ده سرآشپز برتر کانادا با سوابق و داستانهای موفقیت شان

رتبه بندی ده سرآشپز برتر کانادا براساس جایگاه افراد، دستاورد های آنها در زندگی، رستوران ها، شو های تلویزیونی و ترند های غذایی در دنیای آشپزی است. شما همچنین راجع به شیوه زندگی، مشخصات و کتاب های این سرآشپزها اطلاعات کسب میکنید. بیایید نگاهی به مطالب مربوط به 10 سرآشپز برتر کانادا بیندازیم.

ده سرآشپز برتر کانادا با سوابق و داستانهای موفقیت شان
    به گزارش مجری سفرهای گردشگری:
  1. برد لانگ (Brad Long) در بین 10 سرآشپز برتر کانادا در جایگاه برتر قرار دارد.

برد لانگ معروف ترین سرآشپز کانادایی است.او بخاطر حضور در برنامه ی restaurant Makeover شبکه غذایی مشهور است که در بیش از 16 کشور در سراسر جهان دیده میشود. او در لیست 10 سرآشپز برتر کانادا بعنوان نفر اول شناخته میشود. لانگ برای مدتی طولانی در Maple Leaf Sports and Entertainment مشغول به کار شد و در آنجا مسئول پشتیبانی بیش از 20 میلیون طرفدار در Toronto’s Air Canada Center و BMO Field بود. مسئولیت های او شامل تهیه شام برای انجمن گروه های NBA وNHL بود و نظارت بر مدیریت تهیه سریع غذا و نظارت بر رستوران ها، از جمله رستوران the platinum club بود. بنابراین برد لانگ به عنوان سرآشپز برتر و شماره یک کانادا در میان رتبه بندی 10 سرآشپز برتر کانادا قرار گرفته است.

برد لانگ (Brad Long) در بین 10 سرآشپز برتر کانادا در جایگاه برتر قرار دارد.

  1. آنا اولسون (Anna Olson) در رتبه بندی ده سرآشپز برتر کانادا دوم شد.

آنا اولسون بدون شک دومین سرآشپز برتر کانادا است. او به لحاظ حرفه ای به خاطر روش پختش معروف است وی در ولند در منطقه نیاگارا در انتاریو کانادا زندگی میکند.او مجری برنامه bake with ana oslon در شبکه غذایی کانادا است. اولسون سابقا مجری برنامه شبکه غذایی کانادا به نام with Anna Olson fresh،sugar and kitchen Equipped بود که در میان ده سرآشپز برتر کانادا قرار گرفت.

آنا اولسون (Anna Olson)

سابقه کاری دومین سرآشپز مشهور در رقابت 10 سرآشپز برتر کانادا

سرآشپز مشهور آنا اولسون مجری برنامه شبکه غذایی کانادا با نام آشپزی با آنا اولسون است و پس از یک تنظیم موثر برنامه Sugar and Fresh with Anna Olson در 40 کشور در سراسر جهان نمایش داده شد. او هفت کتاب آشپزی برتر از جمله آخرین کتابش "بازگشت به آشپزی" را تالیف کرده است. دو مورد از این کتاب ها به همراه همسرش مایکل که یک سرآشپز بسیار معروف و مربی آشپزی است نوشته شده است. آن ها به تازگی اپلیکیشن دستورپخت اولسون را برای آیپد، آیفون، اندروید و بلک بری در سطح شناخت پایه تهیه کردند و از این رو اولسون در این رقابت در جایگاه دوم قرار دارد.

  1. مارک مک ایوان (Mark McEwan) سومین سرآشپز برتر کانادا در میان 10 سرآشپز برتر کانادا

مارک مک ایوان سرآشپز vip کانادایی است که در تورنتو ساکن است. او به عنوان سومین سرآشپز مشهور در میان 10 سرآشپز برتر کانادا شناخته می شود. او برنامه تلوزیونی خودش را در شبکه غذایی کانادا با عنوان the heat داشت که نظارت گروه آشپزی خود به نام north 44 caters را بر عهده گرفت تا اینکه آنها برنده شدند و به کلاس جهانی دست یافتند. او به عنوان رئیس داور در برنامه شبکه غذایی کانادا به نام canada’s top chef حضور داشت، بنابراین جایگاه سوم را از آن خود کرد.

مارک مک ایوان (Mark McEwan)

سال های ابتدایی کار سومین سرآشپز مشهور، مک ایوان

او از همان سال های اول آغاز کارش به عنوان جوانترین آشپز کانادا در هتل عالی sutton place تورنتو به عنوان آشپز رسمی مشغول به کار بود. مارک مک ایوان تا آخرین تلاش خود در fabbrica Vogue resto bar هرگز در طول زندگی خود احساس ناامیدی نکرد و به همین خاطر به موقعیت برجسته در میان 10 سرآشپز برتر کانادا دست یافت.

  1. لین کرافورد (Lynn Crawford) چهارمین سرآشپز مشهور کانادا

لین کرافورد (1964) یک سرآشپز کانادایی است و آموزش خود را از کالج جورج براون در تورنتو فرا گرفته است. او بخاطر حضور موفق در برنامه پربیننده شبکه غذایی،makeover resturant که در بیش از 16 کشور در سراسر جهان دیده میشود مشهور است. او زمانی سرآشپز رسمی چهار فصل در تورنتو و سرآشپز رسمی سابق چهارفصل در نیویورک بود. او در رقابت با سرآشپز آهنین بابی فلی در برنامه تلویزیونی شبکه غذایی آمریکا با نام iron cheft America (سومین سرآشپز کانادایی که بدین ترتیب کار میکند) حضور پیدا کرد. این صحنه در ابتدا در 7 مارس 2007 برای طرفداران مشتاق پخش شد و پس از آن به عنوان چهارمین سرآشپز مشهور در لیست 10 سرآشپز برتر کانادا قرار گرفت.

لین کرافورد (Lynn Crawford)

سوابق حرفه ای چهارمین سرآشپز برتر کانادایی برای بدست آوردن جایگاه خود در لیست 10 سرآشپز برتر کانادا

سرآشپز لین کرافورد با شرکت water view market همکاری کرده است تا خط تولید سس ها و چاشنی های بی نظیر را که با بهترین میگو در نوع خود ترکیب می شوند را ایجاد کند. و این مجموعه جدید از میگو های مطبوع، هشت طعم متفاوت دارند که این پالت را مورد پسند میکنند. این سرآشپز سفیر مزرعه داران تخم مرغ کانادایی است و در میان 10 سرآشپز برتر کانادا مورد احترام است.

  1. مایکل اسمیت (Michael Smith) پنجمین سرآشپز مشهور در میان 10 سرآشپز محبوب کانادا

سرآشپز مایکل اسمیت، یکی از مشهور ترین سرآشپز های کانادا است. او فردی مشتاق، کمک یار آشپزی در خانه و انگیزه ای برای سالم زندگی کردن خانواده هاست. به همین دلیل او به عنوان پنجمین سرآشپز مشهور از میان ده سرآشپز محبوب در کانادا شناخته می شود. او مجری برنامه آشپزخانه سرآشپز مایکل، آشپزی در خارج از کشور و سرآشپز در خانه است که در شبکه غذایی کانادا، به صورت جهانی و در بیش از 100 کشور مختلف دیده میشود. او یک قاضی در chopped canada است و به خاطر ابتکار عملش در چینش وبسایتش با نام lentil hunter درگوشه و کنار دنیا شناخته شده است.

مایکل اسمیت (Michael Smith)

زندگی مایکل اسمیت به عنوان جزئی از 10 سرآشپز برتر کانادا

سرآشپز مایکل و همسرش chastity بخاطر آشپزی فانتزی شان مشهور هستند. او روحیه دوستانه ای دارد. او از دانش خلاقی درمورد خوردن غذا برخوردار است.

  1. راب فینی (Rob Feenie) در جایگاه ششم در میان 10 سرآشپز برتر کانادا

سرآشپز راب فینی یکی از سرآشپزهای کانادایی است که به حق شایسته ستایش است. او به دلیل سخت کوشی در بین 10 سرآشپز برتر کانادا به عنوان ششمین سرآشپز مشهور کانادا شناخته میشود. سرآشپز فینی در کافه cactus club گروه آشپزی را اداره میکند و توانایی خود برای پخت غذاهای زیبا و محرک را با انر‍ژی خود برای غذاهای اصلی با استفاده از مواد ترد و درجه یک ترکیب میکند.

راب فینی (Rob Feenie)

شروع کار برای تبدیل شدن به ششمین و معروف ترین سرآشپز کانادا.

اشتیاق او به آشپزی از زمانی که در دبیرستانی در اروپا بود شروع شد. او به موسسه آشپزی دوبرول رفت(اکنون بخشی از موسسه هنری ونکوور است). پس از فارغ التحصیلی، فینی به عنوان دستیار آشپز در رستوران های مختلف از جمله کافه های rim rock و oyster bar در ویستلر، بریتیش کلمبیا و ساحل cherrystone و le crocodileدر ونکوور شروع به کار کرد. فینی زمانی که در le crocodile مشغول به کار بود در فرانسه و ایالات متحده هم کار میکرد. فینی بعدا رستوران accolade را در هتل crowne plaza در تورنتو افتتاح کرد.

  1. هفتمین سرآشپز مشهور کانادا، دیوید روکو (David Rocco)

دیوید هیچ تحصیلات حرفه ای آشپزی نداشته است اما همچنان در لیست 10 سرآشپز برتر کانادا حضور دارد. او ایتالیایی است. دیوید روکو با گذراندن یک زندگی محشر و باارزش در توسکان، زمان زیادی را برای بازدید از بازار های مجاور صرف کرد و ایده هایی برای پخت ساده ی غذاهای ایتالیایی پیدا کرد.دیوید با الهام از "cucina povera " که هسته اصلی آشپزی ایتالیایی است با استفاده از افزودنی های پایه، جدید و معمولی اقدام به طبخ غذا می کند که هر آشپز خانگی می تواند در هر مکانی این کار انجام دهد.

دیوید روکو (David Rocco)

خانواده هفتمین سرآشپز مشهور که جزئی از 10 سرآشپز برتر کاناداست

روکو در یک خانواده ایتالیایی در تورنتو نحوه ساخت غذاهای جدید را دریافت و گفت من یک آشپز متخصص در این زمینه نیستم من یک ایتالیایی هستم! او وقت خود را در بین تورنتو و فلورانس ایتالیا با همسرش نینا روکو می گذراند. این زوج سه فرزند دارند : اما، جورجیا و دانته.

اشتیاق دیوید روکو هفتمین سرآشپز برتر

دیوید همواره از طریق برنامه های تلوزیونی پر بیننده اش اشتیاق خود را نسبت به غذا در زندگی به تعدا زیادی از آشپز خانه ها منتقل میکند. او به بیش از 150 کشور سفرکرده و برنامه هایش همچون : زندگی شیرین دیوید روکو، استراحت در آمالفی و آخرین اثر او هند شیرین دیوید روکو، ترکیبی از سفر و فستیوال زندگی شیرین است.

  1. سرآشپز ماسیمو کاپرا (Massimo Capra) هشتمین در 10 سرآشپز برتر کانادا

سرآشپز ماسیمو کاپرا هشتمین سرآشپز مشهور کانادایی در رقابت 10 سرآشپز برتر کاناداست. او چندین سال خود را در هتل رویال در کورمایور، وال د اوستا، هتل ساووی و رستوران دری تانن در سن مارتینو دی کاستروزا گذراند و با هتل گالیا در میلان و املاک مختلف تفریحی قرارداد بسته بود.

ماسیمو کاپرا (Massimo Capra)

رستوران های ماسیمو کاپرا به عنوان عضوی از ده سرآشپز برتر کانادا 

متخصص آشپزی ماسیمو کاپرا در سال 1982 به تورنتو آمد و در bowmeh، یک رستوران معروف که توسط یکی از اقوامش اداره میشد کار کرد. در سال 1989 او در prego della pizza به یک متخصص آشپزی تبدیل شد، جایی که مدتها در آنجا کار میکرد. در سال 1997 سرآشپز ماسیمو کاپرا با پائولو پائولینی، مدتی قبل از رستوران اسپلندیدو و برای افتتاح رستوران میستورا شریک شدند. sopra upper lounge که در سال 2006 افتتاح شد یک رستوران جدید با انواع لوازم تفریحی برای مشتریان است.

  1. راجر موکینگ (Roger Mooking) در بین 10 سرآشپز برتر کانادا در جایگاه 9 قرار دارد

راجر موکینگ سرآشپز ماهر کانادایی، هنرمند و مجری تلوزیونی است. او نهمین آشپز شناخته شده و برتر کانادایی است که در ادمنتون و آلبرتا مطرح شده است. راجر موکینگ مجری شو تلوزیونی man fire food است و مجری و سازنده برنامه every day exotic است. که هر دو برنامه به صورت زنده در کانال آشپزی و شبکه غذایی پخش میشود. او علاوه بر این در برنامه heat seekers به همراه آرون سانچرز در شبکه غذایی به اجرا می پردازد. راجر همچنین به عنوان مهمان در برنامه today,good morning America ,the Marilyn denis show,iron chef America,top chef Canada chopped :Canada حضور دارد.

راجر موکینگ (Roger Mooking)

تخصص های راجر موکینگ، جزء 9 سرآشپز برتر

 در دهه 1990 موکیینگ به همراه هنرمندان خاصی همچون ایچین اینجیتی و ایوانا سنتیلی یکی از برندگان جایزه juno برای سبک r&b وfunk hio-jump trio bass is bass بود.

  1. چاک هیوز (Chuck Hughes) دهمین معروف ترین سرآشپز مشهور کانادایی

چاک هیوز در انتهای لیست 10 سرآشپز برتر کانادا قرار دارد این سرآشپز کانادایی یک شخصیت تلوزیونی و رستوران دار است.

او یک آشپز ماهر و صاحب مشترک garde manger و le bermener واقع در اولد مونترال، به همراه شریک خود تیم روزون و kyle marshall nares است.

چاک هیوز (Chuck Hughes)

نقطه عطف در زندگی دهمین سرآشپز مشهور

او با مجری گری در برنامه آشپزی با لحجه انگلیسی به نام chuck`s day off در شبکه غذایی کانادا و در کانال آشپزی در ایالات متحده به دهمین سرآشپز و سوپر استار برتر تبدیل شد. او مجری برنامه سفر و آشپزی Canceled Chuck’s Week: Mexico و chuck`s eat the street است، که در آن او در یک تور جاده ای در اطراف ایالات متحده غذاها را مورد بررسی و مشاهده قرار می دهد.

سرآشپز چاک هنوز علاقه زیادی به غذا دارد تا حدی که برترین آن ها را روی بازوهایش خالکوبی میکند. به عنوان مثال بیکن، پای مرینگ لیمویی، خرچنگ دریایی و سبزی آروگولا.

 
منبع: thetoptenchefs.com
انتشار: 14 آذر 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 356

به "ده سرآشپز برتر کانادا با سوابق و داستانهای موفقیت شان" امتیاز دهید

7 کاربر به "ده سرآشپز برتر کانادا با سوابق و داستانهای موفقیت شان" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ده سرآشپز برتر کانادا با سوابق و داستانهای موفقیت شان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید