معرفی کشتی کروز فانتازیا (MSC Fantasia Cruise)

یکی از کشتی کروز های برند MSC ایتالیا، کشتی فانتازیا (Fantasia) میباشد که با آمدنش یک کلاس جدید به این خطوط اضافه کرد.

معرفی کشتی کروز فانتازیا (MSC Fantasia Cruise)

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: کشتی کروز MSC فانتازیا (Fantasia) یکی بزرگترین کشتی هایی است که تا به امروز برای شرکت های کشتیرانی اروپایی ساخته شده، طول این کشتی حتی از ارتفاع برج ایفل هم بیشتر بوده و دارای 1637 اتاق می باشد که بیشتر این اتاق ها از بالکن اختصاصی با چشم انداز مجذوب کننده اقیانوس بهره مند هستند. گل سرسبد MSC یک شاهکار بی عیب و نقص و الگویی ترکیب یافته از فناوری، هنر و خدمات لوکس می باشد.

MSC Fantasia شکیل و سازگار با محیط زیست است به صورتی که گرما و راحتی جو مدیترانه ای را با طراحی زیبا در تعادل قرار داده است.

در قلب این کشتی کروز یک میدان سنگی واقعی را مشاهده خواهید کرد که با یک بار اسپرسو تکمیل می گردد که شیرینی های تازه و بستی های اصیل ایتالیایی سرو می نماید، مکانی فوق العاده برای استراحت بعد از خرید در بوتیک های شیک و مرکز خرید معاف از مالیات در نزدیکی آن.

کشتی کروز فانتازیا (MSC Fantasia Cruise)

از فضای شهری سالن های بار ما با خوراکی های خوش طعم و تفریحات گوناگون لذت ببرید؛ شامل بار پیانو، بار جاز و بار ورزشی، همراه با بازی های ویدئویی و پرده های نمایش به صورت زنده. وجود رستوران های مختلف نیز تجربه ای فراموش نشدنی برای شما رقم می زند.

طیف بسیار وسیعی از امکانات ورزشی در این کشتی وجود دارد، از تنیس، بسکتبال، مینی گلف، جهت مخصوص دوندگی و سالن ورزشی تا مجتمع استخر و پارک آکوآ، یک شبیه ساز مسابقات رانندگی فرمول 1 هیجان انگیز و سینما 4 بعدی.

همچنین خطوط کروز MSC Fantasia منطقه ها سازماندهی شده ای را در طبقه آفتاب بالای 18 سال و اسپا MSC Aurea در نظر گرفته است، همچنین قسمت ها و کلوپ های عالی برای بچه ها و نوجوانان.

نهایت لوکس بودن در MSC Yacht Club منحصر به فرد است؛ تجربه ای بی نظیر همراه با دربان پذیرش، سالن و طبقه استخر اختصاصی و خدمات پیشخدمت 24 ساعته.

این خدمات به همینجا ختم نمی گردد. همواره در MSC Fantasia زیبا موارد زیادی برای کشف وجود دارد.

کشتی کروز فانتازیا (MSC Fantasia) در سال 2008 به ناوگان شرکت MSC اضافه شد. کشتی فانتازیا همراه با کشتی های خواهرش یعنی دیوینا، پرزیوسا و اسپلندیدا، رده کشتی های فانتازیا را تشکیل می دهند. این کشتی که طولش بیشتر از ارتفاع برج ایفل پاریس است، حتی تا همین حالا یکی از بزرگترین کشتی های کروز در منطقه اروپا به شمار میرود. امکانات آسایشی، تفریحی و تفریح بی نظیر این کشتی، آن را به یکی از محبوب ترین کشتی ها در میان تمام مسافران تور کشتی کروز از سراسر دنیا تبدیل نموده اند. سوار بر این کشتی شما علاوه بر تماشا و گشت و گذار در شهرها و کشورهای مختلف، می توانید در طول سفرتان از امکانات عالی این کشتی لذت برده و یک سفر فراموش نشدنی را برای خودتان رقم بزنید.

کشتی کروز فانتازیا (MSC Fantasia Cruise)

کشتی کروز فانتازیا در مجموع 1637 کابین دارد. از این تعداد 107 تایشان سوئیت، 1149 کابین بالکن دار و 294 تا کابین های داخلی و بدون پنجره هستند. بیشتر کابین ها در این کشتی حدود 20 متر مربع مساحت دارند. بزرگترین کابین در این کشتی، کابین رویال سوئیت یات کلاب با حدود 50 متر مربع مساحت است. در میان کشتی های کروز از شرکت های مختلف، این کشتی تعداد خیلی زیادی کابین بالکن دار دارد. یکی از مزیت های تعداد زیاد این نوع کابین ها این است که قیمت کابین های بالکن دار بسیار ارزان شده و در نتیجه آن هایی که در پی یک تور کشتی کروز ارزان هستند، همچنان می توانند از مزایای این نوع کابین ها و تماشای چشم انداز اقیانوس در پیش رویشان در تمام مدت لذت ببرند.

رستوران ها و کافه های کشتی کروز فانتازیا

وقتی صحبت از غذاها و خوراکی ها باشد، کشتی کروز فانتازیا آماده است تا شما را به یک سفر ویژه، این بار در دنیای غذاهای لذیذ و عالی ببرد. تنوع رستوران ها و کافه ها و همچنین خوراکی هایی که این مجموعه ها به مسافران تور کشتی کروز ارائه می دهند، باورنکردنی است. صبحانه، ناهار و شام؛ برای هر کدام از این وعده ها، شما هر سلیقه ای که داشته باشید، می توانید گزینه هایی عالی برای نوش جان کردن پیدا کنید.

  • رستوران مخمل سرخ (626 جایگاه، 2 طبقه، در این رستوران انواع غذاهای ایتالیایی سرو می شوند. رستوران برای صبحانه، ناهار و شام باز است. با منوی شام 7 بخشی و غذاهای گیاه خواری)
  • رستوران ایل کرشیو دی اورو (766 جایگاه، برای صبحانه، ناهار و شام باز است. دارای منوی 3 بخشی ناهار و 7 بخشی شام)
  • رستوران ایتیک ال سومبررو (136 جایگاه، قابل دسترسی تنها با رزرو قبلی، با غذاهای تخصصی کبابی)
  • رستوران های بوفه زنزیبار و له افریکانا (کافه تریاهایی سلف سرویس با ایستگاه های غذایی متنوع و عالی شامل ایستگاه کباب، پاستا، پیتزا، غذاهای سنتی، مدیترانه ای، نانوایی و بخش مختص بچه ها)
  • رستوران لتویل (136 جایگاه مختص مهمانان بخش یات کلاب)

کشتی کروز فانتازیا (MSC Fantasia Cruise)

امکانات تفریح و تفریحی کشتی کروز فانتازیا

کشتی کروز فانتازیا امکانات تفریحی گوناگونی را برای تمام مسافران تور کشتی کروز با سلیقه های مختلف فراهم نموده است. در این کشتی تئاتر و کتابخانه وجود دارد. آنهایی که به ورزش کردن علاقه دارند و دوست دارند در طول سفرشان هم از برنامه ورزشی خود عقب نمانند، می توانند از یک باشگاه بدنسازی مدرن، 12 جکوزی و 4 استخر شنا بهره ببرند. در میان امکانات بی نظیر این کشتی، می توان به اسپای آئوری معروف مجموعه MSC، باشگاه اختصاصی یات کلاب با 71 سوئیت مجلل و عرشه طبقه هجدهم مختص بزرگسالان اشاره نمود. زیبایی این کشتی ترکیبی ایده ال از ظرافت و تکنولوژی های پیشرفته همراه با خدمات اختصاصی و ویژه است. بعضی دیگر از امکانات کشتی شامل این موارد هستند:

  • میان تالار فانتازیا (5 طبقه در مرکز کشتی با نمایش های سرگرم کننده و زنده)
  • کتابخانه مجازی (اتاق کامپیوتر و دسترسی به اینترنت و 10 جایگاه)
  • تئاتر آوانگاردیا (1600 جایگاه، 2 طبقه، نمایش های بزرگ و اجراهای موسیقی کلاسیک)
  • سالن مخصوص افراد سیگاری (31 جایگاه و محل فروش نوشیدنی)
  • پیازا سن جیورجیو (میدان ایتالیایی با 80 جایگاه، موسیقی زنده، بستنی فروشی و کافه ارائه دهنده قهوه، شکلات، شیرینی و دیگر نوشیدنی ها)
  • فروشگاه بدون مالیات، لا بوتیک، فروشگاه شرکت MSC، لا کاراملا، فروشگاه عطر، فروشگاه استخر، فروشگاه عکس و چندین فروشگاه دیگر
  • کافه لا وله (98 جایگاه با موسیقی زنده)
  • گالری پلازا (محوطه نمایش آثار هنری)

کشتی کروز فانتازیا (MSC Fantasia Cruise)

  • کافه منهتن (160 جایگاه با موسیقی زنده جاز)
  • کافه ورزشی (87 جایگاه و با تلویزیون بزرگ که مسابقات ورزشی را نمایش می دهند)
  • کافه کاپوچینو (58 جایگاه با تخصص قهوه، ارائه دهنده شیرینی و شکلات)
  • اسپای آئوری (1700 متر مربع مساحت، 2 اتاق بخار، 4 سونا، اتاق کسب آرامش، اتاق های درمانی، 3 جکوزی، اتاق حرارتی، کلاس های آموزش یوگا، محوطه سولاریوم، سالن زیبایی)
  • استخر تروپیکی (دارای یک سقف متحرک شیشه ای و جکوزی)
  • پارک آبی (استخر خانواده، 2 جکوزی، محوطه آب بازی، آب فشان، فواره و سرسره)
  • سالن Top Sail یات کلاب (141 جایگاه با موسیقی زنده و چای بعدازظهری)
  • محوطه مخصوص بازی بچه ها (استخر، تلویزیون، نمایش فیلم، محوطه بازی فوتبال)
  • 2 باشگاه مخصوص بچه ها (برای بچه های 3 تا 6 ساله و بچه های 7 تا 12 ساله)
  • محوطه بازی های کامپیوتری و شبیه ساز فرمول وان
  • سینمای 4 بعدی (10 جایگاه)
  • محوطه ورزشی (دارای زمین بسکتبال، والیبال، فوتبال، اسکواش، میز پینگ پونگ)

کشتی کروز فانتازیا (MSC Fantasia Cruise)

مشخصات کشتی MSC Fantasia Cruise

  • ظرفیت مسافران: 4363 نفر
  • تعداد کابین: 1637 کابین (شامل 43 کابین برای افراد معلول)
  • تعداد طبقات: 18 طبقه (14 طبقه برای مسافران)
  • تعداد خدمه: 1370 نفر
  • وزن ناخالص: 137936 تن
  • طول / پهنا / ارتفاع: 333,3 متر / 37,92 متر / 66,8 متر
  • سرعت (حداکثر / میانگین): 22.87 گره دریایی/ 18 گره دریایی
  • سال راه اندازی یا بازسازی: دسامبر 2008

کشتی کروز فانتازیا (MSC Fantasia Cruise)

کابین های کشتی MSC Fantasia Cruise

کابین Inside

کشتی کروز فانتازیا 294 کابین Inside با مساحتی در حدود 13 تا 24 متر مربع دارد (اتاق هایی با سایز بزرگتر برای میهمانان با محدودیت حرکتی می باشد و میزان و طرح مبلمان ممکن است متفاوت باشد). این کابین ها دارای تخت دو نفره (قابل تبدیل به دو تخت تک نفره در صورت درخواست) بوده و مجهز به تهویه مطبوع، حمام، تلویزیون، تلفن، اینترنت WiFi (با پرداخت هزینه)، یخچال، گاو صندوق هستند. این کابین ها همراه با خدمات بلا (Bella Experience) و خدمات فانتاستیکا (Fantastica Experience) ارائه می گردند.

کابین Ocean View

کشتی کروز فانتازیا دارای 93 کابین Ocean View با مساحتی در حدود 12 تا 29 متر مربع است (اتاق هایی با سایز بزرگتر برای میهمانان با محدودیت حرکتی می باشد و میزان و طرح مبلمان ممکن است متفاوت باشد). این کابین ها دارای تخت دو نفره (قابل تبدیل به دو تخت تک نفره در صورت درخواست) بوده و مجهز به تهویه مطبوع، حمام، تلویزیون، تلفن، اینترنت WiFi (با پرداخت هزینه)، یخچال و گاو صندوق هستند. این کابین ها همراه با خدمات بلا (Bella Experience) و خدمات فانتاستیکا (Fantastica Experience) ارائه می گردند.

کابین Balcony

کشتی کروز فانتازیا 1143 کابین بالکونی دارد که مساحتی در حدود 17 تا 42 متر مربع دارند(اتاق هایی با سایز بزرگتر برای میهمانان معلول یا با محدودیت حرکتی می باشد و میزان و طرح مبلمان ممکن است متفاوت باشد) این کابین ها دارای تخت دو نفرِه (قابل تبدیل در صورت درخواست به دو تخت تک نفره) بوده که دارای کمد لباس بزرگ، تهویه مطبوع، حمام با دوش یا وان، تلویزیون، تلفن، اینترنت WiFi (با پرداخت هزینه)، یخچال و گاو صندوق هستند. کابین های بالکونی به همراه با خدمات بلا (Bella Experience) و خدمات فانتازیا (Fantastica Experience) ارائه می گردند.

کابین Balcony Aurea

کشتی کروز Fantasia از 1143 کابین بالکونی برخوردار است که مساحتی در حدود 17 تا 42 مترمربع (اتاق هایی با سایز بزرگتر برای میهمانان معلول یا با محدودیت حرکتی می باشد و میزان و طرح مبلمان ممکن است متفاوت باشد) این کابین ها دارای تخت دو نفرِه (قابل تبدیل در صورت درخواست به دو تخت تک نفره) بوده که دارای کمد لباس بزرگ، تهویه مطبوع، حمام با دوش یا وان، تلویزیون، تلفن، اینترنت WiFi (با پرداخت هزینه)، یخچال و گاو صندوق هستند، این کابین های بالکونی به همراه با خدمات آئورا (Aurea Experience) ارائه می گردند.

کابین Suite/Balcony Aurea

این کشتی دارای 36 سوئیت همراه با بالکون یا پنجره های پانورامیک و مساحتی در حدود 21 تا 47 مترمربع (میزان و طرح مبلمان ممکن است متفاوت باشد) است. همچین در سوئیت ها تخت دو نفره (قابل تبدیل در صورت درخواست به دو تخت تک نفره) واقع است و دارای کمد لباس بزرگ، تهویه مطبوع، حمام با وان، تلویزیون، تلفن، اینترنت WiFi (با پرداخت هزینه)، یخچال، گاو صندوق میباشند.

کابین Yacht Club Deluxe Suite

کشتی فانتازیا از 66 سوئیت Deluxe Suite با خدمات اختصاصی Yacht Club برخوردار است که مساحتی در حدود 26 تا 39 مترمربع با بالکون اختصاصی دارند، این سوئیت ها دارای تخت دو نفره که در صورت درخواست به دو تخت تک نفره قابل تبدیل است میباشد و در سوئیتها کمد لباس بزرگ، تهویه مطبوع، حمام با وان، تلویزیون، تلفن، اینترنت WiFi (با پرداخت هزینه)، یخچال و گاو صندوق قرار داده شده است.

کابین Yacht Club Executive & Family Suite

Fantasia از 3 سوئیت لوکس مخصوص خانواده با عنوان Executive & Family Suite بهره مند است که خدمات انحصاری Yacht Club را دارا هستند. مساحت این سوئیت ها در حدود 45 تا 53 مترمربع با پنجره پانورامیک به روی اقیانوس است، تخت دو نفره (قابل تبدیل در صورت درخواست به دو تخت تک نفره) به همراه کمد لباس بزرگ، تهویه مطبوع، حمام با وان، تلویزیون، تلفن، اینترنت WiFi (با پرداخت هزینه)، یخچال و گاو صندوق نیز در اتاقها قرار داده شده اند.

کابین Yacht Club Royal Suite

فانتازیا از 2 سوئیت رویال با خدمان رویایی Yacht Club برخوردار است که مساحتی در حدود 52 مترمربع داشته و شامل بالکونی اختصاصی به مساحت تقریبی 16 مترمربع است. این سوئیت دارای تخت دو نفره (قابل تبدیل در صورت درخواست به دو تخت تک نفره) است در این سوئیت امکاناتی همانند کمد لباس بزرگ، تهویه مطبوع، حمام با وان، تلویزیون، تلفن، اینترنت WiFi (با پرداخت هزینه)، یخچال و گاو صندوق پیش بینی شده است.

انتشار: 8 فروردین 1401 بروزرسانی: 9 فروردین 1401 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 943

به "معرفی کشتی کروز فانتازیا (MSC Fantasia Cruise)" امتیاز دهید

8 کاربر به "معرفی کشتی کروز فانتازیا (MSC Fantasia Cruise)" امتیاز داده اند | 4.9 از 5
امتیاز شما:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی کشتی کروز فانتازیا (MSC Fantasia Cruise)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید