اخبار صنعت

به لطف تکنولوژی، حالا مصر هم آبشار دارد

برای یافتن تنها آبشارهای مصر باید به دره وادی الرایان (Wadi El-Rayan) بروید، که البته برای بهبود کشاورزی ساخته شده اند.

20 آذر 1400

معلولین در کانکون مکزیک ساحلی مخصوص دارند

از آنجایی که کانکون در مکزیک منطقه ای توریستی است و مسئولین مدبری نیز دارد، ساحلی مخصوص افرادی با کم توانی حرکتی نیز دارد.

13 آبان 1400

دوباره هوای بریتیش کلمبیا حسابی گرم خواهد شد

امسال کانادایی ها به خصوص مردم بریتیش کلمبیا گرمای قابل توجهی را تجربه کردند که برایشان تازگی داشت و این امر باعث شد افراد و جنگلهای این استان دچار صدمه بشوند.

18 مرداد 1400

چگونه برای زیرزمین منزل شخصی در انتاریو اجازه استفاده واحد دوم بگیریم؟

شاید شما هم در هنگام خرید خانه در تورنتو به موردی بر خورده باشید که از آن خانه خوشتان آمده باشد ولی به دلیل قیمت بالاتر از خرید آن صرف نظر کرده باشید. در اینگونه موارد خیلی از مشاورین املاک ممکن است این توصیه را برای شما داشته باشند که با اجاره دادن زیرزمین...

10 خرداد 1400

نحوه لباس پوشیدن برای مصاحبه شغلی در کانادا، برای مصاحبه رسمی یا عادی چه چیزی بپوشید؟

می دانید که ایجاد نخستین اثربخشی خوب در یک مصاحبه شغلی مهم است و انتخاب لباس مصاحبه شما قسمت عمده ای از آن است. اما لباس پوشیدن برای مصاحبه های شغلی بسیار پیچیده تر از گذشته است.

11 اردیبهشت 1400

کانادا دومین نمایشگاه حلال را برگزار می نماید

اولین نمایشگاه حلال کانادا در اکتبر سال 2019 میلادی در میسیساگا واقع در ایالت انتاریو برگزار گردید و دومین نمایشگاه هم در سپتامبر سال 2020 میلادی در همین شهر برگزار می گردد.

11 دی 1398

مروری بر قدیمی ترین ها در گردشگری دنیا

هرجا از قدمتِ سرزمین ها سخن می گوییم، تاریخ همیشه با تمام حوادث، رویدادها، شخصیت ها، داستان ها و افسانه هایش مشخص کننده است. رد پایی که در جای جای جهان، گذشته های دور را برای مردمان امروز فریاد می زند و آنان را به تماشای شگفتی های برجای گذاشته از تمدن...

7 آذر 1398