موفقیت Shopify توجه ستاره های بعدی کانادا را به خود جلب می کند

اتحاد قوی شرکت shopify (shop.to) و موفقیت تجاری شرکت پایانه فروش light speed که در سال جاری آغاز شده است توجه خود را براین موضوع متمرکز کرده اند که چه کسی ممکن است ستاره بعدی تکنولوژی کانادا باشد که به طور عمومی شناخته خواهد شد.

موفقیت Shopify توجه ستاره های بعدی کانادا را به خود جلب می کند

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: در سه ماه اول در مجموع 1 میلیارد دلار سرمایه در 142 بیزینس ریسک پذیر سرمایه گذاری شده است که 48 درصد بیشتر آن از سال قبل است.

طبق گفته انجمن سرمایه گذاری سهام کانادا بیش از نیمی از سرمایه گذاران این تکنولوژی رو به رشد از ایالات متحده بوده است. در این جا نظرات برخی از موسسان برترین شرکت های تکنولوژی کانادا در مورد آینده شرکت هایشان و پتانسیل معرفی اولیه عمومی را بررسی می کنیم:

استارتاپ Clearbanc

کلیر بنس 10.000 دلار تا 10 میلیون دلار به استارت آپ ها کمک میکند تا در ازای دریافت هزینه ثابت و سهمی از درآمد، به بازاریابی خود در فیس بوک، گوگل و موارد مشابه کمک مالی کند.

وام دهنده جایگزین ،‌ مستقر در تورنتوکه در سال 2015 تاسیس شد، 300 میلیون دلار بودجه جدید به رهبری highland capital partners از ایالات متحده جمع آوری کرد. بزرگترین بودجه سرمایه گذاری ریسک پذیر اعلام شده در سال جاری در کانادا. این مبلغ کل بودجه را به 420 میلیون دلار میرساند.

کلیر بنس قصد دارد شروع به تامین بودجه بخش هایی از تجارت که میتواند به یک جریان درآمد قابل تکرار تبدیل شود کند. همانند زیرساخت ها،‌حمل و نقل و کمسیون ها

به گفته ی بنیانگذار و مدیر ارشد اجرایی Andrew D`souza این امر در خارج از ایالات متحده و کانادا در حال گسترش است، جایی که یک اکوسیستم سرمایه گذاری کم خطرتر وجود دارد و بانک ها محافظه کارتر هستند.

D`souza در مورد امکان عرضه اولیه سهام گفته است که : ما فکر میکنیم که اصول اساسی تجارت فرصت ایجاد یک تجارت بزرگ مستقل را توجیه میکند.

استارتاپ Wattpad

شرکت واتپد شاید دیگر یک شرکت نوپا نباشد ولی اهداف عالی اش هنوز در حال رشد است. واتپد 12 ساله به عنوان یک برنامه مطالعه موبایل تاسیس شد و اکنون خود را یک شرکت بزرگ برنامه تفریحی چند پلتفرمی می نامد.

شرکت مستقر در تورنتو برای یکی از پربیننده ترین فیلم های نتفلیکس (باجه بوسه)، یک سریال هولو (سبک مثل یک پر) و امسال برای یک فیلم سینمایی هالیوودی (بعد) محتوا تولید کرده که همه از طریق استودیوی واتپد که در سال 2016 راه اندازی شده انجام گرفته است.

این شرکت هفته گذشته قراردادی با penguin random hose در انگلیس بست تا محتوای آنلاین خود را که عمدتا توسط بانوان جوان ایجاد و خوانده می شود را به کتاب تبدیل کند. حال به دنبال راه اندازی نسخه چاپی خود، یعنی wattpad book، در ماه آوریل در ایالات متحده است.

این شرکت ماهانه از داده های بیش از 80 میلیون کاربر فعال برای شناسایی بهترین داستان در سراسر پلتفرم خود و تبدیل آنها به محتوا استفاده میکند. این شرکت یک نسخه پولی بدون آگهی و همچنین محتوای اختصاصی به ازای هزینه پرداختی را ایجاد کرده است.

واتپد 117.8 میلیون دلار از سرمایه گذارانی همچون omerg venturs ، اهرم سرمایه tencent holding ltd و شرکت august capital جمع آوری کرده است و به گفته بنیانگذار و مدیر اجرایی آلن لاو "هشت نوع" درآمد کسب میکند.

لاو در رابطه با عرضه اولیه عمومی(ipo) می گوید: "این چیزی نیست که ما وقت خود را صرف تمرکز بر آن کنیم. تمرکز ما در حال حاضر بر روی فیلم ها و آگهی های تلوزیونی با شریک هایمان است”.

استارتاپ Vidyard

شرکت vidyard میخواهد یوتیوب ویدئو های تجاری باشد. این نرم افزار به شرکت ها این امکان را میدهد تا فیلم های شخصی سازی شده ای برای تعامل با مشتریان ایجاد کرده تا از داده های مربوط به عادات تماشای آنها برای تجزیه و تحلیل این تعامل استفاده کنند.

طبق تحقیقات فارستر پیش بینی میشود تا سال 2023 شرکت ها سالانه 103 میلیارد دلار برای بازاریابی تبلیغات ویدئویی هزینه کنند.

Vidyard 1200 کسب و کار در بیش از 170کشور جهان را به عنوان مشتریانش به حساب می آورد، از جمله مشتریان سازمانی همانند شرکت بین المللی honeyweell ، Linkedln وcitibanc.

دووان گالووی بنیانگذار و مدیر ارشد تکنولوژی در vidyard,Kitchener مستقر در انتاریو می گوید: “ در رابطه با دوتا سه سال آینده ، ما فقط روی رشد مداوم به سبک چوب های هاکی متمرکز شده ایم”.

شرکتtdhe تا کنون 60 میلیون دلار از سرمایه گذارانی همچون omers ventures , lnovia capital و شرکت سرمایه گذاری salesforce جذب کرده است.

گالووی گفت اگر vidyard همچنان به رشد خود ادامه دهد و نیز دارای ipo باشد ، مطمئنا در مسیر درست خود قرار دارد.

استارتاپ wealthsimple

به گفته بنیانگذار و مدیر اجرایی، مایکل کاتچن، شرکت wealthsimple مایل است بانک ها را به عنوان رابط مالی اصلی مشتری جایگزین کند.

کاتچن در مصاحبه ای در دفتر بلومبرگ در تورنتو گفت: ما میخواهیم شرکتی باشیم که در مورد پول شفاف سازی میکند.

شرکت خدمات سرمایه گذاری کانادا بیش از 5 میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت و 175.000 مشتری در کانادا، ایالات متحده و انگلیس دارد.

مشاور روباتی مورد علاقه نسل جدید، کانادایی های ثروتمند را نیز هدف قرار داده و به تجارت سهام و محصولات پس انداز بدون کارمزد روی آورده است.

کاتچن گفت: وامها، بیمه زندگی و حسابهای چک میتوانند در مرحله بعد قرار بگیرند.

کاتچن افزود: weathsimole در سال 2014 تاسیس شده است و هنوز سود آور نیست. اما حامیان آن صبور هستند.شرکت power financial ، یک اهرم سرمایه گذاری است که توسط خانواده desmarais و Allianz اداره می شود و یکی از این حامیان است.

کاتچن گفت که او به ipo علاقه مند است اما هنوز “چندسال دیگر” باقی مانده است.

منبع: bloomberg.com
انتشار: 16 آذر 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 360

به "موفقیت Shopify توجه ستاره های بعدی کانادا را به خود جلب می کند" امتیاز دهید

2 کاربر به "موفقیت Shopify توجه ستاره های بعدی کانادا را به خود جلب می کند" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موفقیت Shopify توجه ستاره های بعدی کانادا را به خود جلب می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید