سلامتی و پزشکی

آشنایی با انواع بیمه های درمانی دانشجویی کانادا

زندگی در کانادا برای دانشجویان ایرانی، به ویژه متقاضیان ادامه تحصیل، مزایای زیادی دارد. کیفیت بالای زندگی، امکان کار دانشجویی، بورسیه تحصیلی، اقامت دائم و از همه مهمتر، برخورداری از خدمات رایگان بیمه خدمات درمانی و بیمه دانشجویی کانادا از جمله این...

24 فروردین 1403

راهنمای پوشش بیمه ای دانشجویان بین المللی در کانادا

دانشجویان بین المللی مشغول به تحصیل در کانادا تحت پوشش بیمه دانشجویی قرار می گیرند. این بیمه ها، که به دو صورت دولتی و خصوصی ارائه می شود، اهمیت بسیار زیادی برای دانشجویان دارند، زیرا هزینه های درمانی در کانادا بسیار بالاست. در ادامه به بررسی جزئیات...

17 فروردین 1403

آمادگی برای دانشکده دندانپزشکی در کانادا

قبل از اینکه برای دانشکده دندانپزشکی در کانادا درخواست ارسال کنید باید بدانید آیا این رشته برای شما مناسب است یا خیر، شرایط تحصیلی و آموزشی شامل چه مواردی می­باشند و خارج از حیطه امور عملی، مدرک دندانپزشکی می­تواند چه فرصت­هایی برای شما ایجاد کند.

3 دی 1402

معرفی برترین بیمارستان های جهان

این روزها برای بیمارستان ها دوران چالش برانگیزی است. بیماری همه گیر COVID-19 فشار بی سابقه ای را بر سیستم های بهداشتی وارد کرده است، همانطور که تورم و عدم اطمینان مالی جهانی نیز وجود دارد. در ایالات متحده و در سراسر جهان، بیمارستان های پیشرو با افزایش هزینه...

27 آبان 1402

چطور در کانادا بیمه عمر دریافت کنیم

بیمه عمر در کانادا یک نوع بیمه حمایتی می‌باشد که در صورت وقوع مرگ فرد بیمه‌شده، اعضای خانواده‌اش را از بحران‌های مالی حفظ می‌کند. بیمه عمر در کانادا شامل دو دسته بیمه عمر مدت‌دار و بیمه عمر دائم می‌شود. هر یک از این دسته‌ها دارای خصوصیات و سطح پوششی...

11 خرداد 1402

نکات بهداشتی سفر با کشتی کروز

اگر شما تجربه دریازدگی در سفرهای دریایی را دارید خیالتان راحت باشد کشتی های کروز آنقدر بزرگ هستند که در طوفان ها هم تکان کمی میخورند، اما باید توجه داشته باشید که نکات بهداشتی را قبل و در حین سفر در نظر داشته باشید.

21 فروردین 1402

بیمه دانشجویی در کانادا شامل چه خدماتی میشود و شرایط دریافت چیست؟

یکی از مواردی که باید در خین تحصیل در هر کشور دیگری بدانید این است که بیمه خدمات درمانی در ان کشور را چطور تهیه کنیم، کانادا برای دانشجویان بین المللی بیمه خدمات درمانی را در نظر گرفته است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

19 دی 1401

راهنمای پاسخ به سوالات رایج در مصاحبه کاری کانادا

بهتر است قبل از شرکت در جلسه مصاحبه کاری در کانادا سوالات و پاسخ های زیر را مرور کنید تا آمادگی ذهنی قبلی به شما در موفقیت کمک بیشتری کند.

6 دی 1401

آشنایی با خدمات درمانی و پزشکی در کانادا

خدمات درمانی و پزشکی در کانادا از پیشرفته ترین و باکیفیتترین ها در دنیا به شمار میرود، و با وجود پزشکان مشهور در سطح جهانی، توریسم پزشکی در این کشور رونق دارد.

14 آذر 1401

آشنایی با هزینه دندانپزشکی در کانادا

دندان‌درد گاهی در سفر هم میتواند کیفیت مسافرت شما را تحت الشعاع قرار دهد، برای دانستن هزینه دندان­پزشکی در کانادا همراه ما باشید.

13 آذر 1401

کارت درمان و خدمات پزشکی در بریتیش کلمبیا

اگر قصد مهاجرت به کانادا را دارید و استان بریتیش کلمبیا را برای سکونت انتخا کرده اید در ادامه برایتان از طرح خدمات پزشکی در بریتیش کلمبیا

25 آبان 1401

دریافت خدمات درمانی دولتی در استان کبک برای تازه واردان

بیمه درمانی دولتی کبک (Régie de lassurance maladie du Québec) یا به اختصار (RAMQ) خدماتی است که شامل تازه واردین کانادا نیز میشود. در ادامه بیشتر راجع به این نوع خدمات خواهیم دانست.

6 شهریور 1401

آشنایی با نحوه عملکرد مراقبت های بهداشتی در کانادا

سیستم مراقبت های بهداشتی در هر کشور از ابتدایی ترین ضروریاتی است که بایست در مهاجرت یا دریافت اقامت در آن کشور مورد نظر گرفت، در ادامه با نحوه عملکرد مراقبت های بهداشتی در کانادا آشنا خواهیم شد.

6 شهریور 1401

جلوگیری از استرس و افسردگی پس از مهاجرت

یکی از مشکلاتی که مهاجرین با آن روبرو هستند استرسها و افسردگی ناشی از دوری از خانواده و دوستان و غریبی در میان مردم مقصد میباشد، در ادامه راه هایی را برای جلوگیری از این احساسات پیشنهاد خواهیم داد.

4 شهریور 1401

آشنایی با دوره های آموزشی پرستاری در کانادا

کانادا یکی از بهترین مقاصد برای شرکت در دوره های تخصصی پرستاری است، با وجود دانشگاه ها و موسسات برتر آموزشی در این کشور همچنین فرصت های شغلی فراوان برای پرستارها، این دوره های آموزشی میتواند فرصتی استثنایی برایتان باشد.

19 فروردین 1401

امنیت کشتی کروز چگونه است؟

یکی از مهم ترین مباحثی که همیشه درباره کشتی های کروز مطرح می گردد امنیت آن هاست. بی شک این وسایل حمل و نقل باید توانایی تامین امنیت مسافران خود را داشته باشند. در این قسمت کمی بیشتر درباره ایمنی و امنیت این نوع از کشتی ها کندوکاو می کنیم.

7 اسفند 1400

مدارس بریتیش کلمبیا از فردا دوباره حضوری خواهد بود اما با رعایت پروتکل های بهداشتی

بعد از مدتها تعطیلی مدارس در بریتیش کلمبیا از روز دوشنبه دانش آموزان باز به کلاس های درس باز خواهند گشت، اما باید مدارس پروتکل های بهداشتی را کامل رعایت کنند.

18 دی 1400

مدارک مورد نیاز برای دریافت کارت سلامت کانادا

برای دریافت، تمدید یا تعویض کارت سلامتتان در کانادا به چه مدارکی نیاز دارید؟

2 آذر 1400

کانادا از 30 نوامبر واکسن سینوفارم را نیز برای مسافرین میپذیرد

دولت کانادا اعلام کرد مسافرانی که به طور کامل با واکسن های سینوفارم، سینوواک و کوواکسین واکسینه شده اند، از 30 نوامبر اجازه ورود به کانادا را خواهند داشت.

1 آذر 1400

کانادا گذرنامه واکسن کووید برای سفر را آغاز کرد

جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا اعلام نمود که کانادا درحال راه اندازی گذرنامه استاندارد واکسن کووید-19 است تا سفر شهروندان به خارج از کشور آسانتر شود.

4 آبان 1400
تعداد: (34)