معرفی شرکت MSC CRUISES

یکی برند های شناخته شده کشتی کروز، کمپانی MSC CRUISES با سابقه 300 سال میباشد، این شرکت با تجربه توانسته با ارائه خطور دریانوردی مسافرتی خود جایگاه بالایی را برای خود فاهم آورد و این سالها با همکاری موسسات ایرانی، مسافرین فراوانی را نیز در میان ایرانی های سراسر جهان داشته است، سفری که این کمپانی ارائه میدهد، لوکس و مجلل است اما با این حال در مقایسه با سفر هوایی و تعدد هتل ها، بسیار مقرون به صرفه میباشد. در ادامه با معرفی شرکت کشتی های کروز MSC از زبان خود این کمپانی خواهیم پرداخت.

معرفی شرکت MSC CRUISES

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: پس از 300 سال دریانوردی، MSC Cruises به خوبی با گنجینه های گردشگری جهان آشناست. سفرهای کشتی کروز ما برای پر کردن اوقات فراغت شما در ساعاتی که در کشتی بسر میبرید نیز برنامه های فراوانی دارد قرار است از سفر لذت ببرید و تجربه های فراموش نشدنی پیدا کنید. خدمه ما که تجربه سفرهای فراوانی دارند، آماده هستند تا به شما کمک کنند تا رازهای هر مقصد جدید را کشف کنید.

ما مهمان نوازی را در کنار احترام به محیط زیست و دریا گذاشته ایم تا یک تجربه منحصربه‌فرد برایتان بسازیم.

MSC Cruises

کمپانی MSC Cruises ایتالیا سومین خط از نظر حجم ناوگان و بزرگترین شرکت خصوصی کروز در جهان می‌باشد،  همچنین پیشرو در اروپا، آمریکای جنوبی، منطقه خلیج فارس و آفریقای جنوبی، باهاما، کارائیب، آمریکای شمالی و خاور دور هستیم.

کشتی‌های ما از میامی و اورلاندو (بندرکاناورال) در تمام طول سال به باهاما و کارائیب می‌روند، همچنین در جزیره ای انحصاری که جایزه بهترین مقصد گردشگری را در سال 2020 دریافت نموده است، اقامت خواهیم داشت.

MSC Cruises یک شرکت اروپایی مستقر در سوئیس با ریشه های عمیق مدیترانه ای می‌باشد که دارای 30000 پرسنل در سراسر جهان بوده و در 45 کشور حضور دارد. همچنین می‌توانید در لیست تور کشتی کروز اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

خطوط کشتی رانی کروز MSC

کمپانی MSC Cruises در دریای مدیترانه به دنیا آمده است و همچنان این کمپانی در حال الهام گرفتن از این میراث برای فراهم آوردن یک تجربه منحصر به فرد برای گردشگران در سراسر دنیا می باشد.

از مهمان نوازی بی نظیر خدمه چندزبانه MSC تا ارائه خوراک فوق العاده بر مبنای این ایده پایدار است که خوراک خوب یک سبک زندگی است.

خلاقیت و نوآوری در طراحی داخلی و خارجی منجر به دریافت جوایز معتبر بین المللی در زمینه معماری به وسیله MSC شده است، این کمپانی به راستا خود در ارائه استانداردهای تازه در کروزینگ ادامه میدهد، استانداردهایی که در MSC Aurea Spa، سالن های ورزشی لوکس و MSC Yacht Club که مخصوص اعضای ویژه می باشد و خدمات لوکس و ویژه دیگر اعمال شده است.

اسامی کشتی کروز های شرکت MSC CRUISE ایتالیا به ترتیب حروف الفبا تا ژانویه 2022 به این ترتیب می باشند:

MSC Armonia, MSC Bellissima, MSC Divina, MSC Fantasia, MSC Grandiosa, MSC Lirica, MSC Magnifica, MSC Meraviglia, MSC Musica, MSC Opera, MSC Orchestra, MSC Poesia, MSC Preziosa, MSC Seashore, MSC Seaside, MSC Seaview, MSC Sinfonia, MSC Splendida, MSC Virtuosa. MSC World Europa

MSC Virtuosa، پیشرفته‌ترین کشتی از نظر زیست‌محیطی شرکت تا به امروز، در فوریه 2021 تحویل شده است. که با ظرفیت کل مهمان 6334 مسافر، بزرگترین کشتی در ناوگان جهانی MSC Cruises محسوب میشود. کشتی خواهر او MSC Grandiosa (از کلاس Meraviglia Plus) در نوامبر 2019 وارد خدمت شد.
 
کشتی‌های خواهر MSC Meraviglia و MSC Bellissima دو کشتی اول کلاس Meraviglia بودند که در سال‌های 2017 و 2019 وارد ناوگان شدند. در سال 2023 کشتی دیگری با انرژی LNG به ناوگان کلاس Meraviglia Plus ملحق خواهد شد.

شما در یک تور کشتی کروز خدمات یک هتل 5 ستاره فوق لوکس را دریافت خواهید کرد. یک تور کشتی کروز تمامی امکانات و خدمات رفاهی لازم برای مسافرین مشکل پسند را یکجا در خود جای داده است. در داخل کشتی کروز تسهیلاتی از قبیل انواع و اقسام رستورانها جهت تمامی سلیقه ها و ذائقه های غذایی با سرویسهای فول برد (Full Board) و All-Inclusive (انواع نوشیدنی 24 ساعته رایگان)، سینماهای 3 و 4 بعدی، پارکها و سرسره های آبی، فروشگاه برندهای مختلف، استخرهای متعدد کشتی کروز، سونا، ماساژ سنتر، کلاب و تفریحات شبانه کشتی کروز (Night Life)، کافه بارهای متنوع کشتی کروز، آمفی تئاتر با برنامه ها و شوهای شبانه کشتی کروز، باشگاه ورزشی کشتی کروز (Fitness club)، کلاسهای آموزشی کشتی کروز، مهدکودک کشتی کروز، شهربازی بچه ها کشتی کروز، گالری های هنری و... این مجموعه را همانند یک شهر مجلل و رویایی جلوه می دهد.

تورهای کشتی کروز شرکت MSC Cruises در فصول مختلف سال در راستاهای گوناگونی در حال سرویس دهی می باشند. در فصول گرم بهار و تابستان بیشتر تورهای کشتی کروز در راستاهای مختلف دریای مدیترانه در دو محدوده مدیترانه غربی بین سواحل غرب ایتالیا، اسپانیا، کشتی کروز جنوب فرانسه و مالتا و محدوده مدیترانه شرقی و دریای سیاه بین سواحل ترکیه، یونان، شرق ایتالیا، رومانی، بلغارستان و کشتی کروز روسیه در حرکت هستند. در شش ماه گرم سال کشتی کروز در منطقه دریای بالتیک که کشورهای حوزه اسکاندیناوی مانند دانمارک، شمال آلمان، نروژ کشتی کروز، فنلاند و کشتی کروز سوئد قرار گرفته اند نیز تورهای کشتی کروز در حرکت هستند. در فصول سرد بخشی از کشتی کروز ها به سمت منطقه خلیج فارس، جنوب آفریقا، منطقه ها شمالی امریکای جنوبی مانند کشتی کروز برزیل و آرژانتین و بعلاوه شهرهای منطقه ها جنوبی ایالات متحده می فرایند و تورهای کشتی کروز در این منطقه ها انجام می پذیرد.

سخن آخر

در این مقاله شرکت MSC CRUISES را شناختیم، در ادامه برایتان از کشتی های این کمپانی نیز خواهیم گفت و هر یک را معرفی خواهیم کرد.

منبع: msccruisesusa.com
انتشار: 20 بهمن 1400 بروزرسانی: 20 بهمن 1400 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 878

به "معرفی شرکت MSC CRUISES" امتیاز دهید

1 کاربر به "معرفی شرکت MSC CRUISES" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی شرکت MSC CRUISES"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید