بهترین منظره ها برای عکاسی در کانادا کدامند؟

البته کانادا آنقدر جاذبه های گردشگری و جذابیت های شهری و طبیعی مختلفی دارد که حسابی حافظه گوشی یا دوربین عکاسی شما را پر خواهد کرد، اما اگر میخواهید اولویت هایی برای عکاسی داشته باشید به این 5 منطقه بایست بروید.

بهترین منظره ها برای عکاسی در کانادا کدامند؟

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: آبشار نیاگارا

در مرز بین کانادا و آمریکا، آبشار نیاگارا یکی از جاذبه­ های مهم کشور است. از طرف کانادا، بازدیدکنندگان به سه مجموعه آبشار دسترسی دارند، از جمله مهمترین و گسترده ترین آنها آبشار هورس شو (نعل اسب) است. آبشارها معمولا فتوژنیک هستند، اما عکاسی از آبشار نیاگارا چیز دیگری است.

Niagara Falls, ON, Canada

دریاچه مورین

اگرچه کل پارک ملی بنف فتوژنیک است، دریاچه مورین یکی از نقاط تماشای است. دریاچه مورین مانند همسایه بغلی اش، دریاچه لوئیز، دریاچه ی فیروزه ای یخبندان است که به وسیله سنگلاخ های کانادا احاطه شده است. این دریاچه در دره ده قله واقع شده است.

Moraine Lake, Improvement District No. 9, AB, Canada

یلونایف کانادا

یلونایف نقطه ای خوش عکس است زیرا برترین مکان جهان برای تماشا شفق قطبی است که به علت دسترسی شهر به آسمان تاریک، منظره تخت و نزدیکی به قطب مغناطیسی شمال است. برترین زمان برای بازدید به منظور این فرصت عکاسی در اواسط نوامبر تا آوریل است.

Yellowknife, NT, Canada

کوه های تورنگات

کوه های تورنگات در نیوفاندلند و لابرادور، بلندترین کوه های کانادا در شرق کوه های راکی هستند. منظره پارک ملی با قله های ناهموار که به خط ساحلی شیب دارد، منحصر به فرد است و برای عکس های خیره کننده ساخته شده است.

Torngat Mountains, Nain, NL, Canada

لوننبورگ کانادا

شهر بندری کوچک نوا اسکوئیتی لوننبورگ و آب نمای اولد تاون (شهر قدیمی) آن منحصر به فرد است، زیرا تنها یکی از دو انجمن شهری آمریکای شمالی است که به اسم میراث جهانی یونسکو معین شده است. هفتاد درصد ساختمان های رنگارنگ استعماری اولد تاون هنوز از قرن 18 و 19 قدمت دارند.

Lunenburg, NS, Canada

دره یوهو

این دره با مناظر زیبا و طبیعت بکر، یکی از بهترین مناطق برای عکاسی در کانادا است. این دره دارای آبشارهای زیبا، رودخانه‌های جاری، کوه‌های بلند و جنگل‌های پوشیده از برف است.

شهر کبک

این شهر با معماری قدیمی و زیبا، یکی از بهترین مقاصد برای عکاسی در کانادا است. این شهر دارای خیابان‌های سنگی، کلیساهای قدیمی، قلعه‌ها و بناهای تاریخی است.

شهر تورنتو

این شهر با برج‌های بلند و معماری مدرن، یکی از بهترین مقاصد برای عکاسی در کانادا است. این شهر دارای برج کندی، برج تورنتو و برج CN است که از بالاترین ساختمان‌های جهان هستند

انتشار: 10 مرداد 1402 بروزرسانی: 22 مرداد 1402 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 716

به "بهترین منظره ها برای عکاسی در کانادا کدامند؟" امتیاز دهید

2 کاربر به "بهترین منظره ها برای عکاسی در کانادا کدامند؟" امتیاز داده اند | 3.5 از 5
امتیاز شما:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین منظره ها برای عکاسی در کانادا کدامند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید