شهر بازی واندرلند کانادا (Canadas Wonderland)

شهر بازی واندرلند کانادا (Canadas Wonderland) یکی از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین پارک‌های تفریحی در کاناداست. این پارک تفریحی در شمال شهر تورنتو واقع شده است و شامل بیش از 200 بازی و سرگرمی مختلف است که برای تمامی سنین مناسب است. این پارک تفریحی در سال 1981 با هدف ایجاد یک مقصد تفریحی جدید در کانادا با هزینه 105 میلیون دلار افتتاح شد و هم‌اکنون هر ساله میزبان بیش از 3 میلیون بازدیدکننده است. Canada's Wonderland شامل بازی‌های آبی، ترسناک، خانوادگی، بازی‌های پرهیجان و بسیاری دیگر است. همچنین این پارک دارای رستوران‌ها، فروشگاه‌ها و نمایشگاه‌های مختلفی است که از بازدیدکنندگان پارک استقبال می‌شود.

شهر بازی واندرلند کانادا (Canadas Wonderland)

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: بسیاری از مسافرین برای انتخاب تور مناسب بدنبال لحظات هیجان انگیز هستند لحظاتی که شاید فقط در فیلم ها دیده اند.یکی از مراکز تفریحی تور کانادا که توجه افراد بسیاری را به خود جلب میکند سرزمین عجایب کانادا می باشد که توجه هر گردشگری را در تور کانادا به خود جذب می نماید. مکانی بسیار حیرت انگیز و هییجان آوراست.

سرزمین عجایب کانادا یا Canadas Wonderland،یکی از مهمترین جاذبه های گردشگری تور تورنتو کاناداست که میتوانید لحظات بیاد ماندنی را در آن سپری کنید و خاطره ای بسیار بیاد ماندنی برای خود و عزیزانتان بسازید.این مجموعه یک پارک گردشی تفریحی در استان انتاریو و در چهل کیلومتری شمال تورونتو است که بزرگ ترین پارک تفریحی و شهربازی در کانادا است که محبوبیت بسیاری میان مکان های تماشای و گردشگری تور کانادا دارد.

این مجموعه بسیار زیبا و حیرت انگیز هر آنچه را از یک شهربازی ناب و ایمن در خاطر دارید بر آورده میکند. سرزمین عجایب تورنتو رویای تحقق یافته علاقمندان به شهربازی میباشد همین موضوع سبب شده است گردشگران تور کانادا این شهربازی را در الویت مکان های گردشگری خود قرار دهند و سالانه میزبان بیش از سه میلیون بازدید نماینده از سراسر دنیا گردد و جایگاه خاصی بین گردشگران پیدا کند.این مجموعه گردشگری به عنوان یک پارک فصلی، بیشترین آمار بازتماشاماینده را در آمریکای شمالی از آن خود نموده است این شهربازی دارای بزرگترین رولر کوستر و پارک دایناسورها در دنیا میباشد.

شهر بازی واندرلند

یکی از بزرگترین شهربازی های دنیا به مساحت 330 هکتار در سال 1981 میلادی در تورنتو با نام سرزمین عجایب یا واندرلند ساخته شده است. در این پارک بیش از 200 جاذبه گردشگری و 68 وسیله سواری هیجان انگیز وجود دارد. علاوه بر بازی های مختلف و پارک آبی، در این مجموعه می توانید از تماشای اجراهای زنده لذت ببرید یا به قایق رانی و اسب سواری بپردازید. این پارک همچنان بعنوان بزرگترین شهر بازی کانادا محسوب میگردد.

بعلاوه وجود رستوران در این مجموعه، از دیگر مزیت های آن است. با تهیه بلیط آنلاین نیز می توانید از تخفیف های خرید بهره ببرید.سرزمین عجایب از نظر تعداد ترن هوایی پس از پرچم کوه جادویی با 19 ترن هوایی و نقطه سرو با 17 ترن هوایی، سومین پراک دنیا می باشد. از سال 1993 تا 2006 این پارک با نام پارک بزرگ کار می کرد. بعلاوه گفتنی ست که یک پارک آبی به نام Splash Works و به مساحتی نزدیک به هشت هکتار را نیز در خود جای داده است، در سال گذشته نزدیک به سه میلیون و ششصد و هفده هزار نفر بازتماشاماینده داشته که بر پایه تازه ترین رای دهی از سوی بعضی از بازتماشامایندگان در تارنمای گردشگری بازدید نماینده، بسیاری از گردشگران تور کانادا درجه عالی و بسیارخوب را به این سایت تفریحی اختصاص داده اند. سرزمین عجایب کانادا برای خانواده ها، غذادوست ها، ماجراجوهای هیجان دوست و رده های گوناگون سنی بسیار مجذوب نماینده است. بیش از دویست جاذبه تفریحی از جمله هفتاد وسیله بازی که دربرگیرنده شانزده ترن هوایی (گوناگون، مرتفع و پرشتاب ترین ها در کانادا) ست و پارک آبی متنوعی را در خود جای داده است. چنانچه ترن هوایی با روحیه و شرایط جسمانی بعضی از افراد سازگار نیست، می توانند سواری های کم ارتفاع را تجربه نمایند، تماشاگر نمایش باشند و یا از خوراک های گوناگون بوفه ها و رستوران ها لذت ببرند. لذت یک روز بازدید و گردش در این مکان تفریحی را از دست ندهید.

برترین زمان زمان بازدید از سرزمین عجایب واندرلند

برای اطلاعات دقیق در خصوص ساعات خدمات واندرلند بهتر است پیش از رفتن به سرزمین عجایب کانادا به تارنمای canadaswonderland.com سری بزنید تا از ساعت بازدید پارک کاملا مطمئن شوید و بتوانید به طور دقیق از اطلاعات آن با خبر شوید و برنامه ریزیهایتان را انجام دهید. ولی به طور کلی گردشگران می توانند از آخر اپریل و ابتدای ماه می تا اواخر اکتبر و اول نوامبر از این سایت تفریحی تماشا نمایند .در تمام روزهایی که مجموعه باز می باشد از ساعت 10 صبح آغاز به کار مینمایند و با ساعت بسته شدن آن با توجه به جدول زمانبندی های آن متفاوت می باشد. این مجموعه برای رفاه حال مسافرین تور کانادا امکانات اقامتی نیز در نزدیکی پارک و در دسترس گردشگرانی که از راه های دورتری قصد سفر و بازدید از پارک را دارند.

تفریح ها و تفریحات واندرلند

شما جزوه هر دسته از گردشگران باشید سرزمین عجایب شما را جذب میکند و دل شما را بدست می اورد.این سرزمین بقدری تفریح های متفاوت و هیجان انگیز دارد که یکی از برترین لحظات عمرتان را برای شما رقم میزند.مجذوب نمایندهیت های بسیار این مجموعه باعث شده است که تمام خانواده ها، غذادوست ها، ماجراجوهای هیجان دوست و رده های گوناگون سنی بسیاری را به هواداران همیشگی خود تبدیل کند. بیش از دویست جاذبه تفریحی از جمله هفتاد وسیله بازی که دربرگیرنده شانزده ترن هوایی (گوناگون، مرتفع و پرشتاب ترین ها در کانادا) ست و پارک آبی متنوعی را در خود جای داده است. چنانچه ترن هوایی با روحیه و شرایط جسمانی بعضی از افراد سازگار نیست، می توانند سواری های کم ارتفاع را تجربه نمایند، تماشاگر نمایش باشند و یا از خوراک های گوناگون بوفه ها و رستوران ها لذت ببرند.

Skyhawk: دستگاهی ست که به تازگی در این پارک راه اندازی شده، نخستین مورد از این دستگاه در آمریکای شمالی بوده و گونه تازه ای از ماجراجویی را به علاقمندان ارائه می دهد. افراد کنترل کابین را خود به دست گرفته و با مانور 360 درجه ای توانایی خود را در پرواز نشان می دهند و خودشان را در چالش وارونگی های چندین باره از ارتفاع 135 پایی از سطح زمین قرار می دهند که بسیار هیجان انگیز است.

با ما همراه باشید تا شما را با جذابیت ها و دستگاه های این مجموعه بی نظیر آشنا سازیم تا با این شهربازی بهتر آشنا شوید و در تور کانادای خود تماشا از این پارک را در الویت خود قرار دهید.

یوکون استریکر: یکی از هیجان انگیز ترین دستگاه های این شهر بازی که ترن هوایی یوکون استریکر (Yukon Striker) جدیدترین ترن در سرزمین عجایب کانادا می باشد. این ترن سریعترین، بلندترین و طولانی ترین ترن دنیا است که سرعت آن به 130 کیلومتر بر ساعت می رسد.طراحان می گویند که این ترن هوایی، مسافران خود را به سفری به طول 5833 متر می برد؛طول بعضی از مسیرهای آن برابر با 1.2 کیلومتر است و در ارتقاع 75 متری ساخته شده است. از فراز این ترن، می توانید خط افق تورنتو را در فاصله ای دور ببینید!

یک عنصر مکث و شیرجه در این ترن هوایی وجود دارد که باعث می گردد پاهای مسافران در هوا آویزان بماند و مسافران، پس از سقوط در زاویه 90 درجه از ارتفاع 75 متری، احساس نمایند روی لبه صندلی های خود آویزان شده اند.یوکون استریکر پس از آغاز به حرکت، با شیرجه مستقیم به داخل یک تونل زیر آبی، از سرعت 0 به 130 کیلومتر در ساعت می رسد.سپس، از یک ریل فولادی بالا می رود و مسافران را بعد از چهار پیچ 360 درجه پرهیجان با بی وزنی ناشی از گرانش به جلو سوق می دهد.

Behemoth: این ترن یکی از مهیج ترین ترن های دنیاست که گردشگران زیادی را در تور کانادا مجذوب می نماید.ترن behemoth که در سال 2008 به بهره برداری رسیده است یکی از بزرگ ترین، پرشتاب ترین و مرتفع ترین ترن هوایی کاناداست و از 70 متر ارتفاع سقوط می نماید و سرعت 77 مایل بر ساعت را دارا می باشد، سقوط های پی در پی و پیچ و تاب های زاویه دار این ترن را به یکی از هیجان آور تریت ترن های دنیا تبدیل نموده است. یکی از بزرگ ترین، پرشتاب ترین و مرتفع ترین ترن هوایی کاناداست

Mighty Canadian Mindbuster:این دستگاه در 23 مه 1981 در افتتاحیه بزرگ این پارک آغاز به کار کرد این دستگاه، بزرگ ترین و بلندترین ترن هوایی با سازه چوبی در کاناداست.

Flight Deck: تنها ترن هوایی گرد و معکوس است که این ابرترن، با سرعت 90 کیلومتر بر ساعت پرواز را شبیه سازی می نماید، زاویه عمودی را به شکلی هیجان انگیز بالا می رود و غلت کامل زده، و روی بال 270 درجه وارونه شده، سوارها در صندلی های دوبازشان، یک پرواز کاملا معلق را تجربه می نمایند.

Drop Tower (Drop Zone): سوارها بر روی یک بالارونده پرسرعت می نشینند و تا بلندای 230 پایی بالا می روند. در بالای برج فقط برای چند لحظه می توانند از منظره پارک لذت برده و سپس با سرعتی نزدیک به صدکیلومتر بر ساعت به پایین فرود بیایند.

Time Warp: مشهور بهTomb Raider، تنها ترن هوایی پارک است که برای سوارها کاملا حس پرواز را به دست می دهد. در این دستگاه، افراد به روی شکم شان و دراز کش قرار می گیرند.

Back Lot Stunt Coaster مشهور بهThe Italian Job، در این ترن هوایی حس رانندگی به سوارها دست می دهد و کاملا در فضای سواری قرار می گیرند.

Riptide مشهور به Cliff-hanger، سوارها را تاب داده و 360 درجه می چرخاند و از دیواره فواره رد می نماید.

Shockwave: سوارها را تا بلندای هفتاد پایی بالا برده و با سرعت زیادی 360 درجه می چرخد.

Thunder Run، این ترن تندروی معدن با سفر به درون کوه شگفت انگیز، سوارها را با پیچ و تاب به ژرفای کوه برده و از آن سو برای تماشای منظرههای پیرامونی سرزمین عجایب به بیرون می برد.

و دیگر تفریح های پارک مانند:

  • Dragon Fire
  • Jet Scream
  • Night Mares
  • Psyclone
  • SkyRider
  • The Bat
  • Vortex
  • Wild Beast
  • Sledge Hammer

مسیرهای دسترسی به سرزمین عجایب کانادا

از شمال تورونتو تا پارک، با مسیر اتوبان فقط چند دقیقه راه است:

دسترسی به پارک با ناوگان حمل و نقل همگانی هم امکان پذیر است:

  • Toronto Transit Commission (TTC)
  • MiWay (Mississauga Transit)
  • York Region Transit (YRT): برای بدست آوردن آگاهی های بیشتر از جدول زمانبندی می توان به تارنمایYRT/Viva، مراجعه کرد.
  • اتوبوس هایGo Transit
انتشار: 2 اسفند 1401 بروزرسانی: 21 اسفند 1401 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 1233

به "شهر بازی واندرلند کانادا (Canadas Wonderland)" امتیاز دهید

1 کاربر به "شهر بازی واندرلند کانادا (Canadas Wonderland)" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهر بازی واندرلند کانادا (Canadas Wonderland)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید