پول مورد نیاز برای مهاجرت به کانادا

در بسیاری از روش های مهاجرتی و برای دریافت ویزای کانادا، فرد باید نشان دهد که در چند ماه اول حضور خود در این کشور می تواند هزینه های زندگی شامل مسکن، خورد و خوراک و هزینه های ضروری دیگر را بپردازد. حداقل مبالغی از طریق دولت این کشور اعلام می شود.

پول مورد نیاز برای مهاجرت به کانادا

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: در بسیاری از روش های مهاجرت به کانادا، مانند مهاجرت از طریق استارتاپ، مهاجرت خود اشتغالی یا مهاجرت کارکنان ماهر، شخص متقاضی باید به افسر اداره مهاجرت نشان دهد که برای حداقل شش ماه اول زندگی خود در این کشور پول کافی را در اختیار دارد. در ضمن در بعضی از روش های مهاجرتی مانند روش اسپانسرشیپ سایر اعضای خانواده (به جز همسر، پدر و مادر)، نیاز است که اسپانسر نشان دهد درآمد یک سال گذشته وی از حد خاصی پایین تر نبوده است.

این حد پایین در اصطلاح Low Income Cut Off عنوان دارد. معمولا برای راحتی به این معیار لایکو گفته می شود. معیار لایکو توسط اداره آمار کانادا ارائه می شود. این مرکز هر سال این حداقل ها را در قالب جدول هایی منتشر می کند. اعداد موجود در این جدول ها بر اساس محل زندگی افراد و همین طور تعداد اعضای خانواده متفاوت هستند. اداره مهاجرت کانادا از جدولی استفاده می کند که شهرهای پرجمعیت کانادا را پوشش می دهد. به بیان دیگر معیار لایکو برای مهاجران و کسانی که قصد دریافت ویزای کانادا را دارند، جدول حداقل درآمد برای شهرنشینان این کشور است.

برای مثال در این جدول عنوان شده که حداقل درآمد یک نفر برای 6 ماه و 12 ماه به ترتیب حدود 13 هزار و 25 هزار دلار کانادا است. برای خانواده 3 نفری این عددها 20 هزار و 39 هزار دلار هستند. درآمد حداقلی یک خانواده 5 نفری باید 26 هزار دلار برای 6 ماه یا 53 هزار دلار برای یک سال باشد.

برای آن که فرد بتواند دارایی خود را ثابت کند، بهترین کار این است که گردش 6 ماهه حساب خود را نشان بدهد. این کار نشان می دهد همواره این رقم حداقلی در حساب شما موجود بوده است. توجه کنید که در روش مهاجرت به کانادا به صورت خود اشتغالی، افسر اداره مهاجرت به طور معمول گردش سه ماهه را می خواهد.

اگر حساب ثابت سرمایه گذاری دارید و از مدت افتتاح حساب بیش از 6 ماه می گذرد و موجودی آن حداقل برابر جدول فوق است، می توانید آن حساب را نشان بدهید. اگر چند حساب دارید که جمع آنها نشان دهنده مبلغ فوق است می توانید این حسابها را ارائه کنید، فقط دقت کنید نباید از یک حساب به حساب دیگر پول بریزد و بعد بخواهید مجموع آن را حساب کنید. چینین کاری می تواند باعث اتهام جعل مدارک و ممنوعیت ورود شما به کانادا شود. اگر مبلغی را به صورت خیلی زیاد و ناگهانی در حساب بریزید، باید مدارکی نشان بدهید که نشان دهند این مبلغ متعلق به خودتان بوده و از کسی قرض نگرفته اید.

انتشار: 12 آذر 1398 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 11

به "پول مورد نیاز برای مهاجرت به کانادا" امتیاز دهید

1 کاربر به "پول مورد نیاز برای مهاجرت به کانادا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پول مورد نیاز برای مهاجرت به کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید