تفریح و گردش در طبیعت تورنتو

یکی از جذابیت های تفریحی تورنتو، طبیعت زیبای ان است با ما در گردشی در طبیعت اطراف تورنتو همراه باشید.

تفریح و گردش در طبیعت تورنتو

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: پارک استانی مونو کلیفس (Mono Cliffs Provincial Park)

این پارک بزرگ دارای مسیرهای طبیعت گردی مختلفی است که یکی از شناخته ترین آن ها مسیر بروس (Bruce Trail) می باشد. پارک مونو کلیفس شامل شگفتی های طبیعی مانند غار، صخره، مرداب و … است. علاوه بر آن مسیرهایی هم برای اسب سواری در این پارک وجود دارد.

مسیر بروس کمی سخت است و به خاطر محبوبتش در تابستان شلوغ می باشد، اما آنقدر زیباست و طبیعت خوبی دارد که می توانید هم کل مسیر را طبیعت گردی کنید و هم برای حتی یکی دو ساعت به دل طبیعت بروید و از آن لذت ببرید.

پارک اسکاربرو بلافز (Scarborough Bluffs Park)

اگر در تابستان قصد سفر به شهر تورنتو در کانادا را دارید طبیعت گردی در این پارک را از دست ندهید. اسکاربرو بلافز برای گردشگرانی که در تابستان به این منطقه می آیند بسیار محبوب است آن هم به خاطر منظره ها بسیار خوبی که از دریاچه اونتاریو و دیواره های صخره ای این منطقه دارد.

این مسیر ساده است اما کفش های مناسب طبیعت گردی حتما مورد احتیاج هستند زیرا مسیرهای ناهموار و سنگی پیش رویتان است. در پایین این مسیر، سواحل شنی بکری در انتظار شما هستند که بعد از یک طبیعت گردی بی نظیر، برای استراحت بسیار دلچسب هستند.

منطقه حفاظت شده لیند شورز (Lynde Shores Conservation Area)

منطقه حفاظت شده لیند شورز که بیشتر به خاطر فرصت های تماشا حیات وحش معروف است، مسیرهای طبیعت گردی آسانی دارد که بیشتر آن ها پیاده رو دارند که برای همه گردشگران به خصوص معلولینی که با ویلچر به گشت و گذار می پردازند، مناسب است. در جنوبی ترین قسمت این مسیر، می توانید به کنار ساحل بکر و خلوتی بروید که در تابستان قوها و پرندگان آبزی آن جا را خانه خودشان می دانند و تماشای آن ها بسیار لذت بخش است.

اگر دوست دارید که به حیات وحش نزدیک تر بشوید، حتما با خودتان ارزن و یا دانه برای پرنده ها بیاورید. سنجاب های دوست داشتنی هم بسیار دوست دارند که از دستتان غذا بخورند.

مسیر جوکرز هیل (Joker’s Hill Trail)

جوکرز هیل و منطقه حفاظت شده تورنتون بیلز یکی از مسیرهای طبیعت گردی در تورنتو است که از مسیرهای مختلفی در دسترس است. شما می توانید به این منطقه هم از ورودی خیابان Bathurst بروید و هم از ورودی خلوت تر آن که در Mulock Drive قرار گرفته است.

پله های نه چندان معروف 99 تایی (99 Steps) به وسیله ورودی دومی که ذکر شد قرار گرفته است و با 99 پله ای که دارد، ورزش خوبی برای بالا رفتن از شیب این کوه محسوب می گردد.

مسیر اسپنسرز جورج (Spencer’s Gorge)

همیلتون شاید بیشتر برای کارخانه های استیلی که دارد شناخته شده باشد اما افراد کمی هستند که بدانند این منطقه را «پایتخت آبشارهای جهان» می نامند. این مسیر طبیعت گردی در تورنتو بسیار معروف است زیرا منظره بی نظیری از آبشار وبستر را به شما نشان می دهد. بعلاوه در این مسیر بلندترین آبشارهای همیلتون و آبشار تیو را هم می بینید.

قله دونداس، یکی از بایدهای این مسیر است، آن هم به علت دید پانارومیک خوبی که به داندس و همیلتون دارد. این جاذبه را تحت هیچ شرایطی از دست ندهید.

منطقه حفاظت شده رتلسنیک پوینت (Rattlesnake Point Conservation Area)

اگر می خواهید کمی چاشنی ماجراجویی به طبیعت گردی تان اضافه کنید، هیچ جای دیگری نروید. رتلسنیک پوینت مسیرهای بسیار خوبی روی صخره ها دارد و کشف غارهای بی تعداد این منطقه، جزو بایدهای آن است. این مسیر کمی سخت است و احتیاج به کفش طبیعت گردی با کیفیت دارد.

برترین زمان تماشا این منطقه در فصل پاییز است که درختان آن رنگارنگ و فوق العاده زیبا می شوند. کوهنوردان هم می توانند در سه سایت این منطقه، کوهنوردی نمایند.

منطقه حفاظت شده البیون هیلز (Albion Hills Conservation Area)

مسیرهای این منطقه برخلاف مسیر قبلی، آسان و خانوادگی هستند. طبیعت در اینجا مهربان و آرام است و یکی از برترین مکان ها برای فرار از شهر و شلوغی هایش محسوب می گردد.

اگر به ماهیگیری علاقه دارید بدانید که این فعالیت در این جا آزاد است و اتفاقا یکی از محبوب ترین کارهایی است که هم گردشگران و هم خود مردم محلی در تابستان و اوایل پاییز به خاطرش به منطقه البیون هیلز می آیند.

الورا جرج (Elora Gorge)

الورا جورج یک زیبایی طبیعی است که در شهر ارولا مخفی شده است. مسیرهای الورا جرج منظره ها چشمگیری از اطراف دارند و طبیعت گردان این منطقه را بسیار دوست دارند. مسیر آن تقریبا آسان می باشد و برای هر شخصی از کودک تا سالمند قابل طبیعت گردی است و در تمام سال تماشا آن خوب است.

در تابستان در این منطقه می توانید قایق سواری کایاک را جزو برنامه هایتان قرار دهید.

منطقه حفاظت شده بیمر مموریال (Beamer Memorial Conservation Area)

این منطقه یکی از برترین منظرههای اونتاریو را دارد. در پاییز که درختان به رنگ های زیبا در می آیند، این منظره مجذوب کننده تر و تماشایی تر می گردد و پرتگاه نیاگارا هم در روزهای صاف از کیلومترها آنورتر در این منطقه دیده می گردد.

پرنده نگرها می توانند بین اسفند تا اردیبهشت به این منطقه بیایند و از عقاب های سرسفیدی که به خاطر مهاجرت بهاری به اینجا آمده اند، تماشا نمایند.

های پارک (High Park)

های پارک بزرگ ترین و معروف ترین پارک های عمومی برای طبیعت گردی در تورنتو می باشد و جایی است که دوست داران طبیعت را همواره به خود جذب می نماید. بعلاوه مسیرهای متنوع این پارک هم برای همه نوع فردی مناسب است. در داخل پارک یک باغ وحش، باغ های تزیین شده، کافه، زمین های بازی و … را می توانید ببیند. در بهار می توانید درختان گیلاس ژاپنی را در اینجا ببینید که شکوفه زده اند و فضای بی نظیری را به نمایش می گذارند.

منبع: theculturetrip.com
انتشار: 6 شهریور 1402 بروزرسانی: 19 شهریور 1402 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 729

به "تفریح و گردش در طبیعت تورنتو" امتیاز دهید

1 کاربر به "تفریح و گردش در طبیعت تورنتو" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفریح و گردش در طبیعت تورنتو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید