ویزای استارتاپ: 18 کشور اعطاکننده ویزای استارتاپ

شروع یک کار جدیدی در یک کشور دیگر ایده بسیار خوبی است، چون کارآفرینان کشورهای مختلف فرصتی پیدا می­کنند تا با سرمایه گذاری در یک کسب و کار دایر یا شروع یک تشکیلات جدید، ویزای غیرمهاجرتی فراهم نمایند. بیشتر کشورهای جهان تمایل دارند تعداد بیشتری از مهاجران ماهر در امور را بپذیرند.

ویزای استارتاپ: 18 کشور اعطاکننده ویزای استارتاپ

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: تمایل کشورها برای کارآفرینی نیز بالاست، در نتیجه شغل­های بیشتری ایجاد خواهد شد. بنابراین برنامه ویزای کارآفرینی، برای بسیاری از کشورها روش مؤثری برای دستیابی به هر دو هدف یاد شده خواهد بود.

چرا انتخاب ویزای استارتاپ مهم است؟

فرقی ندارد کجا و چه کسی باشید، حل مسئله مهاجرت هرگز آسان نبوده است. بیشتر استارتاپ­ها برای پیوستن به برنامه­های شتاب دهنده برتر به ایالات متحده مهاجرت می­کنند، به دنبال سرمایه می­گردند و به بازار بزرگ در دسترس دست پیدا می­کنند.

اما همه کمپانی­ها نمی­توانند پایدار بمانند، حتی اگر موفق شده باشند وارد این کار شوند. این امر برای افراد بی­شماری در سراسر جهان نیز صدق می­کند.

کارآفرینی­هایی که مؤسس آنها خارجی بوده، می­توانند موفق شوند و علی­رغم چالش­های مهاجرتی، اهداف خود را محقق نمایند. با توجه به اطلاعات موجود، برخی از موفق­ترین استارتاپ­ها و 500 کمپانی لیست فورچون در ایالات متحده، در حقیقت توسط افراد خارجی و غیرآمریکایی بنیانگذاری شده اند.

در ادامه فهرست ویزاهای موجود برای استارتاپ و ملزومات آنها آورده شده است.

این فهرست به شما کمک می­کند تا ویزای لازم برای شروع استارتاپ خود را کسب کنید.

برنامه ویزای استارتاپ کانادا

این برنامه تا 5 مؤسس در تیم را پشتیبانی می­کند و یکی از بهترین­ فرصت­های ویزا برای کارآفرینان می­باشد. در این ویزا اقامت دائمی نیز در نظر گرفته شده است، بنابراین نیازی به تعیین محل استقرار نمی­باشد. سالانه کانادا حدود 2750 ویزا به این برنامه اختصاص می­دهد.

ملزومات:

  • باید بتوانید به زبان انگلیسی، فرانسه یا هردو صحبت کنید. این امر با گواهی شهروندی و مهاجرتی کانادا اثبات می­شود.
  • کسب و کار می­تواند تا 5 نفر مالک داشته باشد، اما هریک باید حداقل 10% از سهم الشرکه را دریافت نموده باشند. همچنین سهم الشرکه کلی به مالکان کسب و کار باید به طور کلی بیش از 50% باشد.
  • باید پشتوانه مالی کافی داشته باشید تا از افرادی که به کانادا مهاجرت می­کنند حمایت نمایید. این حمایت شامل افراد درخواست دهنده نیز می­شود. به یاد داشته باشید که قرض یا وام مور قبول نیست.
  • سرمایه شما باید برابر 200.000 دلار کانادا از یک صندوق معتبر، یا 75.000 دلار از یک گروه سرمایه گذاری برگزیده باشد. اگر کسب و کار شما در یک برنامه شتاب دهنده یا تسهیلات رشد سهامی عام تأیید شده باشد، نیازی نیست واجد شرایط سرمایه باشید.

قانون بین المللی کارآفرینی آمریکا (USA)

قانون بین المللی کارآفرینی USA

طبق برنامه مدیریت ریاست چمهوری آمریکا، راهی برای امن سازی ویزای جمعیت فعلی ایجاد شده تا از مؤسسات کارآفرینی خارجی حمایت شود. به کمک این برنامه، کارآفرینان می­توانند 30 ماه اقامت داشته باشند و با تمدید آن، 30 ماه دیگر نیز اقامت نمایند.

ملزومات

  • کسب و کار شما باید کمتر از 5 سال سابقه داشته باشد.
  • باید برای سرمایه گذاران توسعه یافته ایالات متحده حداقل 250.000 دلار درآمد داشته باشید یا حداقل 100.000 دلار در کمک هزینه ­های دولتی محفوظ نگه دارید.
  • مؤسسان باید حداقل 10% از استارتاپ را در تملک خود داشته باشند و نقش مرکزی یا فعالی ایفا نمایند.
  • باید بتوانید ثابت کنید کسب و کار شما در مسیر پیشرفت سریع می­باشد و می­تواند در ایالات متحده مشاغلی ایجاد نماید.
  • اگر استارتاپ شما برای همکاری در یک شرکت پایدار و قابل اطمینان تسهیلات شرکت­های نوپا (یا تسریع شده) انتخاب شده باشد، نفع زیادی خواهید برد.

برنامه ویزاتک شیلی

برنامه ویزاتک شیلی

در این برنامه، شیلی طی 15روز پس از ثبت درخواست متقاضیان، یک ویزای کاری 12 ماهه برای متقاضی صادر می­نماید. ویزاتک شیلی تأییدیه را در کمترین زمان ممکن ارسال می­نماید و از این نظر یکی از سریع­ترین دسترسی­ها را ارائه می­دهد. استارتاپ شیلی، برنامه شتاب دهنده پیشرو در امریکای لاتین، یکی از روش­های محافظت از این ویزا می­باشد که حمایت و پشتوانه مالی (بدون سود) ارائه داده و برای استارتاپ­ها، فضای اداری فراهم می­نماید. تا امروز بیش از 1300 استارتاپ با کمک این ویزا موفق به دریافت مدارج خود شده اند.

ملزومات

  • برای دریافت این ویزا، به دعوتنامه یا گواهینامه اسپانسری شرکت InvestChile یا معاون وزارتخانه اقتصاد نیاز خواهید داشت.
  • شما باید مالک، کارمند، شریک یا سرمایه گذار یک کمپانی تکنولوژیک در شیلی باشید.
  • کمپانی تکنولوژیک شما باید تحت حمایت استارتاپ شیلی یا InvestChile بوده و یا توسط شرکت تکنولوژیک دیگری که عضو Chiletec باشد، حمایت گردد.

ویزای استارتاپ لیتوانی

ویزای استارتاپ لیتوانی

برخلاف ویزاهای دیگر، در لیتوانی مؤسسان برای کسب اجازه نیازی به تأمین سرمایه یا درجه کارمندی ندارند. به مؤسسان امکاناتی شامل یک سال اقامت با اجازه همراه آوردن خانواده ارائه می­شود. شما می­توانید مدت زمان اقامت را یک سال تمدید کنید و در صورت واجد بودن شرایط عادی مهاجرت، اجازه اقامت دائم دریافت نمایید.

ملزومات

  • استارتاپ شما باید در زمینه بیوتک، نانوتک، تکنولوژی اطلاعات، مکاترونیک، الکترونیک یا تکنولوژی لیزر فعالیت نماید.
  • شما باید یک درخواست آنلاین در خصوص تیم، تجارب و کسب و کار خود ثبت نمایید.
  • باید در مصاحبه آنلاین شرکت نمایید.
  • شما باید از دپارتمان مهاجرت نیز نامه­ای بگیرید که مناسب بودن ایده کسب و کار برای برنامه در آن قید شده باشد.

ویزاتک فرانسه / بلیط تکنولوژیک فرانسه

ویزاتک فرانسه / بلیط تکنولوژیک فرانسه

ویزاتک فرانسه، برنامه­ای است که با هدف کمک به مؤسسان استارتاپ­ها، کارمندان و سرمایه گذاران طراحی شده و به آنها کمک می­کند طی یک دوره 4 ساله (با امکان تمدید) در فرانسه اقامت داشته باشند. متقاضیان این ویزا می­توانند اعضای خانواده خود (شامل کودکان خردسال) را نیز مشمول ویزا نمایند. همسر متقاضی نیز اجازه زندگی و کار در فرانسه را خواهد داشت. شما به اجازه اضافی برای کار نیازمند نخواهید بود.

بلیط تکنولوژیک فرانسه برای مؤسسانی است که می­خواهند یک کسب و کار در پاریس شروع کنند. این بلیط، به صورت یک برنامه شتاب دهنده است که به مدت 6 ماه برای شرکت­های نوپا قابل استفاده می­باشد. با کمک این برنامه، گزینه تمدید 6 ماهه برای ویزا فراهم می­گردد. هر مؤسس پشتوانه مالی حدود 12500 تا 25000 یورو دریافت می­نماید. پس از مالکیت موفقیت آمیز ویزا، فضای اداری نیز برای مؤسس تأمین خواهد شد. سالانه 50 استارتاپ در این برنامه همکاری ثبت می­شوند تا با تسهیلات شرکت­های نوپا کار کنند.

ملزومات برای مؤسسان

  • مؤسسان باید توسط یک یا چند شریک تسهیلات ویزاتک فرانسه یا شتاب دهنده انتخاب شوند. فرایند انتخاب، طبق روش­های عادی انجام می­گیرد.
  • باید برنامه­ای برای نوآوری اقتصادی استارتاپ وجود داشته باشد تا در فرانسه اجرا شود.
  • مؤسسان باید از سازمان عمومی فرانسه به نام Direccte تأییدیه دریافت کنند.

ملزومات برای کارکنان

  • کارکنان باید مدرک فارغ­التحصیلی داشته باشند.
  • آنها بایستی قرارداد کاری حداقل 3 ماهه با یک شرکت قابل اعتماد داشته باشند که بتواند از طریق ویزاتک فرانسه نیرو استخدام کند.
  • کارکنان باید با حقوق سالانه حداقل 40/35.526 یورو استخدام شده باشند.

استارتاپ دانمارک

استارتاپ دانمارک

هدف این برنامه، افراد خارج از اتحادیه اروپا هستند که به شیوه خوداشتغالی، کسب و کارهای تکنولوژیک ایده آل نوین و قابل ارزیابی را اداره می­کنند. این ویزا می­تواند برای یک یا دو نفر مؤسس در یک شرکت اعطا شود. برای متقاضیانی که موفق­تر عمل کنند، ویزای 2 ساله صادر می­شود که می­توان هربار آن را به مدت 3 سال تمدید نمود. این برنامه امکان مشمولیت اعضای خانواده را نیز فراهم می­کند اما پشتوانه مالی ارائه نمی­دهد. سالانه 50 ویزا در این برنامه صادر می­شود.

ملزومات

  • برنامه کسب و کار شما باید توسط پنل استارتاپ دانمارک مورد ارزیابی قرار بگیرد. میانگین مهلت آماده سازی برای این فرایند، 6 هفته است.
  • شما باید از استارتاپ دانمارک تأییدیه دریافت نمایید تا بتوانید برای اجازه کار و اقامت درخواست ثبت کنید.
  • آژانس استخدام بین المللی و مهاجرت دانمارک نیز شما را ارزیابی خواهد نمود.

استارتاپ استونی

استارتاپ استونی

این برنامه برای کمک به مؤسسان و کارمندان برنامه­های استارتاپ در خارج از اتحادیه اروپا ایجاد شده است تا بتوانند در کشور استونی، شرکت راه اندازی نموده و آن را گسترش دهند. مؤسسانی که هنوز شرکت خود را در استونی ثبت نکرده اند، می­توانند به کمک این برنامه یک ویزای 3 یا 12 ماهه دریافت نمایند. مؤسسانی که شرکت خود را در استونی ثبت نموده اند نیز می­توانند برای ویزای 3 یا 12 ماهه درخواست بدهند و همچنین برای شروع کسب و کار خود، اجازه اقامت موقت دریافت نمایند. به این منظور، تا 5 سال اجازه اقامت اعطا می­شود. پس از بررسی ویزای 12 ماهه، امکان تمدید شش ماهه ویزا نیز وجود خواهد داشت. متقاضیان موفق می­توانند خانواده نزدیک خود را نیز مشمول ویزا نمایند. اگر استارتاپ شما برای استخدام کارمندان خارج از اتحادیه اروپا نیز تأییدیه دریافت کند، افراد تا 5 سال فرصت دارند با تکیه بر این تأییدیه کار کنند.

ملزومات برای مؤسسان

  • مؤسسان باید طوری برنامه ریزی کنند که ماهانه حداقل 130 یورو در استونی خرج نمایند. این مقدار برای ویزای یکساله، 1560 یورو است.
  • مؤسس باید از سوی کمیته استارتاپ تأییدیه دریافت کند.
  • مدل کسب و کار بایستی نوین و قابل ارزیابی بوده و پتانسیل جهانی داشته باشد.
  • باید یک سیاست معتبر بیمه برای استونی یا ناحیه شنگن در دست داشته باشد که پوشش حداقل 30.000 یورویی ایجاد نماید.
  • مؤسس باید برای استقرار حفاظت شده جهت اقامت و قصد ترک کشور، مدارکی مانند بلیط رفت هواپیما ارائه دهد.

ملزومات برای کارکنان خارج از اتحادیه اروپا

  • نام افراد باید در لیست استارتاپ­های استونی که کارمندان خارج از اتحادیه اروپا را به طریق آنلاین استخدام می­کنند، آورده شده باشد.
  • کارکنان باید طی 10 روز پس از ثبت درخواست، نسبت به دریافت تأییدیه از کمیته استارتاپ اقدام نمایند.

برنامه کارآفرینی استارتاپ ایرلند

برنامه کارآفرینی استارتاپ ایرلند

این برنامه به مؤسسان کمک می­کند تا از طریق ایجاد استارتاپ، اجازه اقامت در ایرلند را کسب نمایند. برای متقاضیان، اقامت دوساله به همراه گزینه تمدید به مدت سه سال ارائه می­شود.

ملزومات

  • کسب و کار شما باید زیر 6 سال سابقه داشته باشد.
  • باید ایده استارتاپ با پتانسیل بالا ارائه دهید که به کمک آن بتوان 10 شغل در ایرلند ایجاد نمود و طی 3 تا 4 سال پس از شروع، 1 میلیون یورو فروش داشت.
  • میزان سرمایه موردنیاز برای یک مؤسس کسب و کار، 50.000 یورو می­باشد. این مبلغ برای هر یک از مؤسسان بعدی برابر 30.000 یورو خواهد بود.

ویزای استارتاپ ایتالیا

ویزای استارتاپ ایتالیا

شرکت­ها می­توانند به شیوه درخواست مستقیم یا درخواست برای ملحق شدن به یکی از برنامه­های تسهیلات کسب و کارهای نوپا در ایتالیا، مورد تأیید قرار بگیرند. به کاندیدهای موفق یک ویزای خوداشتغالی به مدت 1 سال و امکان تمدید دوساله اعطا خواهد شد.

ملزومات

  • شما باید فهرستی از اسناد را به صورت آنلاین ثبت نمایید و از کمیته فنی ویزای استارتاپ تأییدیه دریافت کنید. طی 30 روز پس از ثبت، به شما پاسخ داده خواهد شد.
  • کسب و کار شما باید کمتر از 5 سال سابقه داشته و حجم معاملات سالانه آن کمتر از 5 میلیون یورو باشد. نباید هیچ سابقه توزیع سودی در کسب و کار وجود داشته باشد.
  • میزان سهم شخصی شما در کسب و کار باید حداقل 50.000 یورو باشد.
  • سطح نوآوری شما با توجه به شاخص­های مربوطه، ارزیابی خواهد شد.

اقامت خوداشتغالی در سوئد

اقامت خوداشتغالی در سوئد

این برنامه برای افرادی است که مایلند بیش از 3 ماه در سوئد اقامت داشته باشند و کسب و کار خودشان را اداره کنند. این ویزا از پتانسیل بسط به اقامت دائم نیز برخوردار بوده و اجازه اقامت به مدت دو سال را فراهم خواهد کرد.

ملزومات

  • شما باید در صنعت کار و کارآفرینی سابقه داشته باشید.
  • حداقل نیمی از کسب و کاری که اداره می­کنید باید متعلق به شخص شما باشد.
  • باید نشان دهید که در سوئد محصولات را به فروش می­رسانید یا خدمات ارائه می­دهید.
  • باید ثابت کنید که برای تأمین خود و اعضای خانواده، سرمایه شخصی کافی دارید.
  • کسب و کار شما باید بتواند پس از دو سال، از همه اعضای خانواده و متقاضیان حمایت کند.

ویزای اقامت اسپانیا برای کارآفرینان

ویزای اقامت اسپانیا برای کارآفرینان

تمرکز برنامه بر این است که فرصتی برای مهاجرت کارکنان و سرمایه گذاران ماهر و باتجربه خارج از اتحادیه اروپا فراهم شود. برای کاندیدهای موفق، امکان یک سال اقامت تأمین خواهد شد.

ملزومات

  • شما باید به طور قانونی در خاک اسپانیا اقامت داشته باشید.
  • باید یک گزارش قابل اطمینان از دفتر تجاری ارائه دهید. در این گزارش، ارائه ویزا جهت تأیید مقاصد برنامه کسب و کار الزامی خواهد بود.

برای جزئیات بیشتر، لینک زیر را ببینید.

اجازه اقامت در استارتاپ هلند

اجازه اقامت در استارتاپ هلند

در این برنامه، یک سال زمان به کارآفرینان داده می­شود تا یک شرکت نوآوری در هلند تأسیس نمایند. این زمان پتانسیل یک سال تمدید را نیز دارد. کارآفرینان برای دریافت این اجازه بایستی تحت یک منبع معتبر در هلند مورد نظارت قرار بگیرند.

ملزومات

  • شما باید تحت نظارت یکی کارگشای معتبر در هلند باشید.
  • کارگشا باید در زمینه راهنمایی استارتاپ­ها تجربه داشته و از نظر اقتصادی مستقل باشد. این مؤسسه نباید سهم قابل ملاحظه­ای در شرکت باشد، حساب دریافتنی نداشته و عضو خانواده فرد کارآفرین نیز نباشد.
  • کارآفرین و کارگشا باید در اداره ثبت تجارت دفتر بازرگانی ثبت نام نمایند و یک برنامه قدم به قدم با راهنما ثبت کنند.
  • برای حمایت از کاندیدهایی که به هلند مهاجرت می­کنند، باید سرمایه مالی وجود داشته باشد.

ویزای کارآفرینی ردیف اول انگلیس

ویزای کارآفرینی ردیف اول انگلیس

این برنامه به افرادی که سرمایه بین 50.000 تا 200.000 پوند داشته باشند کمک می­کند تا یک شرکت با اساس انگلیسی تأسیس یا خریداری نمایند. متقاضیان برای موفقیت باید امتیاز 95/95 دریافت کنند. ویزا با استفاده از سیستمی بر اساس امتیاز اعطا می­شود. ویزا به صورت 3 ساله و چهار ماهه ارائه شده و به طور کلی همراه با تمدیدهای موجود، 6 سال و چهار ماه مهلت خواهند داشت. با تغییر نوع ویزای فرد به انواع دیگر ویزای انگلیس، مدت زمان اقامت نیز تغییر خواهد کرد.

ملزومات

  • متقاضی باید واجد ملزومات زبان انگلیسی ردیف 2 باشد.
  • متقاضی باید گواهینامه عدم سوءسابقه ثبت نماید.
  • اگر نام متقاضی در یکی از لیست­های دفتر اقامت موجود باشد، فرد باید یک نامه واضح شامل نتیجه تست توبرکلوز ارائه دهد.
  • باید مدرکی ارائه شود که نشان دهد مبلغ بین 50.000 تا 200.000 پوند جهت سرمایه گذاری در دسترس می­باشد.
  • متقاضی باید سرمایه کافی جهت تأمین نیازهای حین اقامت را داشته باشد. همچنین باید این مقدار سرمایه را به طور پیوسته به مدت 3 ماه یا بیشتر موجود داشته باشد.
  • متقاضی باید از یکی از مؤسسات یاد شده در فهرست، توصیه نامه دریافت نماید.

ویزای نوآوری کسب و کار استرالیا

ویزای نوآوری کسب و کار استرالیا

این برنامه با هدف جذب کارآفرینان و سرمایه گذاران خارجی ارائه شده است تا فرصت شروع، گسترش یا انتقال کسب و کار به استرالیا را برای افراد فراهم آورد. متقاضی می­تواند با استفاده از این ویزا، 4 سال و 3 ماه اقامت با قابلیت تمدید داشته باشد.

ملزومات

  • متقاضیان باید توسط یکی از نهادهای استرالیایی جهت درخواست ویزا انتخاب و دعوت شده باشند.
  • افراد باید از سابقه و موفقیت­های پیشین در زمینه کارآفرینی برخوردار باشند.
  • دارایی خالص متقاضی باید حداقل 400.000 دلار استرالیا باشد. همچنین سرمایه قرارداد شخص ثالث باید حداقل 200.000 دلار استرالیا باشد.
  • سرمایه خالص کسب و کار باید حداقل 5/1 میلیون دلار استرالیا بوده و دارایی­های شخصی فرد طی دو سال مهلت ویزا به استرالیا منتقل گردند.
  • قبل از دعوت برای درخواست ویزا، گردش معاملات طی اقلاً دو سال از چهارسال کاری باید حداقل 3 میلیون دلار استرالیا باشد.

ویزای کارآفرینی (نیوزیلند)

ویزای کارآفرینی (نیوزیلند)

این برنامه به کارآفرینان کمک می­کند تا با استفاده از یک ویزای 12 ماهه کاری در مرحله استارتاپ، یک کسب و کار در نیوزیلند خریداری یا تأسیس نمایند. پس از بررسی اهداف و فرایند کسب و کار، متقاضیان می­توانند ویزای خود را برای 24 ماه دیگر تمدید نمایند.

ملزومات

  • حداقل مبلغ سرمایه باید برابر 100.000 دلار نیوزیلند باشد.
  • سابقه اخیر فرد باید عاری از ورشکستگی، شکست کسب و کار و فساد باشد.
  • باید سیستم امتیازدهی وجود داشته باشد که فرد در آن حداقل 120 امتیاز دریافت کند. این امتیاز بر اساس موفقیت بالقوه کسب و کار و ارزش افزوده برای نیوزیلند محاسبه می­گردد.

ویزای گلوبال ایمپکت (نیوزیلند)

هدف این برنامه، کمک به کارآفرینان و سرمایه گذارانی است که قصد دارند از طریق شرکت­های استارتاپ، اثر مثبتی در جهان ایجاد نمایند. این برنامه بر اساس یک دستور کمک هزینه­ای سه ساله ایجاد شده تا به 400 نفر کمک کند تا ایده­های کسب و کاری خود را محقق نمایند.

ملزومات

  • درخواست شما باید توسط مؤسسه کمک هزینه ادموند هیلاری تأیید شود تا پیشنهادنامه دریاف کنید.
  • سرمایه شخصی شما باید برابر 36.000 دلار نیوزیلند باشد تا در طی اولین سال، خود و خانواده­ را تأمین نمایید.

دسته اقامت کارآفرینان (نیوزلند)

این برنامه به کارآفرینان موفقی که کسب و کار خود را در نیوزیلند تأسیس کرده اند اجازه می­دهد تا پتانسیل انتقال به کشورهای دیگر را داشته باشند. دو دسته برای این ویزای ویژه وجود دارد: یکی با مهلت دوساله و دیگری بر اساس شرایط زیر، مهلت 6 ماهه فراهم می­نماید.

ملزومات دسته 2 ساله

  • شما باید یک کسب و کار را با موفقیت در نیوزیلند خریداری یا تأسیس نمایید.
  • باید حداقل 2 سال در این کسب و کار مشغول بوده باشید.
  • کسب و کار شما باید برای کشور نیوزیلند سودمند باشد.

ملزومات دسته 6 ماهه

  • شما باید حداقل 500.000 دلار نیوزیلند در کسب و کار خود سرمایه گذاری کرده باشید.
  • باید حداقل 3 شغل تمام وقت برای شهروندان یا افراد مقیم نیوزیلند ایجاد نموده باشید.

خدمات کاری سنگاپور

ویزای گلوبال ایمپکت (نیوزیلند)

این خدمات برای افراد خارجی است که قصد دارند یک استارتاپ در سنگاپور راه اندازی نمایند. این برنامه زمینه اقامت 2 ساله به همراه امکان درخواست برای اقامت دائم پس از انقضای ویزا را ارائه می­دهد.

ملزومات

  • شما باید از اسپانسری یک شرکت سنگاپوری برخوردار باشید. این ارتباط بایستی با اوراق قرضه به ارزش حداقل 3.000 دلار سنگاپور ایجاد گردد که پس از انقضای ویزا، پس پرداخت شود.
  • باید از سابقه و پس زمینه کارآفرینی برخوردار باشید.
  • باید برنامه­ای در دست داشته باشید که به سبب آن، سرمایه به مبلغ حداقل 50.000 دلار سنگاپور پرداخت شود.
  • باید یک برنامه کسب و کار 10 صفحه­ای ارائه دهید.
  • ثبت شرکت­ها را می­توان تنها پیش از تأسیس یا طی مهلت شش ماهه پس از تأسیس، انجام داد. اگر شرکت هنوز تأسیس نشده باشد، باید طی 30 روز مهلت تأیید ویزا و بیمه امر تأسیس را انجام داد.

ملزومات شرکت

  • شرکت باید دارای سرمایه معامله­ای باشد یا یک سرمایه گذار توانگر، حداقل 100.000 دلار سنگاپور سرمایه برای شرکت فراهم نماید.
  • IP شرکت توسط یک مؤسسه قابل اطمینان سنگاپوری IP ثبت گردد.
  • شرکت باید در برنامه دولتی تسهیلات کسب­ و کارهای نوپا همکاری نماید.
  • شرکت بایستی در تحقیقات مشترک دانشگاهی یا A*STAR نیز همکاری نماید.
منبع: oyestartups.com
انتشار: 22 آذر 1399 بروزرسانی: 8 فروردین 1400 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 368

به "ویزای استارتاپ: 18 کشور اعطاکننده ویزای استارتاپ" امتیاز دهید

5 کاربر به "ویزای استارتاپ: 18 کشور اعطاکننده ویزای استارتاپ" امتیاز داده اند | 4.8 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویزای استارتاپ: 18 کشور اعطاکننده ویزای استارتاپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید