معرفی کشتی کروز مگنیفیکا (MSC Magnifica Cruise)

کشتی کروز مگنیفیکا (Magnifica Cruise) از راحتترنی های برند MSC میباشد، با خیالی آسوده طبق برنامه سفری از پیش تعیین شده، هتلتان را همراه خودتان از نقطه ای به نقطه دیگر ببرید.

معرفی کشتی کروز مگنیفیکا (MSC Magnifica Cruise)

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: کشتی کروز Magnifica از شرکت MSC با طراحی های چشمگیرش و فضای آرامش بخشش، بهترین ها را به مسافران تور کشتی کروز ارائه می دهد. در کشتی کروز Magnifica ساختارهای سنتی با طراحی های خارق العاده ترکیب شده اند و فضایی خلق کرده اند که هر مسافری را متعجب خواهد کرد.

کشتی کروز مگنیفیکا (MSC Magnifica Cruise)

5 رستوران فوق العاده کشتی کروز Magnifica، غذاهایی از تمام نقاط دنیا را به مسافران کشتی ارائه می کند. در کشتی کروز Magnifica همچنین 12 بار با طراحی های فوق العاده زیبا وجود دارد که می تواند عطش شما را با نوشیدنی های گوارایش بر طرف کند. بچه ها و نوجوان ها نیز از باشگاه ها و بخش های مختلفی که اختصاصا در کشتی کروز Magnifica برای آن ها تدارک دیده شده لذت خواهند برد.

کشتی کروز مگنیفیکا (MSC Magnifica Cruise)

خدمات ماساژ کشتی کروز Magnifica ماساژ سنتی بالی را برای مسافران خود تدارک دیده است. در کشتی کروز Magnifica می توانید از خدمات آرایشی فوق العاده مدرن، سونا، حمام ترکی، مرکز سلامتی، اتاق آب درمانی و بخش کسب آرامش لذت ببرید. در کشتی کروز Magnifica، همراه با مجموعه ی بزرگ استخرهای روباز، یک سولاریوم و یک استخر سربسته با منظره آسمان وجود دارد. شما می توانید در هر هوایی از شنا کردن در استخرهای Magnifica لذت ببرید. زمین تنیس، گلف مینیاتوری، بولینگ، بیلیارد، یک باشگاه بدنسازی پیشرفته و یک زمین دو و میدانی از دیگر امکانات کشتی کروز Magnifica هستند.

کشتی کروز مگنیفیکا (MSC Magnifica Cruise)

با امکانات فوق العاده جذابی که در کشتی کروز Magnifica وجود دارد مطمئن باشید از هر لحظه خود بر روی کشتی لذت خواهید برد. سینمای 4 بعدی، سینمای 1200 نفری و نمایش های زنده کاری می نمایند که نخواهید از کشتی کروز Magnifica حتی برای لحظه ای خارج شوید.

سوار شدن بر کشتی کروز Magnifica یک تجربه باشکوه و مجلل برای شما به ارمغان خواهد آورد.

کشتی کروز مگنیفیکا (MSC Magnifica Cruise)

مشخصات کشتی MSC Magnifica Cruise

  • ظرفیت مسافران: 3223 مسافر
  • تعداد کابین: 1259 کابین (شامل 16 کابین برای افراد معلول)
  • تعداد طبقات: 16 طبقه (13 طبقه برای مسافران)
  • تعداد خدمه: حدود 1038 نفر
  • وزن ناخالص: 95128 تن
  • سرعت (حداکثر / میانگین): حداکثر سرعت 22.9 گره دریایی / میانگین سرعت 18 گره دریایی

کشتی کروز مگنیفیکا (MSC Magnifica Cruise)

کابین های کشتی MSC Magnifica Cruise

کابین Inside

کشتی کروز مگنیفیکا، 249 کابین Interior با مساحتی در حدود 13 تا 20 متر مربع دارد (اتاق هایی با سایز بزرگتر برای میهمانان با محدودیت حرکتی می باشد و مقدار و طرح مبلمان ممکن است متفاوت باشد). کابین های Interior دارای تخت دو نفره (قابل تبدیل به دو تخت تک نفره در صورت درخواست) بوده و مجهز به تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی با دوش، تلویزیون، تلفن، اینترنت WiFi (با پرداخت هزینه)، یخچال و گاو صندوق هستند. این کابین ها همراه با خدمات بلا (Bella Experience) و خدمات فانتاستیکا (Fantastica Experience) ارائه می گردند.

کابین Ocean View

87 کابین از کابین های بیرونی کشتی کروز مگنیفیکا، از نوع کابین های Ocean View (بیرونی یا Outside) هستند. این کابین ها بین 13 تا 22 متر مربع مساحت دارند. این کابین ها تخت دو نفره دارند که به درخواست شما می توانند به دو تخت یک نفره تبدیل شوند (به غیر از کابین هایی که برای افراد با ناتوانی جسمی در نظر گرفته شده اند). تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی با دوش، تلویزیون، تلفن، اینترنت WiFi (با پرداخت هزینه)، یخچال و گاو صندوق از امکانات این کابین ها هستند.

کابین Ocean View with Partial View

92 کابین از کابین های بیرونی کشتی کروز مگنیفیکا، از نوع کابین های Ocean View با منظره مسدود شده هستند. این کابین ها بین 16 تا 17 متر مربع مساحت دارند. این کابین ها تخت دو نفره دارند که به درخواست شما می توانند به دو تخت یک نفره تبدیل شوند (به غیر از کابین هایی که برای افراد با ناتوانی جسمی در نظر گرفته شده اند). تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی با دوش، تلویزیون، تلفن، اینترنت WiFi (با پرداخت هزینه)، یخچال و گاو صندوق از امکانات این کابین ها هستند.

کشتی کروز مگنیفیکا (MSC Magnifica Cruise)

کابین Balcony

779 کابین بالکونی در کشتی کروز مگنیفیکا وجود دارد و مساحتی بین 17 تا 39 متر مربع دارند. تخت های دو نفره این کابین ها می توانند به درخواست شما به دو تخت یک نفره تغییر نمایند (به غیر از کابین هایی که برای افراد با ناتوانی جسمی در نظر گرفته شده اند). تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی با دوش، تلویزیون، تلفن، اینترنت WiFi (با پرداخت هزینه)، یخچال و گاو صندوق از امکانات این کابین ها هستند.

کابین Suite/Balcony Aurea

کشتی کروز مگنیفیکا 52 کابین سوئیت با مقدار تقریبی 31 متر مربع دارد. این کابین ها بالکون اختصاصی دارند و تخت های دو نفره آن ها می توانند به درخواست شما به دو تخت یک نفره تغییر نمایند. تهویه مطبوع، کمد لباس بزرگ، سرویس بهداشتی با وان، تلویزیون، تلفن، اینترنت WiFi (با پرداخت هزینه)، یخچال و گاو صندوق از امکانات این کابین ها هستند. کشتی کروز مگنیفیکا برای خانواده های 5 نفره نیز سوئیت هایی بزرگ با مساحت 27 متر مربع دارد.

کشتی کروز مگنیفیکا (MSC Magnifica Cruise)

انتشار: 15 فروردین 1401 بروزرسانی: 15 فروردین 1401 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 947

به "معرفی کشتی کروز مگنیفیکا (MSC Magnifica Cruise)" امتیاز دهید

1 کاربر به "معرفی کشتی کروز مگنیفیکا (MSC Magnifica Cruise)" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی کشتی کروز مگنیفیکا (MSC Magnifica Cruise)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید