معرفی کشتی کروز دیوینا (MSC Divina Cruise)

کشتی کروز دیوینا (MSC Divina Cruise) از کشتی های مجلل برند MSC و از کلاس فانتازیا میباشد که در ادامه بیشتر برایتان از کشتی خواهیم گفت.

معرفی کشتی کروز دیوینا (MSC Divina Cruise)

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: کشتی MSC Divina، تمام ظرافت و درخشش دوران طلایی خطوط کروز را به روشی کاملا نو ارائه می دهد. شما بر روی کشتی از امکانات رفاهی مدرن، سالن های ورزشی گوناگون و امکانات تفریحی و تفریح در سطح جهانی بهره مند خواهید شد، حتی کلوپ های بچه ها و نوجوانان نیز پیش بینی شده تا اطمینان حاصل کنید که همه از سفر خود لذت می برند.

در کشتی کروز Divina با سبکی خاص و لوکس به جزئیات توجه شده است، جلوه هایی همانند یک میدان سنگی واقعی، تئاتر پانتئون که همانند تئاترهای Broadway می باشد و پلکانی از کریستال Swarovski و استخری که گویی تا دریا گسترده شده است، کشتی Divina را مسحور نماینده نموده اند.

طعم خوش دست پخت سرآشپزهای معروف بین المللی را در وعده های مختلف بچشید و خدمات منحصر به فرد طبقه اعیان را در سرویس Msc Yacht Club امتحان کنید. با انتخاب رویال سوئیت ویژه ای که در طبقه 16 با همکاری سوفیا لورن طراحی شده است، از محیطی بسیار لوکس که با آثار هنری، عکس هایی زیبا از بیادماندنی ترین نقش های ایشان و یک ماکت از میز آرایش این بازیگر بزرگ تزئین شده است، لذت ببرید.

در اسپای فریبنده MSC Aurea گنجینه ای از ماساژهای حرفه ای و درمان های سلامتی در انتظار شماست؛ به همراه حمام آفتاب مخصوص بزرگسالان (بالای 18 سال) با فضای خاص، منظره فوق العاده، خدمات اسپا اختصاصی و منو بار با میوه های ویژه.

کشتی کروز دیوینا (MSC Divina Cruise)

کشتی کروز دیوینا، با تنوع بسیار زیادش، هر روز شما را به کشف نوی از سفر دعوت می نماید. همراه با کشتی Divina، زندگی به سبک مدیترانه ای را تجربه خواهید کرد و با لذت بردن از هر لحظه، به زیباترین منطقه ها روی زمین سفر می کنید.

این کشتی با تزئینات مجلل، آثار هنری مجذوب نماینده، کابین های راحت و گستره متنوعی از رستوران ها و بعلاوه انواع و اقسام فعالیت های تفریحی پر شده است. کشتی کروز دیوینا به افتخار ستاره افسانه ای سینما، سوفیا لورن به این نام نام گذاری شده است. با وجود محوطه های عمومی دوست داشتنی، چندین استخر در فضای باز و گزینه های تفریح مناسب تمام اعضای خانواده (از بزرگترها تا بچه های کوچک)، مسافران تور کشتی کروز در کشتی دیوینا یک سفر خاطره انگیز و به یادماندنی را خواهند داشت.

مانند تمام دیگر کشتی های کروز بزرگ جهان، 1751 کابین و سوئیت کشتی کروز دیوینا هم در دسته بندهای مختلف گروه بندی شده اند. از میان این کابین ها 45 تایشان برای مسافرانی که از ویلچر استفاده می نمایند در نظر گرفته شده اند. کشتی دیوینا 1125 کابین بالکن دار دارد؛ در میان تمامی کشتی های کروز جهان در این ابعاد، این عدد در رده بسیار بالا قرار گرفته است. آنهایی که دوست دارند یک تور کشتی کروز مقرون به صرفه داشته باشند، می توانند به سراغ کابین های جمع و جورتر و مقرون به صرفه تر داخلی بروند. بسیاری از این کابین ها تخت های دیواری دارند، در نتیجه می توانند میزبان خانواده های 3 و 4 نفری هم باشند. کابین های لوکس کشتی شامل 69 سوئیت در بخش اختصاصی یات کلاب هستند؛ 64 تای این کابین ها سوئیت دلوکس، 3 تایشان سوئیت خانواده و دو تای دیگر سوئیت رویال هستند.

کشتی کروز دیوینا (MSC Divina Cruise)

مسافران تور کشتی کروز در کشتی دیوینا، می توانند حال و هوای مدیترانه ای را در همه جا به خوبی حس نمایند، به خصوص در رستوران ها. کشتی دیوینا 8 رستوران اصلی دارد. در رستوران گالکسی غذاهای ترکیبی مدیترانه ای ارائه می شوند. رستوران ایتالیایی Eataly یک شعبه از این رستوران ها و فروشگاه های مواد غذایی زنجیره ای است، جایی که مسافران می توانند استیک ها و دیگر غذاهای خوشمزه ایتالیایی را نوش جان نموده و از فروشگاه مجموعه خوراکی های ایتالیایی مانند پاستا، روغن زیتون، روغن بالزامیک و دیگر مواد اولیه را تهیه نموده و بعد از برگشت از سفر این غذاهای عالی را برای خودشان درست نمایند. رستوران بوفه های کالومت و مانیتو 20 ساعت روز آماده ارائه انواع غذاهای خوشمزه به مهمانان هستند. کشتی کروز یک شرکت ایتالیایی بدون وجود جلاتو کامل نمی گردد؛ در بستنی فروشی ونچی نزدیک به استخر اصلی، مسافران می توانند از جلاتوهای خوشمزه با طعم های متفاوت لذت ببرند. برند ونچی از سال 1878 در حال درست کردن بعضی از برترین جلاتوهای جهان است.

فضاهای داخلی کشتی کروز دیوینا شیک و مجل هستند و طراحی مدرن دارند. علاقه مندان به سینما و ستاره های مشهور حتما از تماشا 84 تصویر سیاه و سفید که در فضاهای عمومی کشتی پخش شده اند لذت خواهند برد. کشتی کروز دیوینا بیشتر از دوجین کافه و سالن استراحت دارد؛ جایی که مسافران می توانند از نوشیدن نوشیدنی های گوارا، شنیدن موسیقی زنده و یا استراحت در فضایی آرامش بخش لذت ببرند. سالن نمایش پانتئون 1600 جایگاه دارد و محلی عالی برای گذراندن یک بعدازظهر هیجان انگیز و تماشای نمایش ها و اجراهای مختلف مانند نمایش آکروباتیک، اپرا و موسیقی زنده در تور کشتی کروز است.

کشتی کروز دیوینا (MSC Divina Cruise)

اسپای آئوری کشتی کروز دیوینا بیشتر از 1600 متر مربع مساحت دارد و خدمات بی نظیری مانند سونا، اتاق بخار، استخر آب شوردرمانی، باشگاه بدنسازی، سالن زیبایی و آرایشگاه را به مسافران ارائه می دهد. باشگاه بدن سازی کشتی منظره هایی زیبا از اقیانوس را به ورزشکاران ارائه داده و تمامی به روزترین و حرفه ای ترین دستگاه های بدنسازی را در خود جای داده است. کلاس های ایروبیک و یوگا هم در این باشگاه برگزار می شوند. خانواده ها در کشتی کروز دیوینا می توانند از دو محوطه تفریح با تکنولوژی ها بالا (شبیه ساز مسابقات فرمول وان و سینمای 4 بعدی) بهره ببرند.

کشتی کروز دیوینا 4 استخر و 12 حوضچه آب فشان دارد. استخر بی انتهای کشتی در طبقه پانزدهم قرار گرفته است. دور تا دور استخرهای کشتی دیوینا تخت های استراحت قرار داده شده اند؛ جایی که مسافران می توانند در آرامش کامل از آفتاب مدیترانه لذت ببرند. استخر روباز و اصلی کشتی در طبقه 14 قرار گرفته است. نزدیک به این استخر، یک صفحه نمایش بزرگ وجود دارد که فیلم و رویدادهای ورزشی مختلف را نمایش می دهد. مسافران تور کشتی کروز در محوطه ورزشی کشتی می توانند بسکتبال، والیبال، تنیس و یا فوتبال بازی نمایند. علاقه مندان به آفتاب گرفتن می توانند با پرداخت هزینه ای اضافی به سولاریوم اختصاصی طبقه 18 بروند.

بخش اختصاصی باشگاه MSC با نام یات کلاب، یک تجربه کشتی در کشتی را به مسافران تور کشتی کروز ارائه می دهد. این باشگاه اختصاصی در کشتی دیوینا در طبقات 15، 16 و 18 گسترده شده است. باشگاه یات کلاب دیوینا 69 سوئیت دارد؛ مهمانانی که در این سوئیت ها اقامت می نمایند می توانند از مزایای بی نظیری مانند خدمات پیشخدمت 24 ساعته و دسترسی اختصاصی به سالن استراحت باشگاه، رستوران له میوز، سکوی فضای باز The One و بعلاوه استخر طبقه هجدهم بهره ببرند.

کشتی کروز دیوینا (MSC Divina Cruise)

مشخصات کشتی MSC Divina Cruise

  • ظرفیت مسافران: 4345 نفر
  • تعداد کابین: 1751 کابین (شامل 45 کابین برای افراد معلول)
  • تعداد طبقات: 18 طبقه (14 طبقه برای مسافران)
  • تعداد خدمه: 1388 نفر
  • وزن ناخالص: 139072 تن
  • طول / پهنا / ارتفاع: 333,3 متر / 37,92 متر / 67,69 متر
  • سرعت (حداکثر / میانگین): 23.75 گره دریایی / 18 گره دریایی
  • سال راه اندازی یا بازسازی: می 2012

کشتی کروز دیوینا (MSC Divina Cruise)

 

کابین های کشتی MSC Divina Cruise

کابین Inside

کشتی دیوینا 405 کابین Inside با مساحتی در حدود 13 تا 24 متر مربع دارد. اتاق هایی با سایز بزرگتر برای میهمانان با محدودیت حرکتی می باشد و میزان و طرح مبلمان ممکن است متفاوت باشد. این کابینها دارای تخت دو نفره (قابل تبدیل، در صورت درخواست به دو تخت تک نفره) بوده و مجهز به تهویه مطبوع، حمام، تلویزیون، تلفن، اینترنت WiFi (با پرداخت هزینه)، یخچال، گاو صندوق هستند. این کابین ها همراه با خدمات بلا (Bella Experience) و خدمات فانتاستیکا (Fantastica Experience) ارائه می گردند.

کابین Ocean View

کشتی کروز دوینا دارای 115 کابین Ocean View با مساحتی در حدود 12 تا 29 متر مربع است. اتاق هایی با سایز بزرگتر برای میهمانان با محدودیت حرکتی می باشد و میزان و طرح مبلمان ممکن است متفاوت باشد. این کابینها دارای تخت دو نفره (قابل تبدیل، در صورت درخواست به دو تخت تک نفره) بوده و مجهز به تهویه مطبوع، حمام، تلویزیون، تلفن، اینترنت WiFi (با پرداخت هزینه)، یخچال و گاو صندوق هستند. این کابین ها همراه با خدمات بلا (Bella Experience) و خدمات فانتاستیکا (Fantastica Experience) ارائه می گردند.

کابین Balcony

این کشتی کروز از 1044 کابین بالکونی برخوردار است که مساحتی در حدود 17 تا 42 متر مربع دارند. اتاق هایی با سایز بزرگتر برای میهمانان معلول یا با محدودیت حرکتی می باشد و میزان و طرح مبلمان ممکن است متفاوت باشد. این کابین ها دارای تخت دو نفرِه (قابل تبدیل، در صورت درخواست به دو تخت تک نفره) بوده و دارای کمد لباس بزرگ، تهویه مطبوع، حمام با دوش یا وان، تلویزیون، تلفن، اینترنت WiFi (با پرداخت هزینه)، یخچال و گاو صندوق هستند. کابین های بالکونی به همراه با خدمات بلا (Bella Experience) و خدمات فانتاستیکا (Fantastica Experience) ارائه می گردند.

کابین Balcony Aurea

تعدادی از 1044 کابین بالکونی کشتی کروز دیوینا، با خدمات آئورا ارائه می شوند. این کابین ها مساحتی در حدود 17 تا 42 متر مربع دارند. اتاق هایی با سایز بزرگتر برای میهمانان معلول یا با محدودیت حرکتی می باشد و میزان و طرح مبلمان ممکن است متفاوت باشد. این کابین ها دارای تخت دو نفرِه (قابل تبدیل، در صورت درخواست به دو تخت تک نفره) بوده و دارای کمد لباس بزرگ، تهویه مطبوع، حمام با دوش یا وان، تلویزیون، تلفن، اینترنت WiFi (با پرداخت هزینه)، یخچال و گاو صندوق هستند.

کابین Suite/Balcony Aurea

تعدادی از 1044 کابین بالکونی کشتی کروز دیوینا، با خدمات آئورا ارائه می شوند. این کابین ها مساحتی در حدود 17 تا 42 متر مربع دارند. اتاق هایی با سایز بزرگتر برای میهمانان معلول یا با محدودیت حرکتی می باشد و میزان و طرح مبلمان ممکن است متفاوت باشد. این کابین ها دارای تخت دو نفرِه (قابل تبدیل، در صورت درخواست به دو تخت تک نفره) بوده و دارای کمد لباس بزرگ، تهویه مطبوع، حمام با دوش یا وان، تلویزیون، تلفن، اینترنت WiFi (با پرداخت هزینه)، یخچال و گاو صندوق هستند.

کابین Yacht Club Deluxe Suite

کشتی کروز دوینا از 64 سوئیت Deluxe Suite با خدمات اختصاصی Yacht Club برخوردار است که مساحتی در حدود 26 تا 39 متر مربع با بالکون اختصاصی دارند. این سوئیت ها دارای تخت دو نفره بوده که در صورت درخواست به دو تخت تک نفره تبدیل می شوند و در سوئیت ها کمد لباس بزرگ، تهویه مطبوع، حمام با وان، تلویزیون، تلفن، اینترنت WiFi (با پرداخت هزینه)، یخچال و گاوصندوق قرار داده شده است.

کابین Yacht Club Executive & Family Suite

کشتی کروز Divina از 3 سوئیت لوکس مخصوص خانواده با عنوان Executive & Family Suite بهره مند است که خدمات انحصاری Yacht Club را دارا هستند. مساحت این سوئیت ها در حدود 45 تا 53 متر مربع بوده و پنجره پانورامیک رو به اقیانوس دارند. تخت دو نفره (قابل تبدیل به دو تخت تک نفره در صورت درخواست) به همراه کمد لباس بزرگ، تهویه مطبوع، حمام با وان، تلویزیون، تلفن، اینترنت WiFi (با پرداخت هزینه)، یخچال و گاو صندوق از امکانات این کابینها هستند.

کابین Yacht Club Royal Suite

کشتی کروز Divina از 2 سوئیت رویال با خدمات رویایی Yacht Club برخوردار است که مساحتی در حدود 52 متر مربع داشته و شامل بالکونی اختصاصی به مساحت تقریبی 16 متر مربع هستند. این سوئیت دارای تخت دو نفره (قابل تبدیل، در صورت درخواست به دو تخت تک نفره) است. در این سوئیت امکاناتی همانند کمد لباس بزرگ، تهویه مطبوع، حمام با وان، تلویزیون، تلفن، اینترنت WiFi (با پرداخت هزینه)، یخچال و گاو صندوق پیش بینی شده است.

کشتی کروز دیوینا (MSC Divina Cruise)

انتشار: 9 فروردین 1401 بروزرسانی: 9 فروردین 1401 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 942

به "معرفی کشتی کروز دیوینا (MSC Divina Cruise)" امتیاز دهید

3 کاربر به "معرفی کشتی کروز دیوینا (MSC Divina Cruise)" امتیاز داده اند | 4.7 از 5
امتیاز شما:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی کشتی کروز دیوینا (MSC Divina Cruise)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید