معرفی کشتی کروز بلیسیما (MSC Bellissima Cruise)

کشتی کروز بلیسیما (Bellissima Cruise) از بزرگترین و جدیدترین کشتی های کروز برند MSC میباشد که امکانات جالبی را به این کشتی ها افزوده است.

معرفی کشتی کروز بلیسیما (MSC Bellissima Cruise)

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: کشتی کروز بلیسیما (MSC Bellissima) مجموعه ای شگفت آور از ویژگی هایی نو را دارد که ساخته شده اند تا با امکانات کشتی خواهرش یعنی کشتی کروز مراویلیا رقابت نمایند. فن آوری نوآورانه"ام اس سی برای من"(MSC for Me) یک تجربه نو و بهبودیافته را به مسافران تور کشتی کروز ارائه می دهد. این فن آوری مهمانان را با همدیگر و با خدمه و خود کشتی ارتباط می دهد. مهمانان کشتی کروز بلیسیما بعلاوه می توانند اولین دستیار کروز دیجیتال در دنیا را تجربه نمایند؛ Zoe یک هوش مصنوعی با قابلیت مکالمه است که در تمام کابین ها جای دارد. غیر از این ها مهمانان کشتی کروز بلیسیما می توانند از میان 12 رستوران بین المللی و 20 کافه، غذاها و نوشیدنی های مورد علاقه شان را نوش جان نمایند. برای تفریح، مهمانان می توانند از تماشا 2 نمایش نو سیرک آفتاب (Cirque du Soleil) که به طور اختصاصی برای این کشتی طراحی شده اند لذت ببرند. یک پارک آبی با امکانات جالب توجه برای تمام سنین هم در این کشتی وجود دارد.

تفرجگاه 100 متری در مرکز کشتی کروز بلیسیما با بوتیک ها، رستوران ها و محل هایی بی نظیر برای خرید، غذا خوردن و استراحت کردن و بعلاوه آشنا شدن با دیگران پر شده است. غروب ها این محل با موسیقی زنده، جشن ها و نمایش های سرگرم نماینده زنده می گردد. کل سقف این تفرجگاه با یک صفحه نمایش ال ای دی بسیار بزرگ پوشیده شده است؛ صفحه نمایشی که در ساعات مختلف شبانه روز تغییر می نماید. این آسمان دیجیتالی با نمایش تصاویر خیره نماینده، رویدادها، غروب آفتاب، طلوع آفتاب و آسمان پر ستاره شب ها، حال و هوایی خاص به این محیط می دهد.

کشتی کروز بلیسیما (MSC Bellissima Cruise)

با وجود حدود 10 متر مربع فضای عمومی به ازای هر نفر، محوطه استخر اصلی کشتی بلیسیما یکی از وسیع ترین ها در میان دیگر کشتی های کروز در تمام دنیا است. نورپردازی زیبا، یک صفحه نمایش غول پیکر و طراحی جالب توجه، استخر اصلی کشتی (Atmosphere) را به مکانی مجذوب کننده حتی بعد از غروب خورشید تبدیل می نمایند.

استخر Horizon فضایی روباز و عالی را در طول روز برای علاقه مندان به آفتاب گرفتن فراهم می نماید. شب هنگام این محوطه به نقطه ای فوق العاده مجذوب کننده برای تفریح و وقت گذراندن تغییر شکل پیدا می نماید.

باشگاه اختصاصی کشتی کروز ام اس سی (MSC YACHT CLUB) یک بهشت واقعا اختصاصی برای داشتن یک تجربه منحصربه فردتر از تور کشتی کروز است. با اقامت در کابین های یات کلاب شما می توانید از مزایای اختصاصی که برای اعضای این باشگاه در نظر گرفته شده اند استفاده کنید. مهمانان در این بخش به گستره شگفت آوری از امکانات رفاهی و تفریح دسترسی خواهند داشت.

کشتی کروز بلیسیما (MSC Bellissima Cruise)

باشگاه ورزشی کشتی کروز بلیسیما به نوترین و مدروزترین دستگاه های حرفه ای ورزشی مجهز شده است. در باشگاه این کشتی برنامه های بدنسازی و ورزشی مختلفی به علاقه مندان ارائه می گردد.

بیشتر درباره کشتی

کشتی کروز بلیسیما (MSC Bellissima) یکی از نوترین اعضای خانواده بزرگ شرکت کشتی کروز MSC است، خانواده ای که برنامه ریزی شده تا سال 2027 اعضای شناورش به 29 کشتی برسد. کشتی کروز بلیسیما در حالی به ناوگان یکی از برترین شرکت های کشتی کروز دنیا اضافه شده که در بین 10 تا از بزرگ ترین کشتی های تفریحی دنیا قرار گرفته است. بلیسیما دومین کشتی از سری خانواده مراویلیا است؛ با داشتن 65 متر پهنا و ارتفاعی به مقدار 13 اتوبوس دو طبقه، تعداد 2217 کابین و ظرفیت 5686 نفر مسافر، این کشتی یکی دیگر از کشتی های غول پیکر شرکت MSC به شمار میرود. وقتی کشتی مراویلیا در سال 2017 معرفی گردید، مجموعه ای بی نظیر از امکانات و خدمات را به علاقه مندان به سیاحت و گردشگری معرفی کرد. کشتی کروز بلیسیما همان راستا را ادامه داده و حالا مسافران تور کشتی کروز می توانند سفرهایی به یادماندنی و فوق العاده مجذوب کننده را همراه با این کشتی خارق العاده انجام دهند.

کشتی کروز بلیسیما (MSC Bellissima Cruise)

خدمات و امکانات کشتی کروز بلیسیما بسکمک از برترین های کشتی مراویلیا را در خود دارد، به اضافه مجموعه بی نظیری از خدمات و امکانات نو، ویژگی هایی مانند پارک آبی روی عرشه، رستوران هایی با منوهای اختصاصی مانند رستوران ویژه کباب و استیک، رستوران ژاپنی تپانیاکی، سوشی بار، کافه اختصاصی شکلات و بعلاوه یک بستنی فروشی ویژه در تفرجگاه کشتی، محوطه بدنسازی با تجهیزات پیشرفته و به روز و خیلی چیزهای دیگر. مرکز اصلی کشتی، تفرجگاه دو طبقه سربسته و ساخته شده به سبک مدیترانه ای است که یک آسمان ال ای دی 80 متری با تصاویر همواره در حال تغییر به عنوان سقفش دارد. مسافران تور کشتی کروز در هر بار بازدید از این بخش حال و هوای نوی را تجربه خواهند کرد. مانند کشتی مراویلیا در اینجا هم یک پلکان ساخته شده با کریستال های اسواروفسکی وجود دارد؛ روی هر پله از این پلکان رقم اعجاب آور 640 کریستال استفاده شده است.

با معرفی کشتی کروز بلیسیما، شرکت MSC هم اکنون دو کشتی در ناوگانش دارد که به احتمال زیاد شگفت انگیزترین و مجذوب کننده ترین خدمات اسپا بر روی تمام دریاها را به مسافران تور کشتی کروز ارائه می دهند. بلیسیما همچون مراویلیا خدمات مختلفی مانند اتاق گرمایشی تمدد اعصاب، مجموعه ای از سوناها و خدمات ماساژ سنتی و غیر سنتی را در اسپای آئوری خود به مسافران ارائه می دهد. در باشگاه اختصاصی مشتریان شرکت MSC با نام یات کلاب مسافران می توانند تجربه کشتی در کشتی را داشته باشند، جایی که خدمات لوکس شامل رستوران، سالن استراحت و استخر اختصاصی و پیشخدمت شخصی در محیطی مجزا از باقی کشتی به آنها ارائه می گردد.

البته تمام خدمات و امکانات کشتی کروز بلیسیما همچون کشتی مراویلیا نیستند؛ این کشتی ویژگی های نو و مجذوب کنندهی دارد که مطمئنا می تواند تور کشتی کروز شما را به سفری فراموش نشدنی تبدیل کند. یکی از اولین تغییرات رستوران تاپاس است؛ در این رستوران که تحت نظارت سرآشپز معروف، رامون فریژا اداره می گردد، انواع غذاها و نوشیدنی های اسپانیایی ارائه می شوند. در رستوران فرانسوی تفرجگاه کشتی هم مسافران می توانند انواع غذاهای سنتی فرانسوی را امتحان نمایند. برای تفریح، مسافران کشتی کروز بلیسیما می توانند از تماشا 6 نمایش به سبک نمایش های برادوی که به طور اختصاصی برای این کشتی ترتیب داده شده اند لذت ببرند.

کشتی کروز بلیسیما (MSC Bellissima Cruise)

همکاری شرکت MSC با سیرک بین المللی و فوق العاده معروف آفتاب یکی از برترین و خاص ترین تجربه ها را برای مسافران تور کشتی کروز در سال های اخیر رقم زده است. این همکاری در کشتی کروز بلیسیما هم ادامه داشته است؛ مسافران در اینجا می توانند از دو نمایش نو سیرک آفتاب با نام های سیما و وارلیا لذت ببرند. البته جدا از تمام این ویژگی های نو، یکی از نوترین اعضای خدمه کشتی های شرکت MSC خودنمایی می نماید: دستیار شخصی هوشمند زوئی (Zoe) عضوی از خانواده الکسای آمازون است و به دریا آمده تا سفر گردشگران را مجذوب کننده تر و راحت تر از هر زمانی کند. زوئی در تمام کابین های کشتی حضور دارد و آماده است تا مسافران را در کارهای مختلف مانند رزرو تورهای انتخابی بیرون از کشتی، رزرو خدمات اسپا، کسب اطلاعات از رویدادهای در حال اتفاق در داخل کشتی و برنامه سفر کمک کند. زوئی به هفت زبان زنده دنیا صحبت می نماید و با استفاده از هوش مصنوعیش خود را با سلایق و نیاز های هر مسافر تطبیق می دهد.

کشتی کروز بلیسیما (MSC Bellissima Cruise)

مشخصات کشتی MSC Bellissima Cruise

  • ظرفیت مسافران: 5686 نفر
  • تعداد کابین: 2217 کابین
  • وزن ناخالص: 171 تن
  • طول / پهنا / ارتفاع: 315 متر طول
  • سال راه اندازی یا بازسازی: 2019

کابین های کشتی MSC Bellissima Cruise

کابین Duplex Suite

سوئیت دوبلکس یک کابین دو طبقه است. طبقه پایین اتاق غذاخوری/نشیمن است؛ در این بخش یک مبل بزرگ وجود دارد که می تواند به یک تخت دو نفره تبدیل گردد. در طبقه دوم یک تخت بزرگ وجود دارد. دو کمد لباس بزرگ با رختکن، دو سرویس بهداشتی (یکی با وان، دیگری با دوش)، تهویه مطبوع، تلویزیون تعاملی، مینی بار، 2 تلفن و گاوصندوق از دیگر امکانات این کابین هستند. کابین دوبلکس حدود 52 متر مربع مساحت دارد، به اضافه یک بالکن بزرگ با جکوزی. ظرفیت این کابین 4 نفر است.

کابین Inside

کابین داخلی یا همان بی پنجره، یک تخت بزرگ (قابل تبدیل به دو تخت یک نفره)، کمد لباس بزرگ و جادار، سرویس بهداشتی با دوش، تهویه مطبوع، تلویزیون هوشمند، مینی بار، تلفن و گاوصندوق دارند. مساحت این کابین ها 16 متر بوده و ظرفیت دو نفر را دارند. مانند تمام دیگر کابین در اینجا هم مشاور مجازی ZOE در دسترس است.

کابین Ocean View

کابین اوشن ویو (کابین دارای پنجره غیر قابل باز شدن)، یک تخت بزرگ (قابل تبدیل به دو تخت تک نفره)، کمد لباس بزرگ، سرویس بهداشتی با دوش یا وان و محوطه نشیمن دارد. تهویه مطبوع، تلویزیون تعاملی، مینی بار، تلفن و گاوصندوق در این کابین هم در دسترس هستند. کابین اوشن ویو با داشتن 4 نفر ظرفیت بین 13 تا 18 متر مربع مساحت دارد.

کابین Balcony

کابین بالکن دار، یک تخت بزرگ (قابل تبدیل به دو تخت یک نفره)، کمد لباس بزرگ، سرویس بهداشتی با دوش یا وان و محوطه نشیمن دارد. تهویه مطبوع، تلویزیون تعاملی، مینی بار، گاوصندوق و تلفن دیگر امکانات کابین هستند. این کابین ها در حدود 18 متر مربع مساحت و 4 نفر ظرفیت دارند.

کشتی کروز بلیسیما (MSC Bellissima Cruise)

کابین Yacht Club Deluxe Suite

در سوئیت دلوکس یات کلاب یک تخت بزرگ (قابل تبدیل به دو تخت یک نفره)، کمد لباس بزرگ، سرویس بهداشتی با دوش بزرگ، محوطه نشیمن، بالکن اختصاصی، تهویه مطبوع، تلویزیون تعاملی، یخچال، دستگاه اسپرسوساز، تلفن و گاوصندوق در دسترس هستند. این کابین حدود 28 متر مربع مساحت و 4 نفر ظرفیت دارد.

کابین Yacht Club Royal Suite

کابین رویال سوئیت از باشگاه اختصاصی یات کلاب در کشتی کروز بلیسیما، یک تخت بزرگ (قابل تبدیل به دو تخت یک نفره)، کمد لباس بزرگ، سرویس بهداشتی با دوش و وان، اتاق نشیمن جداگانه و یک بالکن اختصاصی با جکوزی دارد. تهویه مطبوع، یخچال، تلویزیون تعاملی، دستگاه اسپرسوساز، تلفن و گاوصندوق از دیگر امکانات این کابین هستند. این کابین ها در حدود 65 متر مربع مساحت دارند. بالکن این کابین 40 متر مربع مساحت داشته و غیر از وان آبفشان، یک میز غذاخوری هم دارد. در کابین رویال سوئیت یات کلاب حداکثر 4 نفر می توانند اقامت داشته باشند.

کابین Staterooms for Families

کابین های مخصوص خانواده در کشتی بلیسیما، با داشتن ظرفیت حداکثر 10 نفر گزینه هایی عالی برای اقامت راحت خانواده های پر جمعیت هستند. این کابین ها از 2 کابین متصل به هم تشکیل شده اند؛ هر کدام از کابین ها سرویس بهداشتی خودشان را دارند. در کشتی کروز بلیسیما کابین خانواده به صورت کابین بالکن دار و پنجره دار در مساحت های مختلف در دسترس است.

کابین Suite with angled balcony

سوئیت با بالکن زاویه دار، یک تخت بزرگ (قابل تبدیل به دو تخت یک نفره)، کمد لباس بزرگ، سرویس بهداشتی با دوش و یک فضای نشیمن جداگانه دارد. تهویه مطبوع، تلویزیون هوشمند، مینی بار، تلفن و گاوصندوق از دیگر امکانات کابین هستند. این سوئیت ها بین 27 تا 39 متر مربع مساحت دارند، به اضافه یک بالکن زاویه دار (بالکن بلند با عرض کم) با یک وان جکوزی. ظرفیت این نوع کابین ها 4 نفر است.

کابین Interior Studio

کابین داخلی استودیو، یک تخت بزرگ یک نفره دارد. کمد لباس بزرگ، سرویس بهداشتی با دوش، تهویه مطبوع، تلویزیون تعاملی، مینی بار، تلفن و گاوصندوق امکانات این کابین کوچک با 12 متر مربع مساحت هستند.

کابین Yacht Club Interior

کابین داخلی بدون پنجره در بخش یات کلاب کشتی کروز بلیسیما، یک تخت بزرگ (قابل تبدیل به دو تخت یک نفره)، کمد لباس با فضای زیاد و سرویس بهداشتی با دوش دارد. تهویه مطبوع، تلویزیون هوشمند، مینی بار، تلفن و گاوصندوق از دیگر امکانات داخل کابین هستند. این کابین با حدود 15 متر مربع مساحت ظرفیت 2 نفر را دارد.

کشتی کروز بلیسیما (MSC Bellissima Cruise)

انتشار: 10 فروردین 1401 بروزرسانی: 11 فروردین 1401 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 945

به "معرفی کشتی کروز بلیسیما (MSC Bellissima Cruise)" امتیاز دهید

1 کاربر به "معرفی کشتی کروز بلیسیما (MSC Bellissima Cruise)" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی کشتی کروز بلیسیما (MSC Bellissima Cruise)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید