معرفی و جاذبه های شهر بروسار (Brossard) کانادا

بروسار یکی از شهر های استان کبک است که در ساحل جنوبی رودخانه سن لوران قرار دارد. این شهر با داشتن جمعیت حدود 90 هزار نفر، چهاردهمین شهر پرجمعیت کانادا است. بروسار یک شهر تجاری، صنعتی، فرهنگی و توریستی است که دارای بسیاری از جذابیت های طبیعی و انسان ساخت است. در ادامه به برخی از آن ها خواهیم پرداخت.

معرفی و جاذبه های شهر بروسار (Brossard) کانادا

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: زندگی در شهر بروسار مزایای زیادی دارد. از جمله آن ها می توان به وجود شغل هایی با درآمد بالا، نرخ پایین بیکاری، مسکن ارزان قیمت و تنوع فرهنگی بالا اشاره کرد. بروسار، قطب تجاری سواحل جنوبی مونترال است و یکی از متنوع ترین شهرهای کانادا است. این شهر در استان کبک واقع شده و بخشی از منطقه بزرگتر مونترال است. این شهر پارک های بسیاری دارد که با مسیرهای دوچرخه سواری به نواحی مختلف شهر متصل شده اند. زبان فرانسوی، زبان رسمی این شهر است. زبان اقلیت های دیگری که در این شهر زندگی می کنند، انگلیسی، چینی، اسپانیایی، کانتونی، فارسی و عربی است.

پارک چامپلین

پارک چامپلین یک پارک عمومی در شهر بروسار است که در سال 1978 تاسیس شده است. این پارک به نام ساموئل دو چامپلین، کاشف فرانسوی کانادا نامگذاری شده است. این پارک دارای فضای سبز و گل های رنگین است که در فصل بهار و تابستان زیبایی خاصی به این مکان می بخشد. در این پارک می توانید از فعالیت های مختلفی مانند پیاده روی، دوچرخه سواری، پیک نیک، بازی های ورزشی و تفریحی لذت ببرید. این پارک همچنین دارای چندین مجسمه و نقشه برجسته است که به تاریخ و فرهنگ شهر بروسار ارتباط می دهند.

موزه بروسار

موزه بروسار یک موزه تاریخی و فرهنگی در شهر بروسار است که در سال 1983 افتتاح شده است. این موزه در یک ساختمان قدیمی و تاریخی قرار دارد که در گذشته به عنوان دفتر شهرداری، دادگاه و زندان استفاده می شده است. این موزه دارای نمایشگاه های دائمی و موقت است که به معرفی تاریخ، فرهنگ، هنر و صنعت شهر بروسار می پردازند. در این موزه می توانید با شخصیت ها، رویدادها، سنت ها و دستاوردهای شهر بروسار آشنا شوید. این موزه همچنین دارای کتابخانه، آرشیو، کافه و فروشگاه هدایای تذکاری است.

کلیسای سنت جوزف

کلیسای سنت جوزف یک کلیسای کاتولیک در شهر بروسار است که در سال 1856 ساخته شده است. این کلیسا یکی از قدیمی ترین و زیباترین کلیسا های شهر بروسار است که دارای معماری نئوگوتیک است. این کلیسا دارای برج های بلند، پنجره های رنگین، آلتار، منبر، تابوت ها و نقش های دینی زیبا است. این کلیسا گاهی به عنوان کلیسای قلب مقدس نامیده می شود. این کلیسا گوشه از تاریخ، فرهنگ و اعتقادات مردم شهر بروسار به شمار می رود.

رودخانه سن لوران

روددخانه سن لوران یکی از بزرگترین و مهمترین رودخانه های کانادا است که از دریاچه انتاریو خارج شده و به اقیانوس اطلس می ریزد. این رودخانه یک منبع حیاتی برای حیات وحش، صنعت، تجارت و توریسم است. شهر بروسار در ساحل جنوبی این رودخانه قرار دارد و از مناظر زیبا و فعالیت های متنوعی برخوردار است. در شهر بروسار می توانید از کاخ های آبی، پل های معلق، ساحل های شنی، بندرگاه ها، قایق سواری، ماهیگیری، تفرجگاه ها و رستوران های لب رود لذت ببرید. این رودخانه یک نماد از زندگی، تاریخ و فرهنگ شهر بروسار است.

گالری d’Art

گالری د’آر یک گالری هنری در شهر بروسار است که در سال 1977 تاسیس شده است. این گالری در یک ساختمان مدرن و زیبا قرار دارد که دارای نورپردازی و طراحی خلاقانه است. این گالری دارای بیش از 3000 اثر هنری است که شامل نقاشی، مجسمه سازی، عکاسی، چاپ، نقش برجسته و هنر معاصر است. این گالری به نمایش دادن آثار هنرمندان محلی، ملی و بین المللی متعهد است. در این گالری می توانید با هنر و خلاقیت شهر بروسار آشنا شوید.

خلاصه

در این مقاله به شما جاذبه های شهر بروسار کانادا را معرفی کردیم. بروسار یک شهر تجاری، صنعتی، فرهنگی و توریستی است که دارای جذابیت های طبیعی و انسان ساخت است. در شهر بروسار می توانید از پارک چامپلین، موزه بروسار، کلیسای سنت جوزف، رودخانه سن لوران و گالری د’آر دیدن کنید. این شهر به شما فرصت می دهد که با تاریخ، فرهنگ، هنر و زندگی شهر بروسار آشنا شوید.

انتشار: 2 شهریور 1402 بروزرسانی: 16 شهریور 1402 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 1256

به "معرفی و جاذبه های شهر بروسار (Brossard) کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی و جاذبه های شهر بروسار (Brossard) کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید