راه اندازی کسب و کار در کانادا و مهاجرت تجاری به کانادا

تجربه و دانش شما در زمینه کسب و کار سرمایه های بسیار ارزشمندی است که می تواند به شما کمک کند در آینده در اقتصاد سریع و متنوع کانادا سرمایه گذاری کنید.

 همین حالا شروع کنید: 

دولت کانادا به دنبال سرمایه گذاران، مدیران بازرگانی و کارآفرینان از هر شکل و اندازه ای است که علاقه مند به سکونت و جستجوی فرصت های جدید در کانادا هستند تا بتوانند در طیف گسترده ای از برنامه های مهاجرت تجاری مشارکت کنند.

راه اندازی کسب و کار در کانادا و مهاجرت تجاری به کانادا
به گزارش مجری سفرهای گردشگری:

برای دریافت خدمات انواع ویزای کانادا با ما در تماس باشید.

برنامه های مهاجرت تجاری فدرال

این که آیا شما در فکرخود اشتغالی هستید، می خواهید در کانادا رشد کنید یا کسب و کار خود را شروع کنید، یا به سادگی می خواهید از ارزش خالص سرمایه شخصی خود برای تقویت اقتصاد کانادا استفاده کنید، چندین برنامه مهاجرت تجاری فدرال وجود دارد که متناسب هستند با مهارت و تجربه افراد تجاری موفق که می خواهند در هر استانی به جز کبک مستقر شوند.

برنامه های مهاجرت تجاری استان کبک

کبک از همه مهاجران تجاری دعوت می کند تا از مجموعه برنامه های مهاجرت خود اشتغالی، سرمایه گذاری و کارآفرینی استفاده کنند. برنامه های منحصر به فرد مهاجرت تجاری کبک که برای تقویت رشد اقتصادی و ایجاد فرصت های شغلی در سطح استان طراحی شده است، گزینه خوبی برای تازه واردان بالقوه است که به دنبال تنوع کارآفرینی و سرمایه گذاری هستند.

برنامه های پیشنهادی استانی برای تجارت

هر استانی برنامه پیشنهادی (PNP ) خود را اجرا می کند، که بسیاری از آنها به متقاضیان با تجربه ی کارآفرینی یا مدیریتی ارائه می شوند . معیارهای واجد شرایط بودن و روش درخواست برای هر گروهی متفاوت است، این پیشنهادهای استانی به طور کلی به متقاضی اجازه می دهند تا درخواست اقامت دائم در سطح فدرال را ارائه دهد.

چه فعالیت های تجاری یا سرمایه گذاری من را واجد شرایط برنامه ی سرمایه گذاری خطر پذیر می کند؟

اگر حداقل 10 میلیون دلار CAD سرمایه ی خالص داشته باشید که از طریق فعالیت های قانونی سرمایه گذاری در مشاغلی مانند فعالیت های تجاری، مالی یا خصوصی به دست آورده اید، می توانید برای برنامه ی آزمایشی سرمایه گذاری، سرمایه گذار واجد شرایط باشید.

آیا لازم است با پول خود برای ویزای سرمایه گذاری در کانادا سرمایه گذاری کرد؟

بله. بیشتر جریان های مهاجرت کاری و تجاری  به کانادا نیاز به سرمایه گذاری از طریق دارایی شخصی شما دارند. برنامه های استارت آپ ویزای فدرال و برنامه های خود اشتغالی تنها جریاناتی هستند که به نوعی سرمایه گذاری اولیه نیاز ندارند.

در صورت شکست سرمایه گذاری، ویزای من تحت تأثیر قرار می گیرد؟

خیر، در صورت عدم موفقیت در تجارت، اقامت دائم شما به خطر نمی افتد.

حداقل سرمایه گذاری لازم که برای تأمین ویزای کارآفرینی برای شروع به کار نیاز هست، چقدر است؟

کارآفرینانی که می خواهند با ویزای کارآفرینی Start Up به کانادا مهاجرت کنند باید حداقل 200000 دلار از یک سازمان تأیید شده یا حداقل 75000 دلار از یک سرمایه گذار تایید شده سرمایه گذاری کنند.

 اگر با برنامه خود اشتغالی می توان به کانادا رفت؟

بله . اگر حداقل به عنوان یک صنعتگر، یک ورزشکار حرفه ای یا کشاورز حداقل دو سال سابقه مرتبط داشته باشید، می توانید با ویزای خود اشتغالی به کانادا بیایید.

چگونه در کانادا کسب و کار راه بیندازیم؟

راه انداختن یک کسب و کار همیشه با ریسک خاص خودش همراه است. اما پذیرفتن ریسک و کنترل شرایط می تواند نتایج بسیار خوبی هم به همراه داشته باشد. حالا اگر بخواهیم در کشور کانادا این کسب و کار را داشته باشیم باید منتظر چه چیزهایی باشیم؟

برای راه اندازی کسب و کار در کانادا باید موارد را در نظر بگیرید

  • دو سوم افرادی که صاحب کسب و کار هستند معتقدند سال اول آغاز به کارشان سخت ترین سال بوده است.
  • تنها نیمی از بیزینس ها توانستن بعد از 5 سال سرپا بمانند.
  • رقابت، نقدینگی و مالیات سه مسئله اصلی است که کسب و کارها را تهدید می کند.

ساخت یک کسب و کار از ابتدا می تواند زندگی شما را برای همیشه تغییر دهد، اما اصلاً کار ساده ای نیست. در ادامه به 15 مورد اصلی که باید برای راه اندازی یک بیزینس در کانادا به آن توجه داشته باشید خواهیم پرداخت تا بتوانید راحت تر تصمیم گیری کنید.

1. نگرش خود را در مورد کسب و کار خود در کانادا تعیین کنید

بیزینسی که صاحبانش نگرش خاصی ندارند مانند یک کشتی بدون سکان است. شما باید دیدگاه کلی خود را در ابتدا تعیین کنید و باقی کارها را در مسیر آن تنظیم کنید.

نوشتن اهداف کلی یک راه عالی برای این کار است. در چند پاراگراف، اهداف شرکت و استراتژی های کلان و برنامه هایتان برای تحقق آن ها را تعیین کنید.

برای یادگیری توصیه می شود که به سایت رقیبان خود سر بزنید و ببینید که فرم بیانیه اهداف کلی آن ها چگونه است. سپس از آن ها الگو برداری کنید و طبق اهداف خود مطالب نوشته شده را تغییر دهید.

به این نکته توجه کنید که اهداف کلی به سه قسمت تقسیم می شوند. شما می توانید از مراحل زیر پیروی کنید:

1. اهداف کلی: ما در تلاشیم تا سیاره ای که در آن زندگی می کنیم را نجات دهیم.

2. شرح: دلایل پیدایش کسب و کار ما

3. لیست: ارزش های اساسی و …

در زمان نوشتن اهداف کلی تا جایی که می توانید واضح و شفاف بنویسید. از مثال بالا بهره ببرید و یک بیانیه قوی و انگیزه بخش بنویسید.

2. درباره فرصت های بازار هدف کسب و کارتان در کانادا تحقیق کنید.

قبل از اینکه کسب و کاری راه بیندازید باید بازار هدف خدمات و یا کالایی که قصد ارائه آن را دارید بررسی کنید. برای این کار پیشنهاد می کنیم توصیه های زیر را مدنظر قرار دهید:

کالا و یا خدمات دلخواهتان را انتخاب کنید

مسلماً برای شما واضح است که باید کالا و یا خدماتی که قصد ارائه آن ها را دارید را به خوبی معرفی کنید. رقبا را به خوبی بشناسید و تعیین کنید که چه مزیت هایی نسبت به دیگران ارائه خواهید داد.

بازار هدف خود را تعیین کنید

چه کسانی با بیزینس شما در ارتباط خواهند بود؟ با اطلاعات جمعیتی مانند سن، جنسیت، درآمد، محل سکونت و غیره آغاز کنید. سپس طبق خبرنگاران مشتریانی که برای خود ترسیم می کنید ادامه دهید.

رقبای مهم خود را شناسایی کنید

داشتن رقیب همیشه مسئله خوبی است و بدین معنی است که تقاضا در این حوزه زیاد است. محصولات و خدمات مشابه را با خدمات خود مقایسه کنید، سعی کنید نیاز بازار را برآورده کنید و یک قدم از بقیه رقبا جلوتر باشید و خدماتی منحصر به فرد ارائه دهید.

حجم بازار و اندازه فرصت های موجود را شناسایی کنید

در نهایت سهمی که بیزینس شما می تواند از بازار داشته باشد را تعیین کنید. ارزش کسب و کار و ایده هایتان را بسنجید و اهداف منطقی برای آینده بیزینس خود تعیین کنید.

3. یک برنامه مدون برای کسب و کار خود در کانادا بنویسید.

برای نوشتن برنامه برای کسب و کارتان نهایت تلاشتان را بکنید اما به این مسئله هم توجه داشته باشید که برنامه اولی که می نویسید اصلاً کامل و همیشگی نیست. بعد از اینکه کسب و کارتان رشد پیدا کرد قسمت هایی از آن ممکن است تغییر پیدا کند.

برخی از کارشناسان معتقدند که در ابتدا باید با طراحی و نوشتن بوم کسب و کار، بیزینس خود را آغاز کنید. این بومِ یک صفحه ای باید تمامی اطلاعات مهم و مواردی که برای آغاز کسب و کارتان به آن نیاز دارید را در خود جای دهد و نوشتن آن به شما کمک می کند تا در زمان صرفه جویی کنید و سریع تر به اهدافتان برسید.

پس از آن زمانی که بیزینس شما رشد خوبی پیدا کرد و توانستید اعتبارات لازم خود را فراهم کنید می توانید برنامه پیشرفته تری برای خود بنویسید. در این برنامه موارد زیر را حتماً مورد توجه قرار دهید:

  • منابعی که نیاز دارید
  • برنامه کلی بازاریابی
  • اندازه هزینه ها و فروش
  • مدیریت امور مالی، توسعه بیزینس و…

4. هزینه های آغاز به کار را تخمین بزنید

حتی اگر با سرمایه شخصی قصد راه اندازی یک کسب و کار را دارید باید بدانید برای آغاز چه مبلغی باید هزینه کنید. موارد زیر نکات مهمی هستند که در این مورد باید به آن ها توجه داشته باشید:

  • بیشتر کسب و کارها با مبلغی کمتر از 10 هزار دلار آغاز به کار می کنند.
  • سه چهارم افرادی که بیزینس نو راه می اندازند از پس مقدارای شخصی خود استفاده کرده اند.
  • بیشتر کسب و کارها بعد از یک سال به 50 هزار دلار نیاز دارند تا بتوانند فعالیت های خود را به بهترین شکل ادامه دهند.

شما باید تمامی هزینه های یک سال اول کسب و کارتان را ارزیابی کنید و همچنین حساب کنید که در ماه باید چه اندازه درآمد داشته باشید تا بتوانید از پس هزینه ها بر بیایید.

5. امور مالی خود را با برنامه پیش ببرید.

اگر که نمی خواهید و یا نمی توانید با سرمایه شخصی خود آغاز به کار کنید راه های جذب سرمایه را به خوبی شناسایی کنید و ببینید کدام راه برای شما بهترین نتیجه را به همراه خواهد داشت. می توانید از یکی از روش های زیر برای جمع کردن سرمایه مورد نیاز بهره ببرید:

تامین اعتباری به صورت جمعی

در این روش می توانید از تعداد زیادی افراد به جای جذب یک سرمایه گذار بهره ببرید و با مبالغی که جمع می شود کسب و کار خود را راه اندازی کنید.

وام های کوچک

برای بیزینس های کوچک وام هایی با مبلغ کم و در حد 10 هزار دلار به صاحبان کسب و کارها داده می شود تا بتوانند کار خود را آغاز کنند. با توجه به محل زندگی تان می توانید از بانک ها و مؤسسات مختلفی برای دریافت وام بهره ببرید.

وام شخصی

اگر که سابقه مالی خوبی دارید می توانید به جای دریافت وام تجاری یک وام شخصی دریافت کنید. می توانید با کارت اعتباری خود اقدام به گرفتن وام کنید. اما در زمان وام گرفتن حواستان به نرخ سود و مالیات آن باشد.

کمک هزینه

با توجه به محلی که زندگی می کنید و اندازه اعتباری که دارید می توانید از بانک های دولتی و یا موسسه های خصوصی کمک هزینه دریافت کنید. درباره شرایط کسب و کارتان و همچنین نهادهایی که می توانید از آن ها کمک هزینه دریافت کنید تحقیق کنید و سپس برای دریافت آن اقدام کنید.

دوستان و خانواده

بسکمک از کسب و کارها امروزه با کمک دوستان و خانواده راه اندازی می شوند. خجالت را کنار بگذارید و به سراغ دوستان و خانواده بروید، برنامه های تجاری خود را برایشان شرح دهید و از آن ها در آغاز کسب و کار خود کمک بخواهید.

6. ساختار کلی بیزینس خود را تعیین کنید

اکنون وقت آن رسیده تا نوع بیزینس خود را تعیین کنید. آیا قصد دارید تنها مالک کسب و کارتان باشید؟ شریک دارید؟ با چه کسانی همکاری می کنید و آیا قصد دارید کسب و کار خود را با یک کمپانی دیگر ادغام کنید؟

هر کدام از این انتخاب ها مزایایی برای خود دارد و همچنین ممکن است در برخی موارد مالیات های متنوع دیگری هم شامل شما شود و یا نیاز باشد پیش نیازهای خاصی را تهیه کنید.

در پایین برخی از ساختارهای رایج در بین بیزینس ها را مشاهده می کنید:

مالکیت و مدیریت یک نفره

بسکمک از افرادی که توانایی این را ندارند از سرمایه دیگران استفاده کنند و یا به خاطر شرایط مالی ترجیح می دهند کارمندی هم نداشته باشند این روش را انتخاب می کنند. در ادامه و با بزرگ تر شدن کسب و کارتان می توانید تعداد همکاران و یا کارمندان خود را هم بیشتر کنید.

همکاری در بیزینس

اگر که قصد دارید با یک یا چند نفر به صورت مشارکتی کسب و کاری را راه بیندازید ساختار کسب و کار شما به صورت مشارکتی تعریف می شود. چون هر کس در این بیزینس سهمی دارد باید یک وکیل هم استخدام کنید تا درصد درآمد و همچنین مالیاتی که هر شخص با توجه به سهامی که دارد باید پرداخت کند تعیین شود.

کمپانی (همکاری چند شرکت)

از مزایای همکاری با چند شرکت می توان به مواردی مثل تقسیم مالیات بین شرکت ها و همچنین افزایش سرمایه اشاره کرد. با توجه به هزینه های موجود افرادی که بیزینس خود را به تنهایی اداره می کنند سعی می کنند تا سرمایه خود را افزایش دهند و بعد به فکر همکاری با دیگر شرکت ها می افتند.

تعیین ساختار یک بیزینس از مهم ترین کارهایی است که صاحب هر کسب و کاری باید آن را انجام دهد. پیشنهاد می کنیم قبل از اقدام به هر کاری با یک مشاور مسائل مالی و یا یک حسابدار مشورت کنید تا بهترین تصمیم را با توجه به نیازها و اهداف بیزینس خود بگیرید.

7. در مورد پیش نیازهای حقوقی بیزینس خود تحقیق کنید

قبل از اینکه هر کسب و کاری راه بیندازید حتماً با یک وکیل مشورت کنید تا مطمئن شوید پیش نیازهای حقوقی لازم را دارید. هزینه های حقوقی و وکیل را حتماً جزو هزینه های آغاز خود حساب کنید چراکه داشتن یک وکیل خوب در پیش بردن کارهای یک بیزینس اهمیت بسیار زیادی دارد.

در پایین مواردی که حتماً باید با یک وکیل در میان بگذارید را به ترتیب برایتان لیست می کنیم:

1. آیا نام و لوگوی شما ضروری است تا به عنوان یک نشان تجاری ثبت شود؟

2. آیا نیاز است که برای بیزینس خود حق انتشار دریافت کنید و یا طرح تجاری خود را به ثبت برسانید؟

3. آیا وکیلتان توانایی این را دارد تا با دیگر کمپانی ها وارد مذاکره شود و با آن ها قرارداد ببندد؟

4. شرایط حقوقی تنها کار کردن، شریک داشتن و یا ادغام شرکت ها چگونه است؟

5. روند تقسیم سهام هنگام استفاده از سرمایه گذاران خصوصی چگونه است؟

بیزینس های مختلف شرایط حقوقی مختلفی دارند. سعی کنید ویژگی های کسب و کارتان را به صورت کاملاً واضح با یک وکیل در میان بگذارید و از تمامی مواردی که شامل شما می شود اطلاعات کسب کنید.

8. یک نام تجاری بسازید و آن را ثبت کنید.

بعد از اینکه با حسابدار و وکیل خود مشورت کردید وقت آن است که نام تجاری خود را به ثبت برسانید. فرایند ثبت نام تجاری در کشورها و منطقه ها مختلف فرق دارد و قبل از اقدام برای این کار حتماً تحقیقات لازم را انجام دهید.

ابتدا باید چک کنید نام تجاری از طریق کمپانی دیگری مورد استفاده قرار نگرفته باشد. اسمی که قصد انتخاب آن را دارید را در موتورهای جستجو بزرگ، شبکه های اجتماعی مشهور مانند فیسبوک، توییتر و اینستاگرام سرچ کنید و بعد برای ثبت کردن آن اقدام کنید. اگر که قصد راه اندازی کسب و کار در چند کشور را دارید باید از عدم استفاده دیگر شرکت ها از نام انتخابی شما در آن کشورها هم اطمینان حاصل پیدا کنید.

قبل از اینکه اقدام به راه اندازی بیزینس، سایت و یا هر فعالیت تبلیغاتی دیگری باید نام تجاری خود را به ثبت برسانید و از قابل استفاده بودن آن مطمئن شوید. بعد از اینکه همه جوانب را در نظر گرفتید با وکیل خود مشورت کنید و فرایند ثبت نام تجاری خود را طی کنید. به این نکته توجه داشته باشید که فرایند ثبت نام تجاری هم برایتان هزینه هایی به همراه خواهد داشت.

9. برای کسب مجوز و تأییدیه بیزینس خود اقدام کنید.

به سایت های دولتی سر بزنید و چک کنید فعالیتی که قصد راه اندازی آن را دارید آیا به دریافت مجوز نیاز دارد یا خیر. در حین انجام این کار از مالیات هایی که برای کسب و کارتان در نظر گرفته شده هم با خبر می شوید. همچنین درباره برنامه های دولتی برای کاهش مالیات بیزینس های نوپا تحقیق کنید و از طرح های موجود بهره ببرید تا کسب و کارتان سریع تر رونق بگیرد.

همچنین ممکن است یک شماره اختصاصی تجاری هم لازم داشته باشید که البته برای تهیه آن علاوه بر هزینه خرید، مالیات هم به شما تعلق می گیرد. بر اساس نوع کسب و کارتان ممکن است هزینه و مالیات متفاوتی شامل حال شما بشود. توصیه می کنیم با استفاده از سایت های دولتی اطلاعات خود را در این زمینه هم بالا ببرید.

10. یک حساب بانکی تجاری کوچک باز کنید.

انواع مختلفی از حساب های بانکی تجاری وجود دارد که می توانید از آن برای ذخیره درآمدهای خود بهره ببرید. به محض اینکه کسب و کار خود را راه انداختید با یک مشاور بانکی مشورت کنید، شرایط خود و اهدافتان را بیان کنید تا در انتخاب بهترین نوع حساب بانکی شما را راهنمایی کند.

اگر که قصد دارید در کشورهای مختلف فعالیت تجاری داشته باشید باز کردن یک حساب بانکی در آن کشورها هم کار منطقی است.

11. تنظیم سیستم حسابداری

اگر که در ابتدا با برنامه و حساب کتاب اینکه در آینده کسب و کارتان تا چه مقدار رشد خواهد کرد اقدام به تنظیم یک سیستم حسابداری کنید، زمانی که بیزینستان توسعه پیدا کرد متوجه خواهید شد که زمان و همچنین پول زیادی برای خود با این کار پس انداز کرده اید.

بسکمک از کسانی که بیزینس خود را راه اندازی می کنند تنها به داشتن یک حسابدار اکتفا می کنند. در صورتی که باید برای تمامی هزینه ها، برنامه تجاری آینده و همچنین اندازه نقدینگی که هر ماه به دست می آورید یک سیستم حسابداری داشته باشید. برای این کار می توانید از نرم افزار اکسل بهره ببرید و موارد مورد نیاز خود را در آن ثبت کنید.

همچنین می توانید از نرم افزارهای مالی که این کار را به صورت خودکار انجام می دهند بهره ببرید تا درآمد و هزینه هایتان را هر ماه بتوانید بررسی کنید.

12. در اوایل بخشی از کارها را برون سپاری کنید

شاید در آغاز راه اندازی یک کسب و کار فکر کنید با انجام دادن تمامی کارها از طریق خودتان در هزینه ها صرفه جویی می کنید. اما بدانید گاهی وقتی که برای یک کار صرف می کنید از اندازه هزینه ای که می توانستید صرف آن کار کنید ارزش بالاتری دارد.

بنابراین بهتر است بخشی از کارهایی که در آن تخصصی ندارید را برای انجام به دیگران بسپارید. در آینده که کسب و کارتان گسترده تر شد می توانید کارمندانی را برای خود استخدام کنید و از توانایی های آن ها برای انجام دادن کارهای متفرقه بهره ببرید.

شاید در ابتدا اعتماد کردن به افراد و استخدام آن ها کار دشواری باشد اما وقتی افراد درست را استخدام کنید می فهمید این کار تا چه مقدار در پیشرفت شما اثرگذار خواهد بود.

اگر هم که بودجه کافی برای استخدام افراد ندارید می توانید از فریلنسرها برای کارهایی که در آن تخصص ندارید بهره ببرید.

13. اطلاعات خود را در مورد مالیات افزایش دهید.

حقوق کارمندان مشمول یک نوع مالیات می شود که از حقوق آن ها کسر نمی شود. نگه داشتن حساب و کتاب مالیات ها کار نسبتاً دشواری است و حتماً با حسابدار خود در این زمینه صحبت کنید تا در آینده به مشکل برنخورید.

نرم افزارهای مدیریت دستمزد هم می توانند در این زمینه بسیار کمک کننده باشند. از جمله قابلیت هایی که این نرم افزارها دارند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شما می توانید با کمک این نرم افزارها بیمه درمانی کارکنان، برنامه بازنشستگی و همچنین کسورات دستمزد آن ها را تنظیم و پیگیری کنید.
  • نظارت بر اطلاعات حقوق و دستمزد کارمندان و تغییرات سالانه (به عنوان مثال پاداش ها و افزایش دستمزد)
  • پرداخت مالیات به صورت دیجیتالی و اتوماتیک
  • اضافه کردن اتوماتیک کارمندان به سیستم پرداختی ها
  • سپرده های شما که به کارمندانتان در سراسر جهان پول انتقال می دهند را به کمک این نرم افزارها می توانید مدیریت کنید.

14. برای کسب و کار خود یک سایت راه اندازی کنید.

اگر در جهانی سراسر دیجیتال امروز یک سایت و ایمیل نداشته باشید آیا می شود گفت که اصلاً وجود دارید؟!

امروزه 86٪ مشتریان برای پیدا کردن یک بیزینس از اینترنت استفاده می کنند. اکنون برای اینکه کسب و کارتان بهتر دیده شود استفاده از یک وب سایت ضروری است. خوشبختانه نیاز نیست برای راه اندازی یک سایت هزینه زیادی بپردازید. برای آغاز می توانید از یک سایت ساده با قابلیت ها و امکانات قابل قبل آغاز کنید که هزینه چندانی هم برایتان نخواهد داشت.

بعد از اینکه کسب و کارتان گسترده تر شد می توانید در شبکه های اجتماعی هم فعالیت کنید و یا به فکر استفاده از تبلیغات آنلاین و همچنین بهبود شرایط سایت خود در موتورهای جستجوگر بیفتید.

طبق آمار 61٪ بیزینس های کوچک در شبکه های اجتماعی اقدام به بازاریابی می کنند و حدود 50٪ از کسب و کارها سالانه چیزی حدود 10 هزار دلار برای بازاریابی اینترنتی هزینه می کنند.

15. همکاری های خود را توسعه دهید.

با اینکه در بالا از مزیت های همکاری با دیگران صحبت کردیم اما باید به این موضوع هم اشاره کنیم که می توانید با کمک دیگر کمپانی ها به رشد یکدیگر کمک کنید.

راه های زیادی برای ایجاد همکاری وجود دارد که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ارجاع دادن مشتری به آن ها و تقسیم درآمد

در برخی از بیزینس ها افراد از کمک یک شرکت دیگر استفاده می کنند تا محصولات و خدماتشان را از طریق آن ها به فروش برسانند و در قبالش حق کمیسیون پرداخت می کنند و یا اینکه قرارداد فروش امضا می کنند. برای کسب و کارهای کوچک که نمی خواهند کارمندان بیشتری استخدام کنند این گزینه بسیار رایج و مقرون به صرفه است.

سرمایه گذاری مشترک

اگر که قصد دارید برای مثال یک برج اداری بسازید، ساخت یک فیلم سینمایی را آغاز کنید و یا هر کار دیگری، می توانید سرمایه های خود را با کمک دیگر بیزینس ها افزایش دهید.

فرض کنید شما تمامی شرایط و امکانات را برای ساختن یک فیلم در اختیار دارید اما می خواهید که جلوه های ویژه به کارتان اضافه شود. در اینجا همکاری با یک کمپانی که در این زمینه تخصص دارد می تواند کار شما را به بهترین نحو ممکن پیش ببرد.

تبلیغات متقابل

اگر دو بیزینس مشتریان یکسانی داشته باشند تبلیغات متقابل برای آن ها بسیار منطقی به نظر می رسد.

به این مسئله خوب فکر کنید که چه بیزینس هایی در حیطه کاری شما قرار دارند و از کدام یک از آن ها می توانید برای بهتر دیده شدن کسب و کارتان بهره ببرید. با آن ها تماس بگیرید، برنامه ها و اهداف تجاری خود را کاملاً واضح بیان کنید و سعی کنید آن ها را متقاعد کنید که در ازای دریافت کمک می توانید برایشان مفید باشید.

بعد از اینکه قرارداد را امضا کردید صبر داشته باشید تا اثرات آن را ببینید. اما بعد از گذشت مدتی هر زمان که احساس کردید کاری که انجام می دهید بازدهی چندانی برایتان نداشته است با همکار خود مسائل و مسائل را مطرح کنید و اگر نتوانستید به نتیجه برسید از ادامه همکاری خودداری کنید.

در نهایت بعد از انجام دادن همه موارد بالا جرات و شجاعت از خود نشان دهید و با کسب آگاهی رؤیاهایتان را دنبال کنید. هیچ وقت نا امید نشوید و دست از تلاش برندارید و مطمئن باشید روزهایی از راه می رسند که سختی های مسیر برایتان هموار می شود و می توانید از نتایجی که به دست آوردید لذت ببرید.

انتشار: 10 دی 1401 بروزرسانی: 18 دی 1401 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 548

به "راه اندازی کسب و کار در کانادا و مهاجرت تجاری به کانادا" امتیاز دهید

2 کاربر به "راه اندازی کسب و کار در کانادا و مهاجرت تجاری به کانادا" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی کسب و کار در کانادا و مهاجرت تجاری به کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید