بهترین مکان ها برای کمپینگ در انتاریو

برای یافتن بهترین مکان ها برای کمپینگ در استان انتاریو همراه ما باشید.

بهترین مکان ها برای کمپینگ در انتاریو

به گزارش مجری سفرهای گردشگری: چه اولین بارتان باشد و چه صدمین بار، انتاریو همواره یک چیزی برای غافلگیر کردن تان در چنته دارد. انتاریو با آن طبیعت بکر و ناب، آن درختان همواره سرسبز و آن مکان های مجذوب نماینده و دلربا در انتظار افرادی است که برای تماشا این همه زیبایی لحظه شماری می نمایند. کمپ های تفریحی یکی از خوش گذرانی های مردم انتاریو در تمام اوقات سال مخصوصاً در فصل تابستان است. خانواده ها چمدان هایشان را می بندند و گاز ماشین شان را یک راست به سمت مکان های تماشای و اقامتگاه های مدرن انتاریو می گیرند.

پارک ایالتی آلگونکوئین محلی زیبا برای کمپ در انتاریو

پارک ایالتی آلگونکوئین با وسعتی بالغ بر 8000 کیلومتر مربع و چندین و چند اقامتگاه تفریحی مدرن یکی از برترین نقاط انتاریو شناخته می گردد. محبوب ترین مکان برای کمپ زدن در این پارک کنار دریاچه و بین دو رودخانه ای است که با فاصله از کنار هم می گذرند. اقامتگاه های این پارک هم دقیقاً جایی زیر درختان بلند کاج قرار گرفته اند. مسیرهای بی نظیر این پارک ایالتی هر روز صبح در انتظار دوچرخه سوارانی اند که می خواهند یک روز خوب را در طبیعت آلگونکوئین شروع نمایند.

پارک استانی Killbear در انتاریو

به محبوب ترین مکان از نظر خانواده های انتاریو سلام کنید! این پارک درواقع یک شبه جزیره است که از سه طرف به وسیله آب محاصره شده است. پارک Killbear یک اقامتگاه بزرگ است که بیش از 800 مکان برای کمپ زدن در بین درختان سرسبزش دارد. این پارک استانی حدود 7 ساحل زیبا دارد که می توانید در کنار هرکدام که عشق تان کشید کمپ بزنید و به راحتی آب تنی کنید. یک مسیر 6 کیلومتری هم برای عاشقان دوچرخه سواری در این پارک آماده شده است.

پارک استانی Killarney با یک فاصله 4 ساعته از تورنتو

چهار ساعت دورتر از تورنتو، درست در کنار دریاچه جورج اقامتگاهی قرار گرفته است که همواره منتظر کمپ های تفریحی است. آب شفاف و زلال این دریاچه برترین فرصت برای آب تنی و البته قایقرانی را فراهم می نماید. اردوگاه Killarney از چندین اقامتگاه کوچک تشکیل شده است که در هرنقطه از آن که بخواهید می توانید کمپ یا چادر بزنید. راستی امکان دسترسی به اینترنت در محدوده این پارک استانی بسیار مطلوب است و دیگر لازم نیست که نگران قطعی اینترنت و آنتن موبایل باشید. این پارک چندین مسیر مختلف برای پیاده روی دارد که بعضاً به دریاچه ختم می شوند. شما می توانید در امتداد خلیج جورجیا از کنار سنگ های صورتی به آرامی عبور کنید و یک سری هم به شسهر تاریخی Killarney بزنید.

پارک استانی Oastler در انتاریو

علت محبوبیت این پارک، موقعیت جغرافیایی بی نظیرش است. تصور کنید جایی که کمپ زده اید بین درختان سرسبز و بلند کاج و در نزدیکی یک دریاچه قرار گرفته است. از همه مهم تر، آن قدر به تورنتو نزدیک است که هروقت دلتان بخواهد می توانید به این پارک بروید. برخلاف بسیاری از مکان های دیگر در انتاریو، این پارک از مکان های بسیار بزرگ برای اقامت برخوردار شده است. خط ساحلی این پارک هم ایمن سازی شده است و با خیال راحت می توانید بچه ها را به حال خودشان بگذارید. یک خط راه آهن قدیمی به طول 75 کیلومتر در این محوطه وجود دارد که برترین موقعیت برای دوچرخه سواری را فراهم می نماید. راستی یادتان نرود که ماهی گیری در این پارک زبان زد خاص و عام است!

پارک استانی Bronte Creek

اگر شما هم مثل من تا به حال تجربه کمپ زدن را نداشته اید بهتر است به این پارک بروید. دسترسی این پارک حرف ندارد و همه چیز در سه سوت فراهم خواهد شد. همه اقامتگاه های این پارک مجهز به برق هستند و شما می توانید موبایل تان را شارژ کنید. حالا که صحبت از موبایل شد باید بگویم که دسترسی به اینترنت هم در این پارک در برترین حالت خودش قرار گرفته است. تا فروشگاه مواد غذایی هم کلاً 5 دقیقه فاصله دارید؛ خب دیگر چه می خواهید؟ یک مسیر برای پیاده روی، یک مزرعه حیوانات کوچک و یک استخر روباز چیزهای دیگری است که در این مکان پیدا می گردد.

پارک استانی Pinery

این پارک با داشتن 3 منطقه بزرگ و 1275 اقامتگاه یکی از بزرگ ترین مکان ها برای کمپ زدن در انتاریو به شمار می رود. علت محبوبیت این پارک از نظر خانواده ها، ساحل شنی 10 کیلومتری این منطقه است که در امتداد دریاچه Huron قرار گرفته است. یک مسیر 10 کیلومتری برای پیاده روی و یک مسیر 14 کیلومتری برای دوچرخه سواری هم در این پارک ایالتی وجود دارند. پیشنهاد می کنم که سوار کایاک و قایق های این دریاچه بشوید و یکی از برترین خاطرات زندگی تان را رقم بزنید. خبر خوب برای علاقه مندان به پرندگان این است که پارک Pinery از یک باغ پرندگان هم بهره مند شده است که در ماه های مه و ژوئن از بازدیدنمایندگان استقبال خواهد نمود.

پارک استانی Sandbanks

این مکان هم با داشتن بیش از 500 اقامتگاه و چهار منطقه مختلف برای کمپ زدن، یکی از بزرگ ترین نقاط در انتاریو به شمار می رود. این پارک در آغوش دریاچه انتاریو آرام گرفته است و در سه نقطه ساحلی آن می توان کمپ زد. دو نقطه ساحلی این پارک از آب های کم عمق و گرم برخوردارند و برترین مکان برای اقامت خانواده ها تلقی می شوند. 6 مسیر مختلف پیاده روی در این پارک وجود دارد که از کنار مرداب، تپه های شنی و گل های وحشی می گذرند.

خلیج آگاوا در دریاچه سوپریور

خلیج آگاوا رویایی ترین مکان برای کمپ زدن در انتاریو است. بیشتر از نصف اقامتگاه های این مکان در ساحل قرار گرفته اند. شما می توانید همینکه صبح زود از خواب بیدار شدید و از چادر بیرون آمدید، پاهایتان را توی ماسه ساحل فرو کنید و به طلوع آفتاب خیره شوید. توجه کنید که این مکان فقط از 147 نقطه برای اقامت برخوردار شده است و بهتر است که قبل از آمدن، جایی را برای خودتان رزرو کنید. ساحل 3 کیلومتری اینجا برترین مکان برای پیاده روی است و می توان روی صخره هایی که روی آب قرار گرفته اند ساعت ها نشست و ریلکس کرد.

پارک استانی خلیج Pancake

خیلی ها خلیج پنکیک را زیباترین ساحل منتهی به دریاچه سوپریور می دانند؛ البته من هم با آن ها هم عقیده ام. ماسه های طلایی ساحل این خلیج، اینجا را از هرجای دیگری در انتاریو زیباتر نموده است. آب های این ناحیه کلاً نسبت به نواحی دیگر آرام تر است و گرمای قابل قبولی برای آب تنی و شنا دارد. کمپ زدن در هر 325 نقطه این پارک در هر وضعیتی امکان پذیر و لذت بخش است. تنها نکته مهم در خصوص این پارک ایالتی، آب وهوای آن است. اینجا در خلیج Pancake هر اتفاقی ممکن است بیفتد؛ پس خودتان را برای تغییرات ناگاهانی آب وهوا آماده و مجهز کنید.

پارک استانی Bon Echo

شگفت انگیزترین چیزی که پس از کمپ زدن در این پارک با آن روبرو خواهید شد، دیوار صخره ای بلندی است که تا عمق 100 متری دریاچه Mazinaw پایین رفته است. دو ناحیه در این پارک برای کمپ زدن وجود دارد که رویایی ترینشان ناحیه Mazinaw با 395 اقامتگاه در بین درختان کاج و کنار همان دیوار صخره ای است. مسیر پیاده روی این ناحیه شما را به سمت ساحل می برد، جایی که می توانید از تماشای چند بنای تاریخی لذت ببرید. ناحیه بعدی با 100 نقطه مختلف برای اقامت، Hardwood Hill نام دارد. این ناحیه برای افرادی است که ترجیح می دهند حیات وحش را از نمایی نزدیک تر تجربه نمایند.

پارک استانی Awenda

هیس! کمی آرام تر. ساکت ترین نقطه انتاریو که به شدت مورد علاقه دوستداران طبیعت است پیش روی شماست. 300 نقطه پراکنده در 6 ناحیه مختلف در این پارک گواه این است که این منطقه به صورت اختصاصی برای عاشقان آرام و سکوت ساخته شده است. یکی از 5 ساحل پارک Awenda متعلق به حیوانات خانگی است که می توانند شما را در مسیر پیاده روی تان در امتداد ساحل همراهی نمایند. یکی از 7 مسیر پیاده روی این منطفه که از کنار خلیج جورجیا می گذرد، شما را به تپه های شنی باستانی می رساند.

پارک ملی Bruce Peninsula

در انتهای شبه جزیره Bruce و در نزدیکی شهر Tobermory پارکی قرار گرفته است که از چند سرزمین کوچک ساحلی تشکیل شده است. سه منطقه مختلف این پارک حدود 232 مکان مناسب برای کمپ زدن را در اختیار شما قرار می دهد. اگر خیلی هوس پیاده روی نموده اید بهتر است بعد از کمپ زدن در این پارک، از مسیرهای مناسب پیاده روی به سمت شهر Uber Tobermory قدم بزنید و منطقه ها بی نظیر اطراف پارک راکشف کنید. مهم ترین نکته در خصوص این پارک ملی، برخورداری آن از تورهای خانوادگی است که شامل تفریحات آبی مثل قایق های شیشه ای و آب تنی در سواحل خلیج جورجیا می گردد.

پارک استانی Neys

اگر خیلی مشتاق یک ماجراجویی یک نفره هستید، پیشنهاد من به شما همین پارک است که دقیقاً در خلیج روبه روی دریاچه Superior واقع شده است. تعداد اقامتگاه های این پارک نسبتاً کم است و شما می توانید غیر از 150 نقطه مناسب برای کمپ زدن، کمی دورتر از این ناحیه چادرتان را باز کنید. این پارک 4 منطقه مختلف برای کمپ زدن دارد؛ از نقاط جنگلی و رودخانه ای گرفته تا نواحی پر از چمن که مناسب ترین مکان برای ماشین های کاروانی یا به اصطلاح RV است. مسیرهای شنی ساحل این پارک برترین فرصت برای پیاده روی را فراهم می نماید، البته بهتر است که بیخیال شنا و آب تنی در آب های کم عمق و گرم این منطقه بشوید.

پارک استانی Sleeping Giant

کمی دورتر از خلیج Thunder پارک استانی Sleeping Giant و اردوگاه دریاچه Marie Louise قرار گرفته است. برای اینکه از برترین منظره ها و تجهیزات مدرن برخوردار شوید حتماً در ناحیه B اردوگاه Marie Louise کمپ بزنید. ضمناً بیشتر اقامتگاه های این پارک از امکانات برقی بهره مند شده اند و نیازی نیست که حرص وجوش شارژ موبایلتان را بخورید. محیط این پارک از 25 مسیر مختلف و متنوع برای پیاده روی برخوردار شده است که بعضاً شما را با حیات وحش بی نظیر این ناحیه روبرو می نماید. یک مسیر 9 کیلومتری کوهستانی هم برای دوچرخه سواران ماجراجو وجود دارد که می تواند اقامت در این پارک را به یک خاطره فراموش نشدنی تبدیل کند.

انتشار: 28 آبان 1401 بروزرسانی: 24 آذر 1401 گردآورنده: bestcanadatours.com شناسه مطلب: 1176

به "بهترین مکان ها برای کمپینگ در انتاریو" امتیاز دهید

1 کاربر به "بهترین مکان ها برای کمپینگ در انتاریو" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین مکان ها برای کمپینگ در انتاریو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید