دوباره هوای بریتیش کلمبیا حسابی گرم خواهد شد

امسال کانادایی ها به خصوص مردم بریتیش کلمبیا گرمای قابل توجهی را تجربه کردند که برایشان تازگی داشت و این امر باعث شد افراد و جنگلهای این استان دچار صدمه بشوند.

دوباره هوای بریتیش کلمبیا حسابی گرم خواهد شد

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: اگر ساکن بریتیش کلمبیا هستید در چند روز آینده آماده جبهه گرمای شدیدی باشید که البته ممکن است برای جنگلها هم خطرناک باشد.

سازمان محیط زیست کانادا پیش بینی کرد که جبهه ای از هوای داغ در این هفته به سراغ بریتیش کلمبیا بی آید که از پنجشنبه به 35 درجه سانتیگراد یا بیشتر می رسد.

سازمان مبارزه با آتش سوزی های جنگلی بریتیش کلمبیا این را خبر بدی برای ماموران آتش نشانی توصیف کرد که مشغول خاموش کردن آتش سوزی جنگلی هستند، بخصوص که بارانی هم قرار نیست داشته باشیم.

آتش سوزی های جنگلی هزاران نفر را در جنوب بریتیش کلمبیا وادار به تخلیه خانه ها نموده و معلوم نیست با رسیدن جبهه نو آیا کسان دیگری هم مجبور به ترک خانه هایشان خواهند شد یا خیر.

در چند روز گذشته ریزش باران تا مقدار زیادی از توسعه آتش سوزی های کنونی جلوگیری کرد اما برای روز های آینده بارانی پیش بینی نشده.

افزایش شدید گرمای هوا در بریتیش کلمبیا در هفته آخر ماه جون چه مشکلاتی را به بار آورد؟

بیش از 600 نفر دچار مرگهای ناگهانی شدند، بیش از سیصد آتش سوزی جنگلی ایجاد شد، محصولات کشاورزی آسیب دید؛ اما بیماریها و آسیبهای جسمی که گرما برای شهروندان ایجاد کرد چی؟

نظام پزشکی کانادا و انجمن وکلای محیط زیست غرب کانادا این قضیه را پیش کشیده اند. این دو سازمان مهم از دولت بریتیش کلمبیا خواستند که آسیبهای جسمی وارد آمده به شهروندان به دلیل جبهه هوای داغ آخر ماه جون را پیگیری کند.

گفته می گردد که هزاران نفر به دلیل آن هوای گرم به کمکهای پزشکی احتیاج پیدا کردند و یا دچار کمبود آب بدن شدند و برخی حتی آسیب مغزی دیده اند.

هوای گرم آخر ماه جون چندین رکورد گرما را در کانادا شکست.

اینها همه در حالی است که سازمان محیط زیست کانادا روز آدینه 30 جولای هشدار دیگری صادر کرد و در بخشهای وسیعی از بریتیش کلمبیا، آلبرتا و حتی قلمرو شمال غربی آماده باش داد.

پیش بینی شده که اینروزها درجه حرارت هوا در برخی از آن منطقه ها به بالای 30 درجه برسد و به 40 درجه نزدیک گردد.

قبلن نیز در مورد آب و هوای کانادا مفصل برایتان گفته بودیم.

انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 19 مرداد 1400 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 670

به "دوباره هوای بریتیش کلمبیا حسابی گرم خواهد شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "دوباره هوای بریتیش کلمبیا حسابی گرم خواهد شد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوباره هوای بریتیش کلمبیا حسابی گرم خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید