جاذبه های گردشگری در کبک برای ماجراجوها

شهر کبک برای گردشگران دنیا شناخته شده است و سالانه در رویدادهای مختلف مملو از گردشگرانی از سراسر دنیا میشود، این شهر پر از جاذبه های گردشگری مختلف است

جاذبه های گردشگری در کبک برای ماجراجوها

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: توبوگان اسلاید 1884

توبوگان اسلاید یکی از ساختمان های قدیمی در شهر کبک است که از سال 1884 در این شهر باقی مانده و در حال حاضر به یکی از جاذبه های جذاب گردشگری در این شهر تبدیل شده است. بازدیدکنندگان این ساختمان می توانند سوار سورتمه هایی که در محوطه سرسره مانند آن وجود دارد شوند و اوقات بسیار مهیج و سرگرم کننده ای را برای خودشان رقم بزنند؛ توجه داشته باشید که قبل از رفتن به سمت این ساختمان لباس های گرم بر تن داشته باشید.

این سورتمه های سرعت شان 70 کیلومتر در ساعت است و حس خوبی را به افراد می دهد.

هتل یخی کبک را نباید فراموش کنید!

برای کسانی که دنبال کشف و تجربه تازه ترین ها هستند، همواره راه های جذابی وجود دارد. برای این منظور گردشگران شهر کبک می توانند به سمت هتل یخی این شهر بروند که به جرات می توان گفت یکی از جاذبه های بی همتای زمستانی در این شهر کانادایی به شمار بیاید. از دیگر تفریحاتی که می توانید در این هتل ها انجام دهید، سورتمه سواری، اسکی کراس، گشت و گذار در آیس شاپل و همچنین نوشیدنی های گرمی که در کافه های آن سرو می گردد، هستند.

توجه داشته باشید که برای اقامت در این هتل شب ها باید در کیسه خواب بخوابید.

باغ گیاه شناسی راجر

اگر به تماشای گیاهان علاقمند هستید، باغ گیاه شناسی راجر را در سفرتان به کبک از دست ندهید. این باغ مجموعه ای از گیاهان نادر و کمیاب دنیا را در خود جای داده و از سال 1987 در این شهر پابرجاست. نکته مهمی که در مورد این باغ باید بدانید رایگان بودن بازدید از آن است.

مگا پارک، جایی برای تمام سنین

یکی از بهترین مکان های تفریحی در شهر کبک کانادا، مگا پارک است. این پارک جذاب نه تنها برای بچه ها بلکه برای بزرگسالان هم جذابیت های خاص خودش را دارد و می تواند برای مدت زمان 3 الی 4 ساعت لحظات بسیار دلچسبی را برایتان فراهم بیاورد.

دژ تاریخی کبک

بازدید از جاذبه های تاریخی یکی از جذابیت های هر سفر محصوب می گردد؛ از همین رو پیشنهاد ما این است که مسافران کبک سیتی بازدید از دژ تاریخی این شهر را به هیچ وجه از دست ندهند. این دیوار دفاعی که بیش از 6/4 کیلومتر طول دارد، بیش از 3 قرن پیش در این شهر ساخته شده و همچنان هم راسخ باقی مانده است.

قایق سواری در امتداد رودخانه کبک!

به منظور تماشای وسعت زیبایی شهر کبک در کانادا قطعا قایق سواری در میان رودخانه این شهر می تواند بهترین انتخاب باشد. هنگام قایق سواری در این رودخانه شما از میان رودخانه سنت لورنس عبور می کنید و منظره های شگفت انگیزی که مشرف به کبک قدیم است را مشاهده خواهید کرد.

انتشار: 9 خرداد 1401 بروزرسانی: 21 خرداد 1401 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 151

به "جاذبه های گردشگری در کبک برای ماجراجوها" امتیاز دهید

1 کاربر به "جاذبه های گردشگری در کبک برای ماجراجوها" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های گردشگری در کبک برای ماجراجوها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید