh MTL در مونترال

این کمپانی در ابتدا به صورت سیار کار خود را آغاز کرد اما اکنون کوشش می نماید تا خود را در میان کمپانی های ارائه دهنده غذا جا بیندازد. این مرکز هم تمرکز اصلی اش تهیه و ارسال غذاهای سالم است و نکته جالب این است که مقدار دقیق مواد مغذی هر غذایی که سفارش می دهید به طور دقیق روی آن ها درج شده است و این مرکز را برترین انتخاب برای افرادی که رژیم دارند تبدیل می نماید. دلیوری آن ها در روزهای دوشنبه، سه شنبه و پنجشنبه فعالیت می نماید و در حال حاضر حداقل مبلغ 75 دلار برای استفاده از این سرویس به وسیله کمپانی اعلام شده است.

Golden Goods

منوی همواره در حال تغییر Golden Goods باعث شده است تا معروفیت و طرف داران زیادی به دست بیاورد. بعلاوه یک منوی ویژه برای افرادی که در پی غذاهایی با کربوهیدرات پایین هستند به صورت ثابت وجود دارد که سینه مرغ گریل شده کیجن با سالاد مخصوص یکی از غذاهای آن است.

تحویل سفارشات بالای 65 دلار در مونترال به صورت رایگان انجام می گردد و زمان ارسال سفارشات هم هر یکشنبه خواهد بود. نکته ای که باید به آن اشاره کنیم این است که برای استفاده از سرویس دلیوری باید سفارش شما تا ساعت 11 شب پنجشنبه به ثبت رسیده باشد تا شنبه برایتان ارسال گردد.

Sublime Creations

با استفاده از این کمپانی خیالتان از تهیه شام و ناهار راحت باشد! Sublime Creations از فروشنده های محلی غذاها و اسنک های متنوعی را تهیه می نماید که با هر سلیقه و هر سبک غذایی تطابق دارد. می توانید غذای رژیمی سفارش دهید و یا اینکه یک وعده را به خود و خانواده تخفیف داده و غذاهای پر کالری را برای خودتان انتخاب کنید! در مونترال اگر سفارش شما بالای 50 دلار باشد ارسال آن به صورت رایگان انجام می گیرد. روز ارسال هفتگی آن ها هم یکشنبه مشخص شده است.

Bon C Bon

بشقاب های ارائه شده به وسیله این مرکز نسبتاً کوچک هستند و بیشتر برای افرادی توصیه می گردد که تنها زندگی می نمایند. نکته جالب در خصوص اینجا این است که غذاهایی مثل پاستا، گوشت گوساله اندونزیایی، پنیر تورتلینی با سس گلاب و پودینگ ها با طعمی شیرین مانند طبخ و سرو می شوند. Bon C Bon به سراسر مونترال و منطقه ها آن ارسال انجام می دهد و هزینه ارسال با توجه به آدرس متغیر خواهد بود.

Les 3 Maîtres Gourmands

این کمپانی به صورت خانوادگی اداره می گردد و در کوشش است تا غذاهایی با سبک و سیاق غذاهای خانگی را به مشتریانش عرضه کند. این مرکز هفته ای یک بار ارسال رایگان برای غذاهای تازه خود دارد و سه روز در هفته هم می توانید از دلیوری مواد غذایی منجمد آن ها بهره ببرید. غذاهای اصلی منو آن ها شامل ظرف های سوخاری و برشته شده از گوشت مرغ، خوک یا گوساله است که می توانید همراه با سالاد، سوپ، دسر و پیش غذاهای دیگر سفارش دهید. هزینه دلیوری غذا با توجه به آدرسی که انتخاب می کنید فرق دارد و طی مسافت های طولانی به وسیله پیک هزینه بیشتری برایتان به همراه خواهد داشت.

Jennys Food Prep

مانند دیگر مراکز تخصصی غذاخوری، اینجا هم تمرکز اصلی روی ارائه غذای سالم است. منوی ارائه شده Jennys Food Prep تقریباً منوی کوچک و ساده ای است که غذاهای متعادلی در خود دارد. علاوه بر بشقاب های رنگارنگی مثل بشقاب نخود و سالاد یونانی یا برنج باسماتی به همراه تازیکی، این کمپانی گوشت های ویژه ای هم برای سفارش در منوی خود دارد. گوشت گوساله کُره ای، سینه مرغ یونانی، باربیکیو ترکی و فیله سالمون به همراه لیمو و سیر از غذاهای مجذوب کنندهی است که می توانید در اینجا تهیه کنید. این کمپانی به سراسر جزیره ارسال غذا انجام می دهد و ارسال رایگانش هم دوشنبه شب ها خواهد بود.

Hulk Meal

در اینجا هم سعی شده است تا غذاهای سالمی ارائه گردد. Hulk Meal شما را یاد چیزی نمی اندازد؟! غذاهای گوشتی سنگین و پیش غذاهای تازه و رنگارنگ در منوهای این مرکز همواره دیده می گردد. اگر که هم دنبال غذای سالم هستید و هم می خواهید حجم نسبتاً زیادی از غذا را در وعده خود داشته باشید Hulk Meal می تواند انتخاب خوبی برایتان باشد. دلیوری این مرکز هفته ای دو بار در روزهای چهارشنبه و آدینه صورت می گیرد.

Fit Plans

با Fit Plans می توانید رژیم غذایی مخصوص خود را داشته باشید و از منوهای شخصی سازی شده این مرکز بهره ببرید. با استفاده از این منوها می توانید صبحانه، ناهار و شام خود را تنظیم کنید. همه وعده های غذایی اینجا به همراه مشخصات کامل مواد مغذی موجود ارائه می شوند و می توانید کنترل کامل را روی کالری دریافتی خود داشته باشید.

دلیوری Fit Plans یکشنبه شب ها، دوشنبه صبح ها، سه شنبه شب ها و چهارشنبه صبح ها است و در محدوده خیابان Île Bizard تا Terrebonne و Boucherville تا La Prairie ارسال انجام می دهند.

21st Century Food

یک انتخاب خوب برای کسانی که حتی حوصله صبحانه درست کردن هم ندارند. 21st Century Food تمامی روز شما را با صبحانه، ناهار و شام پشتیبانی می نماید. تخم مرغ مخلوط شده با پنیر بز و پیازچه یا جو دو سر یکی از صبحانه های خاص اینجا است. برای ناهار پنینی های معروفی دارند و بعلاوه می توانید از منوی مجذوب کننده آن ها برای شام هم بهره ببرید. دلیوری این مرکز یکشنبه ها ارسال دارد و هزینه ارسال با توجه به آدرس متغیر خواهد بود.

انتشار: 5 شهریور 1401 بروزرسانی: 19 شهریور 1401 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 1110

به "در مونترال آشپزی نکنید! از بیرون سفارش بدید" امتیاز دهید

1 کاربر به "در مونترال آشپزی نکنید! از بیرون سفارش بدید" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در مونترال آشپزی نکنید! از بیرون سفارش بدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید