در مورد ویزای کاری کانادا بدانیم

کانادا کشوری است که احتمالا تا چند ده سال آینده به ورود مهاجران تلاشگر و خبره در کارشان نیاز دارد. بسیاری از افراد برای دریافت ویزای کار کانادا اقدام می کنند، با این حال دریافت این ویزا یا همان اجازه کار در این کشور شرایطی دارد.

در مورد ویزای کاری کانادا بدانیم

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: با داشتن مجوز خاص، متقاضی می تواند طبق قوانین در کانادا کار کند. برای درخواست ویزای کانادا در این حالت شما به نام کارفرمای کانادایی، آدرس محل کار و مدت زمان و بازه زمانی که قصد دارید در کانادا کار کنید نیاز خواهید داشت. وقتی می خواهید برای ویزای کاری کانادا درخواست ارسال کنید، باید توجه کنید که کارفرمای شما باید مراحل مشخصی را طی کرده باشد و در نهایت یک کپی از فرم ارزیابی تاثیر بازار کار یا LMIA را به شما ارائه دهد.

اگر اجازه کار کانادا به صورت آزاد را داشته باشید می توانید برای هر کارفرمایی کار کنید. در واقع برای دریافت اجازه کار کانادا به صورت باز باید شرایط خاصی داشته باشید. برای این اجازه کار باید 155 دلار هزینه درخواست مجوز را بدهید. مدت زمانی که طول می کشد جواب ویزا را دریافت کنید، به ملیت متقاضی مرتبط است. در کنار همه مدارکی که برای درخواست این ویزا نیاز دارید، باید اطلاعات انگشت نگاری و بیومتریک خود را هم به پرونده تان اضافه کنید.

کارفرمایانی که می خواهند یک نیروی خارجی را استخدام کنند، به سند ارزیابی اثرات در بازار کار یا به اختصار LMIA نیاز دارند. سند LMIA نشان می دهد که برای یک موقعیت شغلی نیاز است از نیروی کار خارجی استفاده شود. LMIA بیان می کند برای شغل مورد نظر نیروی کار کانادایی در دسترس نیست.

برای دریافت اجازه کار کانادا با طرح ویزای استارت آپ باید به زبان فرانسه یا انگلیسی تسلط داشته باشید. شما باید تعهدنامه پشتیبانی مالی از یک شرکت سرمایه گذاری و یا سازمان پرورش کسب و کار داشته باشید. باید تمکن مالی لازم را داشته باشید تا قبل از کسب درآمد بتوانید از پس هزینه هایتان بر بیایید.

انتشار: 1 تیر 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 208

به "در مورد ویزای کاری کانادا بدانیم" امتیاز دهید

1 کاربر به "در مورد ویزای کاری کانادا بدانیم" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در مورد ویزای کاری کانادا بدانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید