شرایط کار دانشجویی در کانادا

دانشجویان از سراسر جهان برای گرفتن ویزای تحصیلی کانادا و تحصیل در این کشور تلاش می کنند. برای گرفتن این ویزا شما باید تمکن مالی کافی داشته باشید، اما این به معنی نیست که در تمام مدت اقامت تان شما باید به اندوخته قبلیتان متکی باشید. شما به عنوان دانشجو می توانید با شرایط مشخصی کار کنید و کسب درآمد کنید.

شرایط کار دانشجویی در کانادا

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: هزینه زندگی دانشجویی در کانادا تنها به شهریه دانشگا‌ه محدود نیست. دانشجو به مکانی برای خواب و وسیله‌ای برای جابه‌جا شدن در داخل شهر احتیاج دارد. هزینه خورد و خوراک هم که جدا است. دانشجو همچنین باید هر از چند گاهی به کشور خود برگردد و یا بخواهد با خانواده اش دیداری ترتیب دهد. کسی که ویزای تحصیلی کانادا را دریافت می کند یک ربات پژوهشگر نیست. به تفریح و معاشرت هم نیاز دارد. همه این‌ها هزینه دارند و در زیر مجموعه هزینه زندگی در کانادا را تشکیل می دهند. یکی از مرسوم‌ترین راه ها برای برآمدن از پس هزینه زندگی در کانادا، کار دانشجویی است.

سازگاری با محیط و فرهنگ جدید در کانادا، یکی از دغدغه‌های اصلی کسانی است که ویزای تحصیلی کانادا را دریافت می کنند. چه بسیار اشخاصی که به همین خاطر، کار و تحصیل خود را رها کرده‌اند و به کشور خودشان بازگشته‌اند. کار دانشجویی در کانادا شما را مجبور می کند که پای خود را از محل تحصیل فراتر بگذارید و به جامعه این کشور نزدیک شوید؛ زبان محاوره را خیلی زودتر یاد بگیرید و فرهنگ این کشور را به حافظه رفتاری خود بسپارید. مواجهه و اصطکاک با محیط و البته با چاشنی انعطاف‌پذیری و درک متقابل شما را از این انزوا رها خواهد کرد.

کار دانشجویی در زمان تحصیل در کانادا شما را به بازار کار در این کشور معرفی کند. از ویزای تحصیلی کانادا خود استفاده کنید. در زمان کار دانشجویی خوب مشاهده کنید، فرا بگیرید و درس پس دهید. برای موفقیت در بازار کار کانادا جز آگاهی پیدا کردن به چم و خم کار هیچ چاره‌ای ندارید. رزومه هر چه قوی‌تر، بهتر است. از فرصت کار دانشجویی برای تقویت رزومه، کسب جایگاه شغلی و همچنین سرمایه‌گذاری بر آینده حرفه‌ای خود در این کشور استفاده کنید.

می‌خواهید اقامت دائم کانادا را بگیرید؟ کار دانشجویی یکی از کارت‌های برنده‌ای است که شما را در بازی اقامت پیش می‌اندازد. برای کارفرمایان آسان نیست گذشتن از نام کسی که سال ها در کانادا درس خوانده و با بازارش آشنا شده است. آسان نیست گذشتن از شخصی که در سیستم آموزشی کشور عالی‌ترین مدارک را گرفته و در شرکت‌ها و فروشگاه‌های گوناگون کار کرده است.

انتشار: 16 اسفند 1398 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 44

به "شرایط کار دانشجویی در کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط کار دانشجویی در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید