کشتی کروز Utopia of the Seas، برنامه سفر، ویژگی ها و موارد دیگر

کشتی کروز Utopia of the Seas در سال 2024 به عنوان ششمین کشتی کلاس Oasis Royal Caribbean راه اندازی خواهد شد و همچنین یکی از بزرگترین کشتی های کروز جهان خواهد بود.

کشتی کروز Utopia of the Seas، برنامه سفر، ویژگی ها و موارد دیگر

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: به عنوان یک کشتی کلاس Oasis ، اوتوپیا از کشتی آینده Icon of the Seas کوچکتر خواهد بود، اما این بدان معنا نیست که این کشتی با امکانات آرامش‌بخش، غذاخوری و موارد دیگر پر نشده است.

مهمانان می توانند سفرهای دریایی در کشتی Utopia of the Seas را از تاریخ 22 ژوئن 2023 رزرو کنند.

در ادامه نگاهی خواهیم داشت به همه چیزهایی که ما در مورد اوتوپیا آو دِ سیز می‌دانیم:

اندازه Utopia of the Seas چقدر است؟

پس از تکمیل ، کشتی کروز اتوپیا دارای 236860 تن و 1188 فوت طول خواهد بود ، به این معنی که او در مقایسه با کشتی های Oasis Class قدیمی همچون واندر آو دِسی دارای اندازه مشابه خواهد بود.

علاوه بر این ، او دارای ظرفیت 5668 مسافر در ظرفیت دو برابر تقسیم شده بین 2834 اتاق خواهد بود.

از کجا Utopia of the Seas حرکت خواهد کرد؟

از آنجایی که اتوپیا اولین کشتی کروز کلاس Oasis خواهد بود که با گاز طبیعی مایع یا LNG کار می کند ، منطقی است که بندر اصلی او بندر Canaveral ، فلوریدا باشد.

LNG پاکترین سوخت فسیلی است که امروز می تواند کشتی ها را به حرکت درآورد. این توانایی کاهش انتشار کربن را تا حدود 30٪ ، انتشار گوگرد را تقریباً 100٪ و انتشار اکسید نیتروژن را تا حدود 85٪ دارد.

Utopia of the Seas به کجا سفر خواهد کرد؟

اتوپیا سفرهای 3 و 4 شب به Nassau و جزیره خصوصی خود: Perfect Day at CocoCay انجام خواهد داد.

سفر افتتاحیه برای 22 ژوئیه 2024 برنامه ریزی شده است و یک سفر 4 شب به Nassau و Perfect Day at CocoCay خواهد بود. دومین سفر در 26 ژوئیه 2024 حرکت خواهد کرد و یک سفر کوتاه 3 شب به باهاماس خواهد بود.

مناطق و طرح Utopia of the Seas

اتوپیا آخرین کشتی در کلاس Oasis است ، مگر اینکه رویال کارابین تصمیم بگیرد در آینده کشتی های کروز کلاس Oasis اضافی را سفارش دهد.

البته، رویال کارابین قصد ندارد بزرگترین و جسورانه ترین کشتی کلاس Oasis را بدون ایجاد برخی اصلاحات معرفی کند، به این معنی که برخی امکانات، کابین ها و سایر ویژگی هایی وجود خواهند داشت که در هیچ کشتی دیگر کلاس Oasis در ناوگان یافت نمی شوند.

مانند سایر کشتی های کلاس Oasis ، اتوپیا دارای بخش های زیر خواهد بود:

Boardwalk ، جایی که مهمانان Playmakers ، چرخ و فلک و البته AquaTheater را پیدا خواهند کرد.

استخر و بخش ورزشی، که شامل عرشه استخر سبک کارائیب و یک بار لیمو و نارگیل سه طبقه خواهد بود.

پارک مرکزی ، جایی که مهمانان تنها Izumi in the Park را در هر کشتی کلاس Oasis پیدا خواهند کرد. این مفهوم از Icon of the Seas گرفته شده است.

The Royal Promenade ، شریان اصلی کشتی اتوپیا.

بخش سرگرمی، مرکز سرگرمی همه کشتی های کلاس Oasis. در اینجا می توانید تئاتر ، سینما و غیره را پیدا کنید.

Youth Zone ، که خانه برنامه ریزی Adventure Ocean ، یک سالن بازی و کلوب نوجوانان است.

Vitality Spa & Fitness ، اسپا امضا رویال کارابین که طیف وسیعی از درمان ها و خدمات از پدیکور گرفته تا ماساژ بامبو را ارائه می دهد. مرکز تناسب اندام بدون هزینه اضافی در دسترس است.

Suite Neighborhood ، که از واندر آو دِسی به عاریت گرفته شده است. این یک منطقه انحصاری برای مهمانان سوئیت است که امیدوارند تجربه  لوکسی از سفر با کشتی کروز داشته باشند.

سرویس غذاخوری در Utopia of the Seas

در مجموع ، بیش از 40 راه برای نوشیدن و غذا خوردن در کشتی وجود خواهد داشت ، از جمله Windjammer رایگان تا مفاهیم کاملاً جدید مانند واگن غذاخوری چندرسانه ای و بار Parrot. علاوه بر این ، شما می توانید از 16 غذای مختلف از سراسر جهان لذت ببرید.

با 10 گزینه غذاخوری رایگان ، امکان صرف یک پنی اضافی برای غذای خارج از پایه نرخ شما وجود ندارد. صبح خود را در Windjammer شروع کنید و یک میان وعده در غذاخوری واگنی بگیرید قبل از اینکه در یک وعده غذایی کامل در سالن غذاخوری اصلی غرق شوید.

با این حال ، با 11 رستوران تخصصی ، ممکن است بخواهید روی سوشی در Central Park (اولین بار در هر کشتی کلاس Oasis) ، غذای بار در Playmakers ، غذاهای دریایی در The Mason Jar و موارد دیگر صرفه جویی کنید.

فعالیت های سرگرم کننده در Utopia of the Seas

مانند واندر آو دِسی ، تنها یک Flowrider روی اوتوپیا وجود خواهد داشت. در جای دیگر یکی یک زمین بازی بازطراحی شده خواهد بود. این زمین بازی موضوعی دارای دیوارهای صخره نوردی ، بازی ها ، پازل ها و سرسره ها برای مهمانان جوان خواهد بود.

همچنین ، گلف دستی ، دو دیوار صخره ای ، یک زیپ لاین و طولانی ترین Ultimate Abyss تا کنون وجود خواهد داشت که 43 فوت از نسخه های قبلی طولانی تر خواهد بود. این بلندترین سرسره خشک در دریا خواهد بود. علاوه بر این ، دوباره طراحی شده است تا حتی سریعتر از قبل باشد!

سایر فعالیت های سرگرم کننده در Utopia of the Seas:

سولاریوم مخصوص بزرگسالان
برنامه ریزی Adventure Ocean
عرشه آفتاب فقط سوئیت با استخر خصوصی که مشرف به اقیانوس است
سالن موسیقی
سالن کمدی مخصوص بزرگسالان ، The Attic
سرسره های آبی Perfect Storm
سه استخر در عرشه بالایی ، که دو مورد از آنها به سبک استراحتگاه هستند ، در حالی که سومین مورد دارای ورودی شیب دار خواهد بود.
پیست یخ Studio B
تئاتر رویال برای تولیدات منحصر به فرد و شبیه به برادوی
Splashaway Bay

ساخت Utopia of the Seas

اتوپیا در کشتی سازی Chantiers de l'Atlantique در شهر سن نازیر فرانسه در حال ساخت است. ساخت کشتی در آوریل 2022 آغاز شد.

Utopia of the Seas چه زمانی تحویل داده می شود؟

اتوپیا قرار است در بهار 2024 به رویال کارابین تحویل داده شود. تحویل کشتی کروز انتقال مالکیت کشتی از کشتی سازی به خریدار است.

با این حال ، تحویل به این معنا نیست که کشتی در بهار 2024 با مسافران حرکت خواهد کرد. به عنوان مثال ، واندر آو دِسی در ژانویه 2022 به رویال کارابین تحویل داده شد ، اما اولین سفر دریایی او در 4 مارس 2022 نبود.

انتشار: 5 آذر 1402 بروزرسانی: 19 آذر 1402 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 1296

به "کشتی کروز Utopia of the Seas، برنامه سفر، ویژگی ها و موارد دیگر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتی کروز Utopia of the Seas، برنامه سفر، ویژگی ها و موارد دیگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید