سفر با کشتی کروز از تورنتو به شیکاگو

سفر کردن یکی از بهترین تجربیات زندگی است. سفرهای دریایی جذابیت و تجربه منحصربفردی را برای مسافران به ارمغان می‌آورند. یکی از مسیرهای فوق‌العاده برای تجربه سفر با کشتی کروز، مسیر دریایی از تورنتو در کانادا به شیکاگو در آمریکاست. در این مسیر زیبا، علاوه بر دیدن شهرهای جذاب تورنتو و شیکاگو، فرصت بازدید از 5 دریاچه بزرگ آمریکای شمالی را نیز خواهید داشت که هر کدام دارای ویژگی‌های منحصربفرد خود هستند.

سفر با کشتی کروز از تورنتو به شیکاگو

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: یکی از انواع سفرها، سفر با کشتی کروز است، با سفر به تورنتو به شیکاگو از دریاچه های مختلفی هم دیدن خواهیم کرد.

سفر به کانادا و آمریکا نیز با کشتی کروز امکان پذیر است. سفر با کشتی کروز یکی از تفریحات فوق العاده لذت بخش است. پیشنهاد می دهیم تا حتما آن را تجربه کنید. در حال حاضر کشتی های کروز بسیار زیادی هستند که در آب های آزاد حرکت می نمایند. این کشتی ها مسافرین زیادی را در بین نقاط مختلف دنیا جا به جا می نمایند.

با این حال بعضی از کشتی های کروز هستند که به علت مسیرشان محبوبیت بسیار زیادی دارند. در این مطلب قصد داریم تا یکی از برترین مسیرهای سفر با کشتی کروز را به شما معرفی کنیم. با حضور در این مسیر می توانید از 5 دریاچه بزرگ بین کانادا و آمریکا نیز بازدید کنید، پس با ما همراه باشید.

سفر دریایی از تورنتو به شیکاگو و بازدید از 5 دریاچه

تورنتو یکی از شهرهای زیبا در کانادا است که محبوبیت بسیار زیادی در بین گردشگران بوده.در طول سال دنیاگرد های بسیار زیادی از نقاط مختلف دنیا به این شهر زیبا سفر نموده و از آن بازدید می نمایند.

از تورنتو به عنوان پرجمعیت ترین شهر کانادا یاد می گردد. یکی از مسیرهای که گردشگران برای بازدید از قاره آمریکا آن را طی می نمایند، سفر به کشور کانادا و بازدید از جاذبه های مختلف آن است. سپس آن ها به شهر تورنتو رفته و از این شهر زیبا نیز بازدید می نمایند. در نهایت گردشگران با استفاده از کشتی کروز مسیر تورنتو به شیکاگو را طی کنید. سپس وارد کشور ایالات متحده آمریکا می شوند.

شیکاگو نیز به عنوان یکی از شهرهای مجذوب کننده آمریکا محسوب می گردد. از شیکاگو به عنوان سومین شهر پرجمعیت ایالات متحده یاد می گردد. در طول سال گردشگران بسیار زیادی نیز به این شهر زیبا سفر می نمایند.

دنیاگرد ها پس از وارد شدن به شهر شیکاگو و بازدید کردن از آن، به سراغ شهرهای دیگر آمریکا نیز می فرایند و در نهایت به کشورهای خود بر می گردند، اما نکته بسیار مهم این است که در بین مسیر دریایی تورنتو به شیکاگو شاهد 5 دریاچه بزرگ و زیبا هستیم که گردشگران می توانند در سفر دریایی از این دریاچه ها نیز بازدید نمایند.

این دریاچه ها در واقع مرز آبی هستند که شمال ایالات متحده آمریکا را به جنوب کانادا متصل می نماید. برای وارد شدن به ایالات متحده آمریکا ضروری است تا از این دریاچه ها عبور کنید.

در طول این سفر دریایی فراموش نشدنی، شما می‌توانید از دریاچه‌های سوپریور، میشیگان، هیوران، ایری و انتاریو دیدن کنید. این دریاچه‌ها که در مرز میان کانادا و آمریکا واقع شده‌اند، منابع ارزشمند آب شیرین برای این دو کشور محسوب می‌شوند.

5 دریاچه بزرگ بین کانادا و ایالات متحده آمریکا

در این بخش قصد داریم تا شما را با این 5 دریاچه زیبا و بزرگ منطقه که در سفر دریایی خود می توانید از آن ها بازدید کنید، آشنا نموده و در خصوص هر یک از این دریاچه ها توضیحاتی را ارائه دهیم.

دریاچه سوپریور

یکی از دریاچه های بزرگ قاره آمریکا شمالی دریاچه سوپریور است که در مرز آمریکا با کانادا قرار گرفته و از این دریاچه به عنوان بزرگترین دریاچه آب شیرین دنیا از لحاظ وسعت یاد می گردد.

طول کرانه این دریاچه 4385 کیلومتر و حجم آب آن 12000 کیلومتر مربع است. میانگین عمق آب در دریاچه سوپریور 147 متر است و عمیق ترین نقطه آن 406 متر عمق دارد.

دریاچه سوپریور بزرگترین دریاچه آب شیرین جهان از لحاظ وسعت است. این دریاچه با طول کرانه 4385 کیلومتر و میانگین عمق 147 متر، یکی از عمیق‌ترین دریاچه‌های آمریکای شمالی نیز به شمار می‌رود. در کنار سواحل این دریاچه، جنگل‌های سرسبز و تپه‌های زیبا قرار گرفته‌اند که منظره بدیعی را به وجود آورده‌اند.

دریاچه میشیگان

یکی دیگر از دریاچه هایی که بین آمریکا و کانادا واقع شده دریاچه میشیگان است. و از این دریاچه به عنوان یکی از دریاچه های بزرگ در آمریکای شمالی یاد می گردد.

شما می توانید در طول سفر دریایی خود با کشتی کروز از کانادا به آمریکا از دریاچه میشیگان تماشا کنید. طول کرانه دریاچه میشیگان 2636 کیلومتر بوده، عمق آن 85 متر و عمیق ترین بخش این دریاچه نیز 281 متر عمق دارد.

دریاچه میشیگان نیز یکی دیگر از دریاچه‌های بزرگ این منطقه است. این دریاچه با طول کرانه 2636 کیلومتر و عمق متوسط 85 متر، دارای سواحل شنی زیبا و آب‌های فیروزه‌ای رنگ است که جلوه خیره‌کننده‌ای به آن بخشیده است.

دریاچه هیوران

یکی دیگر از دریاچه هایی که در سفر دریایی با کشتی کروز از کانادا به آمریکا می توانید از آن بازدید کنید، دریاچه هیوران است. از این دریاچه به عنوان یکی از دریاچه های بزرگ آب شیرین دنیا یاد می گردد.

در ساحل شرقی این دریاچه نیروگاه هسته ای قرار گرفته است. این نیروگاه به عنوان دومین نیروگاه هسته ای بزرگ دنیا نیز شناخته می گردد. طول کرانه این دریاچه 6156 کیلومتر و میانگین عمق آن 59 متر است. عمیق ترین قسمت این دریاچه نیز 228 متر عمق دارد.

در ساحل شرقی دریاچه هیوران، نیروگاه هسته‌ای بزرگی قرار دارد که به عنوان دومین نیروگاه هسته‌ای بزرگ جهان شناخته شده است. این دریاچه با طول کرانه 6156 کیلومتر و میانگین عمق 59 متر، یکی از دیدنی‌ترین دریاچه‌های این مسیر است.

دریاچه ایری

جنوبی ترین دریاچه ای که جز بخش دریاچه های بزرگ واقع در آمریکای شمالی است، دریاچه ایری نام دارد. مساحت این دریاچه 25744 کیلومتر مربع بوده و سیزدهمین دریاچه بزرگ در دنیا است. از ایری به عنوان جنوبی ترین، کم عمق ترین و کم حجم ترین دریاچه در میان 5 دریاچه بزرگی منطقه یاد می گردد.

طول کرانه دریاچه ایری 1370 کیلومتر و میانگین عمق آن 19 متر است. عمیق ترین قسمت این دریاچه نیز 64 متر عمق دارد. نکته جالبی که باید بدانید این است که دبی این دریاچه از رود نیاگارا است.

دریاچه ایری جنوبی‌ترین و کم‌عمق‌ترین دریاچه از میان 5 دریاچه بزرگ آمریکای شمالی است. این دریاچه با مساحت 25744 کیلومتر مربع، سیزدهمین دریاچه بزرگ جهان محسوب می‌شود و دبی آن از رودخانه معروف نیاگارا تامین می‌گردد.

دریاچه انتاریو

دریاچه انتاریو یکی دیگر از دریاچه های واقع شده در آمریکای شمالی و در حوزه دریاچه های بزرگ است. در سفر به آمریکا و کانادا با کشتی کروز می توانید این دریاچه را ببینید. نکته جالب این است که نیروگاه هسته ای دارلینگتون و نیروگاه هسته ای پیکرینگ در ساحل شمالی این دریاچه واقع شده اند. طول کرانه دریاچه انتاریو 1146 کیلومتر، میانگین عمق آن 86 متر و عمیق ترین قسمت این دریاچه نیز 244 متر عمق دارد.

دریاچه تورنتو

اگر دوست دارید تا از دریاچه های بزرگ آمریکای شمالی بازدید کنید. پیشنهاد ما این است که با استفاده از کشتی کروز یک سفر دریایی فوق العاده از تورنتو به شیکاگو داشته باشید. شما می توانید در طول سفر تمامی این دریاچه ها را از نزدیک مشاهده کنید.

کشتی های کروز که این مسیر را طی می نمایند دارای امکانات فوق العاده ای هستند. شما می توانید در طول سفر و عبور از این دریاچه ها، لحظات شگفت انگیزی را نیز در کشتی کروز تجربه کنید. وجود بخش های تفریحی مختلف و امکانات رفاهی گوناگون باعث شده تا کشتی های کروز محبوبیت بسیار زیادی پیدا نمایند.

در نهایت، دریاچه انتاریو آخرین دریاچه از این مجموعه است که در مسیر سفر دریایی از تورنتو به شیکاگو قرار دارد. در ساحل شمالی این دریاچه، دو نیروگاه هسته‌ای دارلینگتون و پیکرینگ واقع شده‌اند. این دریاچه با طول کرانه 1146 کیلومتر و میانگین عمق 86 متر، دیدنی‌های زیادی برای گردشگران دارد.

سخن پایانی

سفر دریایی از تورنتو به شیکاگو با کشتی کروز، یک تجربه فراموش نشدنی است. علاوه بر دیدن شهرهای جذاب تورنتو و شیکاگو، شما فرصت بازدید از 5 دریاچه بزرگ آمریکای شمالی را نیز خواهید داشت که هر کدام دارای ویژگی‌های منحصربفرد و زیبایی‌های خیره‌کننده‌ای هستند. این سفر دریایی، لذت تماشای مناظر طبیعی بکر و تجربه امکانات رفاهی و تفریحی کشتی‌های کروز مدرن را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

انتشار: 26 اسفند 1402 بروزرسانی: 27 اسفند 1402 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 796

به "سفر با کشتی کروز از تورنتو به شیکاگو" امتیاز دهید

3 کاربر به "سفر با کشتی کروز از تورنتو به شیکاگو" امتیاز داده اند | 4.7 از 5
امتیاز شما:

دیدگاه های مرتبط با "سفر با کشتی کروز از تورنتو به شیکاگو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید