برنامه سفر 4 روزه به ونکوور (Vancouver)

ونکوور کانادا خانه تیم هاکی Canucks، جایی که در آنجا طولانی ترین پل معلق جهان و غذایی خوشمزه تر از آنچه در طول زندگی می توانستید بخورید منتظر شماست. اگر نمیتوانید یک عمر در در ونکوور بمانید ، سفری 4 روز وقت کافی برای آشنایی با شهر میتواند باشد.

برنامه سفر 4 روزه به ونکوور (Vancouver)

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: این برنامه سفر ونکوور ترکیبی از جاذبه های فضای باز و شهر را برای شما لیست کرده است. پس گذرنامه، بهترین کفش پیاده روی و چتر خود را بردارید، وقت آن است که ونکوور را کشف کنید!

روز اول در ونکوور:

Gastown

چه یک پرواز طولانی داشته باشید و چه با ماشین سفر کرده باشید، می خواهید پاهای خود را استراحت دهید و کمی راه بروید. سفر خود را با گشت و گذار در منطقه Gastown آغاز کنید. اینجا یک تاریخچه منحصر به فرد، غذای خارق العاده و نوشیدنی دارد. خیابان های سنگ فرش شده و معماری تاریخی محیط جذابی را ایجاد کرده است که باعث می شود فراموش کنید در یک کلانشهر شلوغ به سر می برید. ساعت بخار معروف Gastown و مجسمه جک بنیانگذار منطقه "Gassy" را ببینید. اگر گرسنه هستید، در The Flying Pig غذا بخورید، هر چیزی که در آنجا سفارش دهید شگفت انگیز و خوشمزه است. اگر ترجیح می دهید نوشیدنی بنوشید، یک کوکتل دست ساز در The Diamond تهیه کنید.

هیچ سفری به کانادا بدون حضور در یک بازی هاکی کامل نیست. حتی اگر در مورد هاکی چیزی نمی دانید، ارزش آن را دارد که ورزش ملی کانادا را شخصاً تجربه کنید.

روز دوم در ونکوور

پارک پل معلق Capilano

پل معلق Capilano در ونکوور، کانادا طولانی ترین پل معلق جهان است که 430 فوت از دره ای پوشیده از درخت و 230 فوت بالاتر از رودخانه آبی معلق است. این پل تنها جاذبه پارک نیست، بنابراین حتماً از Treetop Adventure و Cliff Walk نیز دیدن کنید.

سفر به ونکوور بدون بازدید از پارک استنلی کامل نخواهد بود. استنلی پارک محل مورد علاقه مردم محلی و مسافران است. تقریباً کاملاً با آب احاطه شده است، و پیاده یا با دوچرخه، ماشین و ... به راحتی قابل دسترسی است.

روز سوم در ونکوور:

بازار عمومی جزیره Granville

امیدوارم با تمام پیاده روی هایی که دیروز انجام دادید اشتهای زیادی داشته باشید. امروز را برای به دست آوردن کالری از دست رفته قرار دهید هیچ جایی در ونکوور برای انجام این کار بهتر از بازار عمومی جزیره Granville نیست. دونات، کروسان، پروگی، براونی، سوشی، پیتزا ؛ انواع مختلفی از غذا وجود دارد که می توانید اینجا امتحان کنید.

نوشیدنی فروشی Liberty

با شکمی کاملا سیر، وقت آن است که نوشیدنی خود را به روشی درجه یک صرف کنید. از بازار به سمت کارخانه Liberty بروید و اولین نوشیدنی عالی و دست ساز ونکوور را تهیه می کنید که 100٪ از غلات بریتیش کلمبیا تهیه شده است.

روز چهارم در ونکوور:

پل معلق Lynn Canyon

 اگر بعد از گردش دیروز خسته نیستید، وقت آن است که امروز هم برگردید. کفش ورزشی بپوشید، ما امروز در کوه دره Lynn پیاده روی می کنیم. پل معلق Lynn Canyon به عنوان جایگزین رایگان پل Capilano شناخته می شود اما این تنها جاذبه در پارک Lynn Canyon نیست. پس از عبور از دره، مسیرهای پیاده روی زیادی برای گشت و گذار وجود دارد. هر مسیر به یک آبشار، دریاچه یا نهر منجر می شود. برای دیدن همه جاذبه های محبوب ممکن است به رفتن از مسیرهای پیچیده تر نیاز باشد اما هیچ یک از مسیرها خیلی سخت نیست.

انتشار: 7 تیر 1401 بروزرسانی: 17 تیر 1401 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 580

به "برنامه سفر 4 روزه به ونکوور (Vancouver)" امتیاز دهید

4 کاربر به "برنامه سفر 4 روزه به ونکوور (Vancouver)" امتیاز داده اند | 3.8 از 5
امتیاز شما:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه سفر 4 روزه به ونکوور (Vancouver)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید