درباره ویزای کاری کانادا

نسبت به ویزای تحصیلی کانادا یا ویزای توریستی، ویزای کاری کانادا احتمالا محبوبیت کمتری در بین متقاضیان سفر به این کشور دارد. اما با همه پیچیدگی های دریافت آن، یکی از مزیت های مهم ویزای کار امکان اقامت دائم در این کشور است.

درباره ویزای کاری کانادا

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: برای استخدام یک فرد خارجی در کانادا LMIA و ویزای کار موقت، مدارک مورد نیاز هستند. این دو مدرک برای مسیر مهاجرتی TFWP لازم هستند. LMIA ارزیابی تاثیر بازار کار است. این مدرک نشان می دهد که کارفرما در ابتدا برای استخدام نیروی کانادایی اقدام کرده و نتوانسته فرد مورد نظرش را پیدا کند. به این ترتیب به استخدام نیروی کار خارجی نیاز دارد. پس از این که کارفرما این مدرک را دریافت کرد، متقاضی کار می تواند در خواست ویزای کاری کانادا را بدهد.

فرقی نمی کند، ویزای تحصیلی کانادا یا ویزای توریستی کانادا، در همه موارد به مدارک و کامل بودن آنها اهمیت زیادی داده می شود. در مورد ویزای کاری هم همین طور است. کارفرمایان به دنبال بهترین فرد می گردند. کارفرما باید دلیل خوبی داشته باشد که شما را از خارج از کانادا استخدام کند و برایتان پیشنهاد کار بفرستد. واضح است که کارفرما اگر بتواند نیروی مورد نیازش را به راحتی استخدام کند زحمت گرفتن نیرو از خارج از کشور را به خود نمی دهد. پس لازم است تلاش کنید تا بهترین گزینه باشید و این موضوع را به کارفرما ثابت کنید.

پس از آن که موفق به گرفتن پیشنهاد کار شدید باید توجه کنید که برای استخدام در کانادا باید برخی ویژگی ها را داشته باشید. در این درخواست باید در مورد حقوق و مزایا، ساعات کاری، شرح وظایف، مشخصات شرکت و قرارداد کاری صحبت شده باشد. بعد از این که با پیشنهاد کاری، ویزا کاری کانادا را گرفتید می توانید وارد خاک کانادا شوید. توجه کنید که شما باید در زمینه مشخص شده کار کنید و اگر بخواهید شغل تان را تغییر دهید باید از ابتدا مراحل دریافت ویزای کاری را انجام دهید.

انتشار: 10 مرداد 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 219

به "درباره ویزای کاری کانادا" امتیاز دهید

2 کاربر به "درباره ویزای کاری کانادا" امتیاز داده اند | 4.5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درباره ویزای کاری کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید