6 تا از بهترین شرکت های کروز لوکس رودخانه ای در اروپا

صنعت کروز در سال های اخیر با افزایش چشمگیر تعداد کشتی ها، افزودن مسیرهای جدید و گسترش ناگهانی کشتی های کروز رودخانه ای لوکس در سراسر اروپا و فراتر از آن، شاهد موفقیت های بزرگی بوده است. در اینجا راهنمای شما برای بهترین خطوط کروز رودخانه ای لوکس در اروپا آمده است.

6 تا از بهترین شرکت های کروز لوکس رودخانه ای در اروپا

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: شرکت های زیادی برای کسب جایگاه در حال رقابت هستند و ادعا می کنند که بهترین هستند، به همین دلیل برای مصرف کنندگان دشوار است که در مورد انتخاب خود تصمیم بگیرند. اول از همه، یک قانون کلی سریع: شما همانقدر بدست می آورید که بابتش پول پرداخته اید! اگر چیزی ارزان به نظر می رسد، به این دلیل است که یا از فصل خارج است (مارس/آوریل یا اواخر اکتبر/نوامبر) یا از کیفیت پایینی برخوردار است.

در حالی که در بازار کشتی کروز های اقیانوسی تشخیص برندها از یکدیگر بسیار آسان است، هنگام انتخاب کروز رودخانه ای اروپایی، شباهت های بیشتری را خواهید دید. اگر هزینه بالایی می پردازید، باید انتظار داشته باشید که تورهای ساحلی، نوشیدنی های همراه با وعده های غذایی، انعام، سرگرمی محلی، برنامه سخنرانی، هدفون های زمزمه و دوچرخه برای استفاده مسافرین در نظر گرفته شود. به نظر ما، شرکت های زیر بهترین خطوط کروز رودخانه ای لوکس در اروپا هستند:

کروزهای رودخانه ای تاک (Tauck River Cruises)

خانواده Tauck بیش از 90 سال است که در زمینه اجرای برنامه های تور جهانی تخصص دارند. چندین نسل از Taucks در رساندن این شرکت به موفقیت بزرگ امروز نقش داشته اند، با تمرکز بر فلسفه اصلی شرکت در مورد صداقت، نوآوری و احترام.

این به چه معناست؟ اول از همه، این شرکت بیش از 90 سال وقت داشته است تا روابط "دوست قدیمی" را در سراسر جهان ایجاد کند، و بنابراین زمانی که آنها از "دسترسی غیر معمول" صحبت می کنند، این بدان معنی است که آنها واقعا و واقعا می توانند شما را به مجموعه های خصوصی و مکان ها برای یک تجربه کاملا منحصر به فرد ببرند. ثانیاً، این شرکت اصول خود را در سراسر هیئت مدیره القا می کند، و اطمینان می دهد که همه مدیران تور و کارکنان آن به گونه ای رفتار می کنند که اصولی و مراقب باشد، بنابراین می دانید که به خوبی به شما خدمات ارائه خواهد شد و مسائل پیش آمده به سرعت رفع خواهند شد.

و در نهایت، به این معنی است که شما با مسافرانی هم سفر خواهید شد که مانند شما، به جای ارزان ترین قیمت، به دنبال بهترین ارزش هستند و Tauck را به جای گزینه های ارزان تر انتخاب می کنند زیرا از دوستان و آشنایان در مورد تجربه ویژه سفر با تور Tauck شنیده اند.

بنابراین، در یک کروز رودخانه ای Tauck، انتظار خدمات لوکس و سفرهای آپشنال کوتاه در کنار کشتی با قایقها و دیگر تفریحات را داشته باشید.

آماواترز (AmaWaterways)

در سال 2002، سه خانواده، که همگی علاقه مند به سفرهای دریایی رودخانه ای و مسافرت لوکس بودند، یک شرکت جدید به نام آماواترز (AmaWaterways) را تأسیس کردند.

رودی شراینر، رئیس جمهور اهل وین، به همراه کریستین کارست از آلمان و جیمی مورفی، کارآفرین موفق در زمینه سفر از ایرلند، سه بنیانگذار پیشگام این شرکت بودند که به طور مشترک یک خط کروز موفق با 25 کشتی ایجاد کردند و همچنان در حال گسترش هستند.

شیوه مدیریت AmaWaterways با مشارکت مستقیم مالکان، منجر به ایجاد محیطی گرم و صمیمی شده که تأکید زیادی بر تجربه عالی مهمان ها دارد.

AmaWaterways با برخی ابتکارات پیشرو در صنعت، استانداردها را بالا برد:

  • کابین هایی با یک یا حتی دو بالکن (یک بالکن فرانسوی و یک بالکن کاملا بیرونی)
  • مهمانان کمتر در هر کشتی برای اطمینان از عدم شلوغی رستوران ها و سالن ها
  • فهرست متنوعی از گردش های ساحلی شامل شده در هر بندر
  • تورهای ویژه علاقه مندان و سرعت های مختلف تور
  • ناوگانی از دوچرخه های رایگان
  • پیاده روی های هدایت شده و موارد دیگر

AmaWaterways یک خط کروز رودخانه ای لوکس است که بر ارائه بالاترین سطح خدمات و مهمان نوازی تمرکز دارد. این شرکت دارای 25 کشتی است که در رودخانه های سراسر اروپا و آسیا فعالیت می کنند. کشتی های AmaWaterways به دلیل کابین های بزرگ، رستوران های عالی، گزینه های گشت و گذار متنوع و فضای صمیمی خود شناخته شده اند.

Uniworld River Cruises: یک تجربه لوکس و فراموش نشدنی

Uniworld River Cruises یک شرکت کروز رودخانه ای لوکس است که بر ارائه بالاترین سطح خدمات و مهمان نوازی تمرکز دارد. این شرکت توسط خانواده Tollman اداره می شود و هر کشتی به صورت منحصر به فرد توسط اعضای خانواده طراحی شده است.

هنگامی که وارد یکی از کشتی های Uniworld می شوید، بلافاصله تفاوت را احساس خواهید کرد. این شرکت به دنبال ایجاد فضایی مانند یک هتل بوتیک کوچک در یک کشتی رودخانه ای فراگیر است.

اگر عکس های کشتی های Uniworld را دیده باشید، احتمالاً طراحی داخلی کمی عجیب و غریب آن ها توجه شما را جلب کرده باشد. با این حال، در واقعیت، دکوراسیون بسیار ظریف تر از چیزی است که در عکس های تبلیغاتی به نظر می رسد. بله، عجیب و غریب است، اما در عین حال شیک و خوش سلیقه است.

در زمینه طراحی، همه چیز در مورد جزئیات است. بسته به کشتی، آینه های دست ساز، پله های مجلل، مجموعه های اصلی نقاشی های روغنی عتیقه، سقف های نقاشی شده با دست trompe l'oeil، ستون های مرمر مصنوعی و نقاشی های دیواری تزئینی را پیدا خواهید کرد که همگی به مهارت صنعتگران از سراسر اروپا ادای احترام می کنند. در داخل اتاق ها و سوئیت ها، دکوراسیون مجلل با آخرین تکنولوژی تکمیل شده است.

برای مطابقت با دکوراسیون، توجه به جزئیات در سراسر کشتی شعار اصلی است: خدمات جذاب و توجه ویژه توسط کارکنانی که طبق استانداردهای سختگیرانه Uniworld آموزش دیده اند، غذاخوری های عالی، گشت و گذارهای ساحلی انحصاری که در کرایه گنجانده شده است، همه با هم ترکیب می شوند تا یک کروز رودخانه Uniworld را به چیزی کاملاً متفاوت  تبدیل کنند.

Scenic River Cruises

Scenic River Cruises یک شرکت کروز رودخانه ای استرالیایی است که بر ارائه یک تجربه لوکس و راحت برای مسافران تمرکز دارد. کشتی های Scenic به نام 'Space-Ships' شناخته می شوند و دارای برخی از بزرگترین سوئیت ها در رودخانه های اروپا هستند. این کشتی ها دارای امکانات لوکس فراوان، از جمله یک منطقه سلامتی بزرگ، وای فای رایگان، دوچرخه های برقی، پنج مکان غذاخوری و یک عرشه آفتاب بزرگ هستند.

دکوراسیون کشتی های Scenic براق و مدرن است و قیمت همه جانبه آن شامل نوشیدنی های رایگان در تمام طول روز، انعام، پروازها، ترانسفر و یک برنامه جالب از گشت و گذارهای ساحلی است.

سوئیت های بالکنی در کشتی های اروپایی دارای سیستم Scenic Sun Lounge هستند که با لمس یک دکمه بالکن شما را به یک فضای گلخانه ای با آب و هوای تمام فصول تبدیل می کند. بنابراین، اگر در خارج از فصل سفر می کنید، همچنان می توانید از منظره عالی در یک بالکن سرپوشیده لذت ببرید.

تجربیات Enrich: Scenic Enrich مجموعه ای از تجربیات منحصر به فرد در ساحل است که به مسافران اجازه می دهد تا با فرهنگ و تاریخ محلی ارتباط برقرار کنند. این تجربیات شامل بازدید از مکان های کمتر شناخته شده، ملاقات با مردم محلی و شرکت در فعالیت های سنتی است.

کروزهای لوکس رودخانه‌ای Riverside

کروزهای لوکس رودخانه‌ای Riverside یک شرکت جدید کروز رودخانه‌ای است که در سال 2023 توسط مالکان گروه هتل‌های لوکس Seaside Collection راه اندازی شد. این شرکت با نزدیک به 50 سال تجربه در زمینه استراحتگاه‌های لوکس در خشکی، کشتی‌های رودخانه‌ای را که قبلاً متعلق به کروزهای Crystal بود، خریداری کرد.

کشتی Riverside Mozart که دارای عرض دو برابر است، استانداردهای جدیدی را برای کروزهای لوکس در رودخانه دانوب تعیین می کند. اگرچه این کشتی از نظر سنی قدیمی است، اما توسط Crystal به طور کامل بازسازی شده و اکنون به یکی از لوکس ترین کشتی های رودخانه ای جهان تبدیل شده است. اندازه بزرگتر کشتی به این معنی است که مهمانان از سوئیت های جادار و گزینه های مختلف غذاخوری لذت می برند، همچنین دارای چندین گزینه غذاخوری از جمله Bistro برای میان وعده های سبک و Vista Bar and Grill در عرشه فوقانی است که برای لذت بردن از مناظر زیبای رودخانه در حین حرکت کشتی مناسب است.

در سال 2024، چهار کشتی یکسان 106 نفره به عنوان Riverside Ravel, Debussy, Bach & Mahler به ناوگان می‌پیوندند که در سال‌های 2017 و 2018 ساخته شده‌اند. این کشتی‌ها در مجموع طیف وسیعی از مسیرها را در سراسر رودهای راین، رون و سون می‌گذرانند و مهمانان از سوئیت‌هایی با پنجره‌های بالکن بزرگ پانوراما در تمام دسته‌ها لذت خواهند برد.

در تمام پنج کشتی ناوگان Riverside، می‌توانید انتظار خدمات شخصی با یک خدمه برای هر دو مهمان، خدمات پیشخدمت در هر سوئیت و غذاهای عالی را داشته باشید.

کشتی های این برند دارای برنامه تورهای متنوعی با خدمات مختلفی هستند که میتوانید در انتخاب تورها در نظر بگیرید.

Viking River Cruises

صنعت کروز رودخانه مدیون شرکت بزرگ Viking است که کمپین های تبلیغاتی بسیار قابل توجه آن، آگاهی گسترده ای در مورد کروز رودخانه ای را ایجاد کرده و به این شرکت اجازه داده است تا سهم بهتری نیز از این بازار بدست بیاورد.

کشتی های وایکینگ به سبک اسکاندیناوی و بدون شلوغی تزئین شده اند. پنجره های بزرگ، سالن ها و رستوران های پر نوری را ایجاد کرده. اکثر کابین ها جمع و جور و کاربردی هستند، اما اگر به دنبال فضای بیشتری هستید، گزینه هایی نیز موجود است.

تورهای آپشنال با عنوان Life Local، Working World و Privileged Access ارائه شده اند که میتوانید از میان آنها انتخاب کرده و خوش بگذرانید. در کشتی، برنامه های فرهنگی شامل سخنرانی در مورد تاریخ و هنر، چشیدن نوشیدنیهای محلی قدیمی، منوی رستوران الهام گرفته از غذاهای محلی، سخنرانی ها،  نمایش ها و نوازندگان محلی است.

رستوران های سرپوشیده و روباز غذاهای محلی را در کنار غذاهای کلاسیک جهانی سرو می کنند و در سراسر کشتی ها توسط پرسنل آموزش دیده سوئیسی از شما پذیرایی خواهد شد.

با این همه انتخاب، شما همیشه می توانید یک برنامه سفر جدید پیدا کنید، حتی در مناطقی که قبلاً بازدید کرده اید.

انتشار: 4 آبان 1402 بروزرسانی: 9 آبان 1402 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 1276

به "6 تا از بهترین شرکت های کروز لوکس رودخانه ای در اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 تا از بهترین شرکت های کروز لوکس رودخانه ای در اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید