راهنمای کشتی کروز Icon of the Seas

Icon of the Seas کشتی کروز شرکت رویال کارائیب، در ژانویه 2024 فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. این کشتی دارای چندین ویژگی برجسته است: با 250800 تن وزن ناخالص، بزرگ‌ترین کشتی کروز جهان خواهد بود و ظرفیت حمل نزدیک به 10000 مسافر و خدمه را دارد. همچنین پایدارترین کشتی کروز این شرکت و اولین کشتی رویال کارائیب خواهد بود که با گاز طبیعی مایع کار می‌کند و به فناوری پیل سوختی مجهز است. این کشتی دارای هشت بخش مختلف و بیشترین تعداد اقامتگاه‌های خانوادگی در میان کشتی‌های این شرکت است.

راهنمای کشتی کروز Icon of the Seas

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: Icon of the Seas دارای جاذبه‌های جالب، از بزرگ‌ترین پارک آبی در دریا تا یک فضای سرگرمی سرپوشیده پیشرفته برای نمایش‌های آکروباتیک و سرسره محبوب این شرکت است. مسافران ممکن است در انتخاب بین گشت و گذار در بندر و ماندن در کشتی برای تجربه همه چیزهایی که کشتی ارائه می‌دهد، با مشکل مواجه شوند.

در اینجا همه چیزهایی را که تاکنون در مورد مسیرهای حرکت، کابین‌ها و سوئیت‌ها، غذاخوری، بخش ها، قیمت‌گذاری و موارد دیگر Icon of the Seas می‌دانیم، آمده است.

اندازه Icon of the Seas

Icon of the Seas چقدر بزرگ است؟ این کشتی 20 طبقه ارتفاع، 1198 فوت طول و 250800 تن وزن ناخالص خواهد داشت. این کشتی 5610 مسافر را با کایبن های دو نفره (دو مسافر در هر کابین) یا تا 7600 مسافر را با حداکثر ظرفیت کابین، به علاوه 2350 خدمه حمل خواهد کرد. این آمارها آن را به بزرگ‌ترین کشتی جهان در زمان آغاز به کار تبدیل می‌کند.

این کشتی بزرگ‌تر از هم‌خانواده‌اش Wonder of the Seas است که در حال حاضر رکورددار بزرگ‌ترین کشتی کروز جهان است. برای مقایسه، Wonder of the Seas دارای 235600 تن وزن و 7084 مسافر با حداکثر ظرفیت کابین است.

با این حال، Wonder of the Seas در یک زمینه خاص از Icon of the Seas پیشی می‌گیرد: کابین‌ها. Wonder of the Seas دارای 2867 کابین است، در حالی که Icon of the Seas تنها 2805 کابین خواهد داشت. این به این دلیل که رویال کارائیبین در حال ارائه Icon of the Seas برای جذب بیشتر خانواده‌ها است، و کابین‌های بزرگتری برای اسکان بیش از دو مهمان در نظر گرفته است.

مسیرهای سفر Icon of the Seas

Icon of the Seas به صورت هفتگی از بندر میامی حرکت خواهد کرد. مسیرهای سفر آن شامل سفرهای هفتگی به کارائیب شرقی و غربی میباشد و اولین سفر دریایی افتتاحیه کشتی در 27 ژانویه 2024 خواهد بود. مسافران می توانند یکی از چهار مسیر موجود از ژانویه 2024 تا آوریل 2025 را رزرو کنند.

  • سفرهای هفتگی به کارائیب شرقی با توقف در سنت کیتس، سنت توماس و جزیره خصوصی رویال کاریبین در باهاما.
  • سفرهای هفتگی به کارائیب شرقی با توقف در سنت مارتن (سمت هلندی جزیره سنت مارتین)، سنت توماس.
  • سفرهای هفتگی به کارائیب غربی با توقف در رواتان، هندوراس؛ کستا مایا و کوزومل، مکزیک.
  • سفرهای هفتگی به کارائیب غربی با توقف در کستا مایا و کوزومل، مکزیک.

رستوران های Icon of the Seas

کشتی Icon of the Seas رستوران های جدید و از غذاهای بین المللی را ارائه خواهد کرد.

رستوران های جدید Icon of the Seas

  • Surfside Eatery: این رستوران بوفه جدید خانوادگی در بخش Surfside، در کنار منطقه بازی کشتی برای کودکان خردسال و خانواده های آنها قرار خواهد گرفت. این رستوران برای صبحانه، ناهار و شام باز است و غذاهای معمولی مناسب کودکان را سرو می کند، به این معنی که خانواده ها نیازی به صرف غذا در بوفه Windjammer ندارند و والدین می توانند زمانی که فرزندانشان آماده خروج از آب نیستند، از رستوران استفاده کنند.
  • Pier 7: Pier 7 که در Surfside نیز قرار دارد، منوی برانچ تمام روز غذاهای کالیفرنیایی (مانند غذاهای دریایی مانند benedict smoked salmon و tacos surf-and-turf) ارائه می دهد. این رستوران تمام وعده های غذایی را برای پذیرایی از کودکان و بزرگسالان سرو می کند.
  • Surfside Bites: این رستوران کوچک، گرفتن میان‌وعده‌های سریع مانند همبرگر، مرغ پاپ کورن و دونات‌های شکر دارچینی را آسان می‌کند.
  • Empire Supper Club: این مکان جدید که برای تداعی جو شهر نیویورک در دهه 1930 طراحی شده است، یک تجربه مجلل را ارائه می دهد. مهمانان می توانند از یک وعده غذایی مجلل (مانند خاویار و واگ یو) لذت ببرند.
  • AquaDome Market: این اولین سالن غذاخوری این خط دارای پنج گزینه غذاخوری است - Feta Mediterranean (پیتاها و کاسه های تازه)، Toast and Garden (ساندویچ، سالاد و غذای سبک)، Mac's (ماکارونی و پنیر با تاپینگ های متنوع مانند گوشت پخته شده آهسته و سس باربیکیو)، GNGR (غذاهای آسیایی مانند گوشت گاو و کلم بروکلی) و Creme de la Crepe (شرینیجات).
  • Celebration Table: تجربه غذاخوری 12 نفره جدید، فضایی ایده آل برای جشن گرفتن رویدادهای مهم فراهم می کند. میتوانید از منوی های آمریکایی، ایتالیایی، آسیایی و غذاهای دریایی انتخاب کنید و از چشم اندازهای خارق العاده اقیانوس AquaDome لذت ببرید.
  • Izumi in the Park: این رستوران در Central Park، شعبه پیاده روی رستوران Izumi این خط است و برای یک میان وعده رول سوشی سریع بین فعالیت ها ایده آل است.
  • Desserted: هیجان‌جویان می‌توانند از نوع دیگری از هیجان در این میلک شیک بار در بخش Thrill Island لذت ببرند.

کابین ها و سوئیت های Icon of the Seas

کشتی کروز Icon of the Seas دارای 28 نوع اقامتگاه مختلف است که مسافران می توانند از بین آنها 14 نوع کابین و سوئیت جدید را انتخاب کنند. بسیاری از این اتاق ها خانوادگی هستند و می توانند چهار مهمان را در خود جای دهند. برخی از آنها می توانند شش یا هشت مهمان را در خود جای دهند. در مجموع، 313 کابین و سوئیت به طور خاص به عنوان اقامتگاه های خانوادگی فهرست شده اند، اگرچه بسیاری از انواع اتاق های معمولی می توانند بیش از دو مهمان را در خود جای دهند.

کابین های داخلی

مقرون به صرفه ترین اتاق ها در Icon of the Seas کابین های داخلی خواهند بود. علاوه بر کابین های داخلی استاندارد 156 فوت مربع و کابین های داخلی جادار 178 فوت مربع، Icon of the Seas کابین های داخلی Surfside Family View جدید 187 فوت مربع (جایگزین کابین های Boardwalk View) و همچنین کابین های داخلی Central Park View با اندازه مشابه ارائه می دهد. اتاق های جدید Interior Plus 157 فوت مربع دارای کمدهای پیاده روی بسیار بزرگی هستند.

هیچ اتاقی در Icon of the Seas به عنوان "بالکن مجازی" که در کشتی های منتخب رویال کریبین یافت می شود، فهرست نشده است.

کابین های با چشم انداز دریا

Icon of the Seas دو نوع اتاق با چشم انداز دریا با پنجره اما بدون بالکن خواهد داشت. اتاق های Panoramic Ocean View جدید آن در AquaDome قرار دارند و به جای پنجره استاندارد، پنجره های کف تا سقف خواهند داشت. این کابین ها همچنین با 258 فوت مربع بزرگتر از کابین بالکندار خواهند بود (در مقایسه با 160 تا 187 فوت مربع).

کابین های بالکن‌دار

اکثر کابین های Icon of the Seas کابین های بالکن‌دار خواهند بود، با فضای داخلی 196 تا 285 فوت مربع، با ایوان های 50 تا 70 فوت مربعی. این کشتی چهار نوع جدید کابین بالکن‌دار را به ناوگان معرفی می کند.

طراحی کابین Infinite Ocean View Balcony با ایده گرفتناز Celebrity Cruises ساخته شده است، جایی که به جای بالکن استاندارد بیرونی کشتی، اتاق دارای یک دیوار شیشه ای با پنجره ای است که می تواند (مانند پنجره ماشین) برای ورود هوای تازه پایین بیاید. همچنین پرده هایی برای جدا کردن آن قسمت از بقیه کابین برای ایجاد فضایی شبیه ایوان وجود دارد.

علاوه بر این، کشتی Icon دارای نسخه خانوادگی بزرگ از این کابین خواهد بود. کابین Family Infinite Balcony می تواند تا شش نفر را در خود جای دهد، دارای تخت های بالایی و پایینی برای کودکان، یک اتاق خواب جداگانه برای بزرگسالان، یک اتاق نشیمن و سرویش بهداشتی و حمام مجزا است.

همچنین در کشتی Icon، کابین های کوچکتر Surfside Family View Balcony و کابین های Infinite Central Park View Balcony هستند. کشتی Icon همچنین دارای صدها کابین بالکن دار استاندارد با چشم انداز دریا است.

سوئیت ها

رویال کارائیب سه سطح سوئیت را ارائه می دهد و هر سطح بعدی با مزایا و امکانات بیشتر از کلاس رویال سوئیت همراه است.

سوئیت‌های سطح Sea در آیکون شامل Junior Suites و چهار Sunset Junior Suites جدید با بالکن‌های بزرگ هستند.

سطح اسکای شامل چندین نوع سوئیت جدید است، که از Surfside Family Suites شروع می‌شود. این سوئیت‌های 269 فوت مربعی دارای چهار تخت، یک اتاق نشیمن شیشه‌ای که می‌تواند در شب به اتاق خواب بچه‌ها تبدیل شود و همچنین یک بالکن 53 فوت مربعی واقعی با چشم‌انداز محله Surfside هستند.

سوئیت های جونیور Sky دارای چیدمان مشابه سوئیت های جونیور معمولی هستند، اما در بالاترین طبقات کشتی قرار دارند. مهمانان این سوئیت ها از مزایای اضافی سطح Sky (مانند دسترسی به تمام امکانات بخش Suite) برخوردار می شوند، در حالی که سوئیت های جونیور معمولی دارای امکانات محدودتری هستند. سوئیت های Sunset و Sunset Corner دارای بالکن های بسیار بزرگ و تخت هایی هستند که رو به اقیانوس هستند و نه دیوار.

سوئیت های Panoramic در داخل سازه نمادین AquaDome کشتی قرار دارند و دارای پنجره های شیشه ای از کف تا سقف هستند. 

محله‌های کشتی آیکون آو دی سیز

کشتی‌های کلاس Oasis متعلق به شرکت رویال کارائیب دارای بخش های متعددی هستند که به آنها محله گفته میشود، محله ها مناطقی با تم و کاربری مختلف در کشتی با ترکیبی از جاذبه‌ها، رستوران‌ها، نوشیدنی‌ها و فروشگاه‌ها هستند. آیکون آو دی سیز این مفهوم را به سطح بعدی می‌برد و دارای هشت محله است.

در ادامه با 8 محله کشتی آشنا خواهیم شد:

رویال پرومناد (Royal Promenade)

رویال پرومناد یک بخش اصلی در رویال کارائیب است که در همه کشتی‌های کلاس Voyager، Freedom و Oasis یافت می‌شود. آیکون آو دی سیز دارای یک نسخه دو عرشه‌ای از این فضای داخلی شبیه پاساژ خرید با چندین فروشگاه، رستوران و نوشیدنی‌فروشی است.

در عرشه 5، می‌توانید پیتزا فروشی Sorrento، استارباکس، کارائوکه Spotlight  را خواهید یافت.

در اطراف رویال پرومناد، بسیاری از مکان‌های سرگرمی کشتی "آیکون آو دی سیز" قرار دارند. تئاتر رویال کشتی در جلوی پرومناد قرار دارد و پیست یخ Absolute Zero در عقب قرار دارد. سالن موسیقی درست در زیر عرشه 4 قرار دارد و سالن نخبگان Diamond Club، باشگاه کمدی The Attic و مرکز تناسب اندام در جلوی پرومناد در عرشه‌های 5 و 6 قرار دارند. (توجه داشته باشید که مرکز تناسب اندام به اسپای Vitality متصل نیست، اما در عرشه‌های 12 و 14 قرار دارد.)

Surfside

کمی بالاتر از رویال پرومناد، در عرشه 7 عقب، Surfside، محله‌ای مخصوص خانواده‌های جوان قرار دارد. این محله جایگزین Boardwalk موجود در کشتی‌های کلاس Oasis خواهد شد. یک سرسره از عرشه 8 به Surfside منتهی می‌شود و پله‌ها مهمانان را مستقیماً از Surfside به باشگاه کودکان Ocean Adventure در عرشه 6 (و همچنین بار ورزشی و بازی Playmakers) می‌برند.

Central Park

Central Park پر از فضای سبز است. در عرشه 8، مسافران بزرگسال را به رستوران‌هایش برای یک شام ​​رمانتیک یا پیاده‌روی در پارک داخلی‌اش که دارای درختان و گیاهان زنده است، جذب می‌کند.

AquaDome 

AquaDome یک محله جدید در کشتی Icon of the Seas است که شامل AquaTheater، یک سالن تئاتر با تکنولوژی بالا و با نمای 220 درجه از اقیانوس، رستوران ها، کافه ها و مکان های تفریحی است.

AquaTheater جاذبه اصلی AquaDome است و میزبان نمایش های آکروباتیک و شیرجه خواهد بود. این سالن تئاتر دارای آبنما، ربات و بالابرهای کامپیوتری برای پرواز سه بعدی است.

AquaDome همچنین دارای یک بازار غذاخوری با پنج رستوران مختلف، یک کافی شاپ جدید به نام Rye & Bean و یک رستوران خصوصی به نام Celebration Table است.

چندین کابین و سوئیت Panoramic Ocean View در داخل گنبد شیشه ای منحصر به فرد کشتی وجود دارد که دارای پنجره های کف تا سقف هستند اما بالکنی ندارند.

Chill Island

Chill Island یک محله جدید و هیجان انگیز در کشتی Icon of the Seas است که دارای چهار استخر از هفت استخر کشتی، اولین بار شناور در دریا، بزرگترین استخر در دریا، استخر اختصاصی بزرگسالان، استخر بی نهایت و جکوزی است.

استخرها و جکوزی ها در لبه های کشتی قرار گرفته اند، بنابراین مهمانان می توانند در حالی که در آب خیس می شوند، از منظره دریا لذت ببرند.

The Hideaway

The Hideaway یک محله جدید و هیجان انگیز در کشتی Icon of the Seas است که با الهام از یک باشگاه ساحلی ساخته شده است. جاذبه اصلی این محله اولین استخر معلق در دریا است. این استخر توسط فضای استراحت، جکوزی احاطه شده است.

Thrill Island

Thrill Island محله اصلی کشتی Icon of the Seas برای فعالیت های هیجان انگیز است. این محله در عرشه های 16 و 17 قرار دارد و محل قرارگیری تمام جاذبه های هیجان انگیز کشتی Royal Caribbean است.

شبیه ساز موج FlowRider، مینی گلف Lost Dunes، دیوار صخره نوردی Adrenaline Peak و زمین ورزشی همگی از اصلی ترین جاذبه های Thrill Island هستند.

Suite neighborhood

Suite neighborhood آخرین محله کشتی Icon of the Seas است که عرشه های 16 تا 19 را شامل می شود. این محله ترکیبی از بسیاری از سوئیت های برتر کشتی، به علاوه رستوران ها، سالن ها و امکانات لوکسی است که فقط برای مهمانان سوئیت قابل دسترسی است.

منبع: thepointsguy.com
انتشار: 11 آبان 1402 بروزرسانی: 13 آبان 1402 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 1282

به "راهنمای کشتی کروز Icon of the Seas" امتیاز دهید

2 کاربر به "راهنمای کشتی کروز Icon of the Seas" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز شما:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای کشتی کروز Icon of the Seas"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید