آشنایی با رستوران های ونکوور

ونکوور می‌تواند بهشت عاشقان رستوران‌ها باشد، زیرا چندین فرهنگ غذایی متفاوت را در خود جای داده است. موقعیت عالی ونکوور در یکی از بندرهای اصلی دریایی در امتداد ساحل اقیانوس آرام و آب و هوای معتدل آن، دسترسی به مواد اولیه تازه و بومی را برای عاشقان غذا بسیار آسان کرده است. با توجه به این نکته می‌توان انتظار طیف متنوع و عالی‌ای از رستوران‌ها را در این شهر داشت. 

آشنایی با رستوران های ونکوور

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: ما در این مقاله برخی از بهترین مکان‌هایی را که می‌توان در آن‌ها شامی عالی خورد، گردآوری کرده‌ایم.

کافه بلو واتر (Blue Water)

کافه بلو واتر (Blue Water) در یک انبار قدیمی اما با کاربردی متفاوت قرار دارد و سالن غذاخوری آن به شیوه‌ای بسیار باشکوه طراحی شده است. در دکوراسیون این کافه می‌توانید عناصر قدیمی را در کنار نورپردازی گرم و مبلمان ساده کلاسیک ببینید. بار غذاهای دریایی و صدف این کافه یکی از ویژگی‌های محبوب آن است و غذاهای دریایی الهام گرفته از آشپزی ژاپنی را به مشتریان ارائه می‌دهد. می‌توانید در این کافه از طعم‌های تازه و ظاهر زیبای خوراکی‌ها لذت ببرید.

بائو بی (Bao Bei)

غذاهایی که در رستوران بائو بی (Bao Bei) در چایناتاون ونکوور به مشتریان ارائه می‌شود، تحت تأثیر آشپزی تایوان، شانگهای و سیچوان است. منوی حاصل از این ترکیب، شامل غذاهای کوچک با طعم‌های سنتی و ترکیب شده با ویژگی‌های آشپزی مدرن چین است که مخصوص اشتراک‌گذاری هستند. فضای غذاخوری صمیمانه بائو بی، در عین شیک بودن بسیار راحت و خودمانی است.

هاکس ورث (Hawksworth)

رستوران هاکس ورث (Hawksworth) علی‌رغم زمینه معاصری که دارد، غذاهایی باورنکردنی و شگفت‌انگیز را به مشتریان ارائه می‌دهد. هر اتاق موضوع خاص خود را دارد، ولی همه آن‌ها با طراحی داخلی کلاسیک به هم پیوند داده شده‌اند و یکپارچگی دارند. غذاهای کانادایی لذیذی که در این رستوران ارائه می‌شوند، از بالاترین کیفیت مواد اولیه بومی بهره‌مند بوده و ترکیبی از مهارت آشپزی با میراث متنوع سنت‌های کانادایی را در آن می‌توان تشخیص داد.

چوپینوز (Cioppinos)

رستوران چوپینوز در سراسر کانادا به عنوان بهترین رستوران مدیترانه‌ای شناخته می‌شود. اینجا معروف به پاستاهای خوشمزه‌اش است. در این رستوران، از مواد تازه و با کیفیت استفاده می‌شود و غذاها با دقت و حرفه‌ای پخته می‌شوند تا طعم طبیعی مواد اولیه حفظ شود. اینجا مکانی عالی برای تجربه غذاهای مدیترانه‌ای در ونکوور است!

لو کروکودیل (Le Crocodile)

رستوران لو کروکودیل به عنوان بهترین رستوران فرانسوی در ونکوور شناخته می‌شود. این رستوران جوایز معتبری را از مجله ور و مجله ونکوور برای کیفیت و لوکسیتهایش دریافت کرده است. میشل ژاکوب، مالک و سرآشپز این رستوران، از استراسبورگ به ونکوور آمده و رستورانی شیک و ساده تأسیس کرده است. با تجربه و تعهد بی‌پایان به کیفیت، این رستوران توانسته است اعتبار و جاذبه‌ای خاص در دنیای رستوران‌ها داشته باشد و با این حال، قیمت‌های معقولی ارائه می‌دهد.

چمبر (Chambar)

رستوران چمبر (Chambar) با تمی بلژیکی، اگر چه رستورانی عالی و حرفه ای محسوب می گردد، اما از ظاهرسازی ها و تجمل های بسیاری از رستوران های گران قیمت به دور است. چمبر در یک سازه تاریخی متعلق به اواخر قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم واقع شده و با دکور کاملاً چوبی که از درختان کاج و غان درست شده، محیطی عالی را برای یک تجربه شام ایده آل فراهم می نماید. این رستوران به پایداری طبیعت اهمیت فراوانی می دهد و امیدوار است که بتواند اولین رستوران بدون کربن ونکوور گردد.

لبتوار (LAbattoir)

رستوران لَبَتوار (LAbattoir) در یک ساختمان تاریخی قرن نوزدهم واقع شده است که در گذشته به عنوان زندان ونکوور شناخته می‌شد. این ساختمان اکنون با آجرهای بازسازی شده و چوب طبیعی، زیبایی یک رستوران متفاوت را خلق کرده است. محیط لبتوار، با وجود شیکی که دارد، به شما احساس راحتی و غیررسمی می‌دهد. بنابراین، این مکان یک گزینه عالی برای یک تجربه غذایی خاص و خاطره‌انگیز است.

ایکورن (The Acorn)

رستوران اِیکورن (The Acorn) کاملاً گیاهی است و منوی خود را با توجه به ترجیحات مشتریانی که غذاهای بدون گلوتن می‌خواهند، تنوع بخشیده است. این رستوران از مواد اولیه تازه و بومی استفاده می‌کند و منوی خود را با تغییرات فصلی به‌روز می‌کند. دکور ایکورن به شما احساس مدرن و زمینی را می‌دهد، و این مفهوم در غذاها نیز قابل مشاهده است.

ایز آنکور (Hys Encore)

رستوران ایز آنکور (Hys Encore) به سبک استیک هاوس‌های دهه 1960 پایبند است و دیوارهای چوبی تیره و صندلی‌های قرمز و پرتره‌های اروپایی، دکور کلاسیک این رستوران را تشکیل می‌دهند. آشپزخانه باز این رستوران به مشتریان امکان می‌دهد تا فرایند تهیه استیک‌های زغالی و لذیذ را دنبال کرده و آشپزهای خبره را در حال تهیه غذا ببینند.

ویجز (Vijs)

رستوران ویجز (Vijs) برای آماده کردن غذاها، از هنر آشپزی هندی و تکنیک‌های مختلف از سرتاسر کشور الهام می‌گیرد. این رستوران تلاش می‌کند تا به طعم‌های هندی با وفایی بسیار نزدیک باشد، اما همچنین تمرکزی به جزوه‌های مدرن در غذاهای خود دارد. منوی ویجز به صورت فصلی تغییر می‌کند تا همیشه از مواد اولیه تازه و با کیفیت استفاده کند.

منبع: theculturetrip.com
انتشار: 13 شهریور 1402 بروزرسانی: 18 شهریور 1402 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 940

به "آشنایی با رستوران های ونکوور" امتیاز دهید

2 کاربر به "آشنایی با رستوران های ونکوور" امتیاز داده اند | 4.5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با رستوران های ونکوور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید