معرفی کشتی کروز گرندیوزا (MSC Grandiosa Cruise)

کشتی کروز گرندیوزا (Grandiosa Cruise) از مجللترین کشتی های برند MSC که امروز با هم گشتی در آن خواهیم زد.

معرفی کشتی کروز گرندیوزا (MSC Grandiosa Cruise)

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: طراحی داخلی باشکوه و مجلل کشتی کروز گرندیوزا (MSC Grandiosa Cruise) با توجه به کوچک ترین جزئیات صورت گرفته است. قدم به کشتی کروز گرندیوزا که می گذارید، دریچه ای نو از سبکی بی نظیر از سفر کردن به رویتان باز می گردد. در میان تمام ویژگی های کوچک و بزرگ طراحی داخلی کشتی، پلکان فوق العاده زیبا و نفس گیر طراحی شده با کریستال های اسواروفسکی یا بلندترین سقف ساخته شده از نمایشگر LED بر روی آب در تفرجگاه داخلی کشتی خودنمایی می نمایند.

کشتی کروز گرندیوزا (MSC Grandiosa Cruise)

با رفتن به تور کشتی کروز همراه با شرکت MSC، یک تجربه منحصربه فرد و فراموش نشدنی از سفر به شما ارائه می گردد. این تجربه از هر جنبه ای مورد توجه قرار گرفته است؛ یکی از آن جنبه ها بخش خوراک و غذا است. در کشتی کروز گرندیوزا 11 رستوران وجود دارد. هارالد ولفارد یکی از بهترین سرآشپزهای دنیا یک منوی اختصاصی برای مهمانان کشتی آماده نموده است. این غذاهای بی نظیر یک بار در طول هفته در رستوران الا کارته و باشگاه مشتریان (یات کلاب) ارائه می شوند.

کشتی کروز گرندیوزا (MSC Grandiosa Cruise)

در کشتی کروز گرندیوزا شما با ترکیبی بی سابقه از هنر و یک سفر لوکس روبرو خواهید شد. آن چیزهایی که معمولا در گالری های هنری مطرح دنیا نمایش داده شده و مورد توجه هنردوستان قرار می گیرند، حالا در این کشتی کروز چشم انتظار نگاه مشتاق مسافران تور کشتی کروز هستند. نمایشگاه دگاس دانسه دسین برای نمایش آثار هنرمند مشهور پاریسی، ادگار دگاس به مدت دو سال در این کشتی برقرار خواهد بود. دگاس را به عنوان یکی از بزرگترین نقاشان سبک امپرسیونیسم و بعلاوه به خاطر سبک خاصش در نقاشی و مجسمه سازی می شناسند. 26 تا از نقاشی های این هنرمند بزرگ به طور اختصاصی به وسیله شرکت MSC انتخاب و در داخل کشتی به نمایش گذاشته شده اند.

کشتی کروز گرندیوزا (MSC Grandiosa Cruise)

با وجود جدیدترین فناوری های دیجیتال شرکت MSC با عنوان"ام اس سی برای من"، مسافران تور کشتی کروز می توانند سفری راحت تر و دلپذیرتر داشته باشند. زوئی (ZOE)، دستیار شخصی مجازی شما در هر کدام از کابین ها آماده است تا به شما کمک کند کارهای مختلف مانند رزروها، تماس با دوستان تان در داخل کشتی یا آنالیز صورت حساب هایتان به وسیله تلویزیون را انجام دهید. دوست دارید برای شام یک میز در رستوران کشتی رزرو کنید؟ به تورهای انتخابی بیرون از کشتی بروید؟ از یک نمایش تماشا کنید؟ زوئی آماده است تا به سوال های شما به هفت زبان مختلف پاسخ دهد.

کشتی کروز گرندیوزا (MSC Grandiosa Cruise)

برای شرکت کشتی کروز MSC مهم ترین مقصد آینده است. اقیانوس ها کره آبی ما را شکل داده اند؛ در نتیجه به عنوان یک شرکت کشتی رانی، MSC وظیفه خود می داند از دریا و موجودات ساکن در آن حفاظت کند. بنیاد MSC برای حفظ و حراست از موجودات در معرض خطر ساکن در دریاها ایجاد شده است. کشتی کروز گرندیوزا به جدیدترین تکنولوژی ها مجهز شده و بهره وری انرژی در آن به شکل قابل توجهی افزایش یافته است. سیستم های بی نظیر بازیافت و مدیریت زباله در داخل این کشتی به کار گرفته شده اند.

هر روز در تور کشتی کروز با لحظه هایی فراموش نشدنی برایتان شروع خواهد شد، اما خارق العاده ترین طلوع آفتاب شب ها انتظارتان را می کشد. در داخل کشتی کروز گرندیوزا می توانید نمایش بی نظیر سیرک آفتاب را تجربه کنید. نمایش سیرک آفتاب در سالن ساخته شده به صورت اختصاصی برای سیرک با فناوری های پیشرفته اجرا خواهد شد.

کشتی کروز گرندیوزا (MSC Grandiosa Cruise)

مشخصات کشتی MSC Grandiosa Cruise

  • ظرفیت مسافران: 6334 نفر
  • تعداد کابین: 2421 کابین
  • تعداد طبقات: 19 طبقه
  • تعداد خدمه: 1704 نفر
  • طول / پهنا / ارتفاع: 331 متر / 43 متر / 67 متر
  • سرعت (حداکثر / میانگین): حداکثر سرعت 22.3 گره دریایی
  • مساحت سطح کشتی: 35 هزار متر مربع فضاهای عمومی
  • سال راه اندازی یا بازسازی: 2019

کشتی کروز گرندیوزا (MSC Grandiosa Cruise)

کابین های کشتی MSC Grandiosa Cruise

کابین Duplex Suite

سوئیت دوبلکس یک کابین دو طبقه است؛ در طبقه پایینی (اتاق نشیمن/غذاخوری) یک مبل با قابلیت تبدیل شدن به یک تخت دو نفره وجود دارد. تخت دو نفره اصلی در طبقه بالا واقع شده است؛ این تخت هم به درخواست مهمانان می تواند به دو تخت یک نفره تبدیل گردد. دو کمد لباس دارای رختکن، دو سرویس بهداشتی (یکی با وان و دیگری با دوش)، تلویزیون تعاملی، تلفن، گاوصندوق، اینترنت بی سیم (شامل هزینه)، مینی بار، تهویه مطبوع و دستیار شخصی زوئی از دیگر امکانات این کابین هستند. کابین دوپلکس کشتی کروز گرندیوزا حدود 59 متر مربع مساحت و یک بالکن دارد. در بالکن، یک میز غذاخوری و یک جکوزی اختصاصی واقع شده است.

کابین Inside

کابین های داخلی بدون پنجره در بخش های میانی کشتی قرار گرفته اند. این کابین ها تخت دو نفره قابل تبدیل به دو تخت یک نفره، کمد لباس، سرویس بهداشتی با دوش، تلویزیون تعاملی، تلفن، گاوصندوق، وای فای (شامل هزینه)، مینی بار و تهویه مطبوع دارند. مانند دیگر کابین ها در اینجا هم دستیار مجازی ZOE آماده است تا به مهمانان کمک برساند. کابین های داخلی بین 16 تا 22 متر مربع مساحت دارند.

کابین Ocean View

در کابین دارای پنجره یا اوشن ویو در این کشتی یک تلویزیون تعاملی، تلفن، گاوصندوق، اینترنت بی سیم (شامل هزینه)، مینی بار، تهویه مطبوع، کمد لباس، سرویس بهداشتی با دوش یا وان، تخت دو نفره (قابل تبدیل به دو تخت یک نفره) و دستیار مجازی ZOE در دسترس مهمانان قرار دارند. این کابین ها بین 15 تا 25 متر مساحت دارند.

کابین Balcony

در کابین بالکن دار امکانات کاملی از جمله تخت دو نفره (قابل تبدیل به دو تخت یک نفره)، کمد لباس، سرویس بهداشتی با دوش، تلویزیون تعاملی، تلفن، گاوصندوق، اینترنت وای فای (شامل هزینه)، مینی بار و تهویه مطبوع به علاوه دستیار مجازی ZOE در دسترس مهمانان قرار دارند. مساحت این کابین ها (همراه با بالکن) در حدود 20 تا 22 متر مربع است. در بعضی از کابین های بالکن دار در کشتی کروز گرندیوزا، بخشی از چشم انداز بیرون به وسیله موانع مسدود شده است.

کابین Suite Fantastica

کابین سوئیت (با خدمات فانتاستیکا) یک تخت دو نفره دارد که می تواند بنا به درخواست مهمانان به دو تخت یک نفره تبدیل گردد. تهویه مطبوع، کمد لباس بزرگ، سرویس بهداشتی با وان، تلویزیون تعاملی، اینترنت بی سیم (با پرداخت هزینه)، مینی بار و گاوصندوق از امکانات این کابین هستند. کابین سوئیت فانتاستیکا حدود 23 متر مربع مساحت و بالکن دارد. تا 5 نفر می توانند در این کابین اقامت نمایند. خدمات دستیار مجازی ZOE در دسترس مسافران واقع شده است.

کابین Yacht Club Deluxe Suite

کابین دلوکس سوئیت در بخش ویژه یات کلاب کشتی کروز گرندیوزا، یک تخت دو نفره (قابل تبدیل به دو تخت یک نفره)، کمد لباس بزرگ و جادار، سرویس بهداشتی با دوش بزرگ، تلویزیون تعاملی، تلفن، گاوصندوق، اینترنت بی سیم (شامل هزینه)، مینی بار، دستگاه قهوه ساز و تهویه مطبوع دارد. دستیار شخصی مجازی ZOE (سیستم نوآورانه شرکت MSC برای ارائه یک تجربه سفر بهتر به مسافران تور کشتی کروز) در دسترس مهمانان واقع شده است. این کابین حدود 28 متر مربع مساحت و یک بالکن دارد.

کابین Yacht Club Royal Suite

در کابین های یات کلاب رویال سوئیت کشتی کروز گرندیوزا، یک تخت دو نفره وجود دارد که می تواند به درخواست مسافران به دو تخت یک نفره تبدیل گردد. کمد لباس با فضای زیاد، سرویس بهداشتی با دوش و وان، تلویزیون تعاملی، تلفن و گاوصندوق بعضی از امکانات این کابین هستند. سیستم دستیار شخصی مجازی ZOE آماده کمک کردن به مسافران تور کشتی کروز در هر لحظه ای از سفرشان است. اینترنت بی سیم با پرداخت هزینه در دسترس مهمانان واقع شده است. یخچال، دستگاه قهوه ساز و تهویه مطبوع در این کابین در دسترس هستند. کابین رویال سوئیت یات کلاب حدود 57 متر مربع مساحت دارد، به اضافه یک بالکن زاویه دار. در بالکن بزرگ این کابین، میز غذاخوری و یک وان آب فشان شخصی قرار داده شده اند.

کابین Staterooms for Families

کابین های خانوادگی ایده ال ترین گزینه برای آن دسته از مسافران تور کشتی کروز هستند که به صورت گروهی یا خانوادگی سفر می نمایند. این کابین گنجایش 10 نفر را دارند. کابین های خانوادگی از اتصال دو یا سه کابین به وجود آمده اند؛ هر کدام از این کابین ها سرویس بهداشتی مخصوص خودشان را دارند. تنها خدمات فانتاستیکا برای این نوع کابین ها در دسترس است. خدمات دستیار مجازی زوئی در دسترس مهمانان واقع شده است.

کابین Suite

کابین سوئیت (با خدمات آئورا) در کشتی کروز گرندیوزا تهویه مطبوع، کمد لباس بزرگ، سرویس بهداشتی با دوش، تلویزیون تعاملی، تلفن اینترنت بی سیم (شامل هزینه)، مینی بار و گاوصندوق دارد. دستیار مجازی ZOE به مسافران تور کشتی کروز کمک می نماید تجربه ای بی نظیر از این سفر داشته باشند. در کابین سوئیت یک تخت دو نفره وجود دارد که به دو تخت یک نفره تبدیل می گردد (در صورت درخواست مهمانان). این کابین 39 متر مربع مساحت و یک بالکن بزرگ زاویه دار با یک جکوزی اختصاصی دارد.

کابین Interior Studio

کابین داخلی استودیو گزینه ای ایده ال برای کسانی است که به تنهایی به تور کشتی کروز آمده اند. این کابین یک تخت بزرگ یک نفره (140 سانتیمتری)، کمد لباس، سرویس بهداشتی با دوش، تلویزیون تعاملی، تلفن، گاوصندوق، وای فای (شامل هزینه)، مینی بار، تهویه مطبوع و دستیار مجازی ZOE دارد. این کابین حدود 12 متر مربع مساحت دارد.

کابین Yacht Club Interior

امکانات کابین داخلی یات کلاب شامل تخت دو نفره (قابل تبدیل به دو تخت یک نفره به درخواست مهمانان)، کمد لباس، سرویس بهداشتی با دوش، تلویزیون تعاملی، تلفن، گاوصندوق، اتصال اینترنت بی سیم (استفاده از اینترنت شامل هزینه است)، مینی بار، دستگاه اسپرسوساز، تهویه مطبوع و دستیار شخصی مجازی ZOE هستند. این کابین بدون پنجره در بخش یات کلاب، حدود 15 متر مربع مساحت دارد.

کشتی کروز گرندیوزا (MSC Grandiosa Cruise)

انتشار: 14 فروردین 1401 بروزرسانی: 14 فروردین 1401 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 946

به "معرفی کشتی کروز گرندیوزا (MSC Grandiosa Cruise)" امتیاز دهید

2 کاربر به "معرفی کشتی کروز گرندیوزا (MSC Grandiosa Cruise)" امتیاز داده اند | 4.5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی کشتی کروز گرندیوزا (MSC Grandiosa Cruise)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید