نکات مهم در ویزای همراه تحصیلی کانادا

دانشجویانی که برای گرفتن ویزای تحصیلی کانادا اقدام می کنند می دانند که باید مدتی را دور از خانواده خود در این کشور جدید سپری کنند؛ البته ویزای همراه کانادا برای همین در نظر گرفته شده تا چنین افرادی بتوانند خانواده خود را در زمان تحصیل در کنارشان داشته باشند.

نکات مهم در ویزای همراه تحصیلی کانادا

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: دولت کانادا این امکان را برای دارندگان ویزای تحصیلی کانادا فراهم کرده تا بتوانند اعضای خانواده خود (پدر و مادر یا همسر و فرزندان) را در زمان تحصیل همراه شان به کانادا ببرند. البته شخص متقاضی باید مجوز تحصیلی کانادا یا همان استادی پرمیت را دریافت کرده باشد. این مجوز موقت به متقاضی اجازه می دهد تا پایان مدت زمان اعتبار در کشور کانادا بماند.

توجه کنید که درخواست همراهی خانواده در زمان تحصیل در کانادا ممکن است برای افسر پرونده این شبهه را ایجاد کند که شخص متقاضی احتمالا می خواهد بعد از پایان اعتبار مجوز تحصیلیش، کانادا را ترک نکند. در نتیجه درخواست ویزای همراه تحصیلی کانادا ممکن است در روند پرونده تاثیر بگذارد. متقاضی اخذ ویزای دانشجویی کانادا باید در زمان ارائه درخواست، دلیل همراهی خانواده خود را توضیح دهد.

مسئله مهم دیگری که در رابطه با ویزای همراه تحصیلی کانادا مطرح است، تمکن مالی متقاضی است. شخص متقاضی ویزای تحصیلی کانادا باید ثابت کند که توانایی پرداخت هزینه‌های تحصیل و زندگی خود و همراهانش در کانادا را دارد. در بحث ویزای همسر دانشجو در کانادا، شخص متقاضی می تواند برای همراهی همسر خود در زمان تحصیل در کانادا اقدامات لازم را انجام دهد.

در صورت پذیرش درخواست متقاضی، همسر او می‌تواند مجوز کار آزاد کانادا را دریافت کند. با داشتن این مجوز، همسر دانشجو می تواند در طول دوران تحصیل همسرش برای کارفرماهای کانادایی کار کند. در این حالت نیازی به پیشنهاد شغلی یا ارزیابی بازار کار LMO کانادا نخواهد بود.

انتشار: 18 مرداد 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 262

به "نکات مهم در ویزای همراه تحصیلی کانادا" امتیاز دهید

1 کاربر به "نکات مهم در ویزای همراه تحصیلی کانادا" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکات مهم در ویزای همراه تحصیلی کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید